- emanoil viorel
- OP
- 4 mesaje
- din 15 Sep 2010
- Astra 2005 z 1.9 dth
- Galati
emanoil viorel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1.9 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2010
- Mesaj Privat
Scuze e prima data cand postez pe forum .
Cum nu am gasit nimic asemanator modelului meu, intreb si astept raspunsuri cu stima Viorel Galati.
Am facut un test la Opel Supapa presiune rampa
3 teste diferite cu soft bosch au coincis erorile (p0001,pooo2,p0090)
La un test de injectoare mi sa gasit injectorul nr 4 , l-am schimbat am pornit tot cu spray -ul , am mers 2 zile apoi am fost sa rezolv pornirea , am schimbat filtrul de motorina si apoi nu a mai pornit decat la spray ,dupa pornire in mers se aprinde beculetul cu cheia si masina apoi nu mai accelereaza decat pana la 1000 turatii apoi se opreste motorul in mers , il repornesc la spray la relanti merge in suturi si daca accelerez duce pana la peste 4000 turatii apoi bag 1-a si se aprinde iar martorul ,ce solutii sunt ?
In mare m-am lamurit trebuie sa schimb:
1. Pompa inalta presiune rampa
2.Unitate dozaj pt.carburant
3.Supapa reglare presiune
4.senzor pe conducta comon rail.
As dori sfaturi macar care este ordinea in care ar trebui sa le schimb poate scap mai ieftin caci toate impreuna insumeaza fff mult.
Cum nu am gasit nimic asemanator modelului meu, intreb si astept raspunsuri cu stima Viorel Galati.
Am facut un test la Opel Supapa presiune rampa
3 teste diferite cu soft bosch au coincis erorile (p0001,pooo2,p0090)
La un test de injectoare mi sa gasit injectorul nr 4 , l-am schimbat am pornit tot cu spray -ul , am mers 2 zile apoi am fost sa rezolv pornirea , am schimbat filtrul de motorina si apoi nu a mai pornit decat la spray ,dupa pornire in mers se aprinde beculetul cu cheia si masina apoi nu mai accelereaza decat pana la 1000 turatii apoi se opreste motorul in mers , il repornesc la spray la relanti merge in suturi si daca accelerez duce pana la peste 4000 turatii apoi bag 1-a si se aprinde iar martorul ,ce solutii sunt ?
In mare m-am lamurit trebuie sa schimb:
1. Pompa inalta presiune rampa
2.Unitate dozaj pt.carburant
3.Supapa reglare presiune
4.senzor pe conducta comon rail.
As dori sfaturi macar care este ordinea in care ar trebui sa le schimb poate scap mai ieftin caci toate impreuna insumeaza fff mult.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
P0090
-09 Rail Pressure Control Solenoid Valve Circuit Range/Performance (Negative Deviation)
-0A Rail Pressure Control Solenoid Valve Circuit Range/Performance (Positive Deviation)
-5B Rail Pressure Control Solenoid Valve Circuit Range/Performance (Positive Deviation)
Ai eroare de regulator presiune (3.Supapa reglare presiune)
Ori asta, ori senzorul care citeste presiunea.
-09 Rail Pressure Control Solenoid Valve Circuit Range/Performance (Negative Deviation)
-0A Rail Pressure Control Solenoid Valve Circuit Range/Performance (Positive Deviation)
-5B Rail Pressure Control Solenoid Valve Circuit Range/Performance (Positive Deviation)
Ai eroare de regulator presiune (3.Supapa reglare presiune)
Ori asta, ori senzorul care citeste presiunea.
- emanoil viorel
- OP
- 4 mesaje
- din 15 Sep 2010
- Astra 2005 z 1.9 dth
- Galati
emanoil viorel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1.9 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2010
- Mesaj Privat
Ms de sfat ,am stat si eu aseara si mi-am batut capul sa inteleg fenomenul acesta si am ajuns tot la concluzia ca nu poate fi decat supapa presiune rampa sau senzorul pt. ca altfel n u mi-ar fi mers motorul bine la relanti , numai cand intra in sarcina in a1-a nu mai regleaza presiunea .Acum astept sa gasesc piesa pe la dezmembrari sa o montez si sa fac iar test , va tin la curent daca o rezolv ca pe mine ma luat tare de cap si de la stomac cu problema asta cand masina nu are decat 110000 km si 5 ani vechime.
- emanoil viorel
- OP
- 4 mesaje
- din 15 Sep 2010
- Astra 2005 z 1.9 dth
- Galati
emanoil viorel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1.9 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2010
- Mesaj Privat
Tare faza trimit datele unde sa imi trimita piesa , specific clar supapa presiune rampa situata langa disdtributie in capul rampei si imi trimite omul senzor de presiune rampa situat in celalalt capat , apoi imi spune ca el are un dop in locul supapei cu imbus , atentie cand cereti piese specificati tipul motorului + kilowatii Ex. Z1.9 DTH 88 kw 120 cp. Omul avea 1.9 astra h Z1.9 DT deaceeia in rampa nu avea supapa.
Inca mai caut cea supapa.
Inca mai caut cea supapa.
- crisforcars
- *
- 14 mesaje
- din 14 Jun 2009
- Astra 2009 1.7 cdti 150 cp
- Brasov
crisforcars
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2009 1.7 cdti 150 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2009
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- emanoil viorel
- OP
- 4 mesaje
- din 15 Sep 2010
- Astra 2005 z 1.9 dth
- Galati
emanoil viorel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1.9 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2010
- Mesaj Privat
Am gasit regulatorul presiune rail (supapa presiune rampa ) pret 250 ron sh. am montato si surpriza la sfert de cheie + sau stins toti martorii din bord ,merge uns .
Costuri 3 testere 250 ron.
Piese Injector sh 400 ron + manopera curatat testat 200 ron
Supapa presiune rampa sh 200 ron +manopera + testare 150 ron
Total 950 ron + motorina cu aditiv de data asta si la drum .
Sfatul meu faceti 2 testere diferite apoi cautati piesele scumpe la dezmebrari daca aveti masini mai vechi de 4 ani si scapati ieftin.
Costuri 3 testere 250 ron.
Piese Injector sh 400 ron + manopera curatat testat 200 ron
Supapa presiune rampa sh 200 ron +manopera + testare 150 ron
Total 950 ron + motorina cu aditiv de data asta si la drum .
Sfatul meu faceti 2 testere diferite apoi cautati piesele scumpe la dezmebrari daca aveti masini mai vechi de 4 ani si scapati ieftin.
- gfx8
- **
- 209 mesaje
- din 05 Sep 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Cluj
gfx8
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu o problema asemanatoare la un Opel Astra H cu motorul Z17DTH. Recent am schimbat filtrele si uleiul si tot a fost ok, am facut mai multe drumuri. Dupa care nu am mai pornit masina timp de 4 zile.
Ieri am vrut sa o pornesc si nu a mai pornit de fel motorul. Electromotorul invartea fara probleme. Am sunat un mecanic si a zis ca probabil mi-a ciupit garnitura de la filtrul de motorina si trage aer fals pe acolo. A venit si mi-a pornit-o cu spray si la relanti a mers. Mecanicul s-a grabit si a plecat, urmand sa merg ulterior sa-mi schimbe garnitura.
Problema a fost cand am incercat sa plec cu masina, motorul nu se tura mai mult de 1000 rpm. Dupa cateva incercari de a o tura s-a aprins martorul masinuta cu cheita si a murit motorul, dupa care nu a mai pornit defel. La testul cu frana si acceleratia imi arata ECN 000275, care din cate am inteles e P0002.
Care credeti ca ar putea fi problema? Supapa de presiune rampa? Injectoare? Masina a mers ok inainte de problema asta, nu avea nici un simptom, aer 126.000 km. Zilele urmatoare voi duce masina pe platforma la mecanic, dar as vrea sa stiu la ce sa ma astept.
Merci.
Am si eu o problema asemanatoare la un Opel Astra H cu motorul Z17DTH. Recent am schimbat filtrele si uleiul si tot a fost ok, am facut mai multe drumuri. Dupa care nu am mai pornit masina timp de 4 zile.
Ieri am vrut sa o pornesc si nu a mai pornit de fel motorul. Electromotorul invartea fara probleme. Am sunat un mecanic si a zis ca probabil mi-a ciupit garnitura de la filtrul de motorina si trage aer fals pe acolo. A venit si mi-a pornit-o cu spray si la relanti a mers. Mecanicul s-a grabit si a plecat, urmand sa merg ulterior sa-mi schimbe garnitura.
Problema a fost cand am incercat sa plec cu masina, motorul nu se tura mai mult de 1000 rpm. Dupa cateva incercari de a o tura s-a aprins martorul masinuta cu cheita si a murit motorul, dupa care nu a mai pornit defel. La testul cu frana si acceleratia imi arata ECN 000275, care din cate am inteles e P0002.
Care credeti ca ar putea fi problema? Supapa de presiune rampa? Injectoare? Masina a mers ok inainte de problema asta, nu avea nici un simptom, aer 126.000 km. Zilele urmatoare voi duce masina pe platforma la mecanic, dar as vrea sa stiu la ce sa ma astept.
Merci.
- alex_mihalciuc
- **
- 77 mesaje
- din 17 Mai 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
alex_mihalciuc
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2008
- Mesaj Privat
- gfx8
- **
- 209 mesaje
- din 05 Sep 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Cluj
gfx8
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
Am rezolvat problema. Piesa defecta a fost regulatorul de presiune combustibil. Are codul asta si arata cam asa. Acum porneste la sfert de cheie masina, chiar mai bine decat inainte de a avea problema asta.
Am rezolvat problema. Piesa defecta a fost regulatorul de presiune combustibil. Are codul asta si arata cam asa. Acum porneste la sfert de cheie masina, chiar mai bine decat inainte de a avea problema asta.
- alex_mihalciuc
- **
- 77 mesaje
- din 17 Mai 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
alex_mihalciuc
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2008
- Mesaj Privat
Mihai L
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2012
- Mesaj Privat
Salutare tuturor opelistilor.
Sunt nou pe acest forum asa ca va rog sa ma iertati daca am postat gresit.
Am o Astra H 1,9 DTL si am urmatoarea problema, de cand a venit frigul porneste mult mai greu la rece. Am fost cu ea la 3 mecanici pana acum si nici unul nu a reusit sa rezolve problema. Pt inceput au zis ca sunt bujiile arse leau masurat si sunt in regula, verificat furtune de retur, etc. Ultimul mecanic la care am fost m-ia puso pe testar si mia spus ca trebuie sa schimb cei doi senzori din rampa de injectie deoare ce sun defecti si 2 injectoare care dau valori aiurea.
Mi-am comandat op-com si am facut un test astazi, codurile de eroare sunt urmatoarele.
P0621 - Lampa generator "L"- circuit de comandã defect
(01) - Nu e prezent
P0002 - Control presiune Rail nu este în domeniu
(52) - Prezent
P0090 - Interval/performanþã circ. electoventil de reglare a pres. în injecþie (deviaþie pozitivã)
(5B) - Nu e prezent
Am inregistrat si valorile
Modelul ales>,2006,Astra-H,Motor,Z 19 DTL
Modul de comandã:
Identificare:0x076B
Numãr ºasiu: W0L0AHL4862157326
Numãr hard:81012549
Tip motor: Z19DTL
Numãr piesã:55198922
Nr.versiune soft: WTVMS080_S
Hardware manufacturer number: 0281012549
Software Number: 1037379426P319_O90
Programming Date: FFFFFFFF
Hardware key number: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
Denumire sistem: BOSCH0100
Nr.aprobare: B06042
Variant programming: 0x00016000
Cod Alpha: BR
Hardware manufacturer system name: EDC16
Software version: O90JTD75
ECU variant coding: 0x000010C5
Valori reale:
Tensiune baterie,14.3 V
Stare aprindere,Conectat 12V
Releu demaror,Inactiv
Releu pompã combustibil,Activ
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,800 RPM
Turaþie motor,804 RPM
Turaþia axei cu came,400 RPM
Turaþie ralanti - modificatã,NU
Masa de aer calculat,36 kg/h
Senzor masã aer,20 kg/h
Temperaturã ambiantã,7 °C
Temperaturã aer de supraalimentare,25 °C
Temperaturã aer de supraalimentare,3.11 V
Temperaturã lichid rãcire,59 °C
Temperaturã lichid rãcire,2.19 V
Nivel ulei,Normal
Presiune ulei,Normal
Stare nivel ulei,Okay-
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1),104 °C
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1),1.0 V
Temperaturã gaze eºapament la B1S2,80 °C
Temperaturã gaze eºapament la B1S2,1.0 V
Presiune barometricã,94 kPa
Presiune barometricã,3.69 V
Comandã -Presiune turbo,104 kPa
Presiune turbo,92 kPa
Presiune turbo,1.50 V
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,72 %
Comanda pozitie EGR,100 %
Factor de umplere AGR,4 %
Poziþie clapetã - semnal servo PWM,5 %
Presiune Rail prescrisã,27.00 MPa
Presiune Rail,27.03 MPa
Presiune Rail,1.09 V
Supapã electromagneticã de control presiune în rampã (modulatã în impuls),27 %
Curent de semnal supapã electromagn. de control presiune în rampã,0.80 a
Electroventil control comb.PWM,35 %
Curent electroventil control comb.,1.31 a
Temperatura combustibil,-40 °C
Temperatura combustibil,0.23 V
Contact info climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Sistem OK
Presiune sistem climã,525 kPa
Presiune sistem climã,0.8 V
Releu climã,Inactiv
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Accerelaþie vehicul,0.0 m/s2
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Inactiv
Sistem de menþinere vitezã,Inactiv
Cuplu motor,27 Nm
Control cuplu,Inactiv
Cuplu solicitat(control tracþiune),0 Nm
Timp pânã la schimb de ulei,70 %
Avertizare schimb ulei,Inactiv
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Timp injecþie principalã,-0.5 grade
Cantitate injecþie finalã,9.0 mm3/crs
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel,0 kPa
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel,0.49 V
Saturaþie filtru de particule Diesel,94 %
Distanþa parcursã de la ultima regen. a filtrului de particule Diesel,830 km
Regenerare filtru particule Diesel,0 %
Kilometraj(rulaj),118.179 km
Senzor rezervor,0.00 V
Comanda 1. ventilator,Inactiv
Comanda 2. ventilator,Inactiv
Comanda 3. ventilator,Inactiv
Va rog daca ma poate ajuta cineva cu interpretarea valorilor sami spuna daca intradevar trebuiesc schimbati amndoi senzori deoarece la injectoare nu stiu unde sa fac testul.
Va multumesc.
Sunt nou pe acest forum asa ca va rog sa ma iertati daca am postat gresit.
Am o Astra H 1,9 DTL si am urmatoarea problema, de cand a venit frigul porneste mult mai greu la rece. Am fost cu ea la 3 mecanici pana acum si nici unul nu a reusit sa rezolve problema. Pt inceput au zis ca sunt bujiile arse leau masurat si sunt in regula, verificat furtune de retur, etc. Ultimul mecanic la care am fost m-ia puso pe testar si mia spus ca trebuie sa schimb cei doi senzori din rampa de injectie deoare ce sun defecti si 2 injectoare care dau valori aiurea.
Mi-am comandat op-com si am facut un test astazi, codurile de eroare sunt urmatoarele.
P0621 - Lampa generator "L"- circuit de comandã defect
(01) - Nu e prezent
P0002 - Control presiune Rail nu este în domeniu
(52) - Prezent
P0090 - Interval/performanþã circ. electoventil de reglare a pres. în injecþie (deviaþie pozitivã)
(5B) - Nu e prezent
Am inregistrat si valorile
Modelul ales>,2006,Astra-H,Motor,Z 19 DTL
Modul de comandã:
Identificare:0x076B
Numãr ºasiu: W0L0AHL4862157326
Numãr hard:81012549
Tip motor: Z19DTL
Numãr piesã:55198922
Nr.versiune soft: WTVMS080_S
Hardware manufacturer number: 0281012549
Software Number: 1037379426P319_O90
Programming Date: FFFFFFFF
Hardware key number: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
Denumire sistem: BOSCH0100
Nr.aprobare: B06042
Variant programming: 0x00016000
Cod Alpha: BR
Hardware manufacturer system name: EDC16
Software version: O90JTD75
ECU variant coding: 0x000010C5
Valori reale:
Tensiune baterie,14.3 V
Stare aprindere,Conectat 12V
Releu demaror,Inactiv
Releu pompã combustibil,Activ
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,800 RPM
Turaþie motor,804 RPM
Turaþia axei cu came,400 RPM
Turaþie ralanti - modificatã,NU
Masa de aer calculat,36 kg/h
Senzor masã aer,20 kg/h
Temperaturã ambiantã,7 °C
Temperaturã aer de supraalimentare,25 °C
Temperaturã aer de supraalimentare,3.11 V
Temperaturã lichid rãcire,59 °C
Temperaturã lichid rãcire,2.19 V
Nivel ulei,Normal
Presiune ulei,Normal
Stare nivel ulei,Okay-
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1),104 °C
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1),1.0 V
Temperaturã gaze eºapament la B1S2,80 °C
Temperaturã gaze eºapament la B1S2,1.0 V
Presiune barometricã,94 kPa
Presiune barometricã,3.69 V
Comandã -Presiune turbo,104 kPa
Presiune turbo,92 kPa
Presiune turbo,1.50 V
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,72 %
Comanda pozitie EGR,100 %
Factor de umplere AGR,4 %
Poziþie clapetã - semnal servo PWM,5 %
Presiune Rail prescrisã,27.00 MPa
Presiune Rail,27.03 MPa
Presiune Rail,1.09 V
Supapã electromagneticã de control presiune în rampã (modulatã în impuls),27 %
Curent de semnal supapã electromagn. de control presiune în rampã,0.80 a
Electroventil control comb.PWM,35 %
Curent electroventil control comb.,1.31 a
Temperatura combustibil,-40 °C
Temperatura combustibil,0.23 V
Contact info climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Sistem OK
Presiune sistem climã,525 kPa
Presiune sistem climã,0.8 V
Releu climã,Inactiv
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Accerelaþie vehicul,0.0 m/s2
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Inactiv
Sistem de menþinere vitezã,Inactiv
Cuplu motor,27 Nm
Control cuplu,Inactiv
Cuplu solicitat(control tracþiune),0 Nm
Timp pânã la schimb de ulei,70 %
Avertizare schimb ulei,Inactiv
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Timp injecþie principalã,-0.5 grade
Cantitate injecþie finalã,9.0 mm3/crs
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel,0 kPa
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel,0.49 V
Saturaþie filtru de particule Diesel,94 %
Distanþa parcursã de la ultima regen. a filtrului de particule Diesel,830 km
Regenerare filtru particule Diesel,0 %
Kilometraj(rulaj),118.179 km
Senzor rezervor,0.00 V
Comanda 1. ventilator,Inactiv
Comanda 2. ventilator,Inactiv
Comanda 3. ventilator,Inactiv
Va rog daca ma poate ajuta cineva cu interpretarea valorilor sami spuna daca intradevar trebuiesc schimbati amndoi senzori deoarece la injectoare nu stiu unde sa fac testul.
Va multumesc.
- insignia
- ***
- 692 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
Mihai L
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2012
- Mesaj Privat
Mihai L
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2012
- Mesaj Privat
- insignia
- ***
- 692 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
Mihai L
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2012
- Mesaj Privat
- insignia
- ***
- 692 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
Mihai L
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2012
- Mesaj Privat
Mihai L
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2012
- Mesaj Privat