Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • bogdanescu01

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am citit cu atentie forumul si am decis sa schimb garnitura pompei de ulei pentru a nu avea si eu neplacerile colegilor legate de acest lucru.
Din pacate dupa ce s-a desfacut baia s-a gasit pilitura si s-a constatat ca vibrochenul si implicit cuzinetii de la palier sunt uzati. Am desfacut de tot baia pentru a lua vibrochenul la rectificat si am constatat cu stupoare ca nu se poate rectifica deoarece nu exista cuzineti pe cota de reparatie , doar pe cota nominala si coduri de culoare. Am incercat pana in prezent, fara succes sa aflu caror cote corespunde fiecare culoare (fara succes) se pare ca este cu circuit inchis...deduc eu...pentru ca mi-e imposibil sa cred ca cei de la Opel nu stiu acest lucru.
In prezent am urmatoarele variante:
- sa aflu caror cote corespunde fiecare culoare - asa as putea sa rectific vibrochenul pentru ca nu are uzura foarte pronuntata si sa cumpar cuzinetii pe cota de reparatie efectuata;
- sa cumpar vibrochen+cuzienti (set complet din alt motor) am gasit la 600 eur dar nu am incredere...nu stiu ce uzura au si mai mult de atat nu am garantia ca sunt cuzinetii ACELUI vibrochen
- sa cumpar vibrochen+cuzineti noi - costa in jur a 1200 eur

Din toate variantele prima ar fi cea mai avantajoasa si sanatoasa in acelasi timp...

Ma poate ajuta cineva cu un sfat...unde sa mai intreb de codurile de culoare...am vb la Opel (nu stiu sau nu vor sa spuna), am vb la sfatul unui coleg de aici cu un site specializat in revizii Opel si ei mi-au confirmat ca culorile corespund unor cote dar nu le au....

Va multumesc anticipat!
Skip ads

  • bogdanescu01

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
nu are nimeni nici o idee cum as putea afla cotele la fiecare culoare?
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
salut, se pare ca nimeni nu a ajuns atat de departe pe cat ai facuto tu....
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Dar vibrochenul arata atat de rau,nu merge sa schimbi doar cuzinetii? Ar mai fi o varianta sa cauti alt motor la dezmembrari.Cati km.are masina?
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
ma gandesc ca solutia ( as ar fi frumos..din partea unui producator serios daca se vrea ) sa ti-o dea tot la reprezentanta, doar nu te-ai dus la ei cu motor de audi sa nu stie ce sa faca. Din ce am citit ( cu tristete ..in cazul meu) motoarele se regasesc in plaja mai mare si pe alte tipuri marca ( fiind productie Fiat din ce ziceau unii.. ) , poate sa mai intrebi pe la alte service-uri de alta marca Fiat, Alfa Romeo..etc.. de exemplu...poate stiu aia asa ceva...cu siguranta a mai patit cineva asa ceva...( si o sa patim usor usor cu totii...banuiesc...) .
normal ca pentru Opel varianta cea mai avantajoasa va fi ce-a de-a doua...sa dai banii si sa il iei de nou.
cati km ai cu masina, de curiozitate?
  • bogdanescu01

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Nu e o solutie sa pun cuzineti noi pe un arbore uzat (cu santuri) se va bloca motorul....cel putin asa sustin mecanicii.
Maine o sa desfac tot motorul sa vedem si in partea de sus daca exista uzura...sper sa nu fie....

In acelasi timp incerc din rasputeri sa aflu blestematele alea de cote ca mi se pare aberant sa fie SINGURA masina care nu are cote de reparatie...chiar atat de norocos sunt/suntem? Inca nu am reusit sa sun la Fiat dar am inteles de la un mecanic ca nu au echipat nici un Fiat cu 2.0CDTI - poate nu stie el...o sa ma conving maine dupa ce sun!

Masina are 250.000 km dar credeti-ma ca arata si functiona....superb...toate reviziile si reparatiile in reprezentanta Opel (DE si RO)....doar eu si mintea mea bolnava au facut sa desfaca baia si sa gasesc bubele....

Am avut in trecut Astra H 1.6 easytronic si am dus-o pana la 230.000 km in 5 ani jumatate..fara probleme... ma bucur acum ca nu i-am desfacut si la aceea motorul...preventiv...

Am vazut ca spuneau colegii de pe forum ca sa nu generalizam....ma credeti sau nu...dar mai sunt 2 in parcare la Opel...una cu motorul blocat - tot de la ulei...si una inca nu e desfacuta dar se pare ca are aceleasi simptome!

Daca totusi stie/presupune cineva unde pot sa mai sun/caut sa gasesc cotele culorilor ptr cuzineti va rog dati-mi un sfat/indrumare/etc

PS: motor SH echivaleaza cu sa o facem sa o maritam...cine are incredere intr-un motor SH cand poti afla mult mai putine despre masina decat atunci cand o vezi funtionand...la fel si vibrochen SH...d.p.m.d.v. ori rectificat ori nou.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
crezi ca un motor sh din germania te ar duce mai scump? Ramai si cu piese.
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Ce implica schimbarea acelei garnituri? Trebuie data baia de ulei jos? Ai un cod pentru acea garnitura? Multumesc!
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am mai scris despre asta in topicul :" e plina Romania de ....". Cauta acolo zi vei gasi mult nai multe informatii.
  • bogdanescu01

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
@[editat] - am citit...asta e si motivul pentru care am hotarat sa schimb garnitura ...si dupa ce am discutat cu colegul @gyzmo care stie masina (mi-a verificat-o putin si mi-a instalat hartile)

@hog33 - nu ti se pare penibil sa schimbi motorul unei masini de 4 ani? Eu am luat masina asta pentru ca imi place. Am condus varianta 2010, 1.8 benzina 2 ani si in 90.000 km nu am schimbat decat consumabilele....ma indragostisem de masina dar acum incep sa ma mai gandesc!

Intrebare: Nu vi se pare penibil pentru secolul in care traim sa nu avem acces la informatii...vorbim totusi despre niste "amarate" de cote...
De ce trebuie sa cautam solutia pe un forum cand e plin de reprezentante? De ce nu sunt profesionisti asa cum noi (cel putin incercam) in alte domenii sa facem totul posibil!
Dupa ce am citit in topicul "E plina Romania de...." a doua zi l-am sunat pe mecanicul de la Opel si l-am intrebat:
"Cand ai timp sa imi scoti clapetele si sa imi verifici presiunea la ulei...de fapt nu...hai sa schimbam garnitura de la pompa preventiv!?"
Raspuns: "Da, ia uite ce informat esti...e bine sa facem asta...eu nu am zis nimic sa nu crezi ca vreau sa gasesc motive sa scot bani de la tine!"
Acum vine intrebarea mea: Chiar trebuie sa fim mecanici ca sa avem o masina...un lux necesar in zilele noastre?
Eu recunosc...sunt doar un utilizator auto...mi-am bagat mainile in Skoda 120L, in Dacia1310..chiar si pe la Golf3...dar credeam ca vremurile acelea au apus de mult...acum doar platesti pentru o masina, pentru o revizie in reprezentanta si ai grija sa pastrezi parcul auto nu mai vechi de 5-6 ani sa eviti probleme mari de uzura!

Scuze pentru OFF-TOPIC...meditam cu degetele pe tastatura....
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Si cand ma gandesc ca am fost la o fractiune de secunda sa ma aleg si eu cu un DTH din 2009..........dar spre 'norocul' meu, neamtul s-a razgandit!

bogdanescu01, da un mail la Opel in Germania, poate te ajuta ei cu mai multe detalii......

O problema asemanatoare au avut si cei de la Subaru, cu motorul de 2.0 EE20, 2007-2010 pus pe Subaru Forester 2.0D, Subaru Impreza 2.0D, Subaru Legacy/Outback 2.0D. La Subaru, din cauza unei greseli de pe linia de asamblare, ajungea pasta de etansare la un cuzinet facand ca motorul sa se gripeze. Dar, au reparat motoarele pe cheltuiala lor intr-un termen de 5ani sau 200.000km!

La fel si cei de la Toyota cu 2.2 cu motorul 2AD-FHV, 2AD-FTV 2005 – 2009, BMW cu N47 2007 – 2011, BMW N63 4.4 Biturbo 2008 – 2012, Volkswagen 2.0 PD TDI (Piezo-PD) BKP, BMR, BRD, BMN 2007-2008.......etc......motoare ce trebuie evitate.

Se pare ca si cei de la Opel au dat 'chix' cu motorul de 2.0 CDTI DTH 2009-2010, asa ca trebuie inclus pe lista neagra!
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 572
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Florin Insignia uitate la pagina 23 in topicul indicat de colegul [editat]. Veti ca ti-am trimis mesaj privat.
Eu am dat baia jos si am schimbat prima data pompa de ulei(s.h.bineinteles) si apoi dupa o luna am dat iar jos baia si am schimbat semeringul de pe pompa de ulei care era de fapt problema si nu am gasit nimic in baie, era ok si masina are vre 230 de mii de km si pot sa spun ca in octombrie a inceput sa imi dea mesajul cu presiunea de ulei si asta dimineata cand era rece, dar o opream si o porneam de vreo 2-3 ori si se amorsa pompa de ulei . Daca o lasam pornita si ignoram mesajul se auzea motorul clampanind de la lipsa de ulei. A mea este un A20 DTH din 2010 de 118kw.
  • bogdanescu01

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
cred ca am pus mana pe documentatie...cine ma ajuta cu traducerea ca la Opel nu ma duc Very Happy
  • bogdanescu01

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Intr-un final am rezolvat dar cu costuri destul de mari...14000 lei...cel putin acum am jumatate de motor "nou"...adica linia la arbore rectificata in cota 0, vibrochen nou, cuzineti noi cota 0 si o verificare la sange a intregului motor si subansamble...cu ocazia asta am schimbat si toate garniturile.
Sa va detaliez costurile pentru cei care vor ajunge aici:
Vibrochen+cuzineti noi ~ 6000 lei
Rectificat linia arborelui +cuzineti cota 0 palier ~ 3000 lei
Garnituri ~ 2000 lei
Uleiuri (motor, cutie) + antigel + freon ~ 1000 lei
Manopera ~ 2000 lei

Puteti elimina primul cost (mai putin cuzinetii de biela) pentru ca puteti rectifica arborele (exista 3 cote de reparatie pte arborele cotit dar intr-ul singur loc din RO...prr cei interesati rog PM ptr a nu fi acuzat de publicitate).

Va sfatuiesc din suflet sa desfaceti baia la urmatorul schimb si sa va uitati sub palierul 3 si 4...daca nu vreti sa desfaceti capacele uitati-va pe lateralele lor daca sunt albastre...asta denota decalare si deja sunt probleme. Va reamintesc ca eu nu aveam decat doua dungi subtiri albastre pe capacul 3 si 4 si cu toate astea cand le-am desfacut cuzinetii erau praf si arborele zgariat.

In tot acest timp am discutat cu diversi mecanici si ipotezele sunt diverse.
3 dintre ele sunt cele cele mai plauzibile:
- volanta transmite socuri in arbore ai prima data se resimt in palierul 3 si 4
- presiunea slaba in baie din cauza garniturii de ulei de la pompa
- PDF-ul este foarte aproape de bloc si ptr ca ajunve la temperaturi foarte mari incalzeste blocul chiar in dreptul palierului 3 si 4

Poate fi una, pot fi doua, pot fi toate sau niciuna....in ziua de azi nu mai crezi nimic...

Ps: sa ma scuze colegii care sunt cunoscatori...eu re ubosc...cunostintele mele de mecanica provin doar din experientele negative...si din "utilizarea autoturismelor"

Respect
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca ai rezolvat problema,dar a costat foarte mult distractia. Drumuri bune.
  • GICAARAD

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
bogdanescu01 a scris:Intr-un final am rezolvat dar cu costuri destul de mari...14000 lei...cel putin acum am jumatate de motor "nou"...adica linia la arbore rectificata in cota 0, vibrochen nou, cuzineti noi cota 0 si o verificare la sange a intregului motor si subansamble...cu ocazia asta am schimbat si toate garniturile.
Sa va detaliez costurile pentru cei care vor ajunge aici:
Vibrochen+cuzineti noi ~ 6000 lei
Rectificat linia arborelui +cuzineti cota 0 palier ~ 3000 lei
Garnituri ~ 2000 lei
Uleiuri (motor, cutie) + antigel + freon ~ 1000 lei
Manopera ~ 2000 lei

Puteti elimina primul cost (mai putin cuzinetii de biela) pentru ca puteti rectifica arborele (exista 3 cote de reparatie pte arborele cotit dar intr-ul singur loc din RO...prr cei interesati rog PM ptr a nu fi acuzat de publicitate).

Va sfatuiesc din suflet sa desfaceti baia la urmatorul schimb si sa va uitati sub palierul 3 si 4...daca nu vreti sa desfaceti capacele uitati-va pe lateralele lor daca sunt albastre...asta denota decalare si deja sunt probleme. Va reamintesc ca eu nu aveam decat doua dungi subtiri albastre pe capacul 3 si 4 si cu toate astea cand le-am desfacut cuzinetii erau praf si arborele zgariat.

In tot acest timp am discutat cu diversi mecanici si ipotezele sunt diverse.
3 dintre ele sunt cele cele mai plauzibile:
- volanta transmite socuri in arbore ai prima data se resimt in palierul 3 si 4
- presiunea slaba in baie din cauza garniturii de ulei de la pompa
- PDF-ul este foarte aproape de bloc si ptr ca ajunve la temperaturi foarte mari incalzeste blocul chiar in dreptul palierului 3 si 4

Poate fi una, pot fi doua, pot fi toate sau niciuna....in ziua de azi nu mai crezi nimic...

Ps: sa ma scuze colegii care sunt cunoscatori...eu re ubosc...cunostintele mele de mecanica provin doar din experientele negative...si din "utilizarea autoturismelor"

Respect
Crying or Very sad poti sa imi spui adresa firmei care rectifica arborele cotit ????
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cred ca poti pune linistit aici adresa celor care fac rectificari fara sa fi acuzat de publicitate. Probabil sunt multi care au nevoie de aceasta informatie si asa vor castiga timp si vor sti unde sa apeleze inainte sa cheltuie o groaza de bani. In mod normal ar trebui ca mai multi utilizatori de pe forum care au avut aceasta problema sa se adune si sa faca o scrisoare detaliata spre Opel Romania si Opel Germania cu amenintare ca ii vor da in judecata intrucat problema este una de fabricatie si nu de utilizare. Fiecare din cei care au avut problema sa descrie intregul proces de utilizare si revizie a masinii, problemele cand au aparut si cum au fost rezolvate si sa ceara o explicatie si eventual o despagubire cota parte din suma platita de cei pagubiti. Doar in felul acesta se va trage un semnal de alarma si vor invata sa aiba bunul simt de a recunoaste si repara problemele care le au din fabricatie.
Asta este parerea mea si stiu ca am vazut inca o discutie in care erau mai multi care se plangeau de problema asta asa ca daca va asociati toti veti avea mari sanse de izbanda. Succes
  • GICAARAD

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Da, dupã ce voi repara motorul voi da toate detaliile de la A la Z.promit.
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Astept si eu ca sunt interesat de procedura abordata de tine.

Cu stima,
Paul
  • danGTS

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2007 1.9cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Buna dimineata colegi.am o rugaminte.vreau sa achizitionez un opel insignia si din ce am citit aici ma cam sperii.as dori sa stiu la ce an sau la ce sa ma uit cand voi achizitiona insignia astfel incat sa nu ma lovesc de astfel de probleme.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR