Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Valerian Cucos

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2009 ogafk11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Am fost astazi la Ande Motors deoarece la motor se auzea un tacanit neobisnuit care a aparut din senin.
Cei de acolo m-au pus deja in fata faptului implinit ca trebuie schimbat motor ( pret 180 de mil lei vechi), ca deja se apuca sa il desfaca si ca diagnosticul principal ce ar considera ei ar fi ""cuzinet intors pe vibrochen"" .
Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat daca as putea sa incerc in alta parte sau sa daca stiti o alta soluti pentru ca asta ar fi ultima cea de schimbare a motorului ce este o investitie foarte mare.
Va multumesc!
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca ai un cuzinet intors pe vibrochen asta nu se lasa cu tzacanit neobisnuit ci cu o bataie motor care o auzi foarte clar (are un sunet inconfundabil) atunci cand accelerezi motorul, dar si la relanti.

Cat despre reparatie, ai optiunea de cumparat motor SH de pe Anglia, sau reparatie motor aici in RO la cine a mai facut asa ceva si-ti da garantie la lucrare.
  • Valerian Cucos

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2009 ogafk11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Exact o bataie nu un tzacanit...ce este curios ca atunci cand ii dau cheie la rece si o las 5-1- min nu se aude deloc...decat atunci cand apa ajunge la 90 incepe sa se auda... mai intreb odata....ultima solutie ar fi schimbarea motorului?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
D.p.d.v al reparatiei unui motor ce are cel putin un cuzinet intors pe vibrochen, se demonteaza baia, se demonteaza vibrochenul de pe motor si in functie de uzura lui se poate rectifica pe o masina de rectificat la cota 1, cota 2, sau ajunge direct la fier vechi in caz ca e sever avariat. Dupa rectificare vibrochen se comanda cuzinet/cuzineti la cota de reparatie a vibrochenului, se monteaza totul la loc si ar trebui sa fie ok. Ca si costuri, nu pot sa spun daca iesi mai ieftin sau la aceiasi bani ca un motor chel cumparat SH.
  • Valerian Cucos

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2009 ogafk11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc mult.
  • atlantistm

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Pai ce se intampla? Dupa clapete galerie, oring din baie de ulei ,furtun interculer acum avem si cuzineti pusi invers?..este o regula la ce modele poate fi aceasta problema? Cei care ati descoperit ca aveati cuzinetii montati invers ce motor aveti si din ce an?
  • Valerian Cucos

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2009 ogafk11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Motorul 2.0 ctdi 130 Cp din septembrie 2009... am inteles ca problema aceasta ar fi intalnita des la unele motoare de insignia din cauza unor senzori dim baia de ulei care nu isi fac treaba...oricum sunt stresat maxim...sper sa nu ma coste mult repariile.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Se stricat de la lipsa ungere: vedeti tipicul cu garnitura de la sorbul pompei de ulei.
De la una, dai in alta.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Valerian Cucos a scris:Motorul 2.0 ctdi 130 Cp din septembrie 2009... am inteles ca problema aceasta ar fi intalnita des la unele motoare de insignia din cauza unor senzori dim baia de ulei care nu isi fac treaba...oricum sunt stresat maxim...sper sa nu ma coste mult repariile.


Si eu am acelasi motor, tot din 2009 ( chiar remapat la +190CP) si nu am astfel de probleme, am schimbat preventiv simeringul de la aspiratia pompei de ulei si acum presiunea uleiului este mai mare cu aproximativ 0,2 bar, motor cald...
Pentru reparatia motorului iti sugerez sa apelezi la firme "dedicate" acestui tip de reparatie, evita pe cat posibil reprezentantele, sunt "praf", ei nu stiu decat piese noi, insa si acolo se vor impotmoli..., iti spun acest lucru din experienta unor prieteni care au incercat sa repare motorul in reprezentanta, apoi tot la firma specializata au ajuns...
Gasesti pe "google" firme specializate in reparatia motorului, care ofera si garantie, ceea ce reprezinta un atuu...
  • edmond79

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Valerian Cucos a scris:Multumesc mult.

Si eu am patit -o cu cuzinet intors din cauza proastei ungeri si al celebrului oring. Iei motor second, dsr nu stii ce e in motorul respectiv. Aceeasi optiune am avut-o si eu, numai ca mecanicul meu, care e de incredere (lucrez de vreo 7 ani cu el) a mers pe varianta rectificat vibrochen, cuzineti noi si rectificat bloc motor. Acum am deja 2000 de km si masina merge foarte bine.
Varianta cu motor nou e imens de costisitoare, iar la reprezentante gasesti numai prastii de mecanici care vorba unor colegi nu stiu sa puna nici o piesa noua ca lumea. Succes ! Daca te mai pot ajuta cu sfaturi... Citeste si sectiunea "E plina romania de insignia cu motoare stricate". Te va ajuta.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Valerian Cucos a scris:Buna ziua,
Am fost astazi la Ande Motors deoarece la motor se auzea un tacanit neobisnuit care a aparut din senin.
Cei de acolo m-au pus deja in fata faptului implinit ca trebuie schimbat motor ( pret 180 de mil lei vechi), ca deja se apuca sa il desfaca si ca diagnosticul principal ce ar considera ei ar fi ""cuzinet intors pe vibrochen"" .
Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat daca as putea sa incerc in alta parte sau sa daca stiti o alta soluti pentru ca asta ar fi ultima cea de schimbare a motorului ce este o investitie foarte mare.
Va multumesc!

Nu exista cuzinet montat invers . Teminati cu prostiile. Cuzinetul intors se datoreaza ungerii insuficiente, nu montarii gresite, moment in care se roteste,aici este ok afirmatia, pe virbrochen cum am mai citit pe aici pe forum.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Termenul corect este „cuzinet rotit pe arbore”.
Mai precis fenomenul este cam asa.... din cauza ungerii deficitare intre arborele cotit si cuzinet nu mai exista acea pelicula de ulei.
In lipsa peliculei de ulei, stratul de antifrictiune de pe cuzinet se topeste imediat, arborele cotit ajungand sa fie in contact cu partea de otel a cuzinetului.
In acest moment cuzinetul , datorita temperaturilor mari se ovalizeaza si iese din gaurile de siguranta de pe biela.
  • Valerian Cucos

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2009 ogafk11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salut.Am fost cu masina la mecanic si nu a fost cum au banuit expertii de la reprezentanta Opel din Iasi care cu un zambet larg pe fata mi-au dat ca ultima alternativa cumpararea unui motor Sh la un pret de 18000 de lei.
Problema descoperita a fost ruperea a unei clapete de la galeria de admisie care a ajuns in motor de aici si bataie mecanica pe care se auzea din cauza pistonului pe care o turtea.
Acum sper sa nu ma coste foarte mult reparatiile si piesele.
Va multumesc tuturor si o zi frumoasa fara incidente.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
revino cu preturi si piese schimbate dupa aceea. si niste poze ar fi bune Smile
  • Valerian Cucos

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2009 ogafk11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Chiar imi pare rau ca nu am facut poze...pentru ca o clapeta a ajuns in motor...iar o alta era zici ca era hartie igienica mototolita si aia nu a ajuns sa se desprinda...cu certitudine o sa revin cu preturile. Numai bine!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sa te tii bine, ai de demontat..., nu uita de intercooler si turbina...sigur au ajuns si pe acolo cateva franturi...
Demontezi, suflii bine, speli,usuci...etc...
Spor la treaba!
  • Valerian Cucos

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2009 ogafk11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salut. Cam cat ar costa o reconditionare de turbina si o galerie de admisie originala Gm?
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 572
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Reconditionarea turbinei este cam 900 de lei iar o galerie noua vreo 1500 de lei.
Au fost montate pe Insignia o serie de motoare cu cuzineti montati invers, iar in afara tarii au fost rechemari si au fost schimbate motoarele.
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Fix ca mine ai patit.
Eu am rezolvat-o la EDS.
  • Valerian Cucos

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2009 ogafk11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Pana la urma toata afacerea ma costat 6300 de lei...din care doar manopera a fost 1000 de lei...restul doar piesele...reconditiont turbina si injectoarele,galerie de admisie noua,distributie noua,ulei,filtre,garnituri,s.a.Cam asta a fost tot si cam multisor...sper sa nu mai am probleme cu ea de acum.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR