Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Question Mentionez ca am tot cautat inainte de a deschide discutia, dar nu caut un motiv ci doar niste serii pe care nu le-am gasit in nici o discutie. Tot cautand motivul pentru care mi se tot aprinde martorul in bord, in general cand stau la semafor, uneori cand merg cu o turatie mai mica, bec care se stinge uneori crescand viteza respectiv turatia motorului, alteori doar dupa ce opresc motorul si il repornesc, am verificat tot sistemul vacumatic astfel constatand ca totul e ok, am ajuns sa ma gandesc ca electroventilele nu sunt montate cum trebuie, ele avand serii diferite. pentru a elimina aceasta suspiciune, am nevoie de seriile celor trei electroventile si pozitia de montaj serie-componenta: EGR,Turbosuflanta si clapeti admisie. Multumesc.
Skip ads

  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut. aceasta problema am avut si eu , la mine a fost din cauza ca nu aveam vacum cat trebuia. am schimbat pompa de vacum si s-a rezolvat problema. Electrovalvele au urmatoarele serii cele de la turbo si admisie sunt identice au cod:09128022, iar cea de la egr 09128200. pozitii electrovalve.. saftul meu este sa verifici vacumul din instalatie. Daca ai probleme cu electrovalva am eu de vanzare . Bafta
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc mult !
Am tot verificat vacuumul si nu mai am nimic defect, Acum constat ca am electrovalva EGR si cea de la admisie inversate (o fi si asta o cauza ?), le voi monta conform seriilor primite si daca tot face figuri.....pompa de vacuum.
  • octav2002

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
stfan a scris:Question Mentionez ca am tot cautat inainte de a deschide discutia, dar nu caut un motiv ci doar niste serii pe care nu le-am gasit in nici o discutie. Tot cautand motivul pentru care mi se tot aprinde martorul in bord, in general cand stau la semafor, uneori cand merg cu o turatie mai mica, bec care se stinge uneori crescand viteza respectiv turatia motorului, alteori doar dupa ce opresc motorul si il repornesc, am verificat tot sistemul vacumatic astfel constatand ca totul e ok, am ajuns sa ma gandesc ca electroventilele nu sunt montate cum trebuie, ele avand serii diferite. pentru a elimina aceasta suspiciune, am nevoie de seriile celor trei electroventile si pozitia de montaj serie-componenta: EGR,Turbosuflanta si clapeti admisie. Multumesc.
verifica debitmetrul
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Debitmetrul l-am verificat prin inlocuire. este ok.
  • ARISTROCRATE

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Ai rezolvat ceva?eu am acelasi motor ca al tau si am patit si eu acelasi lucru
Nu am dus-o pana acum la tester dar eu am curatat supapa EGR si nu am mai avut pb un timp.In schimb pb a revenit in momentul cand pe jos e alunecos si nu pot sa merg decat in treapta a 2 (viteza medie pe BC era de 10km /h) si bineinteles curse f scurte max 3-4km (nici nu se incalzea motorul ,afara era -20grade)
pt Alin-Smith cat tea costat pompa de vacuum?
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Nu am rezolvat nimic.
In prima faza, am crezut ca da, chiar s-a comportat normal la toate testele pe care le-am facut (stationar; in mers la turatii mici)dar ieri stand la semafor, s-a aprins dupa aproximativ 20 secunde. E un defect greu de gasit deoarece apare si dispare la repornire. La tester mi-a iesit valva EGR, dar stiu ca EGR este bun fiind testat. Daca o rezolvi tu, spune-mi si mie cum.
  • ARISTROCRATE

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
ce fel de teste ai facut?
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
stfan a scris:Nu am rezolvat nimic.
In prima faza, am crezut ca da, chiar s-a comportat normal la toate testele pe care le-am facut (stationar; in mers la turatii mici)dar ieri stand la semafor, s-a aprins dupa aproximativ 20 secunde. E un defect greu de gasit deoarece apare si dispare la repornire. La tester mi-a iesit valva EGR, dar stiu ca EGR este bun fiind testat. Daca o rezolvi tu, spune-mi si mie cum.
schimba pompa de vacumn, aia este beleaua.
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ARISTROCRATE a scris:Ai rezolvat ceva?eu am acelasi motor ca al tau si am patit si eu acelasi lucru
Nu am dus-o pana acum la tester dar eu am curatat supapa EGR si nu am mai avut pb un timp.In schimb pb a revenit in momentul cand pe jos e alunecos si nu pot sa merg decat in treapta a 2 (viteza medie pe BC era de 10km /h) si bineinteles curse f scurte max 3-4km (nici nu se incalzea motorul ,afara era -20grade)
pt Alin-Smith cat tea costat pompa de vacuum?
am luat una sh cu 120 ron
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ARISTROCRATE...ai schimbat pompa si ai rezolvat problema ?

Alin-Smith ....am desfacut si pompa de vacuum si arata ca si noua, e posibil ca uzura sa fie atat de perfecta incat sa nu se vada nici o zgarietura ?
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa mai zic, incearca cu alta pompa de la alt motor similar. Masoara vacumul din instalatie, exista ceva special pentru aceasta masurare.Mai poti incerca stfel: mergi cu masina si cand se aprinde martorul in bord trage pe dreapta fara sa opresti motorul deschizi capota si te uiti in spate la turbina sa vezi daca tija care deschide turbo este trasa la maxim, o impingi cu mana spre capsula care deschide turbo si ea trebuie sa se traga iar pana la maxim daca aceasta nu este trasa bine pana la capat sigur este din pompa de vacum.
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am verificat si in acest mod, mentionez ca aprinderea becului nu duce si la pierderea puterii. Din aceasta cauza nu pot identifica cauza. Totul este normal, doar ca ....se aprinde si atat. O sa caut sa masor vacuumul.
  • ARISTROCRATE

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
eu nu am schimbat nimic deocamdata dar la mine cand se aprinde becul se simte o scadere clara de putere (de ex in gol se tureaza maxim pana la 4 mii de rotatii).Am mai patit in vara cam la fel dar atunci era fisurat furtunasul de vacuum care comanda turbina dar am rezolvat-o .Acum are aceleasi simtome adica parca merge fara turbina cand se aprinde becul dar cateodata se stinge odata cu cresterea turatiei si atunci merge normal.
Am verificat traseul de vacuum ochiometric si zic eu ca e in regula(pt tester astept salariu Embarassed )
O chestie care am observat-o eu in momentul cand se aprinde motorasul = o opresc ii curat supapa EGR si nu mai apare nimic merge normal(la egr am facut testul cu limba pe gaurica Razz si e in regula deci Idea )
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Testul cu limba pe gaurica la egr l-am facut si eu (asta o fi soarta opelistilor) si totul e ok si totusi la tester mi-a iesit egr. Pentru ce perioada nu ti se mai aprinde becul dupa ce cureti egr ? e posibil sa ti se blocheze axul la egr din cauza uzurii ?
  • ARISTROCRATE

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
si eu ma gandesc ca egr ar fi de vina pt ca am in pemanenta furtunul de sub el murdar de ulei ;merge 3-4zile dupa ce il curat
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Incearca cu un alt egr de imprumut, eventual fa un schimb cu cineva (se schimba usor) pentru teste sa sti ce sa cumperi.
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
stfan a scris:Am verificat si in acest mod, mentionez ca aprinderea becului nu duce si la pierderea puterii. Din aceasta cauza nu pot identifica cauza. Totul este normal, doar ca ....se aprinde si atat. O sa caut sa masor vacuumul.
la tester ce erori ti-a dat? doar p0400?!
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Da, e singura eroare care mi-a aparut.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
mai stiu eu una y20dth care la fel face.p0400 cand o apuca,fara pierderi de putere.chiar sunt curios de rezolvari.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR