Ideea nu a fost a mea, am furat-o acum 1 an de pe astra-h.ru, am incercat la inceput cu un DVD Player dar nu am fost multumit si am revenit la ideea initiala: 1 carPC pe masina mea 😉
Am achiziotnat pe bucati un carCP si un monitor TFT de 7 inch cu touch-screen si o carcasa de CID pentru Astra H/GTC
Configuratia mini-PCului: Procesor Atom Inter 1,6 Ghz, 1GB RAM DDR2, HDD 160GB, video si lan integrat, sursa PC de alimentare la 12V, o carcasa speciala din aluminiu, un senzor GPS-USB (nu stiu daca am uitat ceva ca si acum sunt la repezeala
Pentru operatiune a mai fost nevoie de niste cablu UTP ca sa transfer GID-ul din bord pe plafon, in sfatele palfonierei...
A fost un pic de bataie de cap la prelungirea firelor pentru ca sunt multe de aceeasi culoare din totalul de 12 de la GID
Poze din timpul operatiunii (imi pare rau ca nu am facut mai multe si mai detaliate):
Asta e GID-ul care urma a fi transferat:
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
A urmat desfacerea bordului si transferarea firelor de GID sus pe plafon, prin stalpul din dreapta fata:
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
A urmat gaurirea partii de plastic de pe plafoniera pe marimea GID-ului, destul de greu, nu a iesit perfect, dar cand o sa am timp o sa incerc sa reiau operatiunea:
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
A urmat pozitionarea carPC-ului, destul de greu, a fost nevoie sa se taie din partea de jos a torpedoului pentru ca nu icapea si am vrut sa nu poate fi furat daca o sa fie sparta masina vreodata (nu-mi dorec, dar am luat in calcul), fiind nevoie sa se dea jos tot torpedoul pentru a-l putea lua de acolo... senzorul GPS este pozoionat in partea din dreapta jos a parprizului, alimentarea calculatorlui este facuta separat de la "+" direct de la baterie, trecand totusi prin "contact" pentr a evita descarcarea bateriei, cum am mai patit-o la vechiul meu Dieselica - Astra G 😉 :
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
La pozitionarea monitorului a fost putin mai multa bataie de cap... fiind touch-screen si de 7 inchi si avand in vedere ca CID-ul si carcasa are doar 6,5 inchi am fost nevoie sa renunt la o parte din ecran, lipind masca de CID peste ecran... am avut noroc pana la urma ca am reusit sa redimensionez partea vizibila a ecranului in Windows XP pentru a putea vedea tot
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Avand CD30 MP3-ul cu bluetooth pentru telefon, nu am intrare audio, asa am fost nevoit ca pentru partea audio sa apelez la un modulator FM... calitatea sunetului nu e cea mai buna, dar o sa revin cu o solutie ulteriora, sper
Si a iesit cam asa, cei care au fost la Polivalenta la sfarsitul anului au putut vedea "jucaria" live
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Ulterior am mai achizitonat un track-ball care l-am pus sub frana de mana, ca m-am saturat sa dau cu "batul" sau degetul pe ecran
Mai urmeaza probabil camera de marchearriere si tunerul dual DVB-T, toate la timpul potrivit... 😉
Ultima modificare făcută de GabiB77 la Joi 02 Dec, 2010 9:46 am