- alex2014
- OP
- 225 mesaje
- din 30 Apr 2014
- Dolj
alex2014
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2014
- Mesaj Privat
Vad ca mai nou am izvor natural care tasneste din portiera stanga spate...
Problema a inceput de aproximativ o luna. Initial am crezut ca am o sticla de apa uitata prin portbagaj. N-aveam.
Apoi m-am gandit ca se aude benzina in rezervor... se pare ca nu asta era problema...
Care ar fi cauzele? Considerati ca e normal ce se intampla?
https://youtube.com/watch?v=MzAquF50IKU
Problema a inceput de aproximativ o luna. Initial am crezut ca am o sticla de apa uitata prin portbagaj. N-aveam.
Apoi m-am gandit ca se aude benzina in rezervor... se pare ca nu asta era problema...
Care ar fi cauzele? Considerati ca e normal ce se intampla?
https://youtube.com/watch?v=MzAquF50IKU
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
- alex2014
- OP
- 225 mesaje
- din 30 Apr 2014
- Dolj
alex2014
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2014
- Mesaj Privat
Intrebarea e cum mama naibii imi intra apa in portiera unei masini care n-are nici macar 2 ani vechime, iar urmatoarea intrebare ar fi cum naiba sta apa aia in interiorul portierei, asta nu ma duce cu gandul decat la RUGINA in viitorul apropiat...
Prost as fi daca urmatoarea mea masina ar fi tot Opel...
Prost as fi daca urmatoarea mea masina ar fi tot Opel...
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
- alex2014
- OP
- 225 mesaje
- din 30 Apr 2014
- Dolj
alex2014
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2014
- Mesaj Privat
- george_eu25
- ***
- 665 mesaje
- din 17 Sep 2010
- Astra 2012 A1.7 DTR
- Bucuresti
george_eu25
- Mesaje scrise: 665
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- alex2014
- OP
- 225 mesaje
- din 30 Apr 2014
- Dolj
alex2014
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Eu nu prea inteleg rolul gaurilor - luceste mai bine masina in exterior.
De ce trebuie sa treaca apa de ploaie prin usa - doar sa rugineasca mai bine.
Daca se astupa gaurile de la "chedere" cu silicon ce se intampla? - sau are prea multe gauri.
Se pot schimba "chedere" cu unele fara gauri? DA/Nu - si de ce?
Ultima modificare făcută de T.ion la Joi 26 Nov, 2015 1:34 pm, modificat de 6 ori în total
De ce trebuie sa treaca apa de ploaie prin usa - doar sa rugineasca mai bine.
Daca se astupa gaurile de la "chedere" cu silicon ce se intampla? - sau are prea multe gauri.
Se pot schimba "chedere" cu unele fara gauri? DA/Nu - si de ce?
Ultima modificare făcută de T.ion la Joi 26 Nov, 2015 1:34 pm, modificat de 6 ori în total
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
T. Ion doar putina imaginatie!
Astupi gaurile la chedere, ploua, dai sa intrii in masina, apa ce se strange intre usa si cheder cade in interior, fiind gauri, apa se prelinge si se evacueaza unde se vad iarasi gauri. Este simplu.
Chiar daca s-ar face ermetizarea bine inauntru oricum s-ar face condes, datorita diferentelor de temperatura. Sa nu mai zic de deschiderea geamului.
De aceea este folia aceea de nylon lipita pe usa.
Eu am la usi niste gauri mai mici drept este, alea daca se infunda, apa iasa pe langa boxe .
Sper sa ma fi facut inteles.
Astupi gaurile la chedere, ploua, dai sa intrii in masina, apa ce se strange intre usa si cheder cade in interior, fiind gauri, apa se prelinge si se evacueaza unde se vad iarasi gauri. Este simplu.
Chiar daca s-ar face ermetizarea bine inauntru oricum s-ar face condes, datorita diferentelor de temperatura. Sa nu mai zic de deschiderea geamului.
De aceea este folia aceea de nylon lipita pe usa.
Eu am la usi niste gauri mai mici drept este, alea daca se infunda, apa iasa pe langa boxe .
Sper sa ma fi facut inteles.
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
@T.ion: Nu ai cum sa ermetizezi/etansezi totul perfect. Hai sa incepem cu chederele de la geamuri, ai vazut ca pe exterior e cauciuc, insa pe partea de frictiune cu geamul e un material matasos, tocmai pentru a nu zgaria, scartai geamul atunci cand il urci/cobori. Prin acel material si pe la imbinarea chederelor intra apa in usa, n-ai ce-i face, care trebuie sa se scurga in usa iar apoi de acolo iese prin evacuarile alea mici din partea de jos a usii. Ideea e sa nu fie obturate si sa se acumuleze apa timp indelungat, daca doar trece si iese nu vei avea probleme cu rugina, pentru ca usa in interior este totusi tratata. Chederele de la usi au gauri in ele, pentru ca se formeaza condens asa cum se face in diminetile reci pe tabla de pe pragurile usilor si trebuie si ele sa respire si sa evacueze aerul in exces. Se pot face chedere din material plin, dar vor fi mai rigide si nu se vor mai mula dupa profilul usii...
Ca o analogie, este aceeasi chestie ca si cu gaurile de evacuare a apei din tamplaria geamului termopan unde si acolo ai chedere si totusi mai patrunde cate o picatura, doua. Din punctul meu de vedere este absolut normal sa se intample asta, nu va faceti griji inutil, problemele masinii sunt altele.
Ca o analogie, este aceeasi chestie ca si cu gaurile de evacuare a apei din tamplaria geamului termopan unde si acolo ai chedere si totusi mai patrunde cate o picatura, doua. Din punctul meu de vedere este absolut normal sa se intample asta, nu va faceti griji inutil, problemele masinii sunt altele.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- alex2014
- OP
- 225 mesaje
- din 30 Apr 2014
- Dolj
alex2014
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2014
- Mesaj Privat
Hai ca m-am lamurit... sunt 2 orificii la baza usii. Ambele au o garnitura de cauciuc, in care este "infipta" o bucata mica de cauciuc care acopera orificiul.
Am scris "infipta" pentru ca in momentul in care am tras de bucatica aceea de cauciuc, cu scopul de a o rupe, am observat ca de fapt era conceputa astfel incat sa poata fi detasata.
Nu inteleg care e scopul ei, face mai mult rau, deoarece impiedica apa sa se scurga.
Ideea e ca timp de vreo 2 luni am mers cu un acvariu in portiera... sper sa nu aiba repercusiuni nefaste.
Am scris "infipta" pentru ca in momentul in care am tras de bucatica aceea de cauciuc, cu scopul de a o rupe, am observat ca de fapt era conceputa astfel incat sa poata fi detasata.
Nu inteleg care e scopul ei, face mai mult rau, deoarece impiedica apa sa se scurga.
Ideea e ca timp de vreo 2 luni am mers cu un acvariu in portiera... sper sa nu aiba repercusiuni nefaste.
- adydelabv
- ***
- 799 mesaje
- din 20 Nov 2007
- Astra 2011 a17dtr
- Brasov
adydelabv
- Mesaje scrise: 799
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2007
- Mesaj Privat
este normal sa intre apa in usa . cand ploua intra pe la periile exterioare ale geamurilor si trebuie sa se scurga prin gaurile de jos care nu trebuiesc astupate . din acest motiv se greseaza pe interior cu ceara sau vaselina usile si din acest motiv se pune si folia din interorul usii sa nu ude tapiteria de usa ( nu cum se abereaza ca sa tina nu stiu ce vid pt airbag si alte prostii de genu) .
numai bine
numai bine
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Eu mai nou spal masina la furtun, dar cand am terminat deschid toate usile maxim ( am observat ca usa se ridica astfel din extremitatea ei ) si astept sa termine de " pishoiat" pe la scurgeri. Daca nu picura nimic insist in scurgerile de la usa cu o lamela plastic.
Si la Dacia 1310 erau fante scurgere pe interior sub usa si inclusiv pragurile aveau fante de scurgere condens/apa. La G n-am verificat daca pragurile au fante scurgere din cauza acelor ornamente plastic, o prostie cit casa dealtfel.
Ideea e simpla - orice cavitate are nevoie de ventilare. Si daca nu intra apa, diferenta de temp intre habitaclu si ext va produce condens. Si nu e suficient sa se scurga apa in forma lichida, e nevoie de aerisire astfel incat sa poata iesi si vaporii de apa.
Poti avea izolatia de pe lume, la un moment dat apa tot o va strapunge.
La fel, m-am asigurat ca si "jugul" masinii are fantele de scurgere libere ( apa infiltrata din balti cu ajutorul rotii )
Ps - acelasi motiv pt care nu e recomandat sa circuli mereu cu rezervorul aproape gol, in special pe timp rece. Se favorizeaza aparitia condensului si apoi navalim pe forum zicand ca X statie alimentare baga apa in combustibil.
Si la Dacia 1310 erau fante scurgere pe interior sub usa si inclusiv pragurile aveau fante de scurgere condens/apa. La G n-am verificat daca pragurile au fante scurgere din cauza acelor ornamente plastic, o prostie cit casa dealtfel.
Ideea e simpla - orice cavitate are nevoie de ventilare. Si daca nu intra apa, diferenta de temp intre habitaclu si ext va produce condens. Si nu e suficient sa se scurga apa in forma lichida, e nevoie de aerisire astfel incat sa poata iesi si vaporii de apa.
Poti avea izolatia de pe lume, la un moment dat apa tot o va strapunge.
La fel, m-am asigurat ca si "jugul" masinii are fantele de scurgere libere ( apa infiltrata din balti cu ajutorul rotii )
Ps - acelasi motiv pt care nu e recomandat sa circuli mereu cu rezervorul aproape gol, in special pe timp rece. Se favorizeaza aparitia condensului si apoi navalim pe forum zicand ca X statie alimentare baga apa in combustibil.
- Turb0
- **
- 123 mesaje
- din 03 Dec 2010
- Insignia 2012 A20DTR
- Bucuresti
Turb0
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2010
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Si eu am aceeasi pb.
Se auzea clar cum se plimba ceva lichid mai ales la porniri opriri de pe loc. Am crezut si eu ca am vreo sticla de apa ( gen 2L ) uitata pe sub scaune... prima data am si mers la service ca n-am stiut cum sa scot apa din usa.
Azi ( dupa ce a plouat destul de sanatos in ultimele 3 zile prin Oradea ) a trebuit sa umbu iar la usa sa "curat" chestiile alea sa se poata scurge apa. Si a tot curs vreo 1min jumate...
Unul dintre "chederele" alea de sub usa ( din doua ) l-am scos de tot.
Mai vedem la urmatoarea ploaie
Se auzea clar cum se plimba ceva lichid mai ales la porniri opriri de pe loc. Am crezut si eu ca am vreo sticla de apa ( gen 2L ) uitata pe sub scaune... prima data am si mers la service ca n-am stiut cum sa scot apa din usa.
Azi ( dupa ce a plouat destul de sanatos in ultimele 3 zile prin Oradea ) a trebuit sa umbu iar la usa sa "curat" chestiile alea sa se poata scurge apa. Si a tot curs vreo 1min jumate...
Unul dintre "chederele" alea de sub usa ( din doua ) l-am scos de tot.
Mai vedem la urmatoarea ploaie
TakeYo
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2013 1.4 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2017
- Mesaj Privat