Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • gyovany1982

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2011 a17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2016

  • Mesaj Privat
salut.tuturor.am o problema si nu stiu daca sa ma ingrijorez sau nu.masina este opel astra j hatchback,an fabricatie 2011 luna 11,putere 96kw,130 cp ,cod motor a17dte,1686 cmc.in primul rand nu am fluctuatii de relanti motorul merge rotund ,consumul instant este intre 0,3-0,5 l in relanti fara consumatori porniti.problema consta in faptul ca cateodata nu trage motorul asa cum trebuie parca este infundat dar nu mereu.are momente cand de exemplu schimb viteza si deodata trage si iarasi devine puturos.cateodata merge ok dar de cele mai multe ori nu trage asa cum trebuie.ma gandesc un pic la ambreiaj pt.ca daca sant sa zicem in tr.2 de viteza si ma rog de ea sa accelerez dupa ce dau a 3-a cateodata isi revine si trage ok.nu stiu ce poate fi .egr infundat ,admisie ,ambreiaj ,nu am erori si nici fluctuatii la relanti nu da nici cu fum doar ca uneori ma rog de ea pur si simplu ptr.un motor de 130 cp.va rog din suflet orice idee e binevenita .multumesc anticipat ptr,eventualle raspunsuri
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Testare in mers: altfel o iei pe ghicite.
  • gyovany1982

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2011 a17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2016

  • Mesaj Privat
multumesc mult de raspuns.o sa ii fac si o diagnoza sa vedem daca e ceva in neregula.masina o am de 2 luni iar la inceput a mers ok .in general merg mai mult in oras dar nu merg subturat cu ea ,incerc sa o tin peste 2000 rot.daca e vreo problema la ambreiaj asa cum banuiesc se poate vedea pe tester?o seara buna
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ambreiajul patineaza sau nu. E mecanic, nu se vede pe tester. Cand o iau turele inaintea masinii, atunci patineaza.
Daca nu trage, are treaba cu motorul.
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
pai intai verifica starea consumabilelor. filtre, lichide, curele. cati km are masina, cum stai cu regenerarile, si care e modul de exploatare al masinii. poate ai admisia infundata, poate ai mizerie in filtrele de carburant (ai mai multe: unul in rezervor, filtrul principal si microfiltrele din capatul injectoarelor), valva scv, egr-ul infundat... pot fi multe cauze. eu totusi cred ca problema e ori la filtrul de motorina ori admisie infundata. fa o verificare
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
EGR-ul joaca feste.Se vede pe tester.
  • gyovany1982

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2011 a17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2016

  • Mesaj Privat
sincer cateodata parca il simt ca patineaza si pedala parca e putin mai tare nu stiu ce sa cred.are si momente cand turometru se apropie de 3000rot.si viteza abia sare de 20km pe ora cand vreau sa schimb in vit.2.dar nu mereu.cateodata trage bine .si in special in primele 2 trepte nu demareaza cum trebuie /.din a 3 -a incepe sa isi mai revina.ms daniel de raspunsuri
  • gyovany1982

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2011 a17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2016

  • Mesaj Privat
am cumparate uleiul si filtrele si urmeaza sa le schimb curand.masina are 133000 km ,regenerarile si le face cam des zic eu la 200 -300 km dar merg 80% prin oras cu ea.vreau sa ii fac si o diaggnoza cand ma duc la revizie si sa curat egr si eventual admisia si sper sa se rezolve .sper sa nu fie turbina de vina .va multumesc pentru raspunsuri si drumuri bune .
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Daca era turbina, te baga in limp si nu mai treceai de 3000 rpm. Daca patineaza ambreiajul, e simplu, turatiile sunt foarte sus iar masina nu trage deloc, putin probabil sa ai simptomele astea.
  • gyovany1982

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2011 a17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2016

  • Mesaj Privat
masina trece lejer de 3000 turatii.masina trage dar nu asa cum ar trebui cam 70%sa zic asa din putere.in conditiile astea am atins 180 km pe ora dar eram cu pedala la fund si cred ca poate sigur mai mult
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Daca nu o pui pe tester, pierzi vremea degeaba pe aici. Cu siguranta nu e ceva grav.
  • gyovany1982

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2011 a17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2016

  • Mesaj Privat
asa o sa fac .voi reveni cu detalii si eventual cu rezolvarea .va multumesc la toti pentru sfaturi .
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Este o colega de forum (am uitat numele) care avea aceeasi problema ca a ta. Masina avea momente cand se simtea ca trage si momente in care nu tragea (acceleratia era la fel de la 1000 ture pana la 6500 ture). M-am intalnit cu ea in Constanta si am facut cateva teste. La ea s-a rezolvat prin schimbarea bateriei.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
anghelvlad a scris: si microfiltrele din capatul injectoarelor


Unde ai tu asa ceva...?
Smile
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
sunt modele care au asa ceva. opel a montat microfiltre pe cateva motoare pe benzina. fiind motor de generatie mai noua, ma gandeam ca poate are.
  • gyovany1982

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2011 a17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2016

  • Mesaj Privat
a mea este diesel.ma duc la 3 jumate la service sa schimb filtrele uleiul si sa ii faca o diagnoza sa vad daca are ceva erori stocate si voi reveni cu detalii daca se vad ceva schimbari.mersi de sfaturi tuturor.
  • deleted-109714

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Are FAP masina?.
Ca la nr ala de km s-ar putea sa fie fap-ul de vina, sa fie infundat beyond recovering.
Mai mult ca sigur are FAP.
Du-te si scoate-l la cineva priceput, iti recomand pe privat daca vrei pe cineva dar sunt destui care se ocupa cu asta, chiar n-am nicio treaba si nu vreau sa fac reclama, eu l-am scos la fosta masina si am fost super multumit, oricum e o operatie care merita facuta.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Bine ca nu I recomandați sa si ia alta noua...
Ba ca are microfiltre, ba ca, daca are, scoate-i fap-ul.
Nu e bine...
  • gyovany1982

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2011 a17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2016

  • Mesaj Privat
are filtru de particule dar nu sant de acord sa il scot.e posibil si asta sa fie infundat dar inerc sa nu ii ratez regenerarile.este folosita in oras in cea mai mare parte a timpului si stiu ca trebuie si alergata.poate si motorina proasta.mersi de sfaturi .sper sa ii dau de cap.apropo de motorina alimentez numai de la petrom cu cea mai scumpa.acum vreo saptamana am fost pana la aeroportul otopeni si la intrare este un mol si am alimentat 20 litri de acolo.la intoarcere masina a mers ceas.a doua zi am plecat la giurgiu si nu a mai mers la fel ci putin infundata .ma cam rugam de ea.
  • deleted-109714

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2016

  • Mesaj Privat
FAP-ul are o durata de viata limitata si daca il regenerezi.
La mine la fosta masina, un C4 2.0HDI s-a imbacsit de tot pe la 250.000 de km.
In cartea masinii era recomandat sa il schimbi la 180.000 tocmai pentru a evita blocarea completa.
La mine din cauza diferentelor de presiune mi-a crapat un furtun de la turbina.(intre intercooler si clapetele de admisie ca aveam 3 clapete).
Practic e ca si cum ai avea un dop pe evacuare.Indiferent daca il regenerezi tot ramane funingine pe el si in timp se astupa de tot, este ca la cosul de fum de la soba, exact acelasi lucru e o conducta cu un filtru de caramida cu niste mici orificii si in timp se astupa de tot.
FAP-ul infundat distruge turbina in primul rand, ai o presiune pe admisie si o alta total diferita pe evacuare.
Daca ai bani sa il schimbi schimba-l.....
Eu unul nu mi-am permis.
Cred ca ar trebui sa scrie in carte la cati km trebuie schimbat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR