- stfan
- OP
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
Mentionez ca am tot cautat inainte de a deschide discutia, dar nu caut un motiv ci doar niste serii pe care nu le-am gasit in nici o discutie. Tot cautand motivul pentru care mi se tot aprinde martorul in bord, in general cand stau la semafor, uneori cand merg cu o turatie mai mica, bec care se stinge uneori crescand viteza respectiv turatia motorului, alteori doar dupa ce opresc motorul si il repornesc, am verificat tot sistemul vacumatic astfel constatand ca totul e ok, am ajuns sa ma gandesc ca electroventilele nu sunt montate cum trebuie, ele avand serii diferite. pentru a elimina aceasta suspiciune, am nevoie de seriile celor trei electroventile si pozitia de montaj serie-componenta: EGR,Turbosuflanta si clapeti admisie. Multumesc.
- Alin-Smith
- ***
- 715 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Insignia 2010 A18xer
- Arges
Alin-Smith
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010 A18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salut. aceasta problema am avut si eu , la mine a fost din cauza ca nu aveam vacum cat trebuia. am schimbat pompa de vacum si s-a rezolvat problema. Electrovalvele au urmatoarele serii cele de la turbo si admisie sunt identice au cod:09128022, iar cea de la egr 09128200. pozitii electrovalve.. saftul meu este sa verifici vacumul din instalatie. Daca ai probleme cu electrovalva am eu de vanzare . Bafta
- stfan
- OP
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
octav2002
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2008
- Mesaj Privat
stfan a scris: Mentionez ca am tot cautat inainte de a deschide discutia, dar nu caut un motiv ci doar niste serii pe care nu le-am gasit in nici o discutie. Tot cautand motivul pentru care mi se tot aprinde martorul in bord, in general cand stau la semafor, uneori cand merg cu o turatie mai mica, bec care se stinge uneori crescand viteza respectiv turatia motorului, alteori doar dupa ce opresc motorul si il repornesc, am verificat tot sistemul vacumatic astfel constatand ca totul e ok, am ajuns sa ma gandesc ca electroventilele nu sunt montate cum trebuie, ele avand serii diferite. pentru a elimina aceasta suspiciune, am nevoie de seriile celor trei electroventile si pozitia de montaj serie-componenta: EGR,Turbosuflanta si clapeti admisie. Multumesc.
verifica debitmetrul
- stfan
- OP
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- ARISTROCRATE
- **
- 55 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Ialomita
ARISTROCRATE
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
Ai rezolvat ceva?eu am acelasi motor ca al tau si am patit si eu acelasi lucru
Nu am dus-o pana acum la tester dar eu am curatat supapa EGR si nu am mai avut pb un timp.In schimb pb a revenit in momentul cand pe jos e alunecos si nu pot sa merg decat in treapta a 2 (viteza medie pe BC era de 10km /h) si bineinteles curse f scurte max 3-4km (nici nu se incalzea motorul ,afara era -20grade)
pt Alin-Smith cat tea costat pompa de vacuum?
Nu am dus-o pana acum la tester dar eu am curatat supapa EGR si nu am mai avut pb un timp.In schimb pb a revenit in momentul cand pe jos e alunecos si nu pot sa merg decat in treapta a 2 (viteza medie pe BC era de 10km /h) si bineinteles curse f scurte max 3-4km (nici nu se incalzea motorul ,afara era -20grade)
pt Alin-Smith cat tea costat pompa de vacuum?
- stfan
- OP
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
Nu am rezolvat nimic.
In prima faza, am crezut ca da, chiar s-a comportat normal la toate testele pe care le-am facut (stationar; in mers la turatii mici)dar ieri stand la semafor, s-a aprins dupa aproximativ 20 secunde. E un defect greu de gasit deoarece apare si dispare la repornire. La tester mi-a iesit valva EGR, dar stiu ca EGR este bun fiind testat. Daca o rezolvi tu, spune-mi si mie cum.
In prima faza, am crezut ca da, chiar s-a comportat normal la toate testele pe care le-am facut (stationar; in mers la turatii mici)dar ieri stand la semafor, s-a aprins dupa aproximativ 20 secunde. E un defect greu de gasit deoarece apare si dispare la repornire. La tester mi-a iesit valva EGR, dar stiu ca EGR este bun fiind testat. Daca o rezolvi tu, spune-mi si mie cum.
- ARISTROCRATE
- **
- 55 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Ialomita
ARISTROCRATE
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Alin-Smith
- ***
- 715 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Insignia 2010 A18xer
- Arges
Alin-Smith
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010 A18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
stfan a scris:Nu am rezolvat nimic.
In prima faza, am crezut ca da, chiar s-a comportat normal la toate testele pe care le-am facut (stationar; in mers la turatii mici)dar ieri stand la semafor, s-a aprins dupa aproximativ 20 secunde. E un defect greu de gasit deoarece apare si dispare la repornire. La tester mi-a iesit valva EGR, dar stiu ca EGR este bun fiind testat. Daca o rezolvi tu, spune-mi si mie cum.
schimba pompa de vacumn, aia este beleaua.
In prima faza, am crezut ca da, chiar s-a comportat normal la toate testele pe care le-am facut (stationar; in mers la turatii mici)dar ieri stand la semafor, s-a aprins dupa aproximativ 20 secunde. E un defect greu de gasit deoarece apare si dispare la repornire. La tester mi-a iesit valva EGR, dar stiu ca EGR este bun fiind testat. Daca o rezolvi tu, spune-mi si mie cum.
- Alin-Smith
- ***
- 715 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Insignia 2010 A18xer
- Arges
Alin-Smith
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010 A18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
ARISTROCRATE a scris:Ai rezolvat ceva?eu am acelasi motor ca al tau si am patit si eu acelasi lucru
Nu am dus-o pana acum la tester dar eu am curatat supapa EGR si nu am mai avut pb un timp.In schimb pb a revenit in momentul cand pe jos e alunecos si nu pot sa merg decat in treapta a 2 (viteza medie pe BC era de 10km /h) si bineinteles curse f scurte max 3-4km (nici nu se incalzea motorul ,afara era -20grade)
pt Alin-Smith cat tea costat pompa de vacuum?
am luat una sh cu 120 ron
Nu am dus-o pana acum la tester dar eu am curatat supapa EGR si nu am mai avut pb un timp.In schimb pb a revenit in momentul cand pe jos e alunecos si nu pot sa merg decat in treapta a 2 (viteza medie pe BC era de 10km /h) si bineinteles curse f scurte max 3-4km (nici nu se incalzea motorul ,afara era -20grade)
pt Alin-Smith cat tea costat pompa de vacuum?
- stfan
- OP
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Alin-Smith
- ***
- 715 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Insignia 2010 A18xer
- Arges
Alin-Smith
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010 A18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
Nu stiu ce sa mai zic, incearca cu alta pompa de la alt motor similar. Masoara vacumul din instalatie, exista ceva special pentru aceasta masurare.Mai poti incerca stfel: mergi cu masina si cand se aprinde martorul in bord trage pe dreapta fara sa opresti motorul deschizi capota si te uiti in spate la turbina sa vezi daca tija care deschide turbo este trasa la maxim, o impingi cu mana spre capsula care deschide turbo si ea trebuie sa se traga iar pana la maxim daca aceasta nu este trasa bine pana la capat sigur este din pompa de vacum.
- stfan
- OP
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- ARISTROCRATE
- **
- 55 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Ialomita
ARISTROCRATE
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
eu nu am schimbat nimic deocamdata dar la mine cand se aprinde becul se simte o scadere clara de putere (de ex in gol se tureaza maxim pana la 4 mii de rotatii).Am mai patit in vara cam la fel dar atunci era fisurat furtunasul de vacuum care comanda turbina dar am rezolvat-o .Acum are aceleasi simtome adica parca merge fara turbina cand se aprinde becul dar cateodata se stinge odata cu cresterea turatiei si atunci merge normal.
Am verificat traseul de vacuum ochiometric si zic eu ca e in regula(pt tester astept salariu )
O chestie care am observat-o eu in momentul cand se aprinde motorasul = o opresc ii curat supapa EGR si nu mai apare nimic merge normal(la egr am facut testul cu limba pe gaurica si e in regula deci )
Am verificat traseul de vacuum ochiometric si zic eu ca e in regula(pt tester astept salariu )
O chestie care am observat-o eu in momentul cand se aprinde motorasul = o opresc ii curat supapa EGR si nu mai apare nimic merge normal(la egr am facut testul cu limba pe gaurica si e in regula deci )
- stfan
- OP
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- ARISTROCRATE
- **
- 55 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Ialomita
ARISTROCRATE
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
- stfan
- OP
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Alin-Smith
- ***
- 715 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Insignia 2010 A18xer
- Arges
Alin-Smith
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010 A18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- stfan
- OP
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat