Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • Blaz33

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 1.7 TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Smile Salut tuturor am si eu o intrebare,am trecut prin examenul auto cu succes,si urmeaza sa-mi achizitionez o masina,mai exact un Opel Vectrab 1.7 TD si as dori si eu anumite informatii:
-La ce sa ma uit cand ajung la fata locului
-Ce parere aveti despre motor ? ( putere,demaraj,consum)
Orice sfat conteaza,multumesc!
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,411
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
1.7 cel mai puturos motor de Opel.Nu prea are demaraj. E motor de consum mic.
Sa te uiti sa nu stea prea rau cu rugina.Sa te uiti de unde se ridica pe cris ca nu aive pragurile acelea mancate de rugina prea mult.
La lonjeroanele fata si la oala rotii de rezerva sa nu fie strambe sau sudate, deoarece a avut accident.
Sa nu scoata prea mult fum cand dai forja.
Cand bagi cheia in contact sa se aprinda toti martorii si apoi sa se stinga.
Sa nu se auda zgomote ciudate la motor.
  • Blaz33

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 1.7 TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2016

  • Mesaj Privat
1. @Cangri, Cat de puturos este? Viteza maxima,adica in zielel de astazi cu motorul pus bine la punct (si stock fara filtre sport etc), cat duce?

2. Sa achizitionez modelul 2.0 DTi,? Am inteles ca sunt cam proaste la injectoare,pompa de injectie .
Am nevoie de sfaturi multumesc. Sad
  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,113
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 z18Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
ia-ti benzina si pune-i gaz. Cel mai bun sfat. Lasa diselul pentru tractoare.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,411
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
1. viteza maxima pe la 180km/h
2. 0km-100km cam in 15 secunde
3.da. la 2.0 ai riscul pompei de injectie
  • Blaz33

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 1.7 TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2016

  • Mesaj Privat
@Red_Dog. Mã gândeam și la varianta asta. La un 1.6 16v cu GPL.
Ce riscuri sunt cu GPL-up? . Mulțumesc.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,411
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nici-un risc.
  • Blaz33

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 1.7 TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Nu se duc supapele? Sau mai știu ...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,747
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Blaz33 a scris:Smile Salut tuturor am si eu o intrebare,am trecut prin examenul auto cu succes,si urmeaza sa-mi achizitionez o masina,mai exact un Opel Vectrab 1.7 TD si as dori si eu anumite informatii:
-La ce sa ma uit cand ajung la fata locului
-Ce parere aveti despre motor ? ( putere,demaraj,consum)
Orice sfat conteaza,multumesc!

Uita-te la :
- furtunul de la intercooler spre turbo, daca nu e copt/spart la cele 2 coturi
- daca nu pierde ulei pe la capacul de la motor (daca pierde, uita-te ca de obicei e crapat la colturi, fiind din plastic). Nu gasesti capac motor SH ca nu-ti vinde nimeni, si daca il vinde e scump rau.
- uita-te la teava de apa care trece prin fata motorului, ciocaneste-o usor pe curbura si vezi cum suna fata de restul tevii , asta cedeaza in general si ca sa o inlocuiesti e de dat jos o gramada (compresor A/C, turbina, galerie evacuare, furtune)
- vezi sa nu faca presiune in vasul de expansiune.
- verifica sa nu curga radiatorul

Ca parere despre motor : daca motorul e in stare buna (a fost intretinut corect) nu vei avea nicio problema cu el. Motorul asta porneste iarna ca vara daca ai compresie, injectoarele lucreaza corect si ai bujii bune.


Ultima modificare făcută de ahappyuser la Dum 28 Feb, 2016 10:09 pm
  • Blaz33

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 1.7 TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2016

  • Mesaj Privat
@ahaappyuser
Mulțumesc de sfat!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,747
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Poti sa-l tunezi la 100cp, poti sa-i pui pilot automat, vezi ca am ceva topice deschise... cauta si citeste-le.

Am uitat... mai verifica si sa-ti incarce corect alternatorul, folosind un multimetru. Punctul slab la ele este chiulasa, si pentru asta trebuie sa ai grija sa nu treaca apa de 100 grade C. Se rezolva cu o curatare de radiator (exterior/interior).


Ultima modificare făcută de ahappyuser la Dum 28 Feb, 2016 10:16 pm
  • Blaz33

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 1.7 TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Sa îl tunez în ce sens ? Sa îi debitez pompa de injecție ? Sau cum..?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,747
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Exact, îi mai dai debit din pompa si aer folosind turbina.
  • Blaz33

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 1.7 TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Am pe cineva care a avut un vectra b isuzu si spunea ca dupa debtarea pompei in trepte mici nu prea se simte diferența.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,747
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu pot sa spun decât GHINION (ca tot e o vorba la moda acum).

La a mea e o reala diferenta cum era de fabrica si dupa modificare.
  • Blaz33

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 1.7 TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Ai tot 1.7 isuzu?
  • Blaz33

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 1.7 TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Din ce am citit la tine. Nu ak doar pompa debitata. Ai si alta cutie? Și multe altele.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,747
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Da, tot 1.7. Dar si cutie de Vectra B de 100cp, insa asta e doar cu a 5-a mai lunga, restul vitezelor la fel ca cea F18 Isuzu. Cu vechea cutie tragea chiar mai bine intr-a 5-a, dar cu asta schimbata mi-a coborat consumul la 4.15l/100km - asta daca merg asa constant pe pilot si numai pe Autostrada. Altfel, pe RO am vazut ca ma incadrez la consum mixt adica 5l/100km cand treci si prin sate (adica cu 50-60km/h).


Ultima modificare făcută de ahappyuser la Dum 28 Feb, 2016 10:31 pm
  • Blaz33

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 1.7 TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Și ce ma sfãtuiești ?
Sa imi iau 1.6 16v sa ii bag GPL?
Sa imi iau 2.0DTi?
Sa imi iau 1.7 td si sa îi debitez pompa de injectie? (Fara alte modificari la cutie sau mai stiu eu). .
Dupa toate modificarile aduse la a ta îți dã cu fum când dai tare în ea ?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,747
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Da, da cu fum cand dau tare in ea. Dar orice diesel EURO2/EURO3 da cu fum cand dai tare in ea.
Eu nu as lua Vectra B 2.0DTi, nici 1.6 benzina. Cred ca ar fi mai bine sa iti iei una de 1.8benzina si sa o pui pe GPL.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR