Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • bc05vbb

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

Am o Vectra B Caravan 1.8 2001 si de curand am schimbat foarte multe piese la ea, cum ar fi...ambreiaj, distributie, senzor axa cu came,sistem filtru aer sport, am curatat clapeta de acceleratie,pivoti, tampon motor, bucse,furtun lichid racire si altele.....dupa toate astea, la ceva timp a aparut alta problema...le 4000 rpm imi intrerupe acceleratia, dar nu tot timpul, uneori merge bine zici ca e avion....auxiliar acestei probleme am constat ca la oprire se aude un bazait ciudat undeva in spatele motorului ( in zona clapetei de acceleratie...cred eu) si la relanti are niste mici intreruperi dar sesizabile....as fi recunoscator daca ma poate ajuta cineva ca sincer la cati bani am bagat in ea imi vine sa o iau razna...va multumesc anticipat si va doresc sarbatori fericite!
Skip ads

  • alex_opc2000

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut, iti intrerupe la 4000? ai vreun bec martor aprins pe bord?Cum ar fii acel senzor de motor.Vezi ca s-ar putea sa fie motorasul de relanti infundat se da jos si se curata cu spray degresant!
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Bujiile cum se prezinta?
  • bc05vbb

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2010

  • Mesaj Privat
alex_opc2000 a scris:Salut, iti intrerupe la 4000? ai vreun bec martor aprins pe bord?Cum ar fii acel senzor de motor.Vezi ca s-ar putea sa fie motorasul de relanti infundat se da jos si se curata cu spray degresant!


Nu se aprinde niciun martor in bord....e posibil, o sa-l curat si pe ala...clapeta am curatat-o...multumesc!

Bujiile sunt schimbate...si cred ca daca era de la bujii nu facea urat doar la 4000 de rpm....zic si eu...o sa le mai verific inc-odata...multumesc!
  • bc05vbb

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Revin...am pus testerul pe masina....nu da nici o eroare....sunt 2 erori mai vechi....senzorul de la axa cu came si rich exhaust care nush ce inseamna....am verificat si distributia sa fie la punct si este....pe bune daca stiu ce sa mai zic.... Crying or Very sad Sad Crying or Very sad ....sincer chiar sunt trist,parca nu sunt sarbatorile si pt mine.....
  • bc05vbb

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am pus testerul din nou pe masina...am sters din nou erorile mai vechi, am curatat mufa de la calc de motor si cea de la senzorul de la axa cu came si am strans o masa care se slabise....dupa toate astea s-a stins si masinuta cu cheita asa cum trebuie impreuna cu ceilalti martori care se sting....am mers asa o zi si seara iar nu a mai pornit la cheie si din nou martorul "masinuta cu cheita" se stinge doar cand dau la automat...daca mai poate da cineva cu vreun sfat as fi recunoscator....multumesc!
  • ovidiu86_h

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
fa o proba cu alt senzor ax cu came(original), din ce am citit de multe ori din cauza lui calc masinii nu te lasa sa o turezi mai tare de 4000 rot/min.Si din cauza lui sa si porneasca greu. numai bine!
  • bc05vbb

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2010

  • Mesaj Privat
ovidiu86_h a scris:fa o proba cu alt senzor ax cu came(original), din ce am citit de multe ori din cauza lui calc masinii nu te lasa sa o turezi mai tare de 4000 rot/min.Si din cauza lui sa si porneasca greu. numai bine!


Maine o sa incerc si asta...va multumesc pentru amabilitate...o seara buna!
  • bc05vbb

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Deci....nu stiu ce sa mai zic....astazi cand am pus testerul nu mi-a mai dat camshaft, acum mi-a dat crankshaft...senzorul de turatie...maine sper sa-l schimb si pe asta si o sa vad ce se mai intampla....
  • bc05vbb

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am schimbat si senzorul de turatie...si dupa o zi iar a facut asa, adica uneori nu ma lasa s-o turez si porneste greu....voi schimba si senzorul de la axa cu came cu unul original....sau mai bine zis facut de siemens ca si asta pe care-l am acum e nou si pt modelul asta de masina dar e ceva facut in Italia ca asa scrie pe el......
  • bc05vbb

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Revin cu o rugaminte, mai exact cu o intrebare...de unde pot cumpara din Bucuresti senzorul de la axa cu came original?...adica sa fie fabricat de siemens...maine vreau sa-l schimb....multumesc anticipat!

Nu se poate...nu e nimeni din Bucuresti prin zona?....

Ok...o sa ma apuc maine de cautat...multumesc!

Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

  • bc05vbb

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Rezolvat...se poate inchide topicul!

edit by StefanTolos Wink
  • YuriRO

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Spune-ne si noua rezolvarea, te rog. Poate vor mai avea si altii nevoie...
  • bc05vbb

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am inlocuit senzorul de la axa cu came cu unul original....asta e tot!
  • claudiu clauuu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
am un opel vectra c din 2003 motor de 1.8.16v Z18XE si mi sa stricat motoru de pe ea (sa rupt un segment de pe un piston si sa sticat si blocul si am zis ca reparatia cost mai mult de cat sami iau un motor de pe alta masina). Am cumparat un motor tot de 1.8.16v tot Z18XEdoar ca masina era din 2004 motorul merge foarte bine nu bate nu troncane dar am o problema porneste destul de greu indiferent de temperatura sinu se tureaza mai mult de 4000rpm. Masina sta la relanti nu moare motorul merge rotund doar ca porneste cam in 4-5 secunde de dat la automat.motorul din 2003 are EGR fata de cel din 2004. am schimbat toti senzori de pe motorul meu (2003) si iam pus pe cel din 2004 si tot sintoma asta o are, si inainte cu motorul vechi nu avea nici o treaba nici o problema. Mentionez ca martori in bord sunt aprinzi OBD si ESP . Am pus testeru pe masina si a dat eroarea P 0335-04 Crankshaft Position Sensor A Circuit Open am schimbat toti senzori de pe motor si tot asa merge .Daca ma puteti si pe mine ajuta cu un rasp....stima
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,415
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
1- ce legatura are problema ta cu topicul asta?
2- ECU l-ai pastrat pe al tau, su cel de pe motorul transplantat?
3- daca ECU tau, i-ai facut scolarizare cum ca de acum inainte EGR nu?
4- https://www.clubopel.com/vie...p=1729650#1729650
  • claudiu clauuu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
ECU e de pe cel vechi . Ce inseamna scolarizare sa scoti imi sau ce?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Se refera sa anulezi EGR din ECU, Z18XE nu are EGR. (cu OP-COM sau altceva ca sa faci setarea)

Nu stiu la care senzor se refere:
- Verifica senzorul la axul cu came cel din distributie desfaci numai capacul de sus si verifici senzorul daca este in pozitie buna si strans (daca este defect asta nu stiu cum se verifica.)
- Si mai este cel de pe fulie (jos la arborele cotit senzorul de turatie.)

Este numai o parere. Si ma opresc aici.
  • claudiu clauuu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Am schimbat toti senzori si de la distributie si cel de detonatie de langa electromotor cel de jos de la arbore
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
P0335 Masoara si verifica senzorul si fulia, cabluri chiar si de la mufa in sus.
(Poate trebuie la ECU alte setari pentru Z18XE)
in Autodata scrie.
P0335 Probable cause: Wiring (cabluri), CKP Sensor (senzorul), ECM (Cred ca este ECU)

P0335 Crankshaft Position Sensor "A" Circuit Malfunction
http://www.youtube.com/watch?v=ZEvuRc0tEr0

Sunt numai pareri nimic mai mult.
PS: Sa schimbi distributia si 2 buc O-ringurile de la arborele cu came, , 1 buc arborele cotit.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR