Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • Ionut-Claudiu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Sunt posesorul unui opel astra h 1.7cdti, an fabricatie 2005 si as dori sa-i completez sau sa schimb uleiul din cutia de viteze. Imi spune ai mie cineva pe unde pot face aceasta operatiune? Va multumesc
Skip ads

  • SGVmoraru

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pentru completare trebuie sa dai jos bateria vehiculului si suportul bateriei.Apoi o sa vezi busonul in carcasa cutiei de viteze,care se desurubeaza cu un imbus(nu mai stiu diametrul).
Pentru cutia de viteze M32 in 6 trepte,desi exista un buson de control,in manualul zice sa nu se desfaca pentru ca ar putea apare neetanseitati,asa ca te poti uita pe la cel de umplere la nivel.
La cutia F23 in 5 trepte,exista buson de control langa planetara din stanga si trebuie sa curga cand il desfaci,daca nu,completezi.
Opel zice ca uleiul din cutie nu se schimba niciodata,doar se inlocuieste.Cine l-a schimbat ,spune ca se simte o oarecare imbunatatire in selectarea treptelor de viteza.
  • Ionut-Claudiu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Imi poti spune te rog ce fel de ulei sa falosesc? Am vb cu fostul proprietar ai a avut masina de noua fara sa-i schimbe uleiul din cutie. Cutia e in 5 trepte. Multumesc
  • Ionut-Claudiu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Imi poti spune te rog ce fel de ulei sa falosesc? Am vb cu fostul proprietar ai a avut masina de noua fara sa-i schimbe uleiul din cutie. Cutia e in 5 trepte. Multumesc
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutari! Sunt si eu interesat de toata operatiunea aceasta de schimbat. Am astra h z17dth. Unde este busonul de nivel si cel de golire? Multimesc anticipat!
  • Ionut-Claudiu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Florinbucsa, am avut 2 opel astra 1.7 cdti, prima cu 68000km, iar a doua cu 110000km, reali, verificati la reprezentanta. In afara de faptul ca e o masina frumoasa, ca motorizare lasa tare rau de dorit, cu toate ca o sa-mi sara in cap toti opelistii iti spun ca tot timpul cat am avut aceste masini am stat murdar pe maini si pe sub masina mai rau decat tatal meu cand avea dacia 1300. Ce sfat pot sa-ti dau este sa scapi de opel ca te baga in faliment. E alegerea ta dar ca fost proprietar de opel iti spun ca nu m-as mai intoarce niciodata la marca asta. Bafta
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pastreaza-ti parerile pentru tine.
Daca tu ai nimerit 2 ligheane nu inseamna ca toate sunt la fel. Daca o luai de noua si iti facea probleme intelegeam, dar sh nu ai nici o certitudine ca e in regula, nici la reprezentanta. Plus de asta, cine vinde un diesel sub 100.000 de km sigur a avut probleme cu ea sau a umblat grav la km. Banui ca masinile tale aveau km aia "reali" la 5-6 ani de la prima inmatriculare... Masini circulate doar prin germania... Si diesel... Dada...
  • alex giani

