Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • xdragos

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
De curând am achiziționat un Opel Astra J, motor A17DTR și mi se pare destul de gãlãgios la relanti, parca se aude un tacanit. Am citit diferite pãreri, dar nu stiu dacã așa funcționeazã acest tip de motor sau are un injector mai puturos. Menționez ca înainte de Astra J, am avut un Astra G, dar varianta pe benzina. Am atașat 2 video, poate îmi dați niște pãreri. Mulțumesc mult!

https://streamable.com/ezeai -video 1
https://streamable.com/hrzgi -video 2
Skip ads

  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Este mersul normal....asa este el mai galagios...ca un tractoras.
  • xdragos

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Inițial mi sa pãrea foarte ciudat, dar am început sa ma obișnuiesc 😂

Mulțumesc ptr rãspuns !
  • xdragos

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2013

  • Mesaj Privat
https://streamable.com/jf369

Revin cu un alt video. De data aceasta a început sa dea cu fum negru. Din câte am discutat cu un mecanic, un injector nu lucreazã cum trebuie. Ce pãrere aveți ? (Miercuri o duc la service Sad )
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Presupun ca nu mai ai dpf.
E mai zgomotoasa decât mașina mea cu A17DTJ care e identica, cu excepția softului.
În mers normal îți dã fum? Ca dacã nu, îți recomand sã lasi mașina în pace.
Fumul ala la forja poate fi dintr-o mie de motive.
Dacã ai ghinion sa dai de un specialist, o sa schimbe injectoarele, apoi turbina, și rezultatul o sa fie zero.
Eu cred ca anularea necorespunzãtoare a dpf-ului îți genereazã fumul acela.
  • xdragos

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Mașina e luatã de curând, iar fostul proprietar a spus ca DPF-ul nu este anulat, însã Am fãcut cu mașina 1000 km și nu a fãcut nici o regenerar, deci nu prea stiu ce sa zic ... de menționat este ca merg cu ea destul de turata..schimb undeva la 3200-3500 rpm
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Vezi fum în oglinda când mergi cu ea?
Tu ai luat mașina fãrã sa o vadã un meșter?
Bun cumpãrãtor trebuie sa fii🍻
  • xdragos

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Oarecum știam ca ma înham la ceva, deoarece mașina a stat trasa pe dreapta timp de 8 luni. Prețul a fost foarte mic și sunt pregãtit sa investesc in ea, deci nu ma sperie treaba asta, doar ca vreau sa investesc in ce este nevoie, nu vreau sa dau banii aiurea. Ca și buget am undeva la 1500€, deci sper sa o aduc la stare perfecta 👍 ...
Și nu, nu da fum in mers
  • xdragos

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Ceva sfaturi?
https://ibb.co/cEFGdp



Menționez ca EGR ul a fost curãțat in urma cu 2 sãptãmâni. Posibil ca eroarea sa fie înainte de curãțare dacã la asta se referã.
  • radu.garcia

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Va cer iertare daca s-a mai discutat, dar cu search in site/pagina nu am gasit nimic de ajutor.
Am urmatoarea problema si nu reusesc sa-i dau de capat.
Am o Astra J Sport Tourer 2011 A17DTR.
De circa 3 luni am urmatoarele probleme:
1. Pornire grea atat la rece cat si la cald ( la cald o idee mai bine)
2. Consum urban exagerat . Aveam undeva la 7.5-8% iar acum am undeva intre 11-11.5%.
3. Fum negru pe accelerare. si doar pe accelerare, odata ajuns la turatia de croaziera nu mai scoate fum
4. Motorul nu toarce rotund, are usoare intreruperi
Am fost cu masina in service, bosch car service, unde au zis ca ar fi de la Regulator presiune pompa de inalte si filtru de particule.
Am schimbat regulatorul si am facut o regenerare fortata ( prima in 230000 km). Regenerarea cica a reusit,
Acum motorul se aude mai bine, nu mai am acele intreruperi dar toate celalalte simptome sunt in continuare..
La testare, cu Delphi, valorile corectilor pe injector sunt OK,
Supapa EGR este schimbata cu una noua acum cca 9 luni.
Totusi am o noua eroare : P062A - regulator presiune combustibil cu valoare "Not learned"
Am incercat sa ii dau sa invete dar operatiunea are cod de eroare la finalizare.
Codul de eroare apare intermitent, nu intotdeauna.....in bord nu imi apare niciun martor.
Asta este tott ce am gasit ca si infromatie despre codul de eroare https://repairpal.com/OBD-II...range-performance

Aveti ideea ce ar putea avea masina?
Astia de la Service imi zic ca trebuiesc reconditionate injectoarele, desi valorile de corectie sunt ok.
  • ionexu

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
CIteste aici.

Ce anume i-ai dat sa invete? Ai calculator injectie Denso sau Delphi?
  • vladspaniolul

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Grandland X 2018 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
radu.garcia a scris:Va cer iertare daca s-a mai discutat, dar cu search in site/pagina nu am gasit nimic de ajutor.
Am urmatoarea problema si nu reusesc sa-i dau de capat.
Am o Astra J Sport Tourer 2011 A17DTR.
De circa 3 luni am urmatoarele probleme:
1. Pornire grea atat la rece cat si la cald ( la cald o idee mai bine)
2. Consum urban exagerat . Aveam undeva la 7.5-8% iar acum am undeva intre 11-11.5%.
3. Fum negru pe accelerare. si doar pe accelerare, odata ajuns la turatia de croaziera nu mai scoate fum
4. Motorul nu toarce rotund, are usoare intreruperi
Am fost cu masina in service, bosch car service, unde au zis ca ar fi de la Regulator presiune pompa de inalte si filtru de particule.
Am schimbat regulatorul si am facut o regenerare fortata ( prima in 230000 km). Regenerarea cica a reusit,
Acum motorul se aude mai bine, nu mai am acele intreruperi dar toate celalalte simptome sunt in continuare..
La testare, cu Delphi, valorile corectilor pe injector sunt OK,
Supapa EGR este schimbata cu una noua acum cca 9 luni.
Totusi am o noua eroare : P062A - regulator presiune combustibil cu valoare "Not learned"
Am incercat sa ii dau sa invete dar operatiunea are cod de eroare la finalizare.
Codul de eroare apare intermitent, nu intotdeauna.....in bord nu imi apare niciun martor.
Asta este tott ce am gasit ca si infromatie despre codul de eroare https://repairpal.com/OBD-II...range-performance

Aveti ideea ce ar putea avea masina?
Astia de la Service imi zic ca trebuiesc reconditionate injectoarele, desi valorile de corectie sunt ok.


#radu.garcia trebuie pus un tester care stie sa iti invete toate modulele pe masina, respectiv; clapeta acceleratie, valva EGR, rescris injectoare, small injection quantity learning, Learn SCV reset. Am facut aceste operatiuni pe masina mea cu WOW SNOOPER v5.00.12 cu succes.
Nu mai cautati sa schimabti injectoarele ca aruncati banii pe fereastra aiurea, toti "meseriasii" astia atata stiu sa spuna: "schimbati injectoarele", ei nu stiu sa detecteze de fapt ce anume nu functioneaza normal si cauta cema simplu si comod da e ne stoarce de bani.
  • radu.garcia

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Update pe situatie:
Acum a inceput sa scoata fum si la relantii , in puffuri Very HappyVery Happy si motorul face din ce in ce mai urat,
Luni am programare din nou la ADCiel Bosch car service, sper sa ii dea de capat.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Recomand un test de compresie.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
radu.garcia a scris:Update pe situatie:
Acum a inceput sa scoata fum si la relantii , in puffuri Very HappyVery Happy si motorul face din ce in ce mai urat,
Luni am programare din nou la ADCiel Bosch car service, sper sa ii dea de capat.

Ce culoare are fumul la relanti ?
  • radu.garcia

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Revin cu noutati:
Am verificat toate injectoarele pe bancul de probe. Unul dintre ele era dus. L-am schimbat si totusi situatia nu a fost remediata.
Am facut si un test de compresie si se pare ca de aici este buba.
Cilindrii 1 si 2 sunt ok, am o presiune de 25.
Cilindri 3 si 4 sunt cu probleme avand valori de 14, respectiv 17.
Mi-au zis ca problema poate fi in cel mai fericit caz de la garnitura de chiuloasa si in cel mai rau caz Cuzinetii, am inteles bine?
Aveti idee cat ar ajunge schimbarea garniturii de chiuloasa? Astia mi-au dat un pret de 2800 lei fara planeitate.
Idei unde as putea cere o a doua opinie in Brasov. Am fost la AdCiel Bosch Car Service in Zarnesti.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
O garnitura se înlocuiește cu aprox 800 RON.
Pot fi segmenții, supapele, garnitura,.
Pana nu dai chiulasa jos, nu vei ști.
  • radu.garcia

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2013

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:
radu.garcia a scris:Update pe situatie:
Acum a inceput sa scoata fum si la relantii , in puffuri Very HappyVery Happy si motorul face din ce in ce mai urat,
Luni am programare din nou la ADCiel Bosch car service, sper sa ii dea de capat.

Ce culoare are fumul la relanti ?


Negru
  • radu.garcia

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:O garnitura se înlocuiește cu aprox 800 RON.
Pot fi segmenții, supapele, garnitura,.
Pana nu dai chiulasa jos, nu vei ști.


Ei mi-au spus ca pentru demonatre chiuloasa, garnitura, prezoane si taote celalalte garnituri necesare este 2800 lei , fara planeitate caci se poate sa nu fie necesara , ceea ce ma surprinde.
in rest au zis ca nu au de unde sa stie ce gasesc cand desfac motorul.
Intrebare: daca tot se umbla la motor este recomandat sa schimb si chitul de distributie?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Eu cred ca e un preț mare doar pt atât.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR