Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Daniel29

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Salut am ajuns deja la capatul puterilor cu opel asta 1.7dti motor isuzu are toate problemele din lume si pica la nesfarsit am nevoie neaparat de ajutor ce pot face sa imi repar alternatorul de la masina l-am reparat odata si a picat iar l-am cumparat odata a picat si ala mereu aceiasi problema intra ulti in el de la pompa de vacum ce ii pot face sa nu mai intre in el ulti cum il pot repara sau pot pune alt alternator mai rezistent de la un opel asta h sau combo sau corsa este posibil asa ceva macar ? sau ce pot face va rog un raspuns concret si daca are cineva un link youtube sau ceva site cum se da jos nu vreau sa imi mai ia bani toti mecanici idioti, Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


MODEL: Astra 2001
MOTOR: Y17DT
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Schimba bateri cu una de amperaj mai mic max 65A , iar ulei in alternator este de la garnitura stil oring dintre pompa de vaccum si carcasa alternatorului.
Am avut si eu masina asta timp de 7 ani , mi-a picat alternatorul doar o data si l-am schimbat cu unul sh. dar aproape nou si merge si in ziua de azi cu baterie de 75A.
Fa si o verificare cu ampermetrul cu toti consumatorii mari porniti si vezi ce consum ai , poate iti consuma ceva prea mult si soliciti alternatorul . La masina asta este stiuta problema asta , ca o problema clasica.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca esti la capatul puterilor cu "ea"... fa-ti un pustiu de bine si da-o, apoi ia-ti un V W de orice fel asa cum oricine te poate sfatui imediat, caci toti prietenii le au si nu au probleme de-astea. E pe-atat de simplu si direct, si cu rezolvare imediata.

Bonus: te muti apoi pe VW forum, care e mai bogat in probleme si/sau rezolvari (depinde doar de model/situatie).
  • baltazar2003

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Schimba si simeringul de la pompa de vacum cand schimbi alternatorul si pana sa il montezi scoate-i arcul care il tine strans pe ax si mai strangel putin, arcul are doar capetele intrepatrunse, este usor de ajustat.
Teoretic nu trebuie sa schimbi tot alternatorul ca nu crapa de cat releul regulator de pe el. Smile
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ba crapa si puntea de diode , se pune in scurt , mie cand mi-a picat la aceiasi masina acelasi motor si mi-a descarcat de tot bateria , unui coleg ii picase alternatorul si lui tot la aceeasi motor si il l-am cerut pe cel defect in ideea sa fac din 2 unul si nu am avut cu ce erau prajite aproape toate diodele la amandoua.
  • Daniel29

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Masina nu doresc sa o vand (sa scap de ea) este o masina cu o investitie colosala si totusi degeaba nu ma bucur de ea asa cum am crezut ..... problema este ca imi da cu ulei pe la semeringul ala deci ce ii pot face? un raspuns sigur nu vreau sa mai repar iar si sa am aceasi surpriza....
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Schimba simeringul ala , pentru ca este uzat si iti scapa ulei pe langa apoi imbacseste alternatorul.Ai reparat efectul , dar nu si cauza.Probabil ai schimbat partea electronica din alternator , dar ai pus aceiasi pompa de vacuum nerevizionata.Mecanicul nu a vazut acest lucru?Daca te pricepi nu este mare lucru de schimbat , dar trebuie indemanare si scule.Un video nu am gasit exact cu astra g dar , se gaseste cu astra h 1.7 avand aceiasi problema dar fara schimbarea simeringului.Se pare ca toti inlocuiesc alternatorul cu tot cu pompa(ambele noi).
  • Daniel29

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru ajutor am sa ma uit foarte atent la un video cu asta h ... toti mecanici ti'o baga pe aia cu schimba alternatorul .... de ce sa schimb tot alternatorul pentru o singura piesa din el ....
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Il poti repara singur , dar pe sub masina , dai scutul jos , este usor de demontat de pe masina , trebuie doar sa te uiti o data si vei vedea cum procedezi si dupa ce scoti alternatorul , scoti pompa de vaccum din curul lui si vezi ce ai de facut , ai grija la furtunele ce vin pe pompa cand scoti alternatorul .Iti trebuie si ceva scule , tubulare , un clichet .
Sa nu uiti sa faci poza la cureaua de accesorii inainte sa o dai jos , sa stii cum o pui la loc.
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Te poti inspira de aicia Web Page Name .
  • marin70

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Ba crapa...efectiv!
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Asta se intampla mai rar , de obicei se pun diodele in scurt , eu am gasit si plastice topite in el de la cat s-a incins , iesea fun din el si mia descarcat bateria de tot .
  • ema82

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Radu Florian spune-mi te rog si mie,cand puntea de diode se pune in scurt,alternatorul in cauza mai incarca la valorile normale ? Intreb asta pentru ca si mie in stand by bateria de pe masina imi este descarcata dupa doua trei zile de stationare.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu mai incarca nimic si clar iti descarca bateria , diodele fiind in scurt da la masa plusul bateriei.
Dar depinde cate diode sunt in scurt.
  • ema82

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Atunci se pare ca in cazul meu,alternatorul este ok,pentru ca imi incarca 14,1 - 14,3. Tensiune verificata cu multimetru de catre mine si,aceleasi valori de incarcare sunt indicate si pe display-ul din bord computer.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Da incarcarea este ok.Poate se descarca bateria fiind mai slaba , veche si are inceput de sfarsit.
  • ema82

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Offf este cumparata in data de 23.12.2019, deci practic este noua bateria, Rombat Premier 12 V 75 Ah 750 A(EN)
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ok , deci nu este nici incarcarea nici bateria , inseamna ca ai un consumator , nu stiu ce masina ai, dupa baterie ai diesel , atunci faci asa , scoti borna mai accesibila ,de obicei minus si absolut tot oprit , fara cheie in contact , usi inchise sa nu stea vreo plafoniera aprinsa , audio oprit , masori cu un multimetru digital intre borna care o scoti si care a ramas libera si borna la baterie care a ramas libera si nu trebuie sa au un consum mai mare de max. 100 miliamperi , chiar mai putin 20, 30, miliamperi , iar daca ai mai mult sau mult mai mult , sigur ai un consumator , posibil casetofonul sa consume nefiind conectat corect , sau altceva .
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
@ema82 inca nu este rezolvata treaba cu bateria? in topicul asta

https://www.clubopel.com/vie...916&start=100

ziceai ca ti-a scos electricianul un releu si ca ti-a zis ca totul e rezolvat.
  • ema82

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
gabimilo1 speram si eu ca problema sa se fi rezolvat,se pare insa ca nu. intradevar electricianul a scos acel releu,dar cu toate astea bateria continua sa se descarce cand masina este in stationare.
Radu Florian intradevar masina este un opel astra h 1.9 CDTI 74 kw si 100 cp
Sunt completate aceste date si la profilul meu.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR