21-Lancer
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
Problema a aparut fara alte simptome prevestitoare. Sau un usor "fluierat" pe finalul cursei volanului sa fi fost unul dintre acestea?
In fine... Ideea e ca, dupa o manevra de mers inapoi - dreapta pentru eliberarea unui loc de parcare, in momentul in care am vrut sa plec de pe loc cu manevra de rotire a volanului spre stanga pentru aducerea rotilor pe directia de mers inainte, efortul pe volan a devenit exagerat. Si asa a si ramas pe parcursul celor cca. 3 km de mers pana acasa. Ajuns in parcare, am verificat nivelul lichidului din recipientul servodirectiei si am mai completat cca 100 ml {nivelul era putin scazut - se vedea un cap hexagonal, al unei piese incluse in recipient}, insa problema nu s-a rezolvat. Am facut o tura prin spatele blocului insa efortul pe volan a ramas la fel de mare.
Oare ce sa se fi "terminat"?
In fine... Ideea e ca, dupa o manevra de mers inapoi - dreapta pentru eliberarea unui loc de parcare, in momentul in care am vrut sa plec de pe loc cu manevra de rotire a volanului spre stanga pentru aducerea rotilor pe directia de mers inainte, efortul pe volan a devenit exagerat. Si asa a si ramas pe parcursul celor cca. 3 km de mers pana acasa. Ajuns in parcare, am verificat nivelul lichidului din recipientul servodirectiei si am mai completat cca 100 ml {nivelul era putin scazut - se vedea un cap hexagonal, al unei piese incluse in recipient}, insa problema nu s-a rezolvat. Am facut o tura prin spatele blocului insa efortul pe volan a ramas la fel de mare.
Oare ce sa se fi "terminat"?
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
21-Lancer
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Pompa de servo..... nu mai face presiune.
Si care ar fi cauza? Din cate am inteles, e o pompa commandata electric? Cineva zicea ca mai intai ar trebui verificata siguranta !? ... E amplasata in blocul de sigurante din bord? Si daca siguranta e ok, ce e de facut? Care ar fi algoritmul de depistare a defectiunii?
21-Lancer
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
]Revin cu detalii despre intreaga aventura...
Asadar... De dimineata am verificat incarcarea (14,1 V - deci ~OK) si siguranta (#23 - 10A - pe tabloul de sigurante din spatele "buzunarului" din stanga coloanei volanului, combinata "ABS + SERVODIRECTIA", care la fel era OK). In lipsa altei alternative, am mers pana la un service auto unde, dupa o noua verificare a incarcarii - 13,7 V (de data aceasta cu aparatul lor), a fost pus diagnosticul: alternatorul nu mai incarca suficient si trebuie "reconditionat". Zis si facut: dat jos alternatorul, pasat unui electronist, masurat si sucit pe toate partile... Rezultat: alternator ~OK. Am optat insa pentru schimbarea releului de incarcare (120 RON) si a rulmentilor, care scoteau parca un sunet [?!] (40 RON). Cu manopera (90 RON), afacerea alternatorul m-a costat 250 RON.
Surpriza neplacuta a aparut insa dupa montarea alternatorului inapoi pe masina. Incarcarea a ramas in parametri, insa directia... Tzeapana, la fel ca inainte. M-au mai taxat cu 100 RON pentru demontat - montat alternatorul pe masina si mi-au spus ca mai mult de-atat nu stiu ce sa-i faca.
Cu o droaie de draci, am venit in spatele blocului si m-am apucat din nou de verificat sigurante. Bucata cu bucata, pana am ajuns la blocul de sigurante (8 la numar) din compartimentul motorului [blocul principal de distributie, situat langa blocul sigurantelor pentru preincalzirea combustibilului, conform schemei anexate]. Si aici, surpriza: una dintre sigurantele de 80 A (cea marcata in schema) e arsa! Am dat o fuga pe la cateva magazine de piese auto insa cea mai mare pe care am gasit-o era de 50 A. Am comandat 2 de 80 A si, cu putin noroc, o sa le am maine dimineata. Sper ca asta sa fi fost problema.
Am insa sentimentul ca simpla inlocuire a sigurantei respective nu o sa rezolve problema in sine, ci o sa repare doar efectul. Ma intreb de ce oare s-a ars siguranta aceea. Are cineva idee protejarii carui circuit ii e destinata? Ca nu am reusit sa gasesc specificatii in acest sens. Mi-e sa nu suprasolicit vreo sectiune din instalatie electrica a autoturismului si sa cad din lac in put...
In ceea ce priveste aventura din service, ganditi-va de doua ori inainte de a lua decizia de a "vizita" locatiile de gen de pe la noi. Astia din Turda, cel putin, sunt VARZA rau de tot...
Bafta maxima tuturor si s-auzim numai de bine.
Maine, dupa inlocuirea sigurantei buclucase, o sa revin cu ultimele detalii!
Asadar... De dimineata am verificat incarcarea (14,1 V - deci ~OK) si siguranta (#23 - 10A - pe tabloul de sigurante din spatele "buzunarului" din stanga coloanei volanului, combinata "ABS + SERVODIRECTIA", care la fel era OK). In lipsa altei alternative, am mers pana la un service auto unde, dupa o noua verificare a incarcarii - 13,7 V (de data aceasta cu aparatul lor), a fost pus diagnosticul: alternatorul nu mai incarca suficient si trebuie "reconditionat". Zis si facut: dat jos alternatorul, pasat unui electronist, masurat si sucit pe toate partile... Rezultat: alternator ~OK. Am optat insa pentru schimbarea releului de incarcare (120 RON) si a rulmentilor, care scoteau parca un sunet [?!] (40 RON). Cu manopera (90 RON), afacerea alternatorul m-a costat 250 RON.
Surpriza neplacuta a aparut insa dupa montarea alternatorului inapoi pe masina. Incarcarea a ramas in parametri, insa directia... Tzeapana, la fel ca inainte. M-au mai taxat cu 100 RON pentru demontat - montat alternatorul pe masina si mi-au spus ca mai mult de-atat nu stiu ce sa-i faca.
Cu o droaie de draci, am venit in spatele blocului si m-am apucat din nou de verificat sigurante. Bucata cu bucata, pana am ajuns la blocul de sigurante (8 la numar) din compartimentul motorului [blocul principal de distributie, situat langa blocul sigurantelor pentru preincalzirea combustibilului, conform schemei anexate]. Si aici, surpriza: una dintre sigurantele de 80 A (cea marcata in schema) e arsa! Am dat o fuga pe la cateva magazine de piese auto insa cea mai mare pe care am gasit-o era de 50 A. Am comandat 2 de 80 A si, cu putin noroc, o sa le am maine dimineata. Sper ca asta sa fi fost problema.
Am insa sentimentul ca simpla inlocuire a sigurantei respective nu o sa rezolve problema in sine, ci o sa repare doar efectul. Ma intreb de ce oare s-a ars siguranta aceea. Are cineva idee protejarii carui circuit ii e destinata? Ca nu am reusit sa gasesc specificatii in acest sens. Mi-e sa nu suprasolicit vreo sectiune din instalatie electrica a autoturismului si sa cad din lac in put...
In ceea ce priveste aventura din service, ganditi-va de doua ori inainte de a lua decizia de a "vizita" locatiile de gen de pe la noi. Astia din Turda, cel putin, sunt VARZA rau de tot...
Bafta maxima tuturor si s-auzim numai de bine.
Maine, dupa inlocuirea sigurantei buclucase, o sa revin cu ultimele detalii!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
21-Lancer
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
Am schimbat siguranta arsa, insa problema nu s-a rezolvat.
Am mai dat si cateva telefoane si am mai discutat cu 2 tipi care au avut probleme cu servodirectia, insa in ambele cazuri se pare ca a fost de vina alternatorul [in unul dintre cazuri, releul de incarcare, iar in celalalt, puntea redresoare]. Avand insa in vedere ca, in cazul meu, alternatorul meu e ok [verificat cap -coada in cursul zilei de ieri], ce altceva poate fi? Sa se fi defectat motorasul electric al pompei servodirectiei? Are cineva idee cum se poate verifica? Am cautat in manualul de reparatie care circula pe la noi [autor H.R.Etzold], insa nu am gasit nimic referitor la aceasta electropompa hidraulica.
Si... ca si cand nu mi-ar ajunge problema cu servodirectia, in aceasta dimineata am mai constatat ceva: motorul pierde antigel, prin partea din stanga [in zona rolelor pe care circula cureaua alternatorului]. Ciudat fenomen, avand in vedere ca pana ieri, cand au lucrat pe la rolele respective cei din service, nu am avut niciodata probleme cu pierderi in instalatia de racire. E posibil ca faptul ca au folosit o ditamai coada de ciocan ca parghie pentru "slabirea" rolei intinzatoare sa determine aceste scurgeri?
Am mai dat si cateva telefoane si am mai discutat cu 2 tipi care au avut probleme cu servodirectia, insa in ambele cazuri se pare ca a fost de vina alternatorul [in unul dintre cazuri, releul de incarcare, iar in celalalt, puntea redresoare]. Avand insa in vedere ca, in cazul meu, alternatorul meu e ok [verificat cap -coada in cursul zilei de ieri], ce altceva poate fi? Sa se fi defectat motorasul electric al pompei servodirectiei? Are cineva idee cum se poate verifica? Am cautat in manualul de reparatie care circula pe la noi [autor H.R.Etzold], insa nu am gasit nimic referitor la aceasta electropompa hidraulica.
Si... ca si cand nu mi-ar ajunge problema cu servodirectia, in aceasta dimineata am mai constatat ceva: motorul pierde antigel, prin partea din stanga [in zona rolelor pe care circula cureaua alternatorului]. Ciudat fenomen, avand in vedere ca pana ieri, cand au lucrat pe la rolele respective cei din service, nu am avut niciodata probleme cu pierderi in instalatia de racire. E posibil ca faptul ca au folosit o ditamai coada de ciocan ca parghie pentru "slabirea" rolei intinzatoare sa determine aceste scurgeri?
21-Lancer
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
21-Lancer
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
- fnf bogdan fnf
- **
- 447 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
fnf bogdan fnf
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
21-Lancer a scris:Sa se fi defectat motorasul electric al pompei servodirectiei?
E posibil.
In primul rand, cu un multimetru verifica daca motorasul e alimentat.
Cu un tester poti citi informatii despre curentul absorbit. Asa cum zicea si Dan, la virare maxima curentul trece de 60 A.
Daca ai tensiune si nu ai curent, motorasul e dus. Daca nu ai tensiune, buba e la circuit/calc.
Unde esti tu murzick doamne...
PS. nu vorbesc din experienta. nu m-am lovit de astfel de probleme.
21-Lancer
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:E posibil.
In primul rand, cu un multimetru verifica daca motorasul e alimentat.
Cu un tester poti citi informatii despre curentul absorbit. Asa cum zicea si Dan, la virare maxima curentul trece de 60 A.
Daca ai tensiune si nu ai curent, motorasul e dus. Daca nu ai tensiune, buba e la circuit/calc.
Unde esti tu murzick doamne...
PS. nu vorbesc din experienta. nu m-am lovit de astfel de probleme.
In primul rand, cu un multimetru verifica daca motorasul e alimentat.
Cu un tester poti citi informatii despre curentul absorbit. Asa cum zicea si Dan, la virare maxima curentul trece de 60 A.
Daca ai tensiune si nu ai curent, motorasul e dus. Daca nu ai tensiune, buba e la circuit/calc.
Unde esti tu murzick doamne...
PS. nu vorbesc din experienta. nu m-am lovit de astfel de probleme.
Salut. Si foarte multumesc pentru informatii. Insa, daca nu te superi, ti-as solicita mai multe indicatii legate de operatiunea de verificare a motorasului pompei. Din cate am vazut, cupla servodirectiei, dispusa pe exteriorul blocului de distributie principal [care contine cele 8 sigurante si e dispus in comoartimentul motorului] are 3 pini conectori. Cum procedez pentru masurare?
In alta ordine de idei... Cine e "Murzick"?
21-Lancer
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
Avand in vedere ca suspendarea temporara [determinata - presupun - de folosirea formatarilor pe textele scrise (ce sa fac daca imi lace albastrul si daca mi se par mai usor lizibile textele scrise cu "italic"?!)] mi-a expirat, revin cu detalii despre problema in discutie.
Am impresia ca am descoperit efectul: motorasul electric al pompei servodirectiei era in scurt. Am dedus asta dupa urmatoarele simptome: dupa cateva ore de stat in soare, nu am mai avut curent la masina. Tensiunea pe bornele bateriei era de 0,87 V, in compartimentul motorului mirosea a plastic incins, lichidul din rezervorul hidraulic dispus pe pompa de servodirectie era cald [apreciez ca avea undeva in jur de 60 de grade C] Am dat jos bornele de pe baterie, am scos siguranta "7" din blocul de distributie principal [cea marcata cu rosu in figura postata mai sus] si, timp de 2-3 ore am urmarit cum isi revine la viata bateria.
Am reusit sa comand o alta pompa in urma ofertelor (~6) primite telefonic si pe e-mail dupa ce am postat un anunt aici si-acum astept sa ma contacteze curierul.
Sper ca la inceputul saptamanii viitoare sa reusesc sa schimb pompa defecta. Inca nu am idee in ce anume consta procedura de demontare / montare, idee in care, daca stie cineva, l-as ruga sa posteze aici cateva detalii.
Bafta maxima tuturor - fara alte cosmetizari ale textului!
Am impresia ca am descoperit efectul: motorasul electric al pompei servodirectiei era in scurt. Am dedus asta dupa urmatoarele simptome: dupa cateva ore de stat in soare, nu am mai avut curent la masina. Tensiunea pe bornele bateriei era de 0,87 V, in compartimentul motorului mirosea a plastic incins, lichidul din rezervorul hidraulic dispus pe pompa de servodirectie era cald [apreciez ca avea undeva in jur de 60 de grade C] Am dat jos bornele de pe baterie, am scos siguranta "7" din blocul de distributie principal [cea marcata cu rosu in figura postata mai sus] si, timp de 2-3 ore am urmarit cum isi revine la viata bateria.
Am reusit sa comand o alta pompa in urma ofertelor (~6) primite telefonic si pe e-mail dupa ce am postat un anunt aici si-acum astept sa ma contacteze curierul.
Sper ca la inceputul saptamanii viitoare sa reusesc sa schimb pompa defecta. Inca nu am idee in ce anume consta procedura de demontare / montare, idee in care, daca stie cineva, l-as ruga sa posteze aici cateva detalii.
Bafta maxima tuturor - fara alte cosmetizari ale textului!
catana
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2003 Z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2008
- Mesaj Privat
Buna, am o astra G diesel 2003 tip motor Z17DTL. acum 2 zile a inceput alarma sa sune fara motiv,dupa ce am tot oprit-o din telecomanda de trei ori, am mers la masina si am vazut ca nu mai porneste , bateria moarta, am pus bateria la incarcat , pe urma dupa 10 ore am montat bateria , surpriza motorul porneste becul la baterie ramine aprins si servodirectia a disparut, chem pe un mecanic masoara incarcarea imi spune ca altrenatorul nu incarca si ca e dusa puntea de diode si ..... pleaca asa... eu ma gandesc e samabata de unde sa fac rost de o punte cu diode sau daca nu e acesta defectul?
Un atelier bun daca stiti oki si la pret si la calitate in Tg mures
cu stima AC,
Un atelier bun daca stiti oki si la pret si la calitate in Tg mures
cu stima AC,
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
21-Lancer
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
@catana@
Suspecta acea cadere de tensiune - din punctul meu de vedere. In legatura cu conexiunea alternator defect - servodirectie moarta, mecanicul tau e foarte posibil sa aiba dreptate. Din cate am inteles, cazurile legate de defectarea pompei [problema mea] sunt, din cate am aflat pana acum, foarte rare. Insa mare grija la ce anume reconditionezi pe alternatorul respectiv. Din cele scrise mai sus, poti concluziona ca in afacerea "alternatorul" eu am aruncat pe fereastra ~400 RON. In cazul in care esti sigur ca alternatorul tau e de vina si nu gasesti in Tg.Mures pe cineva sa ti-l reconditioneze, da o fuga pana in Turda si te pun in legatura cu cel care s-a ocupat de-al meu. Preturile le cunosti deja, iar din cate am vazut, parea ca stie ce face. NU a fost vina lui ca problema a fost diagnosticata gresit de cei din service-ul lui Titi Marza - aviz celor care au de gand sa apeleze la ei!
@murzick@
Am identificat EHPS-ul. Nu vizual, pentru ca nu aveam termen de comparatie, ci prin palparea partii inferioare a unitatii in cauza. Sre deosebire de generatia I, pompa ea nu are acele elemente de racire pe carcasa motorului, aceasta fiind neteda. In concluzie e generatia a II-a.
In alta ordine de idei, am reusit sa instalez TIS-ul. Chiar acum incercam "sa-i dau de cap" si, dupa cum am vorbit, o sa abuzez de rabdarea ta daca nu ma descurc!
Suspecta acea cadere de tensiune - din punctul meu de vedere. In legatura cu conexiunea alternator defect - servodirectie moarta, mecanicul tau e foarte posibil sa aiba dreptate. Din cate am inteles, cazurile legate de defectarea pompei [problema mea] sunt, din cate am aflat pana acum, foarte rare. Insa mare grija la ce anume reconditionezi pe alternatorul respectiv. Din cele scrise mai sus, poti concluziona ca in afacerea "alternatorul" eu am aruncat pe fereastra ~400 RON. In cazul in care esti sigur ca alternatorul tau e de vina si nu gasesti in Tg.Mures pe cineva sa ti-l reconditioneze, da o fuga pana in Turda si te pun in legatura cu cel care s-a ocupat de-al meu. Preturile le cunosti deja, iar din cate am vazut, parea ca stie ce face. NU a fost vina lui ca problema a fost diagnosticata gresit de cei din service-ul lui Titi Marza - aviz celor care au de gand sa apeleze la ei!
@murzick@
Am identificat EHPS-ul. Nu vizual, pentru ca nu aveam termen de comparatie, ci prin palparea partii inferioare a unitatii in cauza. Sre deosebire de generatia I, pompa ea nu are acele elemente de racire pe carcasa motorului, aceasta fiind neteda. In concluzie e generatia a II-a.
In alta ordine de idei, am reusit sa instalez TIS-ul. Chiar acum incercam "sa-i dau de cap" si, dupa cum am vorbit, o sa abuzez de rabdarea ta daca nu ma descurc!
21-Lancer
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
Vesti bune! Aruncati o privire pe acest thread.
In alta ordine de idei, am reusit sa vizualizez documentul care contine detalierea procedurii de demontare / montare a pompei servodirectiei. E exact ceea ce-mi trebuia. Abia astept sa imi fac un pic de timp, in cursul saptamanii viitoare, sa ma apuc de treaba
In alta ordine de idei, am reusit sa vizualizez documentul care contine detalierea procedurii de demontare / montare a pompei servodirectiei. E exact ceea ce-mi trebuia. Abia astept sa imi fac un pic de timp, in cursul saptamanii viitoare, sa ma apuc de treaba
21-Lancer
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
Revin cu detalii.
Intre timp a venit si pompa 2nd hand, de la Arad. Tipii de la dezmembrari mi-au trimis-o cu suport cu tot, si cu furtunele de tur / retur, ceea ce e o chestie faina, avand in vedere ca blocul pompei e din Al, iar strangerea / slabirea cuplelor furtunelor s-ar putea sa nu-i faca tocmai bine. O singura modificare trebuie sa fac, la cupla pentru diagnoza (cea cu 3 fire), deoarece cea cu care a venit pompa difera ca dimensiuni de cea de pe masina. In rest, dupa cum se vede si in fotografii, am de-a face cu un EHPS TRW generatia a II-a care pare sa fie intr-o stare destul de buna.
~ sorry, dar nu ma descurc cu atasarea fotografiilor
in ceea ce priveste pretul de achizitie, acesta a fost de 500 RON + taxele de curierat si ramburs [un total de ca. 560 RON].
Intre timp a venit si pompa 2nd hand, de la Arad. Tipii de la dezmembrari mi-au trimis-o cu suport cu tot, si cu furtunele de tur / retur, ceea ce e o chestie faina, avand in vedere ca blocul pompei e din Al, iar strangerea / slabirea cuplelor furtunelor s-ar putea sa nu-i faca tocmai bine. O singura modificare trebuie sa fac, la cupla pentru diagnoza (cea cu 3 fire), deoarece cea cu care a venit pompa difera ca dimensiuni de cea de pe masina. In rest, dupa cum se vede si in fotografii, am de-a face cu un EHPS TRW generatia a II-a care pare sa fie intr-o stare destul de buna.
~ sorry, dar nu ma descurc cu atasarea fotografiilor
in ceea ce priveste pretul de achizitie, acesta a fost de 500 RON + taxele de curierat si ramburs [un total de ca. 560 RON].
21-Lancer
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
Ieri am schimbat pompa servodirectiei. A fost ceva de munca, dar nu cine stie ce mare filosofie. Cu documentatia din TIS tiparita, si cu cateva adaptari la partea electrica, am reusit montarea pompei de schimb. Operatiune 100% reusita.
Cam asta a fost. Daca are nevoie cineva de mai multe informatii in legatura cu toata operatiunea, ii stau la dispozitie.
Bafta maxima tuturor
Cam asta a fost. Daca are nevoie cineva de mai multe informatii in legatura cu toata operatiunea, ii stau la dispozitie.
Bafta maxima tuturor
agnesa
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2008
- Mesaj Privat
am sie eu o problema cu servodirectia! in sensul ca pe loc merge destul de greu... cam ca la o dacie veche..Am citit ceea ce scrieti voi si am sa verific si eu totul ( ulei, care sa fiu sincer cred ca e putin, sigurante si celelalte...). oricum am mai vazut parca si o raza de sperata in ceea ce spuneti voi. Mersi
- cornel_02
- **
- 278 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 278
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat