- cont-sters-34833
- OP
- 156 mesaje
- din 30 Mai 2009
cont-sters-34833
- Mesaje scrise: 156
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2009
- Mesaj Privat
1.Deci as dorii sa stiu ce se poate intampla..cred ca am completat cu prea mult ulei.......si cam scoate fum nu tot timpul dar scoate fum..... albicios..ce pot sa fac? sa fac schimbu de ulei.....? mentionez ca nu scoate asa des dar scoate....zici ca-i diesel cateodata!>>... ce as putea sa fac?
2. Am ulei de vara cred..ca am facut schimbu acuma 3 luni ....sa-mi pun ceva mai gros...?
3. Am cauciucuri de iarna..doar pe fata....sa-mi pun si pe spate.>>? are ceva daca nu sunt perechi toate patru dar....... sunt de iarna si sunt aceeasi masuri ...170/75/14... !
2. Am ulei de vara cred..ca am facut schimbu acuma 3 luni ....sa-mi pun ceva mai gros...?
3. Am cauciucuri de iarna..doar pe fata....sa-mi pun si pe spate.>>? are ceva daca nu sunt perechi toate patru dar....... sunt de iarna si sunt aceeasi masuri ...170/75/14... !
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
1-Nivelul de ulei peste maxim dauneaza catalizatorului. Scoate din el pana la niv de maxim
2-Nu este ulei de vara si ulei de iarna. Doar ulei. Daca e subtire 0w__ sau 5w__ e foarte bun.
3-E bine daca pui 4 cauciucuri de iarna. Chiar foarte bine, pentru tine si restul soferilor. Gumele trebuie sa fie perechi pe fiecare din axe. Adica merge sa ai 2 cate 2 perechi pe masina. Altfel, e ilegal.
2-Nu este ulei de vara si ulei de iarna. Doar ulei. Daca e subtire 0w__ sau 5w__ e foarte bun.
3-E bine daca pui 4 cauciucuri de iarna. Chiar foarte bine, pentru tine si restul soferilor. Gumele trebuie sa fie perechi pe fiecare din axe. Adica merge sa ai 2 cate 2 perechi pe masina. Altfel, e ilegal.
- cont-sters-34833
- OP
- 156 mesaje
- din 30 Mai 2009
cont-sters-34833
- Mesaje scrise: 156
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Vinti
- ***
- 886 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Bucuresti
Vinti
- Mesaje scrise: 886
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
razvannicusor- Suspendat
- 43 mesaje
- din 18 Sep 2010
- Vectra 2003 y20dth
- Giurgiu
razvannicusor- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2010
- Mesaj Privat
Alex 25
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
salut baieti ! am aceasi problema la un astra g y20dth. am completat cu vreo 2 litri in plus ( a fost taicameu... dar nu asta conteaza ) problema e ca am parcurs deja vreo 300 de km asa ... am mers la un regim rpm mai mic.. adica pana in 2500 rpm! cum imi dau seama daca are ceva catalizatorul ? fum alb ? .. rog raspunsuri..
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
- adrian terinte
- ****
- 1,214 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,214
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
Cu ajunsul uleiului in catalizator nu stiu ce sa zic ,adica nu stiu pe unde poate ajunge acolo.Dar stiu cum a mai zis un coleg ca iti va forta semeringurile de la vibrochen,deoarece se face presiune mai mare prin balbotaj.
Si eu am bagat mai mult ulei si l-am scos,cum a zis un coleg mai sus,pe gaura jojei cu un furtunas de perfuzie si o siringa mare cumparata de la o farmacie veterinara,apoi uleiul l-am bagat intr-o sticla ca sa vad cat am scos.Dupa care am pastrat sticla cu ulei ca poate vreodata mai trebuie completat
Si eu am bagat mai mult ulei si l-am scos,cum a zis un coleg mai sus,pe gaura jojei cu un furtunas de perfuzie si o siringa mare cumparata de la o farmacie veterinara,apoi uleiul l-am bagat intr-o sticla ca sa vad cat am scos.Dupa care am pastrat sticla cu ulei ca poate vreodata mai trebuie completat
- ovidiu86_h
- **
- 162 mesaje
- din 19 Mai 2010
- Vectra 1996 x16xel
- Hunedoara
ovidiu86_h
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
salut, si eu am pus mai mult cu vreo 200-300 gr cand am facut schimbul dar l-am scos cu o seringa mare(loata de la farmacie ,cea mai mare care o aveau) iar in seringa am pus un furtunas subtire (am loat de la damigeana de vin acel furtunas care e pus in capacul damigeanei pt a iesi pe acolo aerul cand fermenteaza , a intrat la fix pe acea seringa) lam lasat lung de vreo 25 -30 cm si cu acea seringa si furtunasul prins de ea am extras ulei(pe la joja ,dimineata cand nivelul era cel real) pana la gradatia de max de pe joja .la inceput nu am putut trage ,dar tot incercand am gasit o pozitie in care mergea .numai bine!
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
Adrian terinte iti voi explica cum se poate sa ajunga uleiul in catalizator. Daca ai avut mai multe masini, poate ai observat ca scria pe etichetele din compartimentul motor, chiar pe undeva prin apropiere de joja, sa nu bagi ulei peste nivelul maxim, acest lucru putand sa dauneza catalizatorului. Uleiul fiind mai mult in motor, implicit si presiunea acestuia va fi mai mare, nu? E ca si cum umpli o sticla cu apa pana la refuz si ii pui dopul, apoi incerci sa o comprimi. Nu poti. Dar daca lasi aer cat de putin, vei vedea ca atunci cand coprii sticla, volumul aerului se reduce. Cam asa e si cu motorul. daca ii bagi prea mult ulei, se face presiune prea mare si uleiul va gasi "portite" de scapare, acele portite putand fi garniturile si simeringurile slabite, culbutori care nu inchid perfect..
marinboss
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2012
- Mesaj Privat
DanutzSRB
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 Y25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2012
- Mesaj Privat
salutare,de ieri sunt proprietarul unui opel vectra b din 26.10.1999 ,motor 1.8 16v,azi cand am verificat uleiul...masina fiind nepornita de aseara ...e peste nivel cu mult,si sunt urme de ulei pe intreg motorul,ce sa se fi intamplat? ce sa ii fac? ma poate ajuta cineva?
si cu niste detalii tehnice,cod motor,ce euro e,etc
masina este inmatriculata pe franta si in cartea griss nu prea spune multe,fiind doar un singur proprietar,e cartea din 12/06/2001,va multumesc anticipat
si cu niste detalii tehnice,cod motor,ce euro e,etc
masina este inmatriculata pe franta si in cartea griss nu prea spune multe,fiind doar un singur proprietar,e cartea din 12/06/2001,va multumesc anticipat
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
DanutzSRB
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 Y25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2012
- Mesaj Privat
vasul de expansiune este la nivel,uleiul pare vascos asa,dar e mult,cam toata joja de masuta,adica tot plasticul ala fara un pic,eu am cumparat masina ieri,ulei se vede curs pe motor,de la garnitura de etansare,dar uleiul pare mai vechi,cu fum nu da deloc.nici in 6000 de ture,doar foarte putin, motorul este rafacut complet anul trecut,am toate facturile
DanutzSRB
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 Y25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2012
- Mesaj Privat
m-am uitat acum pe motor si e codul X18XE-1,imi poti da informatii de consum,euro,kw,etc ?
masina trage destul de bine,cu a 5a de la relanti,de la 1200 ture cand o calci...simti k motorul are viata in el,se tureaza 7 000,nu e limitata...si totusi si relantiul daca te uiti atent,oscileaza foarte putin...il poti observa numai daca te uiti atent
masina trage destul de bine,cu a 5a de la relanti,de la 1200 ture cand o calci...simti k motorul are viata in el,se tureaza 7 000,nu e limitata...si totusi si relantiul daca te uiti atent,oscileaza foarte putin...il poti observa numai daca te uiti atent
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
DanutzSRB
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 Y25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2012
- Mesaj Privat
eu am facut proba sa vad daca se simte ceva...sau pleaca lenes sau trepideaza ceva....daca maine de dimineata am uleiul la fel...(am pus masina pe loc foarte drept,desi era loc drept) am zis sa fie si asta,ce imi recomanzi?
sa scot din ulei?sa il schimb complet? ce poate afecta daca fum nu da si cred k a dat pe la garnitura de etansare de la capacul motorului k se vede urme de ulei...si pe cutie la fel,in 10 min revin cu 1-2 poze
multumesc
sa scot din ulei?sa il schimb complet? ce poate afecta daca fum nu da si cred k a dat pe la garnitura de etansare de la capacul motorului k se vede urme de ulei...si pe cutie la fel,in 10 min revin cu 1-2 poze
multumesc
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
Eu zic sa stai linistit atunci (nu imi explic de ce a crescut nivelul de ulei) dar din moment ce zici ca masina trage bine e ok. Si la mine este ulei scurs pe dinafara motorului (bine, e uscat). Acum nu te apuca sa ii dai forja 6000 de ture continuu doar ca sa o testezi pt ca chinui motorul, 3400 de ture cand urci un deal sunt suficiente.
DanutzSRB
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 Y25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2012
- Mesaj Privat