dutzica
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001 1.7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2009
- Mesaj Privat
Daca a mai patit cineva asa ceva sa imi spuna care e cauza.Trebuie sa schimb termostatul?Sau antigelul?
- livcro
- ******
- 4,584 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,584
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Mifares
- **
- 144 mesaje
- din 06 Oct 2009
- Corsa 2001 Y17DT
- Botosani
Mifares
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2009
- Mesaj Privat
dutzica
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001 1.7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2009
- Mesaj Privat
dutzica
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001 1.7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Mifares
- **
- 144 mesaje
- din 06 Oct 2009
- Corsa 2001 Y17DT
- Botosani
Mifares
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2009
- Mesaj Privat
- victor_gl
- ****
- 1,039 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,039
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
- Mifares
- **
- 144 mesaje
- din 06 Oct 2009
- Corsa 2001 Y17DT
- Botosani
Mifares
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2009
- Mesaj Privat
Asteapta sa iti iei o motorizare diesel. Iar ca sa nu crezi ca bat campii:
Mai tot romanul cumpara diesel deoarece consuma putin. Adevarat, dar asta doar cind motorul a ajuns la 90grdC si daca ajunge greu consumul e pe masura ! Un Y17DT cu motor cald si vara are 4mg/strk, iarna porneste cu 8-10mg/strk si abia dupa ce ajunge la temperatura de lucru coboara pe la 4-5mg. In medie in oras consumul la un diesel este mai mare cu 50-100% fata de o benzinara. Care nu crede sa puna un tester pe ea, sa se uite pe BC, sa faca socoteli L/100km sau ce doreste. O benzinara tot de 75cp se incalzeste in 3-5 minute inclusiv daca sta pe loc, un Y17DT tot de 75cp are nevoie de macar 15-25minute in aceleasi conditii de trafic.
O alta proba pentru cei care nu inteleg racirea motorului diesel stind pe loc (semafor, trafic aglomerat etc.) :
Pe loc o sa observati ca acul de la temperatura coboara ! Este normal asta ! Un diesel la ralanti merge rece si daca ai caldura pornita acul pica vazind cu ochii.
La o benzinara in aceleasi conditii, deci pe loc acul de la temperatura se duce sus chiar cu caldura deschisa, daca astepti mai mult porneste si electroventilatorul in mijlocul iernii...
A devenit mai clar?
- victor_gl
- ****
- 1,039 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,039
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
Ca un motor diesel se incalzeste mai greu ca si un motor pe benzina asta stiu si eu dar ca un motor diesel se raceste la relanti nu pot sa cred . Ca nu baga aceeasi caldura dieselu fata de benzina sa zicem in 20 minute sunt deacord dar ca se racesc la relanti nu pot sa cred .
Opelul din avatarul meu e prima masina pe benzina pe care o am din 18 , 20 masini pe care le-am avut .
Nici una nu se racea la relanti . Mai ales vara .
- Mifares
- **
- 144 mesaje
- din 06 Oct 2009
- Corsa 2001 Y17DT
- Botosani
Mifares
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2009
- Mesaj Privat
Robotel99
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
in urma cu 1 luna si un pic cand dadeam drumu la caldura practic ma sufocam in ea cat de cald baga...frigea bordu ( lucru bun).....unde ar putea fi problema ( la service nu am ajuns pt ca ies f tarziu de la serviciu , lucrez departe de buc ..eu fiind din buc...si in weekend lucrez...as aprecia un sfat ceva..orice )
Multumesc
- livcro
- ******
- 4,584 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,584
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Si fecior-miu are vreo 30 de masini si nici la una nu se intampla asta.
E relativa chestia cu incalzitul la diesel...daca e motorul la 85-90 grade, lasata la relanti coboara pana pe la 65-70 grade...daca e motorul rece...normal ca el continua sa s edincalzeasca:).
- justkill4you
- *
- 1 mesaje
- din 18 Mar 2008
- Corsa 2001
- Bucuresti
justkill4you
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2008
- Mesaj Privat
raducos
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2009
- Mesaj Privat
dutzica
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001 1.7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2009
- Mesaj Privat
Am revenit.am facut mai multe teste.Am urcat Poiana Brasov si cand acu l;a apa arata cam 75-80 grade am oprit si am pus mana pe radiator si era rece.Apoi am facut acelasi lucru cand acul arata 85-88 grade si radiatorul am vazut ca a inceput sa se incalzeasca.Pana sus (sunt vreo 12 Km) dadea caldura.Apoi am vazut cum se comporta caldura la drum lung.Am mers in Bucuresti si am vazut ca la drum lung baga caldura.A trebuit sa dau ventilatorul la 1.Nu baga caldura sa te friga la mana dar dupa vreo 30-40 Km e cald cald.
Ms de ajutor!
- livcro
- ******
- 4,584 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,584
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
xpt39
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2009
- Mesaj Privat
in urma cu 1 luna si un pic cand dadeam drumu la caldura practic ma sufocam in ea cat de cald baga...frigea bordu ( lucru bun).....unde ar putea fi problema ( la service nu am ajuns pt ca ies f tarziu de la serviciu , lucrez departe de buc ..eu fiind din buc...si in weekend lucrez...as aprecia un sfat ceva..orice )
Ai rezolvat problema ? Si eu am la fel.
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Daca pornesc ventilatorul,la inceput vine aer caldut si abia dupa catva timp se mai racoreste,dar tot nu e rece ca cel de afara.E cu atat mai rece cu cat ventilatorul are turatie mai mare (pe 3 sau 4).
Pe pozitia "cald" (rosu) baga caldura ca lumea,deci ceva se comuta acolo (clapete).
Intrebarea mea ar fi:
Caloriferul din habitaclu are vreun sistem de blocare a agentului (apei) sau nu?
Am un manual de Opel Corsa B in franceza (cam sumar),din care reiese ca agentul circula tot timpul prin acest calorifer (deci incalzindu-l),iar butonul de rece-cald nu face altceva decat sa directioneze circulatia aerului prin calorifer sau ocolindu-l (cu niste clapete de aer),dar nu e foarte clar.
Daca e asa,atunci trebuie sa umblu doar la acel sistem de clapete,care probabil e dereglat.
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am constatat ca dupa ce am mers cu butonul de caldura pe minim (albastru) si fara ventilator pornit,sub bord,acolo unde se afla caloriferul,cutia de plastic era foarte calda.Evident ca acea caldura se simte in habitaclu.De asemenea,se simte caldura cand intru in masina,daca masina sta oprita catva timp,dupa ce am mers cu ea si s-a incalzit motorul.
Concluzia: la masina mea nu exista sau nu functioneaza un astfel de robinet care sa inchida trecerea agentului termic prin calorifer.
Vreau sa stiu daca are un defect sau asa e ea din fabrica,prost proiectata,sau imi lipseste ceva...acolo sub bord,nu mai am niciun fel de plastice gri de mascare.Se vad direct plasticele negre ale sistemului de ventilatie incalzire,si in stanga si in dreapta.Asa e normal?
- Laur R.
- **
- 274 mesaje
- din 17 Oct 2009
- Vectra 1998 X18XE
- Bucuresti
Laur R.
- Mesaje scrise: 274
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2009
- Mesaj Privat