Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • catalin_marian

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2009

  • Mesaj Privat
imi firbe apa din motor si la 92 grade se opreste motorul Sad
sa fie termostatul sau garnitura de chiulasa?
Skip ads

  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,591
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
1.Daca nu mai ai apa in vasul de expansiune si nivelul la ulei este mai sus decat normal este garnitura.
2.Daca apa din vasul de expansiune este murdara si miroase a benzina/motorina sau ulei este garnitura.
3.Daca la 92°C pe bord radioatorul tau este rece sunt sanse mari sa fie termostatul blocat pe pozitia INCHIS.
Daca 1 si 2 sunt in regula,scoate termostatul si verifica fara el.
Nu stiu la ce masina te referi,senzorul de temperatura este pe motor sau pe radiator?Ventilatorul porneste?
  • catalin_marian

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2009

  • Mesaj Privat
SAL
mersi oricum de mesaj
am un opel vectra b pe benzina din 98
imi pare rau dar nu este nici una din cele 3 variante
sincer nu stiu unde este senzorul de temperatura
da ventilatorul porneste exact la 92 si atunci chiar daca e la relanti imi face figuri si apoi se opreste motorul
maine am sa incerc fara termosta
mersi mult incodata
  • dansusca

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2008

  • Mesaj Privat
sal -daca fierbe cum se opreste la 92 de grade?fiind circuit sub presiune apa nu fierbe decat pe la 120-130 de grade! poate ti s-a dus supapa de la capacul vasului de expansiune si nu mai tine pres in circuit!
  • vlad_pvc

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Calibra 1993 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
in mod normal ventilatorul ar trebui sa porneasca numai pe la 102 grade
nuj dc la tine porneste asa repede. ar putea fi si pompa de lichid de racire
verifica dak toate furtunele sunt calde in special cel superior de la radiator si dak nu se incalzeste se demonteaza termostatul
  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,591
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
@catalin_marian sa ne spui cand ai rezolvat,ce a avut si ce ai facut pentru remediere.
  • TheMagicPenguin

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2008

  • Mesaj Privat
@vlad_pvc: la mine la vectra b x16szr ventilatorul porneste la 96 de grade.
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
fiertul ca fiertul dar nu inteleg de ce se opreste motorul?
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 751
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Poate are ceva sisteme de siguranta, un senzor de temperatura ... si cand vede ca e belea ii opreste alimentarea, scanteia ... La mine am tinut turat vreo 5 secunde(7000rpm) si a murit motorul in loc sa blocheze. In mers imi decupleaza pe la 6000.
  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,591
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
gabonne a scris:fiertul ca fiertul dar nu inteleg de ce se opreste motorul?

In momentul in care sistemul de racire nu mai este functional,temperatura in camera de ardere este foarte mare,arderea nu se mai face la parametrii normali.In alta ordine de idei,toate piesele aflate in miscare sunt afectate de temperaturile ridicate(se dilata).
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
deja te duci se conditii de blocaj al motorului, eu nu am vrut sa iau asta in calcul, mai ales ca din ce spune "impricinatul" este o treaba repetitiva; cat despre oprire de avarie a motorului nu am auzit pana acum de vreun senzor sa faca treaba asta pe temperatura, si nici pe ulei
  • cristi1947

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Timis
  • Masina: Ascona 1979 1.9N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
gabonne a scris:deja te duci se conditii de blocaj al motorului, eu nu am vrut sa iau asta in calcul, mai ales ca din ce spune "impricinatul" este o treaba repetitiva; cat despre oprire de avarie a motorului nu am auzit pana acum de vreun senzor sa faca treaba asta pe temperatura, si nici pe ulei


pe bora exista un astfer de senzor
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
motorul nu se opreste de la termpstat sau garnitura de chiuloasa, ci de la alternator sau calculator de injectie sau pompa de injectie sau senzor de rotatie arbore cotit sau altceva.
apa poate fierbe din cauza senzorului de temperatura al lichidului de racire sau al termostatului sau al termoflotului (racitorul de ulei) daca ai asa ceva.
  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,591
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
nicu.costinesti a scris:
apa poate fierbe din cauza senzorului de temperatura al lichidului de racire

Dezvolta,fii mai explicit te rog.
  • Zmeutzu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Verifica daca iti functioneaza ventilatoarele in prima faza. La ce temperatura urca apa? Trece de 100, se duce pe rosu?
Niste notiuni de baza:
-ai 3 senzori de temperatura pe masina:
- 1 pe termostat, asta citeste temperatura care o vezi in bord
- 2 pe radiator (langa farul de pe dreapta)(cate unul pentru fiecare treapta de viteza, sunt 2 trepte + una a ac-ului).
Daca termostatul e ok, verifica daca pornesc ventilatoarele, si la ce temperatura pornesc acestea. E posibil sa fie una din termocuplele de pe radiator.

P.S.: foloseste cu incredere functia SEARCH pentru ca mai sunt topicuri cu acelasi subiect si gasesti acolo toate indicatiile necesare
P.P.S.: da mai multe detalii despre masina ( si aici nu ma refer la culoare ). Ce motor, de ex? Benzina sunt sunt vreo 4-5 daca nu ma insel:1.6 8v, 1.6 16v, 1.8 16v, 2.0, 2.5 V6 parca.


L.E. Baga un ochi aici: https://www.clubopel.com/vie...otor&start=40
  • catalin_marian

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2009

  • Mesaj Privat
sal prieteni buni
problema e mare cred eu
detali despre masina
vectra b 1.8 16v x18xe benzina cutie manuala cu compiter de bord ,pilot, clima
problema e mare cred eu
am pus termostat nou 97 ron si aceeasi problema
fierbe de zici ca expodeaza vasul, deja la 87 grade si pe la 90 92 se opreste motorul,porneste si ventilatorul, chiar daca esti la relanti sau in mers,astept 5 min si plec dinou
cineva a zis ca sar putea sa aiba senzor de protectie si te opreste sa nu calezi motorul,tot altcineva mia zis sa nu fie capacul de la vas
nu stiu ce sa fac astep ziua de marti sa merg la un specialist sa vad ce are
cum o rezolv nu stiu dar nu e de gluma
aceasta problema e de cateva zile si ma oftic ca e o masina buna
  • catalin_marian

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2009

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema
termostat nou plus capacul de la vas si e ok acum
  • selberg

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salut am un opel astra g 1.6 16v si acum 2 zile cand am plect din curte am vazut o pata de ulei de marimea unei palme pe jos (nu am mai patit sa-mi curga ulei pana acum am masina de vreo 3 ani)am fost la mecanic si am constatat ca era filtrul de ulei desfacut.(nu am umblat fara ulei am completat cel curs inainte sa plec de pe loc).bun treaba rezolvata.in seara asta cand am vanit acasa am plecat de la servici si am mers vreo 2-3 km si cand sa fac o curba am apasat ambreajul si motorul a murit.am pus avariile si am tot incercat sa pornesc dar fara nici o sansa.dupa vreo 3-4 incercari porneste dar greu.merg vreo 100m iara trebuie sa apas ambreaju ca erau niste caini in drum care nu se dadeau la o parte.iara motorul meu moare.acum l-am lasat vreo 5 min si dupa l-am pornit dupa vreo 4-5 incercari.ajung acasa si stand la relanti observ ca in vreo 5 minute apa ajunge de la 80 de grade la 90 si am oprit motorul ca mi-a fost frica de calare.in zona filtrului de aer mirosea destul de puternic a ars.in bord nu s-a aprins nici un becajutati-ma ca acum este cel mai nasol ca de sarbatori nu gasesc nici un mecanic.!1
  • Gavrila Tiberiu

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Problema pare mai complexa! Nu stiu daca vreun sfat te poate ajuta prea mult.Cel mai bine e sa mergi la un mecanic!
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 751
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Uite-te in primul rand daca ai apa in masina, s-ar putea sa fie vorba de ceva supraincalzire si sa nu ajunga apa la motor sa il raceasca.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR