- just_me_ella17
- OP
- 82 mesaje
- din 21 Feb 2008
- Astra 2004 y20dth
- Bucuresti
just_me_ella17
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2008
- Mesaj Privat
Incep prin a va spune ca mi s-a luat sa tot postez la rubrica probleme......
Acelasi opel astra y20 dth, 2000cm , nu mai vrea sa porneasca de nici o culoare.
Simptome: ...pur si simplu dupa 45 de minute de la ultima pornire nu a mai luat-o.Mi-a dat cineva cu un logan curent si cu chiu cu vai a luat-o.Am venit asa de ,la giurgiu la bucuresti....A doua zi , plec la munca, si cand sa plec seara acasa... iar , aceiasi problema.Am incercat iar cu curent dar nici o sana... am scos sigurantele alea p-acolo , si cele de sub capota si cele din bord , si nimic.. nu stiu ce sa-i mai fac .Am fost la un service si ala cica zicea ca mi-ar invarti ,si ca nu se alimenteaza si cica ar fi pompa de motorina sau ceva din calculator , s-o fi resetat ceva cand am scos sigurantele alea de sub capota....nu mai stiu ce sa fac, o sa ma duc la opel la reprezentanta .Sper sa gasesc si la voi aici niste sfaturi
Motorina am bagat de la astia de la adp, dar nu e prima data cand bag...si n-am avut probleme pana acu ( mers sacadat, rateuri , sa se opreasca)
Va rog daca se poate , niste sfaturi si eventual preturi la posibilele reparatii
Acelasi opel astra y20 dth, 2000cm , nu mai vrea sa porneasca de nici o culoare.
Simptome: ...pur si simplu dupa 45 de minute de la ultima pornire nu a mai luat-o.Mi-a dat cineva cu un logan curent si cu chiu cu vai a luat-o.Am venit asa de ,la giurgiu la bucuresti....A doua zi , plec la munca, si cand sa plec seara acasa... iar , aceiasi problema.Am incercat iar cu curent dar nici o sana... am scos sigurantele alea p-acolo , si cele de sub capota si cele din bord , si nimic.. nu stiu ce sa-i mai fac .Am fost la un service si ala cica zicea ca mi-ar invarti ,si ca nu se alimenteaza si cica ar fi pompa de motorina sau ceva din calculator , s-o fi resetat ceva cand am scos sigurantele alea de sub capota....nu mai stiu ce sa fac, o sa ma duc la opel la reprezentanta .Sper sa gasesc si la voi aici niste sfaturi
Motorina am bagat de la astia de la adp, dar nu e prima data cand bag...si n-am avut probleme pana acu ( mers sacadat, rateuri , sa se opreasca)
Va rog daca se poate , niste sfaturi si eventual preturi la posibilele reparatii
- Petrus
- **
- 111 mesaje
- din 16 Mar 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Calarasi
Petrus
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2007
- Mesaj Privat
- ktapet
- **
- 485 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
du-te si cumpara 1 metru de furtun pentru retur = 10 lei si schimba-le, totusi ai grija, din cate vad, bateria nu te tine pana se amorseaza pompa de injectie, asa ca fa rost si de o baterie buna pentru operatiunea de schimbare. daca aia de la service ti-au zis ce spui tu, schimba-i, pt. ca habar n-au. du-te la altii!
- just_me_ella17
- OP
- 82 mesaje
- din 21 Feb 2008
- Astra 2004 y20dth
- Bucuresti
just_me_ella17
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2008
- Mesaj Privat
Petrus a scris:Verifica furtunurile de retur, să nu ai unul fisurat că prinde aer pe acolo si în două ore se desamorsează.Se vede pe unde se desamorsează este furtunul umed.Verifică fiecare injector acolo se coace mai des si plesneşte furtunul.
sal, multumesc ptr raspuns, am fost astazi la gtt opel si mi-a zis intradevar ca am aer pe instalatia de racire....SI... au zis si ei ca daca se repeta , sa schimb furtunele , tur - retur si oringurile de la injectoare..... cica de aici ar fi problema.Eu am desfacut si filtrul de motorina si am tras putin (cu gura ) din conducta de "in" .Sa fie din cauza asta.Nici nu stiu ce sa fac, ca am un drum mai lung de facut si mi-e frica sa nu raman cu ea p-acolo ....sfaturi ceva
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- just_me_ella17
- OP
- 82 mesaje
- din 21 Feb 2008
- Astra 2004 y20dth
- Bucuresti
just_me_ella17
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2008
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- just_me_ella17
- OP
- 82 mesaje
- din 21 Feb 2008
- Astra 2004 y20dth
- Bucuresti
just_me_ella17
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2008
- Mesaj Privat
CATA26BCN a scris:sfatul e sa te duci la un mecanic si sa schimbi furtunle si t-urilede retur plus oringurile.
am schimbat filtru de motorina, furtunele de retur si oringurile la injectoare ...toata afacerea m-a costat 5 mil ....sper sa dea Dumnezeu sa nu mai faca figuri cu pornirea ca nu stiu ce fac , am ramas cu portofelul gol golut
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- just_me_ella17
- OP
- 82 mesaje
- din 21 Feb 2008
- Astra 2004 y20dth
- Bucuresti
just_me_ella17
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2008
- Mesaj Privat
CATA26BCN a scris:ar fi bine sa fie doar astea.ca daca nu,pompa de injectie...care nu e asa de ieftina.cauta discutii despre pompa.eu sper sa fi fost doar furtunele.cind le-a dat afara erau crapate?t-urile erau intregi?nu erau si alea crapate?
erau putin oringurile alea ciupite, dar doar putin ,furtunele nu prea pareau.....azi mi-a pornit abia dupa a 3- a cheie ....nu stiu ce sa fac , cred ca disper ....va rog niste sfaturi ceva , ce ar mai putea fi....sa fie oare motorina proasta ....sau ce alte cauze ar mai putea fi
marin
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
am aceiasi problema..dar mi-am facut incalzire bujii separat si ajuta la pornire-nu ca asta ar fi problema dar trebiue verificat ca este posibil ca acele supape de pe conductele care duc la injectoare sa fie blocate....dar fiind foarte scumpe pentru schimbat,cauta in comert supapa de sens pentru motorina( ACELASI LUCRU CAUT SI EU)si trebuie pus intre filtrul de motorina si pompa cu sageata spre pompa...anuntama si pe mine cand gasesti si unde ai gasit acea supapa de sens sau sa ne intalnim si le facem ampreuna
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- just_me_ella17
- OP
- 82 mesaje
- din 21 Feb 2008
- Astra 2004 y20dth
- Bucuresti
just_me_ella17
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2008
- Mesaj Privat
marin a scris:am aceiasi problema..dar mi-am facut incalzire bujii separat si ajuta la pornire-nu ca asta ar fi problema dar trebiue verificat ca este posibil ca acele supape de pe conductele care duc la injectoare sa fie blocate....dar fiind foarte scumpe pentru schimbat,cauta in comert supapa de sens pentru motorina( ACELASI LUCRU CAUT SI EU)si trebuie pus intre filtrul de motorina si pompa cu sageata spre pompa...anuntama si pe mine cand gasesti si unde ai gasit acea supapa de sens sau sa ne intalnim si le facem ampreuna
eu am rezolvat problema ... Pentru inceput am schimbat oringuri injectoare si furtunase de retur ... nimic din pacate , aceiasi problema.Dupa asta am anulat filtrul de motorina ...adica am bagat un furtun strans cu coliere intre tevile alea care intra in filtru ( in , aut) .Am pornit masina , am lasat-o asa fara filtru sa mearga vreo 5 min la relanti... dupa care am oprit-o si am mai pornit-o a doua zi dimineata ...Surpriza , a pornit perfect si nu a mai trebuit sa i turez deci era de la filtru.
Dupa asta am luat doua garnituri si le-am bagata pe teava aia de metal de dupa racordurile alea , le-am bagata inapoi in filtru , au intrat putin fortat, dupa care am facut o proba .Am lasat-o o zi si o noapte si a pornit perfect la prima cheie.Sper sa ma opresc aici cu problemele si sa nu mai postez aici ,decat rezolvarile .Va salut si va multumesc
PH67BIC92
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 1.7 TDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2010
- Mesaj Privat
Am si eu un opel astra G din 2004 am o problema similara si nu stiu de la ce poate fi.II pun contactu astept sa treaca alea cu ABS benzia nebuniile astea ...dupa care cand ii dau cheie nu porneste dar nu se aude nici un harait nici un nimic pur si simplu tacere zona moarta, spunetii cum vreti nu porneste bateria este noua astept orice sugestie sfat taicamiu zice ca poate fi de la elctromotor ...nush ce sa mai zic
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Buna seara!
Dupa simptome si eu sint de parere ca ar putea fi de la electromotor (mai ales bucsi, carbuni ).Ar trebui verificat in primul rind daca aveti comanda (la electromotor) din contact.
De asemenea daca ati schimbat bateria de curind poate ati miscat cablurile groase care pleaca de la baterie(de la borne); uneori se oxideaza sub papucii aceia sertizati si nu mai permit trecerea curentului de intensitate mare necesar pornirii electromotorului - curentii mici pot trece si astfel va functioneaza bordul etc. In acest caz ar fi trebuit sa se auda macar un mic clampanit din zona electromotorului atunci cind incercati sa porniti .
De asemenea ar putea fi bateria de vina (cu sanse mici dar posibile) chiar daca este noua (toate firmele mai fac si rebuturi pe care din greseala le trimit pe piata).Se poate verifica chiar si cu un multimetru: daca tensiunea bateriei scade la pornirea electromotorului sub 10 V parerea mea este ca bateria este moarta (sau descarcata - poate ati uitat ceva in functiune de pe o zi pe alta).
Dupa simptome si eu sint de parere ca ar putea fi de la electromotor (mai ales bucsi, carbuni ).Ar trebui verificat in primul rind daca aveti comanda (la electromotor) din contact.
De asemenea daca ati schimbat bateria de curind poate ati miscat cablurile groase care pleaca de la baterie(de la borne); uneori se oxideaza sub papucii aceia sertizati si nu mai permit trecerea curentului de intensitate mare necesar pornirii electromotorului - curentii mici pot trece si astfel va functioneaza bordul etc. In acest caz ar fi trebuit sa se auda macar un mic clampanit din zona electromotorului atunci cind incercati sa porniti .
De asemenea ar putea fi bateria de vina (cu sanse mici dar posibile) chiar daca este noua (toate firmele mai fac si rebuturi pe care din greseala le trimit pe piata).Se poate verifica chiar si cu un multimetru: daca tensiunea bateriei scade la pornirea electromotorului sub 10 V parerea mea este ca bateria este moarta (sau descarcata - poate ati uitat ceva in functiune de pe o zi pe alta).
- little mouse
- *
- 9 mesaje
- din 04 Feb 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
little mouse
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
mai soarece, salut!
pai ce martor sa iti apara daca nu porneste masina? martorul de eroare ramane aprins dupa ce ai pornit-o, sau se aprinde la cateva secunde dupa pornire. la tine n-are cum sa se mai intample asta.
cauzele problemei tale pot fi multe...
pune masina pe tester, nu te chinui sa cauti singur buba.
succes!
pai ce martor sa iti apara daca nu porneste masina? martorul de eroare ramane aprins dupa ce ai pornit-o, sau se aprinde la cateva secunde dupa pornire. la tine n-are cum sa se mai intample asta.
cauzele problemei tale pot fi multe...
pune masina pe tester, nu te chinui sa cauti singur buba.
succes!
- little mouse
- *
- 9 mesaje
- din 04 Feb 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
little mouse
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,415 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,415
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
La cat de detaliate si complete informatii ai putut furniza, nu iti pot spune decat ca daca nu vrei sa o tractezi, poti sa o duci cu platforma...
Pe bune acuma, probleme pot fi foarte multe, de la lipsa combustibil pana la motor distrus. Ca sa restrangi aria, trebuie facuta o diagnoza, ca sa se vada parametrii motorului si eventualele erori.
Sunt o gramada de comegi in Bucuresti care au un op-com, un opel scanner, ceva, incearca sa ceri ajutorul la discutiile libere, poate careva dintre ei are timp sa vina pana la tine, si sa restrangeti aria.
Pe bune acuma, probleme pot fi foarte multe, de la lipsa combustibil pana la motor distrus. Ca sa restrangi aria, trebuie facuta o diagnoza, ca sa se vada parametrii motorului si eventualele erori.
Sunt o gramada de comegi in Bucuresti care au un op-com, un opel scanner, ceva, incearca sa ceri ajutorul la discutiile libere, poate careva dintre ei are timp sa vina pana la tine, si sa restrangeti aria.