Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • yly
  • OP
  • 26 mesaje
  • din 05 Mar 2007
  • Corsa 2005 z13dty
  • Bucuresti
  • yly

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 z13dty
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am o Corsa 1.3CDTI, 2004, problema a aparut de 3 ori pana acum, pur si simplu dupa 2-3 ore de stationare masina a ramas fara curent si nu am mai putut porni decat cu curent de la alta masina, dupa aceea merge fara probleme chiar si dupa o stationare de o noapte sau cateva zile.
Dupa cum am spus sa intamplat de 3 ori fara sa las faruri aprinse sau alt consumator, acumulatorul este aproape nou deoarece l-am schimbat prima data cand am patit aceasta problema crezand ca este pe duca, problema a aparut la intervale foarte mari aproximativ 1 an. Nu stiu de la ce poate fi, ca nu are nici o eroare pe test. Va rog ajutatima daca sititi ce ar putea fi.
Skip ads

  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
ai pus ceva pe masina?amplificator sau altceva ce poate sa consume?
  • departe

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Are un scurt..ceva consumatori..sau e dusa de tot bateria..incearca cu alta baterie pe masina..imprumut ptr cateva zile.saptamani.vezi daca face la fel..
  • yly
  • OP
  • 26 mesaje
  • din 05 Mar 2007
  • Corsa 2005 z13dty
  • Bucuresti
  • yly

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 z13dty
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2007

  • Mesaj Privat
1. Nu am accesorii suplimentare pe masina.
2. Bateria dupa cum am spus este noua, si a facut si cu cea veche lafel.
3. Nu pot face proba pentru ca a facut asa la interval de aproximativ un an.
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
umblii cu maisna zilnic sau nu?
  • yly
  • OP
  • 26 mesaje
  • din 05 Mar 2007
  • Corsa 2005 z13dty
  • Bucuresti
  • yly

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 z13dty
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Apsolut in fiecare zi.
  • yly
  • OP
  • 26 mesaje
  • din 05 Mar 2007
  • Corsa 2005 z13dty
  • Bucuresti
  • yly

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 z13dty
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Nu am rezolvat problema.
Iar am ramas fara curent.
Chiar nu stie nimeni ce poate fi?
Bateria este foarte buna, pe gerul de saptamanile trecute dupa trei zile fara sa-o pornesc a pornit foarte bine, am plecat la munca si dupa partu ore de stationare cand am vrut sa plec nu am mai putut nici s-o deschid din cheie, mort de tot, i-am dat curent si totul a revenit la normal, dupa cinci minute am oprit motorul si am repornit fara probleme.
Cine ma poate ajuta cu o scanare?
Ma disperat!
  • vicogeo

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
scoate o borna de la baterie (-) si conecteaza un aparat de masura pentru curent (ampermetru) si stinge toti consumatorii (becuri, radio, inchide usile sa nu ramana lampa aprinsa)...
link forum electronisti
si vezi daca scade curentul la catziva mA...
daca nu scade atunci ai un consumator care iti papa bateria. vorbeste cu un electrician.
  • yly
  • OP
  • 26 mesaje
  • din 05 Mar 2007
  • Corsa 2005 z13dty
  • Bucuresti
  • yly

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 z13dty
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am inteles ce spui tu, dar problema este ca se intampla odata la cinstie cat timp, cu aproximatie cam la 2-3 luni, brusc ramane fara curent, si nu ramane peste moapte ci dupa ce am mers cu ea si am oprit dupa 2-3 ore de stationare.
Nu patesc in fiecare zi.
De exemplu acum am fost la munte si masina a fost acasa nepornita de o saptamana, si cand am pornit-o a pornit imediat.
  • ratoiu2001

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Vezi sa nu cumva sa ai probleme pe la alternator, un contact imperfect si sa nu mai incarce bateria decat cand vrea el.
  • dan12hd

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE155
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Verifica starea bornelor (stringere ,oxidare, integritatea lor) atit la baterie cit si la motor.
  • traffic

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 2008 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2007

  • Mesaj Privat
o parere ar fi ca contactul nu "taie "toti consumatorii.adica cand opresti si scoti cheia sa ramana in el (contactul cheii)un circuit inchis. eu cred ca de aici ar putea fi ceva .e o buba in el ...odata declupleaza tot odata nu.
poti incerca cu un aparat de masura(ampermetru) conectat la baterie si sa misti un pic de cheie,sau sa iei si sa pui contactul de cateva ori sa vezi ce face....
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut ! As vrea sa spun si eu o parere,desi nu am o foarte mare experienta in diesel,dar am avut si eu la un moment dat un Astra F 1,7 TD si mi s-a intamplat un fenomen ciudat ,oarecum asemanator cu al tau.Aici ma refer la:" brusc ramane fara curent, si nu ramane peste noapte ci dupa ce am mers cu ea si am oprit dupa 2-3 ore de stationare.".Adica opream dupa 1-2 ore de mers si nu mai pornea,motorul fiind cald,totul relativ ok.Am schimbat 2-3 baterii,toate cumparate noi,alternatorul incarca super bine,nici un consumator mai special in plus.Si totusi...pana la urma solutia a venit de la un batranel dizelar innascut care avea un "amarat" de Fiat Ducato si mi-a deconectat provizoriu bujiile incadescente,le puneam doar la pornire(manual).De la asta a fost,acel releu(de la bujiile incadescente)era defect si ramaneau tot timpul in functiune mancand tot curentul,alternatorul nemaifacand fata.Deci,verifica si acest aspect...
  • traffic

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 2008 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2007

  • Mesaj Privat
da da se poate si asta ,dar odata cu scoaterea cheii din contact nu ar trebui sa le deconecteze si pe ele?
sau daca releul ar ramane blocat nu ar trebui sa arete in bord martorul de la buji?
nu contest ca nu poate fi de la ce ai spus tu ,dar sunt curios....
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Pai sigur ca se deconecteaza la scoaterea contactului si dupa 10-12 ore poti porni masina,dar problema este in timpul mersului cand alternatorul este ft solicitat si bateria practic se consuma.Este nevoie de timp pt ca bateria sa isi revina.In legatura cu martorii,cel al bujiilor(acea spira galbena) se stingea normal,adica dupa cateva secunde si nu ramanea aprins,nici check engine,nimic.Practic nimic nu imi dadea semne ca ar fi fost de la asta.Am fost la trei electricieni si toti ridicau din umeri(si mai eram si in Spania,unde cica aveau scule)...pana la mosulica ala.Aveam nevoie asa de mare de masina(nu masina...nu munca) incat cumparasem vreo trei baterii noi,le schimbam tot timpul
  • negociator

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am Corsa C, fabricatie 2006, motor Z 12 XEP. Masina are 50.000 de kilometri, ultima revizie si ITP facute acum o luna. Bateria este cea originala cu care a venit masina (marca GM, capacitate 44 Ah). Ieri la pranz am patit ceva foarte ciudat. Am plecat cu masina pe ploaie torentiala si am mers circa 20 de kilometri. Dupa ce am oprit masina, motorul a stat oprit cam 45 de minute. Pe timpul stationarii, am uitat aprinse luminile de pozitie si farurile pe faza scurta, iar aparatul de radio a ramas deschis pentru ca mai ramasese o persoana in masina. Becurile de pe pozitie sunt cele originale ale masinii, iar becurile de pe faza scurta au fost schimbate de mine, recent, dar au aceeasi putere cu becurile originale (adica au 55 W). La un moment dat, aparatul de radio s+a oprit fara nici un motiv (aparatul ne+a fost montat in service, chiar cand am cumparat masina, si e astfel alimentat incat functioneaza si cu motorul oprit). Am revenit la masina si am constatat ca radioul nu mai merge deloc, instalatia de inchidere a usilor, cu telecomanda, nu mai inchide usile (!), luminile de pozitie stau permanent aprinse, chiar daca pun butonul de lumini pe pozitia 0 (!), iar motorul nu mai porneste. Mai exact, cand bagam cheia in contact si o roteam ca sa porneasca motorul, mi se aprindeau in bord doua becuri rosii, in compartimentul motor se auzea un tzac, si atat. Dupa ce m+am mai invartit prin jurul masinii, a venit un vecin mai priceput ca mine si a propus sa impingem masina. Am impins+o cu vecinul la volan, el a bagat in viteza a doua si motorul a pornit. Apoi masina a mers normal, inclusiv luminile, inchiderea usilor, etc. Nu stiu ce a avut masina si ce ar trebui sa repar la ea. Rog pe cineva mai priceput sa+mi dea un sfat.
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Schimba bateria .
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,975
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu s-a intâmplat nimic tragic: pur ºi simplu s-a descãrcat bateria de acea ai auzit doar un click. Dupã pornire alternatorul a incãrcat bateria ºi totul a revenit la normal. Nu ai buzzer care sã te atentioneze cã ai lãsat luminile aprinse când deschizi uºa? La diesel existã acest buzzer, poate la cele pe benzinã nu s-a montat.
  • negociator

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Ba da, Edwin, am un asemenea buzzer, dar n+am condus eu masina si din acest motiv nici n+am fost atent la bazaitul lui... Pe de alta parte, va intreb pe amandoi, si pe Edwin si pe Victor ... e normal sa mi se descarce complet bateria dupa numai 45 de minute ?
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,975
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Are doar 44Ah si pe deasupra si 4 ani...deci raspunsul este: da, se poate. Si nu s-a descãrcat complet...ca doar s-au aprins martorii din bord. De la o anumitã valoare a tesiunii se "taie" curentul pe consumatori pentru protectie de acea nu a mai functionat radioul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR