Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • poianamare

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2021

  • Mesaj Privat
Bunã seara. Am un Astra H 1.4 din 2005. Mi-a bãgat antigel în ulei. Am schimbat garnitura capac culbutori, garnitura pompa apa, garnitura capac distributie, inclusiv distributie. Dupã montaj, cand s-a încãlzit apa, a dat afara pe la vasul se expansiune. Am desfãcut chiulasa, am fãcut planeitatea ( au zis ca diferenta a fost de 0.15), am schimbat garnitura de chiulasa. Dupã montaj, aceeasi problema. Am parcurs cam 10 km si mi s-a aprins martorul de la apa. S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? Posibil sa fie radiatoarele înfundate?


MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z14XEP
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Termostatul mai trãiește? O fi blocat.
  • poianamare

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2021

  • Mesaj Privat
Termostatul l-am scos ca apa sa își facã circuitul.
  • ema82

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Incearca sa dai de colegul 34KLA in Craiova
  • poianamare

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2021

  • Mesaj Privat
Chiar nu s-a confruntat nimeni cu aceasta problemã?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Poți verifica dacã se încãlzește radiatorul, daca pornește electroventilatorul, șamd.
Cum e?
  • poianamare

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2021

  • Mesaj Privat
Electroventilatorul pornește. Am mers cu ea 4 km și mi-a fiert apa, a scos pe la capacul de la vasul de expansiune. Ce am observat este ca atunci când am pus mana pe furtun erau foarte tari, pãrerea mea fiind ca radiatoarele sunt infundate, de aceea cer o pãrere la cineva care s-a lovit de asa ceva. Dupã 5 min la relanti motorul are momente când nu mai merge "rotund". Dacã scot capacul de la vas se vede cum apa balboteaza exact pe întreruperile motorului. O sa incerc sa pun un clip mâine. Întrebarea este ce as putea sa fac pentru a remedia...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Capacul la vas Nu se scoate cât motorul este cald. El trebuie sa tina circuitul sub presiune.
Radiatorul se încãlzește uniform? Asa știi dacã e înfundat sau nu.
Cât lichid de rãcire ai bãgat? Se apropie de cantitatea din manual?
Poate nu își face aerisirea și e instalația plina cu aer.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
poianamare a scris:Electroventilatorul pornește. Am mers cu ea 4 km și mi-a fiert apa, a scos pe la capacul de la vasul de expansiune. Ce am observat este ca atunci când am pus mana pe furtun erau foarte tari, pãrerea mea fiind ca radiatoarele sunt infundate, de aceea cer o pãrere la cineva care s-a lovit de asa ceva. Dupã 5 min la relanti motorul are momente când nu mai merge "rotund". Dacã scot capacul de la vas se vede cum apa balboteaza exact pe întreruperile motorului. O sa incerc sa pun un clip mâine. Întrebarea este ce as putea sa fac pentru a remedia...

Scapa compresie in circuitul de racire.
  • poianamare

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2021

  • Mesaj Privat
Chiulasa a fost refãcutã (planeitatea), garnitura de chiulasa este nouã. Scapã compresie pe unde?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pana nu treci de etapele elementare de verificare, discutam discuții.

Sunt satul de mecanici care nu știu cum funcționeazã un motor.
  • poianamare

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2021

  • Mesaj Privat
Îmi pare rãu, cred ca s-a înțeles greșit. Nu sunt mecanic, sunt proprietar. Am avut-o la mecanic, asta este problema, tocmai de aceea încerc sa gãsesc pe cineva care ma poate ghida. Disearã o sa verific dacã radiatorul se încãlzește pe toatã suprafața ca sã elimin problema cu radiator înfundat.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
poianamare a scris:Chiulasa a fost refãcutã (planeitatea), garnitura de chiulasa este nouã. Scapã compresie pe unde?

Printr-un por din chiulasa, de exemplu.
  • poianamare

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2021

  • Mesaj Privat
Dacã este por în chiulasa nu ar fi trebuit sa fie depistat la testul de compresie?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu, pentru ca porul respectiv nu influenteaza notabil un test de compresie (nici la rece, nici la cald). Porul respectiv isi mareste diametrul la cald si deci scapa compresie mai mult, in raport direct proportional cu dilatarea chiulasei.

Partea proasta e ca nu prea exista multe ateliere care sa-ti verifice chiulasa daca exista pori, deci odata ce-ai fiert un motor as zice ca o ideie buna ca sa scapi de eventuale probleme de acest gen este sa pui ,,alta chiulasa,, ce nu a fost in situatia de a fi dilatata pe un motor la care lichidul de racire s-a pierdut in urma unui incident (gen spargere furtune de pe circuitul de racire al motorului, sau altele de gen).
  • stolniceanulucian

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2009 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pompa de apa este buna ?
  • poianamare

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2021

  • Mesaj Privat
Da, pompa de apa este noua.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
De radiator nu ai mai zis nimic.
  • poianamare

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2021

  • Mesaj Privat
Rad
  • poianamare

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2021

  • Mesaj Privat
Radiatorul era rece. Am fost azi la service, au fãcut un test cu o soluție care își schimba culoarea în cazul în care pe circuitul de rãcire ar intra aer și primul rezultat a fost pozitiv ( garnitura de chiulasa ar avea por). Maine vor schimba radiatorul principal iar pe cel de cãldurã îl vor anula pentru a elimina problema radiatorului înfundat. Dacã nu mai fiebe apa, îl vom înlocui și pe cel de cãldurã și sa speram ca am terminat. Dacã tot fierbe, cei de la service mi-au zis ca trebuie schimbata chiulasa. Țin sa menționez ca, dupã ce am schimbat garnitura de chiulasa, chiulasa a fost strânsã la 25 Nm și de 3 ori unghi de 60. Cei de la service au zis ca degeaba am strâns-o "ca la carte" dacã nu am schimbat șuruburile. Oare au dreptate?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR