- constructorul
- OP
- 16 mesaje
- din 26 Jul 2009
- Zafira 2005 y20dth
- Cluj
constructorul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2005 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2009
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,053 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,053
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Cauta un tester sanatos.
Curata EGR (eventual si galeria de admisie), senzor presiune admisie, verifica furtunasele de vacum sa nu fie sparte si mai citeste cate ceva:
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
si
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2585
Bafta.
- constructorul
- OP
- 16 mesaje
- din 26 Jul 2009
- Zafira 2005 y20dth
- Cluj
constructorul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2005 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2009
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,053 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,053
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Mai cauta si aici:
https://www.clubopel.com/vie...ctrovalva+turbina
morodac
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2007
- Mesaj Privat
Daca e defecta electrovalva aceea din stanga turbinei asa se manifesta: nu trage decat ca un tractor somnoros. Mai este una identica in partea dreapta in fata, langa baterie, poti sa le schimbi intre ele sa vezi ce face. Deasemenea se poate intampla de la vreun furtunas crapat sau uzat.
- ionel prahuza
- *
- 19 mesaje
- din 14 Oct 2009
- Mokka X 2017 W0L0AHM758G0729
- Bihor
ionel prahuza
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bihor
- Masina: Mokka X 2017 W0L0AHM758G0729
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2009
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
kete
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Ialomita
- Masina: Zafira 2001 Ecotec
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2010
- Mesaj Privat
Poate cineva sa ma ajute?
Va multumesc!
emrares
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Botosani
- Masina: Zafira 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2009
- Mesaj Privat
emrares
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Botosani
- Masina: Zafira 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2009
- Mesaj Privat
Verifica debitmetru....
Lepricon
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2009
- Mesaj Privat
Posed o Zafira (an 2003) Y20DTH, si pana de curand a fost prin service la reprezentanta Opel. Au schimbat o gramada la ea... totul a mers perfect timp de 2-3 saptamani, pana in weekend-ul trecut, cand am fost la iarba verde unde am ascultat toata ziua muzica de la masina, iar seara la plecare mi-a aparut cheita de service pe bord, motorul nu mai avea putere in mers, nu intra in actiune turbo, iar mai mult de 60km/h nu vroia sa mearga de nici un fel. Parca avea limitator de viteza.
Dupa aprox. 20 km am oprit intr-o parcare, am oprit motorul, am repornit motorul, si totul a revenit la normal.
Ziua urmatoare dimineata, am plecat intr-o tura de zona, nimic anormal... totul perfect. Dupa doua zile de neutilizare a masinii, problema a revenit in momentul in care am vrut sa plec cu masina. Dupa mai multi kilometri prin oras, am oprit motorul, am repornit, cheita de service a disparut iar turbo-ul pornea normal.
Nu ma pricep in domeniu, iar prima banuiala a fost ca este pe "duca" acumulatorul.... si mergand se incarca la loc, si tot asa.... chestie aiurea, ca de pornit pornea, iar in mers nu mai folosea acumulatorul. Am sunat mai multi "mecanici"... fiecare cu "a lui": ba o electrovalva, ba un senzor, ba un injector etc etc. La fel si cei de la reprezentanta. Oricum mi-am facut o programare pe vineri.
Ideea este ca doresc sa stiu cam la ce sa ma astept referitor la problema mea... (pentru ca nu am un trecut prea placut legat de cei de la opel).
Mersi!
tony13
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,913 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,913
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
Lepricon
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2009
- Mesaj Privat
Edwin: filtrul de motorina l-am schimbat la sfarsitul lui decembrie 2009, cand am avut probleme ca mi-a inghetat motorina (a doua zi dupa ce-am cumparat masina).
- Edwin
- *******
- 5,913 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,913
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
Lepricon
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,913 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,913
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Lacatos Alexandru
- **
- 55 mesaje
- din 31 Mai 2010
- Zafira 2001 2.0 DTI,16V
- Maramures
Lacatos Alexandru
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Maramures
- Masina: Zafira 2001 2.0 DTI,16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2010
- Mesaj Privat
,,Edwin"s-ar parea sa aiba dreptate si eu cred ca de la filtrul de motorina ti se trage problema insa poti sa -i faci totusi si bateriei o verificare fiindca s-ar putea sa faca figuri.
Bafta !
- gabiopel
- *******
- 5,436 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,436
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Exact cum a spus si colegul dar singura diferenta este ca sa pui filtru motorina original GM(cost filtru 55 lei)-filtreza mult mai bine decat celelalte filtre 2 microni pe cand mann sau mahle filtreaza la 4 microni
Lepricon Revenind la problema ta - lipsa de putere --verifica cele 2 valve de linga faruri ,apoi valva de linga vasul de la sevodirectie (de deasupra vasului de servo) care comanda turbo.,mai poate fi si de la senzorul de admisie care a prins vreun gunoi. apoi un lucru important curata galeria de admisie la turbo Mai verifica ca stuturile din capat de la cele 3 electrovalve sa fie bine bagate in furtun ,.Eu de foarte putin timp am schimbat senzorul de la arborele cotit si iti spun ca masina are alt demaraj ,pedala de acceleratie raspunde mult mai repede.
Ca sfat daca tot schimbi filtrul de motorina -fa un pustiu de bine masinii si implicit pompei de injectie si fa o curatare a rezervorului de motorina(NU trebuie dat jos rezervorul -toata operatiunea se face pe la sorb-dai doar la o parte bancheta spate si desfaci la sorb
- gabiopel
- *******
- 5,436 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,436
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
eu cred ca de la filtrul de motorina ti se trage problema insa poti sa -i faci totusi si bateriei o verificare fiindca s-ar putea sa faca figuri.
Bafta !
Nu are nici o treaba lipsa de putere cu filtrul de motorina ,daca era sa nu ai porneasca atunci puteam spune ca o posibila cauza este capacul de la filtrul de motorina.La el sigur daca va pune masina pe tester ai va arata eroare P0400 -probleme legate de valva EGR, cele 3 electrovalve, senzor de pe admisie--pe care tind sa cred ca acesta este de vina ,mai ales daca nu a facut niciodata o cxuratare a dmisiei la turbo.Si mie zilele trecute mi sa aratat in bord masina cu cheita pe ea si cand am pus testerul pe ea mi-a aratat o eroare(P0400 si am avut mustiucul din capat la o electrovalva iesit-lam bagat la loc si sa rez problema