chitzi
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 1998 cdx sw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,076 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,076
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- sabothor
- **
- 403 mesaje
- din 02 Feb 2007
- Astra 2003 Z18XE
- Bucuresti
sabothor
- Mesaje scrise: 403
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,828 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,828
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Marius T.
- ***
- 614 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 614
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,076 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,076
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Rostul postului meu era sa il atentionez ca nu a completat profilul cu datele masinii. Si tinand cont de faptul ca a editat mesajul cred ca si'a indeplinit scopul.
OnTopic: La un service "normal" manopera pt schimbatul distributiei costa aprox 200 lei. Fara factura/garantie adica la Nea' Vasile costa in jur de 100 lei. Iar la reprezentanta... tine'te bine 1300 lei.
- air_catalin
- **
- 121 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Astra 2000 1,7DTL
- Prahova
air_catalin
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Marius T.
- ***
- 614 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 614
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
- sabothor
- **
- 403 mesaje
- din 02 Feb 2007
- Astra 2003 Z18XE
- Bucuresti
sabothor
- Mesaje scrise: 403
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2007
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,076 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,076
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Eu am reusit de aici sa deduc ca era vorba de un motor 1.6, 16v ... dar ma rog ... poate postul a fost editat ulterior...
chitzi a postat mesajul la 11:37 am. Eu am postat la 12:26 pm. chitzi a editat mesajul la 12:49 pm,(modificat 1 data in total)
Acum ai inteles? Destul cu offtopicul ca vine "cineva" si ne cenzureaza imediat.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Distributia completa ,curea,role pompa apa...filtrele inclusiv cel de benzina.. 350 pret corect pentru lucrare corecta, 200 pret mic pentru lucrare corecta, 100 atata dai atata primesti...fiecare alege dupa pretentii si buzunar.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Marius T. ai scris :
La ce vrei garantie ? Este prea simplu la astea, citeva suruburi, pui la semn si tensionezi corect (si aici te ajuta cu semne). Scule de blocat se fac usor tare poate fi si un X16XE cu doua axe came.
air_catalin ai scris :
Corect, se face proba, invirti la mina vibrochen doua ture si verifici, mai dai doua ture si iar verifici ca sa fii sigur, cureaua se intinde exact cit trebuie, daca e pusa gresit si fara verificare sanse mari sa termini motorul = valve, ghiduri, pistoane, segmenti, rectificati...te costa reparatia de inebunesti pe urma.
O schimbare de distributie inseamna ceva responsabilitate+experienta, este scump (raportat la timpul alocat). Grija mare la ce mecanici se merge ! Nu oricare cu 2 chei (dinamometrice nici vorba sa aiba ) si ciocan mare in traista este indicat la asa ceva (ma refer la Nea Vasile )
Poate unii considera mult ca manopera 400lei sa schimbi distributia la un motoras de 1-1,2L de genul Z10XE/Z12XE.
Dar sa vezi ce timpenie :
-scoti carcasa filtru aer etc. , normal pina acum
-scoti spoiler, tablite si claxoane...
-desfaci evacuarea din catalizatopina la mijloc=acolo munca de convingere cu filete ruginite si sudate nu alta
-dai drumul la ulei si antigel
-se suspenda motor, se scoate amortizor motor si alternator=daca ai un Z12 te ia boala, sus motor si scoti un surub / jos motor si mai scoti unul
-daca intinzatorul curea acccesorii nu mai are tablita de blocare in el esti halit, arcul e tare al dracului si e chinul de pe lume la pus la loc
-blochezi arbori cu trusa de KM-uri (fara ea cinti la bec)
-scoti pompa apa si n pe linga, tot curge antigel daca e termostat blocat intredeschis si alti nervi
-desfaci rampa bobine inductie, bujii, capac culbutori si furtunase
-desfaci si scoti baie ulei, cureti si acolo sorb etc.
-in sfirsit scoti capac distributie (in el e pompa de ulei !), dupa care da inspectie si demonteaza lant, intinzator, 3 patine, pinioane si suruburi cu cap timpit
Crede cineva ca e gata ? Sa vezi de acum ! Dupa ce se curata totul incepe greul, pasta blocare suruburi, garnituri/simering noi, totul in viteza maxima de acum:
-se unge noua garnitura cu silicon gascket de ala bun si scump (altfel ai surprize de genul antigel in ulei ), pui lant, pinion jos, patine si intinzator, stringi suruburi (ele se inlocuiesc), pui repede capac (in 10 minute!) baga mare ca ai de strins suruburi la greu.
-in continuare nu poti fuma o tigara, imediat trebuie pusa poma de apa ca unele suruburi de la ea strapung capac distributie, garnitura noua si la ea, baga silicon si acolo...
Nu mai continui ca unii pricep ce vreau sa spun ....
Am uitat de verificare/punere la punct : scoate KM si invirte, pune KM si verifica, fa reglare, iar invirte, iar verificare....
Acum daca ma gindesc mi se pare mult si 200lei !
- D.Mihai
- **
- 210 mesaje
- din 30 Nov 2005
- Astra 2000 Z18XE
- Bucuresti
D.Mihai
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2005
- Mesaj Privat
1 Buc. Rola intinzatoare curea distributie 125,82
(531 0518 30)
2 Buc. Rola ghidaj distributie D=62,7mm 153,16
1 Buc. Rola ghidaj 63,04
1 Buc. Curea de transmisie pentru modele 46,83
cu A/C
1 Buc. Intinzator curea alternator 228,95
1 Buc. Filtru ulei 28,62
1 Buc. Filtru aer 35,73
1 Buc. Filtru combustibil 41,26
1 Buc. Ulei Opel Super Synthetic 5W30 (5L) 199,99
1 Buc. Inlocuire kit distributie-Grupa 3 384,07
1 Buc. Inspectie sumara (include si schimb 87,96
de filtre si ulei)
------------------
Total cu TVA RON 1.446,45
Asa arata revizia de 120.000 la mine ( bine uleiul nu cred ca il iau pe ala de la ei ), dar ca idee la manopera pentru distributie + curea accesorii. Astea fiind preturi de Augsburg
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,011 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,011
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
la un prieten iau schimbat cu 60ron doar cureaua(pt un ford).dar era usor doar capacul protector trebuia dat jos si era deja cureaua...jut nu iau dat garantie..era pe negru..dar legal vreo 80 ron era dar nici aici nu primea garantie ca nu a schimbat rolele si intinzatorul.
ai grija cineti face...nui greu de schimbat(la exemplul de dinainte..ma refer la procesul in sine si nu la demontat bari..etc) dar de intins iti trebuie ceva experinta!nici prea slab nici prea tare...ca la cele 16supape daca se rupe cureaua ai sa plangi!
ps. acuma depinde undel schimbi!si cine iti schimba...acesta la schimbat in satu mare la un servis autorizat dar dupa program! si printro cunostita a mers la el!altfel nui facea..din lipsa de timp!
Ambrono
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2008
- Mesaj Privat
- as3dyum
- ****
- 1,037 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Corsa 2006 z13dt
- Alta tara
as3dyum
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
- mirciulikas
- *
- 37 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Astra 2001 Z16XE
- Bucuresti
mirciulikas
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
- gaciu florin
- *
- 18 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 2002 Z16SE
- Olt
gaciu florin
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat