- gabipaduroiu
- OP
- 5 mesaje
- din 08 Oct 2010
- Corsa 2008
- Arges
gabipaduroiu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salutare! Am si eu o problema la o Corsa D(motor 1,2) cu ventilatorul habitaclului si anume nu mai funtioneaza teptele 1,2 si 3. Functioneaza doar pe treapta 4. Din cate am citit pe forumuri am inteles ca de vina ar fi o siguranta termia, care ar fi arsa. Eu am cumparat o siguranta termica cu aceleasi caracteristici. Ideea este ca eu nu stiu unde anume se afla acea siguranta termica in masina, pentru a o putea inlocui(am inteles ca undeva in spatele torpedoului?). Va rog sa ma ajutati si pe mine daca puteti si sa-mi dati ceva detalii. Poate cineva a mai intampinat cu aceeasi problema.
O zi buna tuturor!
O zi buna tuturor!
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
andarez
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2008
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,972 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,972
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
andarez a scris:pai danpet, spune-i si unde se afla rezistenta respectiva daca tot i-ai raspuns, ca s-o poata inlocui. a scris probabil siguranta in loc de rezistenta, mai greseste omul...
La Corsa D nu stiu unde e grupul de rezistente,dar trebuie sa fie undeva sub bord,langa ventilator.Oricum,e sigur ca e arsa rezistenta de la viteza 3,celelalte fiind inseriate si trecand curentul prin ea si pt vitezele 1 si 2.S-ar putea sa fie destul de dificil de ajuns la rezistente (eu n-am umblat inca acolo).
- gabipaduroiu
- OP
- 5 mesaje
- din 08 Oct 2010
- Corsa 2008
- Arges
gabipaduroiu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2010
- Mesaj Privat
danpet a scris:
La Corsa D nu stiu unde e grupul de rezistente,dar trebuie sa fie undeva sub bord,langa ventilator.Oricum,e sigur ca e arsa rezistenta de la viteza 3,celelalte fiind inseriate si trecand curentul prin ea si pt vitezele 1 si 2.S-ar putea sa fie destul de dificil de ajuns la rezistente (eu n-am umblat inca acolo).
andarez a scris:pai danpet, spune-i si unde se afla rezistenta respectiva daca tot i-ai raspuns, ca s-o poata inlocui. a scris probabil siguranta in loc de rezistenta, mai greseste omul...
La Corsa D nu stiu unde e grupul de rezistente,dar trebuie sa fie undeva sub bord,langa ventilator.Oricum,e sigur ca e arsa rezistenta de la viteza 3,celelalte fiind inseriate si trecand curentul prin ea si pt vitezele 1 si 2.S-ar putea sa fie destul de dificil de ajuns la rezistente (eu n-am umblat inca acolo).
Ms pt raspuns oricum. Am gasit-o este sub bord langa ventilator. Am sa o inlocuiesc maine si va anunt daca a functionat.
O zi buna!
- gabipaduroiu
- OP
- 5 mesaje
- din 08 Oct 2010
- Corsa 2008
- Arges
gabipaduroiu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2010
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,972 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,972
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,972 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,972
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Si la mine e la fel,ventilatorul merge pe orice treapta,indiferent daca e sau nu pornita dezaburirea.
E posibil ca la @Edwin sa fie altfel...nu stim ce masina are,dar eu n-am mai auzit pana acum si mi se pare fara sens o astfel de functionare.
Oricum,sunt sigur ca @gabipaduroiu si-a rezolvat problema prin schimbarea grupului de rezistente (sau firul care nu facea contact)...ne va spune in curand.
E posibil ca la @Edwin sa fie altfel...nu stim ce masina are,dar eu n-am mai auzit pana acum si mi se pare fara sens o astfel de functionare.
Oricum,sunt sigur ca @gabipaduroiu si-a rezolvat problema prin schimbarea grupului de rezistente (sau firul care nu facea contact)...ne va spune in curand.
- gabipaduroiu
- OP
- 5 mesaje
- din 08 Oct 2010
- Corsa 2008
- Arges
gabipaduroiu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2010
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Pacat ca nu ai pus si tu o poza,doua cu acea piesa (poate nu-i tarziu).Eu recunosc ca sunt putin derutat din cauza acelor 210oC.
E o mare diferenta intre o rezistenta si o siguranta (care poate fi de curent sau termica).In schema din manualul Opel apar doar 3 rezistente (a caror valoare se masoara in Ohm).Exista aparate electrice care au ca protectie la supratemperatura,o siguranta termica,ce se arde la o anumita temperatura,dar care nu exista in schema masinii,iar daca ar fi,ar trebui sa fie pe motor si acesta sa nu mai mearga nici pe treapta 4.
Te rog lamureste-ma.
E o mare diferenta intre o rezistenta si o siguranta (care poate fi de curent sau termica).In schema din manualul Opel apar doar 3 rezistente (a caror valoare se masoara in Ohm).Exista aparate electrice care au ca protectie la supratemperatura,o siguranta termica,ce se arde la o anumita temperatura,dar care nu exista in schema masinii,iar daca ar fi,ar trebui sa fie pe motor si acesta sa nu mai mearga nici pe treapta 4.
Te rog lamureste-ma.
- gabipaduroiu
- OP
- 5 mesaje
- din 08 Oct 2010
- Corsa 2008
- Arges
gabipaduroiu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2010
- Mesaj Privat
danpet a scris:Pacat ca nu ai pus si tu o poza,doua cu acea piesa (poate nu-i tarziu).Eu recunosc ca sunt putin derutat din cauza acelor 210oC.
E o mare diferenta intre o rezistenta si o siguranta (care poate fi de curent sau termica).In schema din manualul Opel apar doar 3 rezistente (a caror valoare se masoara in Ohm).Exista aparate electrice care au ca protectie la supratemperatura,o siguranta termica,ce se arde la o anumita temperatura,dar care nu exista in schema masinii,iar daca ar fi,ar trebui sa fie pe motor si acesta sa nu mai mearga nici pe treapta 4.
Te rog lamureste-ma.
E o mare diferenta intre o rezistenta si o siguranta (care poate fi de curent sau termica).In schema din manualul Opel apar doar 3 rezistente (a caror valoare se masoara in Ohm).Exista aparate electrice care au ca protectie la supratemperatura,o siguranta termica,ce se arde la o anumita temperatura,dar care nu exista in schema masinii,iar daca ar fi,ar trebui sa fie pe motor si acesta sa nu mai mearga nici pe treapta 4.
Te rog lamureste-ma.
Salutare. O sa atasez o poza ca sa iti dai seama despre ce este vorba mai exact. . Ceea ce am schimbat eu este siguranta din cap(se vede si in poza). Aici poti sa gasesti acasta siguranta: http://alfaservice.ro/index...products_id=4893.
La mine functiona ventilatorul doar pe treapta 4(merge pentru ca in treapta 4 aeroterma este pe direct), iar pe celelalte trepte, nu. Acum funtioneaza perfect!
Daca mai ai nelamuriri,scrie-mi.
O zi buna!
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
corsamare
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
A trecut 3/4 de an; la Corsa D cu clima auto, are 7 trepte de viteza la ventilatie, si un buton separat pentru dezaburire; cand se apasa acel buton, indiferent de reglajul anterior, ventilatorul lucreaza la maxim (si clapetele trimit aerul (cald?) numai sus la parbriz. La oprirea functiei (prin apasarea a doua oara a butonului), viteza ventilatorului revine la cea de dinainte (reglajul e cu un buton rotativ "mai mare la dreapta, mai mic la stanga", viteza e afisata pe ecran).
Sistemul cu rezistente serie e utilizat la comanda "manuala" a climei (mai simplu si mai ieftin)
Toate cele bune.
Sistemul cu rezistente serie e utilizat la comanda "manuala" a climei (mai simplu si mai ieftin)
Toate cele bune.
yulicapop
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 z13dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2009
- Mesaj Privat
sa va spun si patania mea cu acea rezistenta de la ventilator.
nu sa ars nimik la ea, dar firul de masa care se leaga la rezistenta la un moment dat nu a mai facut contact, ea e legata la 4 fire unul de masa(traseul comun, fiind negru am ajuns la concluzia ca este de masa) si 3 pentru fiecare treapta de viteza.
inca o problema am avut cu rezistenta de la electroventilator de la racire apa care sa ars. mentionez ca am motor diesel 1.3 si mai pot zice ca la toate corsele diesel de peste 2 ani care le-am intalnit am gasit arsa acea rezistenta. au fost 5 la numar.
nu sa ars nimik la ea, dar firul de masa care se leaga la rezistenta la un moment dat nu a mai facut contact, ea e legata la 4 fire unul de masa(traseul comun, fiind negru am ajuns la concluzia ca este de masa) si 3 pentru fiecare treapta de viteza.
inca o problema am avut cu rezistenta de la electroventilator de la racire apa care sa ars. mentionez ca am motor diesel 1.3 si mai pot zice ca la toate corsele diesel de peste 2 ani care le-am intalnit am gasit arsa acea rezistenta. au fost 5 la numar.
dannyel12
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa OPC 2008 Z16LER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2012
- Mesaj Privat