Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Decy

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2016

  • Mesaj Privat
,,Bine v-am gãsit" tuturor!
M-am bucurat de un preț mic și m-am procopsit cu o Astra 1.7 cdti din 10.2005 care, cand se încãlzește, scoate un fum alb-gri, f mult, și ÎMPROAȘCÃ picaturi negre de ulei pe toba, atât de mult, încât, dacã stai pe loc, se face baltã sub tobã!
V-aș ruga, dacã știți, mãcar ceva cauze, cã de remedii deja mã îngrozesc!
Mulțumesc tuturor!
Skip ads

  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
1. Filtru epurator.
2.Turbosuflanta,
3.Segmenti
Remedierea corecta si ieftina se realizeaza fix in ordinea de mai sus.
Adica... pentru punctul 1, incearca sa scoti capacul de la ulei . Daca in momentul in care il scoti fasaie, sau il absoarbe inapoi , filtru epurator este infundat, acesta creand presiune mare in carter si de aici probleme cu uleiul pe toba. Sau din contra filtru epurator arunca uleiul in admisie ,Asta e varianta cea mai ieftina.
Dupa aceea pentru pct 2 , scoti furtunul de la clapeta de oprire a motorului si vezi cat ulei este acolo. Daca este mult , verifica jocul axial al axului turbosuflantei.
Punctul 3 ... foarte rar se duc segemntii la diesel asa ca nu prea ar trebui luat in considerare.
O zi buna.
  • Decy

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc pt informatii, Op3l. Astãzi am pornit-o și i-am deschis bușonul de la ulei dar nu am simțit cã mi-l atrage spre înãuntru, ci mai degrabã îl aruncã în afarã. Cel mai probabil cred cã a rãmas varianta turbo. Sad
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Foarte rar se duce turbina la modelul tau. E simpla fara geometrie variabila. Vezi cat ulei e in throttle body, respectiv intercooler. Nu sari asa pe turbina direct. Oricum va trebui sa cureti pe acolo ulterior. Motorul cati km are?
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Vezi ce este cu filtru epurator... unele modele sunt cu separator de ulei , iar unele cu supapa. In unele cazuri supapa se poate bloca pe deschis iar uleiul este aspirat in admisie.
De curiozitate nivelul de ulei l-ai verificat ? Daca doar ce ai luat masina , posibil sa-i fi pus prea mult ulei , de aici apare acelasi fenomen ... il arunca pe esapament.
@alre Colegul nu a mentionat ce motor are DTL sau DTH. Daca este DTH turbo pica cu precizie "nemnteasca" adica nu este "pe viata " ca la DTL
  • Decy

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu stiu exact ce cod motor are. Menționez ca atunci cand se încãlzește scoate fim gri. Mult! Are 200.000 km
Chiar pe capacul culbutorilor, acolo unde am auzit ca ar trebui sa fie epuratorul, e o tãblițã pãtratã cu o garnitura spre înãuntru. Am vazut in alte posturi ca trebuie curãțat acolo.
Ulei i-am pus 1 litru cand era la minim, am încãlzit o, iar peste 2 km a dispãrut.Accelerata pe loc, face baltã de ulei sub ieșire eșapament. Curãț azi plãcuța pãtratã si verific.
Mulțumesc pt informații și sfaturi.
  • Decy

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Am desfãcut plãcuța de pe capacul culbutorilor. Urme ușoare de ulei, nici o gaurã obturatã Sad speram s-o rezolv ieftin! Sad
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Desfa furtunul gros din imagine si vezi daca este ulei mult pe frutun si in clapeta


  • Decy

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Am mai încheiat o runda de tavaleala prin parcare cu astra mea1.7 cdti din 10.2004.Da, 2004, nu 2005 cum am scris anterior. Scuze de greseala!
Þeava de la galerie la EGR e pe jumatate plina cu ulei vâscos; la fel ºi intrarea EGR, pe care n-am mai avut timp s-o desfac din cauzã de ...noapte!
Am desfacut ºi furtunul ce duce la turbinã, iar ea aratã cam aºa!
Menþiobez ca mizerua ce se vede pe margini are consistenþa prenandezului întãrit. Foarte întãrit!
Iar din ce am simþit la mâna, ar avea un joc de MAXIM un milimetru.
  • Decy

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2016

  • Mesaj Privat
V-aș ruga mult sã vã mai prezentați o pãrere, un sfat sau o informație! Orice e binevenit! 😄😄
Mulțumesc! 😅😅😅
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Repara turbina sau schimb-o ,nu o mai porni posibil sa o ia pe ulei și dacã nu ști cum sa o oprești faci praf motorul .
Si dacã tot desfaci curata si admisia EGR si intercoolerul.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
@tarnaveni nu exista nici un caz pe forum cu modelul lui de turbina care sa o ia pe ulei. Se intampla la y17dt nu la Z17dtl/dth.
Uleiul ala ajuns in admisie poate sa fie si de la simeringuri supape. E doar o ipoteza. Oricum te paste o curatare a intregii admisii, turbina, intercooler, egr. Tot traseul la ce e acolo. Pe urma vazut de unde ajunge uleiul pe evacuare.
  • Decy

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pt sfaturi. Sunt sigur ca doar curãțarea nu rezolva problema, dar acum sunt in dilema: comand turbo sau simeringuri? 😀😀😀😀
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu ti-am spus in privinta simeringurilor ca e doar o ipoteza. Ai incercat sa vezi ce spune si un mecanic care face asta in fiecare zi? Sa vada si el jocul de la turbina? S-ar putea face si un test de compresie inainte de a demonta ceva.
  • Decy

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Am înțeles.Multumesc!
Pânã sâmbãtã dupã amiazã nu pot merge.
Sper sã dau de un mecanic bun, care știe sã înțeleagã din teste. Fãrã supãrare, dar mulți lucreazã prin eliminare. 😀
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,747
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Desfa de pe motor galeria de evacuare, cu tot cu turbina de pe ea. Demontezi si admisia, sa vezi cum se prezinta (are mult ulei in ea sau e doar calamina). Apoi cu evacuarea si admisia demontate (pui conducta de alimentare cu ulei a turbinei intr-o sticla curata, ca sa poti recupera uleiul ce se va pierde cu turbina demontata) pornesti motorul si vezi pe la ce cilindru iti arunca cu ulei (posibil sa nu mai arunce cu ulei deloc si sa fi fost de la turbina). Daca iti mai arunca cu ulei vei sti la ce cilindru se intampla nenorocirea asta, daca e o problema ce tine de admisie ori problema e doar pe partea de evacuare a gazelor.
  • Decy

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Mulțumesc , Ahappyuser! Un sfat direct, la subiect si... Ieftin! Smile mãnânc și mã bag în ea!
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
@alre. Si tu de unde sti ca tipul lui de motor nu o ia pe ulei ? din moment ce nu a trecut ripul de motor .1,7cdti poate sa fie si dtl .dth etc .
Dar tinand cont la cum arunca ulei pe toba tind sa cred ca este de la semeringuri supape pe evacuare .
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,747
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Dupa ce demonteaza si porneste motorul, va sti daca a fost de la turbina, sau daca e pe partea de admisie ori evacure problema.

Eu unul cred ca daca elimina turbina temporar pierderea de ulei va inceta si atunci turbina e problema lui. La cum arata turbina in poza as zice ca turbina aspira ulei din sistemul propriu de ungere, il impinge in intercooler apoi ajunge pâna in admisie, inclusiv in camera de ardere. Nu mai are mult si o ia motorul pe ulei daca mai merge cu ea asa.
  • Decy

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Cum pot elimina turbina temporar? Altfel e mult de demontat...😞😞😞😞
Si vreau sa ma duc la mecanic cu lecția Învãțatã. Mulțumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR