Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • deleted-8071

  • Mesaje scrise: 414
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ca sa ma conving ca problema este din ambreaj am decis sa intreb si restul colegilor despre noua mea buba.
De cateva zile cand motorul este rece se aude un zgomot ciudat,mai excat cand masina este pe liber se simte si se aude o mica bataie.Daca calc pedala de ambreiaj acel zgomot dispare.
Deasemenea daca cuplez in mod repetat si decuplez ambreiajul se aude un mic zgomot metalic ca atunci cand apropi doi ...etrieri ... unul de altul.
De regula toate aceste zgomote tind sa dispara odata ce motorul se incalzeste....

Eu ma gandesc ca a cedat ,,soarele" deoarece discul nu patineaza deloc.

Nu stiu ce sa fac daca sa cumpar un kit nou (in cazul in care ma hotaresc sa-l schimb) sau sa cumpar din dezmebrari.

Ca sa protejez putin ambreaiajul am inceput sa schimb treptele ,,dupa ureche" adica fara sa mai debreiez...influenteaza negativ cutia treaba asta? Chiar daca nu ,,agata" si nu am nici un alt zgomot la schimbare...


Ultima modificare făcută de deleted-8071 la Mie 14 Apr, 2010 10:58 pm, modificat de 3 ori în total
Skip ads

  • potbal

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

Si eu am exact aceasta problema, am fost cu ea la un prieten mecanic care a lucrat la reprezentanta Opel , si zicea ca pana nu desface nu stie exact. Se poate volanta sau cutia de viteze dar nu ambreiajul. Am aceasta problema de vreo 6.000 km si acest prieten a zis ca pot sa ii dau in gusa pana cand incepe sa faca mai tare ca deocamdata nu merita desfacuta.
Asa ca mai astept pana cand ma va enerva mai tare acest zgomot.
Masina este cea din semnatura.
  • tiry213

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am mers eu vreo 20.000 cu acest zgomot, si inca merge ok.
  • rstefan

  • Mesaje scrise: 456
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Am avut aceeasi problema cand aveam Vectra B si a fost de la rulementul de presiune. Pe langa rulment am schimbat si kitul de ambreiaj chiar daca mai mergea (dupa spusele mecanicilor).
  • deleted-8071

  • Mesaje scrise: 414
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Cutia iese din discutie..sunt sigur de asta .Cat despre rulment...eu stiam ca devine pedala mai rigida atunci cand pica rulmentuul...la mine e totul ok doar o mica vibratie in pedala (aproape insesizabila)
Ma gandeam sa comand de a dezmebrari un kit (am gasit cu 3 mil) ca sa am rezerva.

Si in alta ordine de idei cred ca voi proceda la fel...merg cu ea asa pana crapa..daca sau facut si 6000 km asa atunci e ok.
Discul nu patineaza deloc am demarat astazi foarte puternic si nu a patinat deloc.
Acum problema este alta...sunt 2 tipuri de cutii (f18 si f23)care din ele o fi a mea?Cum aflu asta?
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
F 18 cred ca e pe X 20 DTL de 82 cai, daca ai 101 cai ai F 23 sigur - ai si zis undeva ca e X 20 DTH

PS Cineva a votat ca l-a tinut ambreiajul 400 k km Smile)))))))
  • deleted-8071

  • Mesaje scrise: 414
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Drogas a scris:F 18 cred ca e pe X 20 DTL de 82 cai, daca ai 101 cai ai F 23 sigur - ai si zis undeva ca e X 20 DTH

PS Cineva a votat ca l-a tinut ambreiajul 400 k km Smile)))))))


Pai asa am gasit tot pe forum explicat parca de Murzick.. si din explicatiile lui am dedus ca e F18.(diferenta ditre cele 2 cutii este data de pozitia marsarierului la f23 marsarierul este in ,,dreapta-spate" iar la f18 este in ,,stanga si-n fata" PAI PRACTIC TOT CAM ATATIA KM AM SI EU.... adika am depasit cu vre-o 60.000 peste 400.000 dar deh masina este rulata in germania si poate primul propietar a schimbat ceva si eu nu stiu:!:
MOTORUL MEU ESTE CEL DE 101 CP..POATE AM GRESIT EU CODUL...Dar pe cartea de Service a masinii codul acesta este trecut.
  • catalinS8

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2010

  • Mesaj Privat
daca in cazul in care se aude acel bocanit cand ridici de pe ambreiaj verifica putin kitul de ambreiaj ... dar sa speram ca nu e ca ... din cate am auzit costa putin! Crying or Very sad
  • gigi2007

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2007

  • Mesaj Privat
are cineva idee cum se manifesta ambreiajul cand e pe duca sau cade direct?poate sa intre mai greu in viteza?
  • deleted-8071

  • Mesaje scrise: 414
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ba este destul de scumpicel tot kitul ajunge la ...intr 9 si 14 mil fara volanta.

Depinde de masina dar de regula cand intra mai greu poate fi si din defectuasa reglare a ambreiajului sau soarele uzat...sau rulmentul uzat...eu mi-am comandat un kit de rezerva dupa dezmebrari sa-l am in casa Smile
  • gigi2007

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2007

  • Mesaj Privat
atunci cand este rutmentul sau volanta se aude un zgomot cand calci ambreajul dar la mine nu se aude nimic.are momente cand intra foarte usor in viteza o trage singura dar mai tot timpul parca freaca pe ceva <fier pe fier>
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Eu am o bataie care se aude din zona ambreiajului, mai ales cand pornesc dimineata. Dupa ce se incalzeste motorul acest zgomot nu se prea aude. Si in pedala se simte ceva trepidatie. Oare am volanta dubla sau simpla, ce ar trebui facut sa rezolv problema? Motor Y20 dth cutie F23.
  • rstefan

  • Mesaje scrise: 456
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
La Vectra B nu s-a pus volanta cu masa dubla. Deci ai scapat de o grija.
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Slava domnului, asa ma va costa mai putin. Cred ca voi schimba placa de ambreiaj si rulmentul de presiune daca nu gresesc.
  • rstefan

  • Mesaje scrise: 456
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Iti recomand sa schimbi setul complet.. disc, placa, rulment. Pentru preturile cele mai bune cauta-l pe Horatiu. Gasesti datele lui pe forum.
  • scatalingeo

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pana la urma ce cutie are x20dth cu marsarierul ''stanga fata''? F18 sau F23?
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Rulmentul de presiune este de vina,are un mic joc in acea furca si de aceea se aude zgomotul..Atunci cand ai motorul cald nu se mai aude pentru ca se "asaza" rulmentul bine in furca de la atatea debreieri.Stai fara grija ca totul iti functioneaza in parametrii normali.Nu are rost sa cumperi nimic,iar daca vrei sa dispara zgomotul schimba doar rulmentul cu unul identic si nou.Daca dadeai un search,vedeai ca subiectul este discutat si clarificat de mult.La revedere!
  • ceasca

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
si eu am aceeasi problema cu zgomotu de la ambrij . am anteles ca sa mai discutat problema , dar eu nu am prins discutia. cand calc pedala de ambriaj nu mai face nici un zgomot. eu am mers cu ea pana acum 12000km . va rog daca puteti sa mi spuneti ce trebue schimbat la ea si cat ajunge ca si pret si daca mai pot circula asa .vectra b. 60 kw.va multumesc
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Rulmentul de presiune este problema.Din ce am vazut pe net este in jur de 550 de lei,identic cu cel original,LUK+mana de lucru.Daca nu te deranjaza zgomotul o poti lasa asa pentru ca functioneaza in parametrii normali.Atunci cand ambreiajul e sus si rulmentul este liber in acea "furca" si nefiind bine fixat in ea ,vibreaza la trepidatiile motorului.In cazul meu ,dupa ce merg ceva timp ,de la atatea debreieri se fixeaza bine in furca si nu se mai aude nimic cand motorul este cald.Cam asta este concluzia dupa discutiile de pe forum legate de acest subiect.Bafta
  • ceasca

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
multumesc frumos Emyl91 , am anteles ca si tu ai aceeasi problema si mergi asa . am sa l mai las si eu tot asa cum e sper sa nu se antample nimic. anca o data merci
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Chestionar

Cati km te-a tinut ambreiajul?
100.000 14%
200.000 46%
300.000 26%
400.000 6%
Peste 500.000 .. 6%
49 voturi

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR