Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • corsagsi

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salut de cateva saptamani sunt posesorul unui Vectra B Z18XE 2001 145.000 pe Ceas , cand am cumparat masina avea martorul ABS aprins in bord , am stiut ca este o problema frecventa la acest tip de masina asa ca nu m-am speriat , problema este ca intre timp mi sa aprins martorul Check Engine si cum am un Op-Com am descoperit eroarea P0170 , m-am documentat stiu despre ce este vorba dupa mai multe incercari , teste , etc am ajuns la concluzia ca este debitmetrul ,, dar am multe alte nelamuriri legate de valorile aratate in tester , deci daca ma poate ajuta cineva sa imi explice daca valorile afisate sunt okay as fi profund recunoscator . ( Fac si cinste )

De specificat valorile sunt cu motorul la ralanti , temperatra de lurcu normala .



Skip ads

  • Cbogdan88

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2001 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Schimba debitmetru de aer si mai fa un tester. Dupa ce schimbi debitmetru de aer curata clapeta de acceleratie si supapa EGR
  • corsagsi

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salut ,multumesc de raspuns, clapeta a fost curatata ,filtrele, bujiile sunt noi , egr nu are ,am vazut si.eu ca debitmetru are 7m3 la ralanti ... ar trebui sa aiba undeva la 10 din cunostintele mele ,cineva imi spunea de timpi de injectie ar trebui sa fie la 3,3 nu la.2.3 asa o fi ?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Este debitmetru dus....2 parametri iti arata asta , cantitatea de aer mica si temperatura in admisie.citita incorect. Nu cumpara decat original.
Duupa ce schimbi debitmetru mai faci un test. Iti dai seama ca amestecul tau e citit incorect din cauza debitmetrului si ECU actioneaza in consecinta...vezi ultimii parametri ``Corectii``

Poti incerca o curatare cu spray special debitmetru CFC, nu ai ce pierde. E cam 30 RON unul.
  • corsagsi

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Va multumesc frumos pentru rãspunsuri am sa schimb debitmetru , va tin la curent !
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Cat vrei sa te tina o sonda lambda?
  • corsagsi

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Ce sa zic .... masina o am de 3 saptamani , le fac si eu pe rand un debitmetru costa cat costa , am incercat eu sa curat cu un spray crc la debitmetru singura victorie este atat ca nu imi mai apare check engine in bord , am curatat si lamda 1 .... incetisor le fac pe toate , problema e bugetul ....

Inca odata multumesc pentru rãspunsuri , cum schimb debitmetrul am sa revin cu date .
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Apai daca ai dat cu spray in ele, s-a terminat distractia. Cine te-a pacalit ca se curata sonda lambda, ca sa nu mai zic de debitmetru care are ban de la Bosch a se umbla la el?
  • corsagsi

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Am avut o problema la garnitura de la evacuare si cand am umblat acolo am scos si lambda nu era afumata ... se prezenta ok ochiometric a fost doar suflata si data cu o perie in rest nimic mai mult , iar debitmetrul nu a fost desfacut ... tot ce am facut a fost doar sa dau cu spray pe acele lamele , eu unu zic ca nu sa gresit nicaieri....
  • Cbogdan88

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2001 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2013

  • Mesaj Privat
The sfatuiesc schimba debitmetru. Datu cu sprai tine cat tine dar dupaia se strica si tot trebuie schimbat bafta
  • corsagsi

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Azi l-am schimbat , sa schimbat si mersul masinii raspunde mai bine la acceleratie, merge altfel...ramane de vazut maine dimineata cu pornirea la rece si ar mai fi de vazut cu consumul cum sta, cu debitmetrul vechi am facut 500 de km cu 60 l in oras cu aerul pornit obtinand o medie de 9.7 in 500 km ...conform MID , mai am de rezolvat cu ABS-ul si gata.. Inca odata va multumesc pentru raspunsuri .
  • corsagsi

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Apropos , la ce turatie ar trebui sa stea acest motor la ralantii momentan este setat la 837 si oscileaza usor pana la 850 ... ma gandeam sa-I setez parametrii la 850 .
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
860 +/- 110 rpm scrie in carte si e controlat de ECU...nu se poate modifica.
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
la 850 trebui sa fie setat si oscileaza ceva gen 830-870 depinde
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ca e 850 ca e 860 nu trebuie sa oscileze deloc. Daca aveai EGR putea fi el o cauza....
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,359
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Se poate modifica cu Tech2.
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
FIX nu cred ca are cum sa stea orice ar fi.
Oricum oscilatii intre 850-860 nu cred ca se simt. Eu am vazut pe opcom dar nu se simt...se vad doar in cifre acolo
  • corsagsi

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2012

  • Mesaj Privat
intradevar nu se simte de acea am si spus sunt prea micute si prea finute oscilatile pentru a fi simtite , idea este ca ca apare ca fiind setat la 837 deci daca din fabrica este undeva la 850 atunci tiind sa cred ca sa putut schimba probabil cu op-com nu se poate sincer nici nu am incercat dar un Tech2 cred ca ar rezolva asta zic si eu .....
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,359
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
oricum cresterea/descresterea se face din 30 in 30.
  • corsagsi

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salutare , redeschid oarecum topicul cu vesti proaste , desi am schimbat debitmetrul si totul parea ca merge ok am scapat de check engine-ul aprins si de eroarea P0170 numai pentru cateva zile, se pare ca becului i cam place sa stea aprins si pace problemele stau in felul urmator , am 2 prieteni cu aceasi motorizare adica z18xe de la care am imprumutat bobina lor pentru a face o proba intrucat dupa ce am schimbat debitmetrul si masina tragea fenomenal mi-a aparut misffire pe cilindrul 4 si eroare pe lambda , bun cum bujiile sunt noi si sunt exact specificatiei din carte am exclus bujiile ca fiind de vina si am trecut la inlocuirea bobinei cu una noua nu este ea mare firma se numeste Era si este Italieneasca , dar asta mai putin conteaza , bun si cum spuneam am schimbat bobina toate bune si frumoase motorul merge mai rotund raspunde mai bine la reprizele de accelerare chiar si in turatii mai joase, dupa numai 20 de km in afara Bucureștiului reduc pana in treapta a 3 a apoi pana in a 2 a si cand dau sa plec mai jn forta peeka boo check engine se aprinde motorul merge parca inecat , trag pe dreapta opresc motorul dau cheie sa plec iar mai rau ,mai mai ca nu pleca nu avea vlaga deloc parca era frana de mana trasa intr-un final trag de ea nah eram in camp reusesc sa plec de pe loc si odata ajuns acasa pun op-com pe ea supriza 8 erori de lamda 1 si cate o eroare de cilindru adica cilindri 2,3,4 ma mir ca nu a dat si pe 1 ca acolo ramaneam .
Bun dupa toata tarasania asta sterg erorile si isi revine oarecum la normal, si spun oarecum deoarece , cand i dadeam cate un sprit de la ralantii pana la 1500 2000 se ineca dadea in nas , enervat de toata situatia am zis ca azi e ziua care a pus capac si merita sa o tin turata la 3000rpm fara menajamete pentru a face cateva screen-uri la valori zis si facut am facut screen-uri dar la fel cand incercam sa-i dau sprit aceleasi simptome am pus mana pe bobina veche am montat-o pe masina de nervi am facut si cu bobina veche la fel 3000rpm in nervi plus screen-uri la valori , nu am avut timp sa le pun sa le vedeti si voi pentru ca sunt plecat de acasa si nu am luat laptopul cu mine .
Intrebarile mele sunt : din cauza sondei lambda poate da erori pe cilidrii , intermediara si finala sunt cam ruginite e posibil sa scape atat de mult incat sa imi dea asa erori , este posibil sa fie si de la compresie pana acum nu am masurat-o , ultimul plin l-am facut cu benzina de 98 o fi din cauza benzinei ? Un alt fenomen ciudat este ca am plecat cu ea la drum acum 30 de min afara era rece gen 24 de grade masina mergea fenomenal de bine tragea liniar fara intreruperi , pe masina am lasat bobina cea noua ,per total nu o recunoșteam fata de cum mergea zilele trecute numai zic de ziua de azi , de specificat ca figurile le face cand este foarte cald afara 30 de grade + si numai in treptele 2 si 3 cand ma dau la ea mai in forta. Sunt incantat de masina pana peste cap dar ma supara rau de tot ma prins si in niste momente naspa nu as vrea sa o las asa .... Poate ma puteti ajuta voi pentru mine variantele sunt epuizate.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR