alex102
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2005
- Mesaj Privat
- bAndrei
- **
- 131 mesaje
- din 12 Apr 2007
- Rekord 1972
- Bucuresti
bAndrei
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1972
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
alex102
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2005
- Mesaj Privat
- bAndrei
- **
- 131 mesaje
- din 12 Apr 2007
- Rekord 1972
- Bucuresti
bAndrei
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1972
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
- bAndrei
- **
- 131 mesaje
- din 12 Apr 2007
- Rekord 1972
- Bucuresti
bAndrei
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1972
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
mai din surse sigure de la cineva care sa dus char acu de curand
sa puna un moitor de 2000 pe un rekors c, carea avea 1900 in acte si i-au cerut 40 mil, motoru de 2000 are aceiasi arhitectura si cinstructie, tot de rekord fiind, si da la pus fara modificari la suporti sau caroserie, cel mai sigur e telefin la rar la informatii
sa puna un moitor de 2000 pe un rekors c, carea avea 1900 in acte si i-au cerut 40 mil, motoru de 2000 are aceiasi arhitectura si cinstructie, tot de rekord fiind, si da la pus fara modificari la suporti sau caroserie, cel mai sigur e telefin la rar la informatii
keatra`
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1987 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2007
- Mesaj Privat
Eu zic ca nu e asa, tot din perindat, avand si eu in cap ceva de genu ..
Daca pe Manta a fost pus din fabrica vreodata c20xe sau let ( treaba asta o stabilesc cei de la Bucuresti, si nu Rar`uri de prin provincie ) , iar puterea noului motor (xe/let) nu depaseste 1.39 * CaiPutere_MotorActual, e perfect, totul se rezuma la suma de ~4milioane si se rezolva rapid.
Daca nu a fost pus niciodata acest motor pe caroserie de Manta atunci treaba se complica dpdv financiar, depinde cat de pasionat si disponibil baneshte esti
Mai exact trebuie sa faci testul dinamic, sa fie ei siguri ca motorul va fi "safe" in raport cu caroseria / franele / etc, test care costa 40milioane ...
Deci nu are treaba capacitatea cilindrica, etc
Daca pe Manta a fost pus din fabrica vreodata c20xe sau let ( treaba asta o stabilesc cei de la Bucuresti, si nu Rar`uri de prin provincie ) , iar puterea noului motor (xe/let) nu depaseste 1.39 * CaiPutere_MotorActual, e perfect, totul se rezuma la suma de ~4milioane si se rezolva rapid.
Daca nu a fost pus niciodata acest motor pe caroserie de Manta atunci treaba se complica dpdv financiar, depinde cat de pasionat si disponibil baneshte esti
Mai exact trebuie sa faci testul dinamic, sa fie ei siguri ca motorul va fi "safe" in raport cu caroseria / franele / etc, test care costa 40milioane ...
Deci nu are treaba capacitatea cilindrica, etc
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
keatra` a scris:Eu zic ca nu e asa, tot din perindat, avand si eu in cap ceva de genu ..
Daca pe Manta a fost pus din fabrica vreodata c20xe sau let ( treaba asta o stabilesc cei de la Bucuresti, si nu Rar`uri de prin provincie )
Daca pe Manta a fost pus din fabrica vreodata c20xe sau let ( treaba asta o stabilesc cei de la Bucuresti, si nu Rar`uri de prin provincie )
Tu crezi ca RAR-urile din provincie sunt in padure si lucreaza pitici acolo si la bucuresti sunt ingineri de la NASA ? RAR-urile sunt legate in retea intre ele si ti se spune instant care-i faza cu motorul daca e pus de fabrica sau nu ... chestia ca numai la buc sunt scule sa se faca testul ... ( gizas )
kirin
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1968 17s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2007
- Mesaj Privat
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
keatra`
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1987 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2007
- Mesaj Privat
GODLESS a scris:
Tu crezi ca RAR-urile din provincie sunt in padure si lucreaza pitici acolo si la bucuresti sunt ingineri de la NASA ? RAR-urile sunt legate in retea intre ele si ti se spune instant care-i faza cu motorul daca e pus de fabrica sau nu ... chestia ca numai la buc sunt scule sa se faca testul ... ( gizas )
keatra` a scris:Eu zic ca nu e asa, tot din perindat, avand si eu in cap ceva de genu ..
Daca pe Manta a fost pus din fabrica vreodata c20xe sau let ( treaba asta o stabilesc cei de la Bucuresti, si nu Rar`uri de prin provincie )
Daca pe Manta a fost pus din fabrica vreodata c20xe sau let ( treaba asta o stabilesc cei de la Bucuresti, si nu Rar`uri de prin provincie )
Tu crezi ca RAR-urile din provincie sunt in padure si lucreaza pitici acolo si la bucuresti sunt ingineri de la NASA ? RAR-urile sunt legate in retea intre ele si ti se spune instant care-i faza cu motorul daca e pus de fabrica sau nu ... chestia ca numai la buc sunt scule sa se faca testul ... ( gizas )
Dupa mine toate RAR`urile sunt in padure si lucreaza pitici cu iq`u de 10 p`acolo
In fine, eu ziceam ceva simplu. Ca piticu` de la Buc stab treaba asta .. aa, ca cel din provincie suna in capitala sa intrebe, e de inteles .. ca doar nu te trimite acolo orbeshte Peace Godless
Ontopic, ori esti f.pasionat ori dezaxat sa dai 1300euro pt prostia lor de test .. nu merita !
- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
Dupa pararea mea , daca doresti sa o asculti , este sa-ti tunezi un motor de de 2.0 ,2.2 sau 2.4 CIH , adica tipul (CIH) care a fost pe Ascona. Eu iti sugerez sa "impingi" un motor de 2.0 la cca. 150 CP si o sa vezi atunci satisfactii .Motorul de 2.0 montat pe ASCONA 200 dezvolta cca. 186 CP pe carburatoare WEBER 48 DCOE . Pentru alte detalii ref la tunarea motoarelor CIH iti stau la dispozitie eu sau CIH_tuner
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
U_TUNING
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1984 c20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
Dupa mine iti poti pune mototrul fara nici o problema...pt k nu cred k va sta cineva sa te verifice pe tine.
Doar at knd vei face itp-ul va fi mai nasol pt k va trebui sa iti pui mot tau inapoi.
Mot c20xe sau let trebuie pus impreuna cu transmisie si mecanica de spate de opel monza pt k altfel spargi orice cutie de manta.
Eu zic sa incerci ...ar fi marfa sa vedem o asemenea conversie.
Deocamdata suntem in tara lui papura voda unde iti e taiata orice fel de speranta de a iti face o masina rara.
Asta e.........
Doar at knd vei face itp-ul va fi mai nasol pt k va trebui sa iti pui mot tau inapoi.
Mot c20xe sau let trebuie pus impreuna cu transmisie si mecanica de spate de opel monza pt k altfel spargi orice cutie de manta.
Eu zic sa incerci ...ar fi marfa sa vedem o asemenea conversie.
Deocamdata suntem in tara lui papura voda unde iti e taiata orice fel de speranta de a iti face o masina rara.
Asta e.........
zed_power
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2007
- Mesaj Privat
- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
Scuze dar trebuie sa intervin , daca treceti de la un motor cih de 4 cilindrii la un motor cih de 6 cilindrii o sa incarcati puntea fata cu peste 60 kg . in acest caz cu suspensia de serie s-ar putea sa nu prea mai puteti vira cand vreti voi . deci daca sustineti trecerea la motoare de 2.5 , 2.8 sau 3.0 ( incl / 3.0 24V) e bine sa va puneti si problema intaririi suspensiei atat pe fata cat si pe spate si in plus echilibrarea masinii ( sunt multe de discutat ) . O alta maniera de modificare care e mult mai eficienta dupa parerea mea si a majoritatii tunerilor europeni ar fi instalarea unui motor cih de 4 cilindrii de 2.4 litri de pe omega a sau de pe frontera ( cu pistoane de 97 mm se poate trece la 2507 cm cubi) . Acest motor ca si cel de 2,2 ( rekord e2) are cea mai buna chiulasa - cea mai buna curgere a amestecului --> cu un tunung eficient puterea trece usor peste 220 cp .
My one cent advice
My one cent advice
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
U_TUNING a scris:
Mot c20xe sau let trebuie pus impreuna cu transmisie si mecanica de spate de opel monza pt k altfel spargi orice cutie de manta.
Mot c20xe sau let trebuie pus impreuna cu transmisie si mecanica de spate de opel monza pt k altfel spargi orice cutie de manta.
Singura cutie cu care se poate monta fara prea mare deranj C20XE sau C20LET pe Opel Manta B este Getrag 240 care apare in combinatie cu motorizarea 1.8i OHC. Aceasta cutie a mai fost montata intr-o alta varianta si pe Opel Senator/Monza in combinatie cu motorizarile 2.5E si face fata fara probleme chiar si unui 30E cu 180 de CP. Astfel , un C20XE nu pune nici un fel de probleme acestui tip de cutie de viteze.
Mecanica de spate de Opel Monza nu se poate monta pe Opel Manta B , diferenta constructiva este totala , Manta are punte rigida in timp ce Monza are suspensie cu brate independente.Nici macar diferentialul nu se poate monta sau adapta , e vorba de o cu totul alta platforma.
U_TUNING
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1984 c20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat