Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Trohin Serghei

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,
Dupã o sãptãmana de alergat prin service-uri si degeaba, am decis sa cer ajutorul vostru.
Am un Opel Astra H 1.6 twinport 2005 + GPL.
Sa întâmplat intr-o seara sa plec de la birou pornesc motoru totu perfect dupã maxim 1 min moare motoru dupã jumãtate de ora de dat la cheia am reușit sa plec si mergea in 3 bujii(sau injectoare) sau așa dãdea senzația.
Dimineața nu mai pornea deloc sau o fãcea dar stãtea in 200-300 turații si murea.
Am ajuns dimineața la service(cu platforma) si mi sa schimbat baterie,bobina,EGR,senzor turația,bujii si mi sa zis ca e de la calculatoru de motor. Am reușit sa o pornesc am ținut-o in 3000turatii pt a muta pe gaz (70grade).
A doua dimineața alt service mi sa zis injectoare stricate,zis si fãcut le-a bãgat prin ultrasunete si a reușit sa le faca. Dar mașina nu functioNa, mi-a zis pompa de benzina am schimbat-o (dupã atâta cheltuiala am luat una bosh 600ron).
Dar ce sa vezi acum pornește, la relantiu moare, si pornește când are chef.
Nu da nicio eroare verificatã din cap pana in picioare Aaa si benzina am in rezervor Smile).(mufe,cabluri,siguranțe verificate)
In concluzie totul funcționeazã pe mașina mai puțin un lucru MASINA:))))
Menționez faptul ca daca o mut pe gaz merge perfect(temperatura la care pleacã GPL este de 70grade)
Skip ads

  • Trohin Serghei

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Mecanici de la service Mi-au spus ca ar putea fi de la pompa de benzina sa nu bage destula presiune. Dar deja nu știu ce sa mai cred
  • Trohin Serghei

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Ar putea fi de la regulatorul de presiunea?
Mașina are momente pornește la sfert si moare , sau tre sãi dau mai mult la automat pornește si iar moare . Poate fi si turata dar cum iei picioru moare
  • Mbh

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2009 1.6xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salut! Pompa de benzina se aude cand vrei sa pornesti? Chestia asta am patit-o si eu de cateva ori, dar la mine nu se auzea pompa. Am un Astra H din 2009 1.6xer+GPL. Mi se pare destul de mare temperatura de trecere pe GPL. Temperatura normala de trecere este undeva pe la 40-50 de grade. Ai destula benzina in masina, minim de 50 de lei?
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,073
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Dar cu alt ECU motor ai incercat ?
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Temperatura de comutare de pe benzina la gpl este 30 grade. la 70 deja mi se pare chiar foarte ridicata.
Daca suspecteaza pompa de benzina, de ce dracu "carpacii" aia nu monteaza un manometru si sa verifice? Se pare ca nu mai ai multe si schimbi tot, mergi cam mult pe presupunerile lor si asta se vede ca te cam costa.
PS in rezervor sa nu mergi niciodata cu sub 10 litrii de benzina.

vlad-opc daca ar fi fost ecu, nu ar fi mers bine pe gpl! asa ca in pct meu de vedere cam sare din ecuatie.
  • Trohin Serghei

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Da si mie mi se pare foarte ridicatã temperatura
Am jumãtate de rezervor.
M-a gândeam sa nu se închidã ceva bine la GPL,nefacunduse amestecul aer+benzina moare motorul. Ca mergând pe GPL injectoarelor se închid si merge perfect
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
ce instalatie GPL ai? daca ai Tomasetto se poate confectiona o interfata destul de usor si sa modifici parametrii de comutare.
Nu este exclus ca pompa de benzina sa nu furnizeze presiunea corespunzatoare si de aici si problemele.
Bujiile sunt standard ma gandesc, nu de altceva dar alea "speciale gpl" sunt niste porcarii. Eu am GPL aceasi motorizare si merg doar cu bujii standard.
Din cate am citit pe forumuri la motorizarea asta nu prea au existat discutii despre probleme cu injectoarele, doar probleme cu Bobina, ECU ,EGR.
Apropo,esti sigur ca egr-ul a fost inlocuit?
Deasemenea bobina de inductie ce marca este? Ca daca ti-a pus prastia aia de mobiletron........ nu mai zic nimic.
Sincer tinand cont ca esti din Bucuresti cel mai bine este sa mergi la colegaulmaiandrei care are un service acolo (parca EDS), si toata lumea il lauda.
PS: deasemenea motorul asta nu porneste la sfert de cheie Smile. Mie iarna la rece imi porneste la a doua rotatie completa sa zic, cand e cald la prima dar la sfert niciodata.
  • Trohin Serghei

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salut rhydin instalația GPL este Prins. Da EGR este schimbat si bobina este GM.. Bujii standard ce înseamnã eu GM le-am pus
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,073
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
rhydin a scris:

vlad-opc daca ar fi fost ecu, nu ar fi mers bine pe gpl! asa ca in pct meu de vedere cam sare din ecuatie.


Pai a zis omu' la inceput ca merge bine pe gpl...
  • Trohin Serghei

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara,
Am luat mașina de la service,bine-nțeles stricata dar in 5 km ce sa vezi eroare P0230 Circuitul primar al pompei de alimentare cu combustibil. M-a poate ajuta Cnv mai priceput cu ce as putea sa fac
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Ti-am zis mai sus, verifica presiunea in rampa , ai nevoie de un manometru care se infileteaza pe rampa de injectoare, poate pompa ta de benzina este obosita.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Pai daca ai eroarea P0230 inseamna ca trebuie verificat circuitul din figura :



Verifica alimentarea releului dupa F24 , apoi alimentarea bobinei, cand dai la demaror trebuie sa ai tensiune intre 86 si 85 .
Poti de proba sa alimentezi din exterior bobina releului si sa incerci sa pornesti motorul , daca porneste ok atunci ECU sau cablajul dintre ECU si releu .
Daca bobina este alimentata , la pinul 30 al releului ai 12 V dar la 87 nu ai tensiune , releul e defect . Apoi verifici rezistenta intre 87 si masa (deci rezistenta pompei ) ; atentie sa nu ai tensiune pe 87 pt ca strici aparatul de masura.

Spor si tine-ne la curent .
  • Trohin Serghei

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Sal rhydin pompa este noua ieri am pus-o.
Marius Popescu nu am posibilitatea sa fac aceste verficari pentru ca am luat mașina din service dupã 2 sapt de stat degeaba. Am observat ca odatã ce se încãlzește moare motorul si in dimineata asta o alta surpriza eroare P0303
Poate sa fie vrut senzor fãrã sa apãra eroare?
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Pai indicatiile pt tine erau , nu pt cei din service . Deja ar fi trebuit sa verifice ei . Sincer eu suspectez ECU-ul defect .
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Trohin Serghei a scris:.........Am observat ca odatã ce se încãlzește moare motorul ....


Exact simptome de ECU defect. P0230 si manifestare doar la cald.
Se reconditioneaza.
  • Trohin Serghei

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salutare.
Astãzi m-am întâlnit cu un electrician mi-a pus tester de la "Opel" si era in regula pana sã-mi punã tester pe EGR si ce sa vezi a murit motoru chiar daca era pe gaz si merge perfect. Când ii dãdea start trebuia sa ținã turația la 2000-2500 ca sa nu moara motoru. Mi-a zis sa verific galeria de admisie si EGR ce pãrere aveți.
CataStefan am vb cu un bãiat care se ocupa cu ECU mi-a zis ca doar la Astra G sunt sintomele respective
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca aveai motorul pornit , testerul pus si a a vrut sa testeze EGR ? daca da , e normal sa se opreasca motorul iar eletricianul ala nu stie ce face . E ca si cum ai bloca EGR pe deschis .
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Trohin Serghei a scris:.... si era in regula pana sã-mi punã tester pe EGR si ce sa vezi a murit motoru


E normal ca la test EGR sa moara motorul.. Din tester se deschide 100% si saraceste amestecul...
A inventat si el roata....
Daca tot a pus testerul a urmarit toti parametri?
  • Trohin Serghei

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Da era pornit.
Da a zis ca in rest totul e in regula.
Sa mai mu duc cu ecu la altcineva
Ce naiba sã-i mai fac?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR