Corsarul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2005
- Mesaj Privat
Bataia pe care o aud cam de un an de zile este doar "la pornirea la rece" si dureaza cateva minute, pana se incalzeste motorul. In ultima vreme parca a inceput sa se accentueze.
Am schimbat regulat uleiul si consumabilele, la reprezentanta OPEL.
Nu stiu daca este din cauza culbutorilor sau este altceva.
As vrea sa stiu daca la aceste motoare ar trebui sa se faca reglajul culbutorilor, sau cum se poate determina cauza "bataii" respective.
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
Corsarul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2005
- Mesaj Privat
Trebuie sa fiu pregatit cu un instrument de ascultat (facalet), dimineata cand este rece, sa incerc sa depistez cam in ce zona se aude si asta repede, in primele minute, ca dupa ce se incalzeste nu se mai aude.
Daca ma duc la service trebuie sa o asculte numai cand este rece... si este dificil sa indeplinesc aceasta conditie...
Nu cred ca este din cauza vreunei bujii ca nu se simte vreo intrerupere. In rest merge frumos!
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
Se intampla din ce in ce mai des mai nou si ma enerveaza la culme. Masina isi pierde din putere merge in 3 timpi, daca deschid capota observ cum motorul se leagana adica nu mai este la fel de fix cum este cand functioneaza normal, iar in spate la toba de esapament daca se asculta sau se pune mana se simte un pufait ritmic (asta nu stiu cum sa explic - ca o dacie pe gaz care este pornita iarna).
Am fost cu ea la un service Opel unde au pus un TEST pe ea, si au gasit ca este ceva de la unul dintre injectoare care dadea o eroare. Imediat ce reseta/stergea acea eroare disparea problema si masina merge bine, asta cam o saptamana ca dupa aceea revena la loc problema. Deci atunci cand o accelerez foarte puternic sa zic undeva pe la 4500 rotatii/min incepe sa palpaie lampa aceea galbena pe bord dupa care ramane aprinsa (trebuie sa opresc motoru ca sa se stinga) si masina direct nu mai are putere.
Ce pot sa ii fac? Cei de la opel mi-au sugerat sa pun un aditiv special in benzina (am pus dar problemele au revenit), Benzina am pus numai dintr-aceea buna +99 sau cum s-o chema.., uleiul e bun (desi nu vad legatura), bujiile sunt noi (nu au mai mult de o luna).
Sa ma ajute si pe mine cineva cu o idee/sfat/locatie de un service care se pricepe, orice este binevenit.
Multumesc mult anticipat!
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
- Sebi_Marius
- **
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
http://img93.imageshack.us/...mage=poza23vm.jpg(am marcat cu cifra 3)
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
Poate acesta problema fi cumva cauzata de vreun cablu legat de partea electronica a calculatorului de bord, care stiu si eu nu mai face contact cum trebuie si la randul lui sa cauzeze erori? As avea o groaza de intrebari la care as vrea sa gasesc un raspuns... Sunt terminat, inchipuiti-va cum e sa mergi cu 30km/h si sa fii in treapta a III-a, va zic eu nashpa!! Asta ca nu cumva sa ii creasca rpm-urile. Poate stie vreunu dintre voi vreun mecanic care a mai intalnit asa ceva si sa ma rezolve si pe mine. Asta pt ca stiu ca multi s-ar pricepe dar ma vor pune sa le las masina vreo saptamana pe la ei prin service, iar eu fara masina nu mai pot sa fac nimic...
- Sebi_Marius
- **
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
Inteleg ca tu mergi in continuare cu becul ala aprins si cu lipsa de putere la motor? Ai verificat, macar auditiv, ce am scris in mesajul meu anterior?
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
Cam asta ar fi de spus legat de Ausburg international + ca au preturi foarte mari la Piesele de schimb...
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
Sper sa nu fii aruncat 150 Ron pe geam, ca nu-mi sta in obicei, poate stiti voi vreun alt motiv pt cauza reaprinderii lampii + a tremuratului motorului...???
Corsarul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2005
- Mesaj Privat
S-a rezolvat singura!
Am facut un drum mai lung, in afara capitalei.
Vreau sa va spun ca in ultimul an am "frectionat-o" zilnic doar in traficul de Bucuresti.
Faptul ca dupa acest drum "si-a dat drumul" si merge "rotund" la "pornirea la rece" ma face sa cred ca defectul era de la injectoare, sau bujii, sau cine stie ce se intampla cand o folosesti mult timp in traseu de capitala!
Astept si alte pareri!
- Eddie
- **
- 497 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
- pichu
- **
- 157 mesaje
- din 19 Nov 2005
- Bucuresti
pichu
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2005
- Mesaj Privat
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
- malekAdi2
- **
- 176 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Vectra 2004 Z19DT
- Ploiesti
malekAdi2
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
Totusi...poate imi da si mie cineva un raspuns.
" Am cautat dar nu am gasit nici o discutie...si nici nu stiu daca am postat unde trebuie.
Intrebarea mea este:cum functioneaza aceste 16v?Toate o data...sau pe rand...la ce turatii,etc?
Multumesc anticipat pt orice raspuns..."