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Ieri am schimbat uleiul din cutie, mentionez ca am cutie manuala in 5 trepte, astra h , z 16 xer.Schimbul a fost facut la un service, multi ma sfatuiau sa imi vad de treaba si sa nu il schimb insa bn am facut ca nu m -am luat dupa ei.In concluzie mai aveam doar 500 g ulei, cu toate ca nu imi facea pb cand schimbam treptele de viteza.Am gasit scurgeri pe la capacul de golire, pe semne caci garnitura era dusa, la umplere nu am vazut orificiul , masina era pe elevator iar mecanicul a introdus uleiul cu ajutorul unei pompite.A bagat 1.7 l, uleiul introdus a fost atf cumparat de la omv, 27 lei litrul deci 2l sunt suficienti si pt eventuala completare la servodirectie.In concluzie e bn sa il schimbi, operatia nu e f complicata insa e destul de greoaie cu masina ridicata doar pe cric, din cauza asta unii mecanici se feresc sa sch uleiul la cv. Legat de eventuala imbunatatire nu stiu ce sa zic, cutia se comporta la fel de bn si pana sa sch uleiul, nu am gasit in ea pilitura sau alte gunoaie, am optat pt atf deoarece se comporta excelent iarna la temperaturi f scazute in comparatie cu uleiurile simple pt transmisie manuale care se coaguleaza serios.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Ionut-Claudiu a scris:Florinbucsa, am avut 2 opel astra 1.7 cdti, prima cu 68000km, iar a doua cu 110000km, reali, verificati la reprezentanta. In afara de faptul ca e o masina frumoasa, ca motorizare lasa tare rau de dorit, cu toate ca o sa-mi sara in cap toti opelistii iti spun ca tot timpul cat am avut aceste masini am stat murdar pe maini si pe sub masina mai rau decat tatal meu cand avea dacia 1300. Ce sfat pot sa-ti dau este sa scapi de opel ca te baga in faliment. E alegerea ta dar ca fost proprietar de opel iti spun ca nu m-as mai intoarce niciodata la marca asta. Bafta
Si din relatarea ta ....cum se schimba uleiul din cutia de viteze???Ca eu nu am inteles cum!!!! Shocked daca vrei sa dai lectii....creeaza un subiect special pentru asta!!!! Evil or Very Mad
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
alex giani a scris:Ieri am schimbat uleiul din cutie, mentionez ca am cutie manuala in 5 trepte, astra h , z 16 xer.Schimbul a fost facut la un service, multi ma sfatuiau sa imi vad de treaba si sa nu il schimb insa bn am facut ca nu m -am luat dupa ei.In concluzie mai aveam doar 500 g ulei, cu toate ca nu imi facea pb cand schimbam treptele de viteza.Am gasit scurgeri pe la capacul de golire, pe semne caci garnitura era dusa, la umplere nu am vazut orificiul , masina era pe elevator iar mecanicul a introdus uleiul cu ajutorul unei pompite.A bagat 1.7 l, uleiul introdus a fost atf cumparat de la omv, 27 lei litrul deci 2l sunt suficienti si pt eventuala completare la servodirectie.In concluzie e bn sa il schimbi, operatia nu e f complicata insa e destul de greoaie cu masina ridicata doar pe cric, din cauza asta unii mecanici se feresc sa sch uleiul la cv. Legat de eventuala imbunatatire nu stiu ce sa zic, cutia se comporta la fel de bn si pana sa sch uleiul, nu am gasit in ea pilitura sau alte gunoaie, am optat pt atf deoarece se comporta excelent iarna la temperaturi f scazute in comparatie cu uleiurile simple pt transmisie manuale care se coaguleaza serios.
O singura problema...uleiul a fost cumparat conform standardelor ...Opel??/
  • alex giani

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Specifica standarde Gm, ford etc.Oricum cel vechi tot atf cred ca era ,iar dupa faptul caci capacul era etansat doar prin simpla garnitura fara silicon iar suruburile capacului aveau ceva vopsea albastra pt etansare filetelor tind sa cred ca uleiul era cel original.Legat de specificatiile opel cand vine vb de ulei,prea se exagereaza, pt motor mai inteleg dar pt cutia de viteze nu e o pb cand folosesti uleiuri achizitionate de la benzinari.In definitiv si acestea intrunesc standardele de calitate (aici nu vb de rau famatul T90 care costa 8 lei si pe care nici cutia aia primitiva de Trabant nu il suporta).Am auzit de motoare si cv stricate din cauza uleiului neschimbat cu foarte mult peste limita de km dar nu pt ca s -au folosit uleiuri provenite din benzinari gen omw, care fie vb intre noi e un ulei calitativ.Pt motor folosesc gm cu toate ca nu ar tusi nici cu omw insa pt cutie nu exista nici cea mai mica pb si nici nu sunt chiar atat de hipster incat sa dau 150 lei pe 2 l de ulei care face acelasi lucru doar pt ca e un brand bn cotat.


Ultima modificare făcută de alex giani la Joi 05 Jan, 2017 11:16 am
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
avand in vedere ca uleiul din cutie se schimba destul de rar, eu zic ca merita investitia de 150 de lei / 2 litri...
dar na, masina ta, banii tai...
  • alex giani

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2016

  • Mesaj Privat
E, acum aia e,mai rau decat inainte nu poate fi avand in vedere caci era aproape seaca.
  • Ionut-Claudiu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Deja ai sarit pe mine jgyprime, mi-am dat cu parerea despre opel astra h motorizarea 1.7cdti, daca te uiti pe forumul asta cam 80% sunt dezamagiti de marca asta, iar 20% care au trecut de la caruta la masina (scuze dar esti si tu printre ei) au orgasm numai la gandul ca au opel. Boss e parerea mea si mi-o sustin, am cheltuit foarte multi bani cu rahatul asta de marca.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
sa zici ca un brand intreg de masini e rahat doar din cauza faptului ca tu ai cumparat 2 ligheane, nu inseamna ca toate sunt la fel.
motorul care l-ai avut tu are intr-adevar probleme, dar daca primul a avut probleme, de ce l-ai cumparat si pe al doilea? eu nu inteleg chestia asta...
apoi, de ce nu ai cumparat 1.9 la a 2-a masina? iti garantez ca daca stii sa alegi un 1.9 il tii ani si ani de zile...
problema e sa stii sa alegi o masina.

si crede-ma ca eu am mers cu carute care costa sh cat 2 insignii noi.
de fiecare data cand aveam ocazia sa conduc o masina de 100.000 de euro ma urcam in ea fara probleme.
au fost 2 masini in care doar m-am urcat la volan dar nu am vrut sa le conduc pentru ca imi era frica: un ferrari si un bentley.
in rest am mers cu foarte multe modele de masini (si nu ma refer la 2 km, ci la sute sau chiar mii de km)...

la masina actuala dupa ce am curatat clapeta de acceleratie si EGR, nu am mai avut nici o eroare.
am peste 70.000 de km cu masina de cand e la mine, masina are peste 250.000 de km de care stiu eu (in realitate, nu cred ca mai stie nimeni).
nu am umblat la turbina, nu am umblat la injectoare sau pompa de inalte, nu am umblat in motor deloc.
singurele chestii schimbate de mine la motor pe langa consumabile si distributie au fost ambreiajul (complet chiar daca era nevoie doar de volanta), termostatul si fulia de la cureaua de accesorii (s-a rupt la 3 ani dupa ce am aflat ca e "obosita").
am reconditionat alternatorul dupa ~20.000 de km de cand aveam masina.
in afara de astea, masina mea nu a vazut decat motorina si consumabile.
  • Ionut-Claudiu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Eu vb strict de opel astra 1.7cdti, nu am vrut sa jognesc pe nimeni, dar este parerea mea si nu mi-as mai cumpara 1.7cdti niciodata. Orice masina are hibe dar parca la astea sunt prea multe.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Eu am verificat uleiul din cutie la ambele masini in toamna. Astra din 2007, 120 000km, corsa din 2008, 70 000km. Uleiul arata ca ala nou, rosu, curat, fara pilitura meralica.
Am completat cam 150ml la fiecare. Probabil l-a pierdut pe la aerisitorul de deasupra cutiei.
  • alex giani

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Orice marca de masina in timp trebuie reparata, unele sunt fiabile altele foarte fiabile, dar fiabilitatea mai tine si de intretinere si aici nu ma refer doar la filtre si ulei, unii trag de ele pana cand piesa deja stricata afecteaza alta sau chiar un intreg ansamblu.Acum mai vine si pb masinilor sh cumparate doar ca modelul respectiv ne -a cazut cu tronc si nu verificam starea tehnica, unii se bazeaza doar pe simpul fapt ca masina e adusa din afara si e chipurile mai bn intretinuta. Orice masina indiferent ca vb de moderne sau clasice prezinta defectiuni sau anomali ereditare care tin de modelul respectiv.Indiferent ca vb de opel, dacia, lada, mercedes, bmw, Trabant . Un lucru e cert, e posibil sa fi dezamagit atat timp cat le cumperi sh fara a le verifica si fara a te informa in prealabil sau atat timp cat tragi pe ele pana ajung fier pe fier.Dupa parerea mea orice masina la vremea ei a fost si este buna daca ai grija de ea, din discutie exclud confortul.Aud zilnic copii care afirma ca x masina a fost sau este un gunoi sau ca a condus cutare model de bmw si ca dupa el aia e cea mai buna masina insa toti uitam ca in copilarie cand mergeam la bunici si masina se mai strica pe drum insusi mecanica simplista in remedierea pb reprezenta un atuu.Exista N exemple de teste de anduranda in conditii de exploatare vitrege in toata istoria auto care au confirmat fiabilitatea, deci mi se pare aiurea sa afirmi ca dupa atata traditie in domeniul auto Opel este o masina proasta.Defapt nu ma mir , sunt persoane care isi cumpara o marca anume doar pentru ca ei considera ca e cea mai tare, dar nu au curiozitatea sa intre pe wikipedia sa citeasca istoria marcii sau transformarile prin care a trecut pana a ajunge in prezent.
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ionut-Claudiu a scris:Florinbucsa, am avut 2 opel astra 1.7 cdti, prima cu 68000km, iar a doua cu 110000km, reali, verificati la reprezentanta. In afara de faptul ca e o masina frumoasa, ca motorizare lasa tare rau de dorit, cu toate ca o sa-mi sara in cap toti opelistii iti spun ca tot timpul cat am avut aceste masini am stat murdar pe maini si pe sub masina mai rau decat tatal meu cand avea dacia 1300. Ce sfat pot sa-ti dau este sa scapi de opel ca te baga in faliment. E alegerea ta dar ca fost proprietar de opel iti spun ca nu m-as mai intoarce niciodata la marca asta. Bafta

Ca si posesor de astra h din 2008, cu 100 000km facuti de mine plus inca pe atat prin germania la vechiul proprietar nu pot decat sa ma declar multumit de aceasta masina. Nu am umblat niciodata la articulatii, desi merg cu arcuri sport cu ea, mai nou avand si remapare la eds, cu absolut totul original si nereparat la ea(ambreiaj, turbina, injectoare). Tine de noroc si de modul de exploatare.
Totusi as dori sa aflu mai multe detalii legat de schimbatul uleiului din cutia de viteze.
Cutia masinii mele este f23, nu? Precizez ca este in 5 trepte
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR