Masina porneste, apoi scade turatia la 500 rpm si isi revine la turatia normala de relanti care e destul de neregulat fara a depasi 1000rpm. Masina scoate fum negru atat la relanti cat si in sarcina. Pe GPL pare sa functioneze mai bine.
Am fost in mai multe service-uri dar nimeni nu vrea sa se bage(evident contracost 😠 )pe motiv ca masina e pe gaz si toate masinile pe gaz merg prost si se strica.
Furtunasele de vacuum sunt puse bine. Bujiile sunt noi, fisele noi, filtru benzina si aer noi, EGR-ul nu era intepenit(arata chiar bine), sonda lambda e noua etc. Si toate de firma(Bosch, Mann).
Am fost la 3 testere in service care au dat urmatoarele erori:
P1405- Sistem de recirculare gaze evacuare;
P0105-Senzor presiune galerie admisie;
P0170-Amestec sarcina totala bank 1.
Supapa EGR merge(la baterie cu 2 fire) dar cei din service zic ca nu ar primi comanda. La fel nu ar primi comanda piesa care se leaga cu un furtun de senzorul presiune galerie admisie. Nu stiu cum se numeste dar am suflat pe el si pare a fii un electroventil. Poza e .

De cine se leaga cele 2 piese, unde duc cablurile de la ele? Au sigurante pe undeva sau alte mufe decat cele ale lor ce ar fii putut fii atinse cand s-a curatat EGR-ul si clapeta de acceleratie? Intreb asta pentru ca inainte de curata alea masina mergea impecabil, nu scotea pic de fum, nu tremura la relanti nici macar un milimetru la relanti. Are cineva scheme electrice inainte de a umbla si pe acolo? Luni o sa imi vina senzorul de presiune galerie admisie(am luat Hella), il montez si vad ce iese. O sa cumpar si un EGR nou desi asta arata foarte bine. Sper sa o rezolv.
Multumesc anticipat.