Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • danyflorian

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Buna tuturor , as dori daca cineva m-ar putea informa cu privire la compresia motorului de opel astra x1.7DTL.
Zilele trecute am fost la un mecanic cu masina si am cerut sa-i faca compresia deoarece porneste greu la rece, a scos frumos injectoarele a montat aparatul de masurat am dat la demaror si surpriza la primul piston de langa baterie = 20 urmatorul la fel si al treilea 21 iar ultimul la fel [21].
Intrebarea si rugamintea mea este ; daca este recomandat sa fac o segmentare

va multumesc
in caul in care nu poste unde trebe mii de scue
Skip ads

  • boby1510

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
la cald porneste usor? bujiile sunt bune?
  • danyflorian

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Da la cald porneste bine ,bujiile sunt noi si verificate impreuna cu releul de bujii.
singurul lucru care nu l-am verificat sunt injectoarele si m-ar interesa sa stiu de ce valoare trebuie sa fie compresia [? bari ] Multumesc !
  • Sileticu

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 1996 x17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2009

  • Mesaj Privat
danyflorian a scris: m-ar interesa sa stiu de ce valoare trebuie sa fie compresia [? bari ] Multumesc !


22
  • radu1966

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1999 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2010

  • Mesaj Privat
daca porneste si cald sau la cateva ore 2,3 dupa ce lai oprit nu cred ca este treaba de compresie, asta e daca nu dai detali mai multe dute la service sa iti ia bani
  • danyflorian

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc - Pai s-o iau din capul locului ,eu dimineata pun contactul se aprind becurile in bord impreuna cu martorul de buji cand se stinge dau la automat ,de invartit invarte ca-i bateria noua ,dar nu porneste si repet faza asta de 6-7 ori apoi o ia.
Am dat injectoarele jos si le-am dus la verificat sunt bune.
Pompa de injectie nu am pututo verifica pentru ca are electrovalva si a spus ca nu poate trebe sa merg cu ia la Sinaia.
Am observat ca dupa ce porneste din cand in cand intrerupe, si m-am uitat la toba si da cate un damf putin mai mare de fum ,dar dupa ce se incalzeste nu mai face nici intreruperi si nici danf de fum,merge bine si la drum.
Am buji noi ,bateria noua,filtre noi,ulei . Mar interesasa stiu care este compresia normala la acest tip de motor [x1.7DTL ] si daca la rece e normal sa dea intreruperi si din cand in cand danfuri de fum. Multumesc MULT
  • boby1510

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
la tine este dezamorsare citeste topicurile cu dezamorsare si dupa mai stam de vorba
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,747
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Compresia minima pentru pornire este 22 bari. Intrerupe de obicei la rece cand distanta dintre pastile si arborele cu came este mai mica decat cea data in cartea tehnica. Dupa incalzirea motorului distanta dintre pastila si arbore creste si motorul merge mai rotund. Poti verifica acest aspect demontand capacul de la culbutori si apoi folosind o lera sa masori acesta distanta pentru fiecare pastila in parte. Arborele trebuie sa fie cu partea alungita care calca pe supapa ce o verifici orientat in sus (supapa inchisa). Apoi se rectifica din pastile daca distanta este mai mica sau se inlocuiesc cu altele mai groase daca distanta este mai mare decat in cartea tehnica. Pentru o masurare cat mai corecta, temperatura standard la care se face masurarea este de plus 20 grade, masina cu motorul rece (nepornita in ziua respectiva).
  • danyflorian

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2010

  • Mesaj Privat
in cazul acesta cu o compresie de 20 bari ce ar fi recomandat sa-i fac, o segmentare,? sau trebuie facut motorul la r 1.
Multumesc
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,747
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Mai bine iei un motor SH fara demaror si alternator. Eu am facut in trecut o segmentare si tot la acelasi pret am iesit cu masina respectiva ca si cu un motor SH deci nu merita. Plus ca in comert nu gasesti segmenti de calitate. Sa-l duci la R1 trebuie sa stea f. bine la tabla si valoarea masinii la o eventuala vanzare ulterioara sa justifice investitia. Pe partea tehnica honuirea cilindrilor ar fi indicat sa se faca pe o masina de honuit relativ noua si bine reglata, meseriasul care face honuirea sa stie f. bine ce face, arborele cotit trebuie sa fie rectificat si el la R1 si apoi sa se schimbe cuzinetii din biele tot la R1, cineva trebuie apoi sa-ti rectifice plan chiuloasa pe o masina de rectificat plan si sa-ti refaca jocurile la pastile si sa-ti verifice daca inchid bine supapele, sa-ti testezi pe bancul de proba cati bari baga pompa de injectie (min. 550bari) si daca injectoarele deschid la presiunea din manualul de reparatii si daca forma si cantitatea jetului sunt cele corecte, iar mecanicul care iti reface ulterior motorul sa stie ce grosime trebuie sa aiba garnitura de chiuloasa si alte chestiuni ce tin de refacerea unui motor la R1. Nu prea merita pentru ca costurile sunt mari si sansele ca cineva sa nu-si faca corect treaba pe logica aducerii in parametrii a diferitelor componente motor despre care am scris mai sus este f. mare datorita lipsei de respect pentru munca bine facuta care in general cam lipseste in tara noastra. Eu personal am aflat ca in Sibiu nu exista nicio masina de honuit buna pentru honuirea cilindrilor si ca era necesar sa duc blocul la honuit la o firma relativ noua pe piata din Brasov care avea echipamentul necesar si meseriasul pentru operatiune, asa ca evident am renuntat. Daca totusi esti pornit sa-l refaci la R1 trebuie 'pentru inceput' sa faci verificarea pompei si a injectoarelor pe banc sa vezi daca sunt in parametri.
  • danyflorian

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2010

  • Mesaj Privat
ahappyuser
Din cate mi-ai scris vad ca esti tare priceput si spui lucrurilor pe nume, eu sincer i -ti spun ca nu am mai avut diesel pana acuma si nu stiam prea multe despre motoare diesel .Am fost cu ia la mecanicul de pe str Tilisca nr 11 si a desfacut 3 injectoare pentru a verificaa compresia ,pe 2 pistoane 20 iar pe al 3 -lea 21 pe cel din partea cu distributia nu la mai desfacut deoarece a incercat a mers putin greu si a spus ca nu se risca sa nu cumva sa fie calamina si sa inebuneasca filetul , ok am inteles.
Apoi am un prieten care mi-a zis sa merg cu ia la el la atelier sa facem o proba la injectoare si el la fel pe ultimul nu la desfacut si rezultatul a fost ca injectoarele trebuie facute , dar eu am observaat ca pe fata lui nu era chiar precis de decizia luata ,tot el mi-a zis ca ar fi mai bine sa ma duc cu ele la Simona in Vestem ca are scula mai buna de injectoare si se poate decide mai precis, asa ca seara am dat o tura de oras cu ia sa fie motorul cald si m-am apucat eu de treaba , am desfacut toate injectoarele si dimineata direct la Vestem rezultatul ,sunt super bune ,pompa nu a pututo verifica a spus ca trebe sa merg cu ia la Sinaia deoarece are electrovalva . Cand am vrut sa plec un om mai in varsta ma oprit si m-ia spus {" dute si pana nu pui injectoarele la loc pune contactul si vesi daca bujiile se inrosesc in acelasi timp si vezi cat tine becul de bujii din bord si cum sunt de rosi bujiile."} am facut ce mi-a spus omul si la fix becul din bord cel de bujii se stinge dar bujiile nu sunt destul de rosi si am refacut testul si am numarat aproximativ 18 secunde trebe sa tin pe contact dupa ce becul din bord se stinge.
Acuma daca fac asa porneste mai bine dar totusi dau de 2-3 ori si am observat ca daca o pun pe bujie de 2 ori o ia mai bine.
Daca ar fi sa iau un motor SH care ar fi pretul si unde gasesc si te rog zimi cum stiu eu ce cumpar ca poate iau unu tot cu compresie mica . Question
Masina sta destul de bine la partea de tabla si sincer mie imi place ca e spatioasa, are putina rugina la haion dar aia o rezolv intr-ozi la fratele meu [ Tinichigiu + vopsitor auto }. Multumesc din suflet
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,747
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ok, hai sa o luam pe rand. Compresia ai luat-o la cald ? Daca da, atunci s-ar putea sa fie 22 la rece. Bateria era f. buna sau nu prea buna (adica poti sa dai la cheie de mai multe ori cu ea fara sa oboseasca sau nu) ? Pentru ca daca ai o baterie slaba testul de compresie nu-ti iese corect. Acum despre bujii. Verifica sa fie toate 4 de la acelasi producator si de exact acelasi tip (cu aceiasi serie si acelasi voltaj). Chestia cu releul nu stiu cum e la Opel, dar pot sa-ti impartasesc experienta mea cu Renault 9 1.6D. Becul de bujii se stinge in bord dupa 14 secunde dar nu decupleaza decat dupa 22 secunde (cand de aude un click care te anunta ca releul a decuplat bujiile). Motivul pentru acest comportament este ca imediat dupa ce se stinge becul de bujii din bord se da la cheie si masina porneste ok - asta insa doar pe vara, pe timp de iarna se asteapta pana ce releul decupleaza bujiile complet si abia apoi se da la cheie pentru pornire (in acest moment temperatura din camera de ardere e mai mare decat cea necesara pornirii pe timp de vara ceea ce ajuta la pornire la temperaturi negative). In plus, pe timp de iarna trebuie sa-ti functioneze mecanismul de avans automat la rece prezent in pompa de injectie, concomitent cu functionarea relantiului accelerat (care este actionat de un element termostatic ce actioneaza o clapeta de accelerare a relantiului direct pe pompa de injectie). Verifica si aceste aspecte descrise de mine mai sus. Despre pusul pe bujii de 2 ori - asta se datoreaza scaderii distantei dintre pastilele de pe supape si arborele cotit iar in momentul cand se pune de doua ori pe bujii acestea genereaza caldura suficienta sa dilate aluminiul din care este construita chiuloasa si astfel creste distanta dintre pastile si arbore si supapa care eventual era partial deschisa se inchide si motorul are compresie. Si atunci evident ca porneste mai bine. Acest ultim aspect este in general intalnit la motoarele de 1.7 TD Isuzu, cum am si eu pe masina mea. Astfel ca eu personal, dupa ce mi-am adus Opel-ul in tara primul lucru a fost sa-i rectific pastilele de la supape, la fel am procedat si la masina cealalta (Renault 9) pe care o am. Opel-ul suna initial ca o masina pe benzina iar la Renault aveam o supapa partial deschisa la rece astfel ca imediat dupa ce-l porneam intrerupea din cand in cand iar la motor se auzea un zgomot de pu-pu-pu-pu-pu iar la esapament fumul iesea neregulat atunci cand motorul intrerupea. Pompa de injectie daca e BOSCH ai o sansa sa o verifici la BOSCH Service langa hypermarket-ul XXL daca au bancul necesar (desi nu cred) sau in caz contrar numai la Sinaia, asta este... in Sibiu nu cred ca exista banc de proba pentru pompe de injectie cu electronica prezenta pe ele.
Daca ai timp poti veni sa verificam si la tine cum stai cu distantele dintre pastile si arborele cotit, am toate sculele necesare pentru operatiune si daca nici dupa asta nu-ti porneste va trebui sa-ti iei alt motor.
Pentru o schimbare de motor, te duci la vanzator cu un kit de luat compresia, iei compresia la rece cu o baterie buna scotand pe rand fiecare injector si daca toti cilindrii au compresie buna atunci il cumperi, daca insa nu poti face toate astea la intelegere cu vanzatorul atunci va trebui sa mai cauti pana gasesti un proprietar care sa fie de acord sa poti verifica in acest mod motorul pe care-l cumperi. Altfel s-ar putea sa iei tot un motor uzat si nu merita.
  • th0mas0

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Daca nu este cu suparare as vrea si eu cotele pentru verificarea pastilelor. Aceleasi simptome le am si eu la masina (X17DT). As vrea sa fac o verificare a tachetilor. Daca se poate o dataliere a procedeului, as fi recunoscator. Va multumesc.
PS>Legat de schimbarea motorului, eu zic sa te interesezi foarte bine, exact cum a scris mai sus colegul. Eu l-am schimbat pe-al meu si mi-am cam luat teapa, dupa cum se vede. Acum vreau sa-l repar pe cel vechi (pornea din prima iarna), ii fac o segmentare (standard- nu are grad de uzura pe cilindrii, ii pun cuzineti standard - am gasit SH un arbore cotit pt. ca al meu s-a degradat rau). Astept un info de la colegul nostru sa vad daca se merita. MS mult.
  • danyflorian

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2010

  • Mesaj Privat
ahappyuser
Da compresia a fost luata cu motorul chiar bine incalzit si mai mult de atata a desfacut toate injectoarele deodata ( cele 3 de care ti-am spus inainte ), despre baterie e noua de 70ah ,bujiile sunt de asemenea noi de la unix toate 4 luate de mine si montate tot de mine ,dar cele care erau pe masina nu aveau nimica ca le-am verificat la baterie pe fiecare im parte si se aprind foarte bine sunt de la BERU.
Legat de pompa e BOSH si are electrovalva dar vreau sa spun ca mi-a zis cei de la Vestem ca daca era din pompa trebuia sa faca figuri si in timpul mersului.Presiunea nu cred ca scapa din pompa ca am pus si o supapa unisens pe furtunul de tur.Eu as vrea sa verificam pastilele dar problema e ca trebe un garaj ca acuma ne ingheata mainile pe chei.Daca fac rost sa putem intra intru-n garaj o sa te anunt .

Multumec din suflet
  • boby1510

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
presiunea care o scoate pompa de injectie ai controlat-o? desfaci o conducta si pui manometru si vezi ca sa vezi daca este pompa defecta
  • danyflorian

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Sa sti ca nu e rea ideia o sa merg la cineva care are manometru sa incercam o masurare daca merge asa, desi am fost cu ia la noi in sibiu - vestem e acolo o doamna care are un atelier de reparati pompe si injectoare si a spus ca nu poate sa-i faca proba pe masina si nici la banc ca are electrovalva si numa cei din sinaia pot face .O sa dau ofuga intr-o zi sa intreb cea ce mi-ai spus. Multumesc
  • boby1510

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
da nu stiu ce sa zic dar in principiu ar trebui sa mearga (am x20dtl) eu am dat jos o conducta de la pompa am pus manometru am pornit si m-am uitat sa vad ce presiune scoate nu era aparatul de precizie foarte mare dar am facut treaba cu el ,ar trebui sa scoata peste 200 bari, injectoarele lucreaza la 170 bari incearca si vezi care este treaba daca te aburesc aia si zic ca nu merge probabil stiu ei ceva
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,747
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
danyflorian a scris:Sa sti ca nu e rea ideia o sa merg la cineva care are manometru sa incercam o masurare daca merge asa, desi am fost cu ia la noi in sibiu - vestem e acolo o doamna care are un atelier de reparati pompe si injectoare si a spus ca nu poate sa-i faca proba pe masina si nici la banc ca are electrovalva si numa cei din sinaia pot face .O sa dau ofuga intr-o zi sa intreb cea ce mi-ai spus. Multumesc


Daca pui un manometru pe una din iesirile pompei de injectie si dai la automat o sa-ti iasa ca e buna pompa, asta pentru ca din cate stiu eu turatia de electromotor a masinii este mai mare decat cea de pe banc, aproximativ dubla. Am facut si eu chestia asta la Renault si mi-a scos 500 de bari montata pe masina, dar cand dadea de frig deja la -10 grade C nu mai puteam porni motorul. Am mai avut o pompa de injectie BOSCH de rezerva care ulterior la turatie de banc a scos 670 bari, chiar foarte bine pentru o pompa fabricata in 1987. Ulterior am montat-o pe masina si am pornit si la -23 grade iarna trecuta, a pornit cu greu... dar a luat-o. O pompa de injectie BOSCH scoate undeva la 750-800 bari cand este noua. In plus pe banc iti masoara si debitul (cantitatea injectata de pompa pe fiecare iesire) care apoi se masoara daca este corect. Daca nu, se fac adjustari iar la final iti regleaza pe banc si relantiul pompei pentru mersul in gol.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,747
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
th0mas0 a scris:Daca nu este cu suparare as vrea si eu cotele pentru verificarea pastilelor. Aceleasi simptome le am si eu la masina (X17DT). As vrea sa fac o verificare a tachetilor. Daca se poate o dataliere a procedeului, as fi recunoscator. Va multumesc.


Jocurile cu motorul X17DT ISUZU la rece (conform manualului) sunt 0,15mm pentru supapele de admisie si 0,25mm pentru supapele de evacuare. La motorul meu X17DT (care cam suna ca un benzinar, i-a prostit pe multi care m-au intrebat daca e pe benzina masina ?) am gasit doua supape la distante de valori f. mari respectiv 0.93mm si 0,75mm (una era de admisie si una de evacuare parca, nu mai stiu exact) iar din manual am aflat ca nici nu exista posibilitatea sa comand o pastila asa groasa cu care sa o inlocuiesc sa vina in parametri. Asa ca m-am dus si am luat o pastila de Renault (tot pastile INNA sunt) care are pastile mai groase, dar si jocuri mai mari 0,20mm si 0,40mm si am mai rectificat din ea pana am adus-o la distanta din manual. Am crezut ca nu o sa mearga in sensul ca mi-era teama ca o sa-mi sara afara din pahar pastila la trecerea arborelui peste ea (ganditi-va ca acolo sunt pana la 4.400 rotatii pe minut) deoarece am constatat ca in paharul unde sta asezata pastila este cam 40% din grosimea ei asezata in pahar iar 60% din grosimea ei sta inafara paharului. Ei, uite ca am facut 10.000 km si este ok cu pastila respectiva, bag ulei MOTOREX 5W40 care e excelent ca sa fiu linistit ca are ungere f. buna. Daca vreodata imi sare afara pastila din pahar motorul isi schimba imediat sunetul si-l opresc, am patit asta cu Renault-ul cand ma intorceam la Sibiu din Bucuresti la intrarea pe autostrada si am ajuns totusi cu motorul asa pana acasa fara sa-mi sparga paharul pastilei (l-am schimbat ulterior), in cel mai rau caz arborele cotit va sparge paharul de pe supapa respectiva si atat. E o poveste intreaga ce am patit atunci si cum am reusit sa ajung acasa. La Opel, ca si amanunt - din 8 pastile ale motorului 5 au trebuit rectificate si 1 pastila a trebuit schimbata cu alta mult mai groasa, motorul avea 170.000km reali deoarece toate curelele de pe motor (4 de toate) erau cele originale si la fel pompa de apa a fost si ea cea originala de pe acest tip de motor (posibil insa ca chiuloasa de pe motor sa fi fost schimbata candva, altfel nu-mi explic ce e cu distantele alea mari de mai sus). Pastilele se uzeaza mai mult daca mergi cu ulei de motor de proasta calitate, sau ca si marca de ulei inafara celui recomandat de fabricant, sau nu schimbi uleiul si filtrul de ulei+aer la timp. O chestie buna este ca poti combina pastilele intre ele si poate scapi sa cumperi pastile noi. Inginerul care avea masina de rectificat plan mi-a masurat si el inainte de operatiune grosimea pastilelor cu micrometrul din dotare si abia apoi s-a apucat de treaba. Dupa rectificare pastilele le pui sus fiecare la locul ei si motorul iti merge rotund fara intreruperi si suna a diesel bine reglat. Apropo, nu trebuie demontat arborele sau distributia motorului, se pot scoate pastilele imediat dupa ce se demonteaza capacul de la culbutori daca stii ce ai de facut si ai scule.


Ultima modificare făcută de ahappyuser la Mar 25 Jan, 2011 12:49 am
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,747
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
danyflorian a scris:Da compresia a fost luata cu motorul chiar bine incalzit si mai mult de atata a desfacut toate injectoarele deodata ( cele 3 de care ti-am spus inainte ), despre baterie e noua de 70ah ,bujiile sunt de asemenea noi de la unix toate 4 luate de mine si montate tot de mine ,dar cele care erau pe masina nu aveau nimica ca le-am verificat la baterie pe fiecare im parte si se aprind foarte bine sunt de la BERU.
Legat de pompa e BOSH si are electrovalva dar vreau sa spun ca mi-a zis cei de la Vestem ca daca era din pompa trebuia sa faca figuri si in timpul mersului.Presiunea nu cred ca scapa din pompa ca am pus si o supapa unisens pe furtunul de tur.Eu as vrea sa verificam pastilele dar problema e ca trebe un garaj ca acuma ne ingheata mainile pe chei.Daca fac rost sa putem intra intru-n garaj o sa te anunt .


Era bine daca duceai masina la mecanic seara si luai compresia la rece dimineata urmatoare, eu asa am procedat la momentul respectiv. Ti-a scos toate cele 3 injectoare (le-ar fi scos pe toate cred) pentru ca probabil i-a fost teama ca nu te tine bateria pana iti ia compresia pe rand la fiecare piston motorul avand celelalte 3 injectoare montate si opunandu-se mai puternic din compresie la invartire. Dupa demontarea celor 3 injectoare motorul in acel moment face compresie doar pe cilindrul pe care este montat compresiometrul, restul de 3 cilindrii are o compresie redusa care se pierde prin orificiile pe unde se face injectia de motorina si poti sa ai si o baterie mai slaba ca tot te tine pana la terminarea testului.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR