Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Daniel Pavel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salutare,

Sunt nou pe forum asa ca bine v-am gasit si va multumesc pentru timpul acordat citind acest post.

Intentionez sa achizitionez un Opel Astra J Second Hand. Anul sa fie undeva la 2011 - 2012.
Nu ma pricep foarte bine la masini de aceea am decis sa postez aici pentru a incepe sa-mi fac o idee referitor la viitoarea achizitie.

Prima problema bineinteles motorul.
Am condus ambele motoare iar o prima placuta impresie mi-a lasat-o 1.4 Turbo. Mai activ decat diesel-ul. Mentionez ca am condus un diesel care la care motorul se auzea sa zicem mai tãrãgãnat decat mi l-am imaginat eu, e posibil sa fi fost o problema ...

Bineinteles ca sunt interesat de cum se comporta aceste 2 motoare pe termen lung, costuri intretininere, etc.

As dori sa aud parerile voastre in legatura cu acceasta alegere, respectiv experientele (unde este cazul) pe care le-ati avut cu aceste 2 tipuri de motor.

Multumesc,
Daniel.
Skip ads

  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
daca vrei diesel .... eu zic sa cauti motorul de 1.6 135cai sau cat era.

e simplu :

diesel costa intretinerea mai mult , probleme cu DPF pe termen lung mai ales daca mergi in oras mult e cam degeaba....avantajul consumului mic in oras dispare, dieselul ca idee e un motor facut sa mearga intins sute si sute de km nu sa merga in oras.

parerea mea e 1,4 T (pe care il am si eu) sau mai incearca macar sa gasesti un 1.6 135 cai cuplul mai mare s-ar putea sa iti placa la diesel , este o masina grea
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,448
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Clar cel de 1,4 T !
Eu zic sa cauti de 1,6T. E altceva....
  • crt7

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2015 B16DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Pentru diesel, recomand motorul de 1,6 L cu 136 CP, este o diferenta foarte mare intre varianta de 110 CP si aceasta.
Si tot, o sa simti nevoia de un pic mai multa putere.

Ca si consum: oras: 7.5-8.5 L (iarna - primavara) si extern: 5-6 L ( autostrada + restul drumurilor) - AC pe auto.
  • Daniel Pavel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2016

  • Mesaj Privat
@ crt7. Nu stiam ca exista diesel de 1.6 136CP la Astra J. Conform Motorizari Opel

Va multumesc pentru raspunsuri.

Masina o sa fie folosita in Bucuresti cu ceva iesiri ocazionale in weekend de ~300Km, asa ca din cate am mai citit si eu pe ici pe colo cel mai indicat este benzina. Cred ca totusi inclin spre 1.4 Turbo.
As dori o echipare COMBI deoarece aspectul interior este unul din motivele principale pentru care ma indrept catre Astra J.

Am pus ochii pe asa ceva: Astra J 1.4 Turbo. Considerati ca merita banii ? Daca nu, cam cat merita ?

Cum planuiesc sa fac: dau telefoane in stanga si-n dreapta pe la cine consider ca merita si ma duc sa le vad.
Deoarece nu prea cunosc oameni care sa se priceapa la masini as vrea sa platesc pe cineva de la un service autorizat sa-l iau dupa mine de cateva ori sa vedem despre ce e vorba - sa-mi dea un verdict de incredere ca doar na ... este specialist. Se poate proceda astfel ?

Daniel.
  • crt7

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2015 B16DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Pentru Bucuresti, o alegere buna ar fi varianta pe benzina.
Cat despre puterea motorului, eu , in urma experientei pana acum as lua varianta de 1.6L cu 180 CP deoarece masina este grea. Partea negativa este consumul .

Cat despre procedura de verificare, las pe altcineva mai experimentat sa iti raspunda.
  • _mihai_

  • Mesaje scrise: 434
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Daniel Pavel a scris:@ crt7. Nu stiam ca exista diesel de 1.6 136CP la Astra J. Conform Motorizari Opel

Va multumesc pentru raspunsuri.

Masina o sa fie folosita in Bucuresti cu ceva iesiri ocazionale in weekend de ~300Km, asa ca din cate am mai citit si eu pe ici pe colo cel mai indicat este benzina. Cred ca totusi inclin spre 1.4 Turbo.
As dori o echipare COMBI deoarece aspectul interior este unul din motivele principale pentru care ma indrept catre Astra J.

Am pus ochii pe asa ceva: Astra J 1.4 Turbo. Considerati ca merita banii ? Daca nu, cam cat merita ?

Cum planuiesc sa fac: dau telefoane in stanga si-n dreapta pe la cine consider ca merita si ma duc sa le vad.
Deoarece nu prea cunosc oameni care sa se priceapa la masini as vrea sa platesc pe cineva de la un service autorizat sa-l iau dupa mine de cateva ori sa vedem despre ce e vorba - sa-mi dea un verdict de incredere ca doar na ... este specialist. Se poate proceda astfel ?

Daniel.


Masina pare ok, insa la 120.000 km, recomand sa o verifici bine.
- 1.4t are lant din cate stiu. Sunt curios la cati km se face distributia daca nu ai curea.

Daca mergi mult noaptea, mai cauta, iti recomand xenoanele.
  • baard

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Salut,

As recomanda sa mergi pe modelul 1.4T, exact ca cel mentionat. Daca nu faci multi km cu masina, nu are sens sa iti iei un diesel. Initial eu voiam un diesel, dar dupa ce m-am interesat mai in detaliu, si am intrebat in stanga si in dreapta, toti mi-au recomandat benzina.

Am cumparat si eu model identic cu cel de pe autovit, de aproximativ 2 luni, si sunt foarte multumit, adus din Olanda. Eu mai am ca optiuni pe el si Flexride + pachetul de lumini interior, insa sincer nu stiu daca merita sau nu. La optiunea de FlexRide, amortizoarele sunt ceva mai speciale, si daca pica unul e de 3 ori mai scump decat unul normal, si la ce drumuri avem, o sa vad daca a meritat investitia sau nu. Oricum e interesanta optiunea asta, in special pe modul SPORT, unde chiar simti acceleratia mai sensibila, si bineinteles bordul se face rosu Smile

E bine sa mergi la o verificare tehnica cu ea, sa te asiguri ca e OK, asa am procedat si eu, am fost la Radacini Motors, e 250 RON diagnoza, si iti spune daca are probleme mecanice sau electrice.

La consum, eu am scos pana acum 8.9 dar mers 90% doar in bucuresti pe aprox 1000 km. Cred ca se poate scoate un consum si mai scazut, in functie de cum e condusa masina, la mine fiind prima.

Modelul meu are distributia pe lant, probabil asa sunt toate 1.4T 140cp, la fel si cel de pe autovit, ceea ce e un avantaj pentru ca din ce am inteles distributia pe lant nu se schimba.

Verifica km daca sunt reali, cred ca se poate face asta in reprezentanta, daca masina a fost dusa la service-uri autorizate Opel.

Eu am luat-o cu 158.000 km, si din ce mi-au zis cei din service e foarte ok masina, chiar au recomandat benzinarele, fiind mai fiabile decat diesel. Un service foarte OK pt Opel e http://www.edsauto.ro/ unde i-am facut revizia si am mai reparat la ea ceva probleme minore pe care le avea.

La modelul asta de Astra, am inteles ca, ce ar fi problematic, e clapeta de acceleratie, cu care am avut si eu probleme, dar cei de la EDS au reusit sa o repare, costul fiind undeva la 250 RON. Piesa noua costa undeva pe la 4500 RON, deci te cam usuca daca e sa o cumperi de noua.

Jantele pe care le-am vazut la masina de pe autovit, sunt identice cu cele pe care le am si eu, mie personal imi plac ca design, sunt de 17" si daca vrei sa iti cumperi anvelope ceva mai bune, te costa ceva mai mult. Eu mi-am luat anvelope noi, http://www.anveloshop.ro/an...0r17-95w-xl-59038 si sunt destul de scumpe 600 RON bucata. In 3 saptamani dupa ce le-am schimbat, am luat o groapa pe Calea Dudesti, si la anvelopa stanga fata am facut o galma, deci e pa anvelopa daca patesti chestia asta, si nici in garantie nu se poate schimba fiind defect fizic. Fiind jante de 17" e mai probabil sa patesti o problema asemanatoare, daca prinzi o groapa mai naspa, asta depinde si de norocul fiecaruia. Pentru drumurile noastre, sincer cred ca niste jante ceva mai mici, poate chiar si de otel cu capace, daca nu te intereseaza asa mult aspectul exterior, ar fi mai recomandate, si te scuteste si de cheltuieli.

Pretul e cat se poate de corect, cred ca undeva pe la 8500 - 9000 EUR media pentru modelul asta, depinde si de dotari si nr de km (daca sunt reali).

Bafta la cautari.
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
intre 1.4 t si 1.6 cdti eu zic sa alegi 1.6 t fara dubii
  • essergio

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2016

  • Mesaj Privat
am mers cu 1.4T la test drive si nu mi s-a parut deloc ok ca putere.. eventual 1.6 t este minim acceptabil, altfel dieselul e mai ok
  • wud

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2015 B14XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Pentru mers in oras e ma ok benzina - mai elastic, mai putin pretentios, se incalzeste mai repede.
Nu exista sa nu traga cel de 1.4 turbo (120 sau 140 cai), daca se exploateaza corect, ca un motor pe benzina. Adica la 4500 de ture, acolo unde dieselul se termina, de-abia incepe distractia la benzina.
  • essergio

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2016

  • Mesaj Privat
nu te supara.. dar sa mergi tu numai in 4500 minim!... ca ce sa zic.. de acolo incepe "distractia"... realizezi ca in oras sa pici pe 4500 cand schimbi inseamna sa o tii numai in redline sau in orice caz motor care vede numai turatii de la 4000 sau 4500 in sus se face tandari ca fiabilitate in scurt timp plus consum imens.. nu uita ca e un amarat de 1.4 fortat cu turbo, plus ca in stilul asta fortat.. ca sa ai o farama de cuplu amarat.. normal ca trebuie sa o arzi gen viteza non stop si te ia radarul de nu te vezi.. cel putin asa e in practica.. acu in teorie.. 1.4.. consum mic.. 120 cp ..racheta.. desi la o tona si ceva.. nici macar cifrele astea nu dau bine.. darmite practica..
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
wud a scris:[...]Nu exista sa nu traga cel de 1.4 turbo (120 sau 140 cai), daca se exploateaza corect, ca un motor pe benzina. Adica la 4500 de ture, acolo unde dieselul se termina, de-abia incepe distractia la benzina.

Cred ca ai pierdut esentialul despre motoarele turbo, as zice. Motorul pe benzina de-aia are turbo, sa traga de mai jos si pe o plaja mai larga de turatii. La cele aspirate si in 16valve, Da... e valabil, de la 4.500rpm in sus incepe distractia.
  • wud

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2015 B14XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
La orice motor pe benzina incepe distractia la peste 4500 de ture, ca e pe benzina, nu diesel.
Sigur ca se poate merge cu acelasi motor si intre 1200 si 1500 de ture, tot pentru ca e pe benzina, si are o turbina micuta, pentru plusul de putere. La diesel, la care e turbina cat capul meu, ca sa scoata cat de cat o putere decenta din motorul ala, nu se poate merge cu turatii asa mici.
Pentru cine are inca indoieli in versusul turbo-benzina/ turbo-diesel, la performante si elasticitate, le recomand videoclipul de mai jos:
http://www.youtube.com/watch?v=rG1u9ldS_X8
.
Anticipand vesnica intrebare "consumul?" readuc aminte si de faptul ca se poate lua un motor turbo pe benzina de cilindree mai mica, care ofera performante mai bune si consum similar cu un turbo-diesel de cilindree mai mare.
Luand un exemplu la intamplare, avem in gama Dacia 90 de cai obtinuti din 1.5 turbo diesel sau 0.9 turbo benzina!
Cuplul? Pentru asta exista cutie de viteze. Conteaza cuplul ajuns la roti, nu cel de la volanta. Si aici dieselul iar e dezavantajat de limitarea de turatie.
  • djcriss

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Daniel ce motorizare ai luat?
  • olx.iulian

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2015 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Cine stie? Se poate monta GPL pe 1.4 Benzina Turbo (140 CP)? Sau daca are cineva il roga sa-mi dea un pm.
  • olx.iulian

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2015 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc. Am primit raspunsul la intrebare. Se poate, dar nu se merita din cauza pretului.
  • aikidoro

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2016 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Salut ,cat erea halatul:(GPL)?
  • olx.iulian

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2015 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Cca. 1000 Euro.
  • aikidoro

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2016 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Ce marca? Shocked
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR