Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • mileamarian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 2000dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2014

  • Mesaj Privat
buna seara am un opel vectra comby din 1998 cu motor de 2000cm dth .la inceput a mers perfect se aprindea doar abs in bord are 223000km la-m luat la 160000 acum 1 an si de la o vreme se aprinde chek la motor in bord cand accelerez peste 2500rpmsi nu mai trage nu se mai accelereaza daca las pedala se stinge becul si accelerez din nou si cand ajung la 2500 iar lafel daca urc cel mai mic deal nu trage si moare motorul.am pus pe tester si nu da nici un cod de defect.cand e becul aprins cu ambreiajul calcat nu se tureaza peste 2500rpm nici cu pedala de acc. la fund .ma terminat cu nervi va rog daca stiti sau ati avut acceasi problema ajutatima cu un sfat
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Daca se aprinde "check engine" sigur ai minim o eroare. Cauta un mecanic care stie sa faca diagnoza.
Posibil sa ai probleme cu electrovalva turbo. Sa ne spui ce cod de eroare gasesti la test.
  • mileamarian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 2000dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2014

  • Mesaj Privat
ok am sa fac in cel mai scurt timp ca ma terminat de 5 luni ma chinui am mai facut3/4 teste dar cred ca mi-au luat bani degeaba ca nu are nimic ca e bine
si in ultimul timp .porneste mai greu siscoate fum pana se incalzeste.sa fie ca ia-m scos termostatul ca altfel fierbea in trafic aglameratda am avut probleme cu valvula de langa turbina si am anulato am pus pe direct.si daca scoti mufa de la cititorul de la arbore normal nu trebuia sa se opreasca la mine nu merge lafel
  • mileamarian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 2000dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2014

  • Mesaj Privat
si problema e ca la atelier cand o turezi nu se aprindechek dar in mers da se poate face test in mers?
adica in sarcina?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Chiar e indicat sa-l faci si in mers.
Pune electrovalva la turbina, fara ea, turbina nu mai e controlata de ECU.
  • mileamarian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 2000dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2014

  • Mesaj Privat
mersi de info asa am sa fac dar nu prea gasesc in constanta sa faca test in mers am sa mai caut
  • mileamarian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 2000dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2014

  • Mesaj Privat
cand pun electrovalva nu se mai tureaza peste 1500 /2000 rpm
sa fac testul cu asta sau sa o schimb si sa-l fac dupa
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
In general, erorile astea "nedetectabile" sunt din cauza mizeriei de pe sistemul de alimentare cu motorina. Daca ai timp 30 de minute, scoate sorbul din rezervor si curata-l dupa care schimbi filtrul de motorina si DRUM BUN!
Nu mai da banii pe testere ca nu are nimic masina.
  • RZZZ

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Aceeasi problema o am si eu la o vectra b y22dtr.Motorul nu trage cum trebuie, nu merge accelerata mai mult de 3000rpm. Am verificat vacuum,electrovalve tot dar degeaba .am ajuns la capatul puterilor de 1 luna ma invart la toti mecanicii si nu ii pot da de cap:( Pe tester da un cod de eroare P1590. Va rog spuneti mi ce ar mai trebui verificat la ea , sau ce trebuie facut cu ea Sad
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
P1590 este electrovalva micuta de sub debitmetru.
Cum ai verificat vacumul ? Se trage tija de la turbina la maxim ?
  • mileamarian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 2000dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2014

  • Mesaj Privat
am scos sorbul si nu era murdar am schimbat filtrul si tot asa am verificat si egr-ul este ala simplu doar cu o supapa tot lafel si bujiile a ramas sa fac ce e mai sus si vorbim dupa aia si eu sunt mecanic si fara lauda unul destul de bun dar cand intervine calculator. senzorii. sunt in ceata.
inainteam avut 8-9 masini dar clasice
ultima vw.golf cu 1.9td
ma lasat tabla si era pe bg dar motorul belea
  • mileamarian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 2000dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2014

  • Mesaj Privat
daca nu am sa-i dau de cap ma gandeam sa pun pompa clasica si sa anulez tot calculatoru ce ziceti ati mai auzit. merge?
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu cu aceleasi simptome am scapat dupa ce am curatat sorbul si am suflat conductele cu aer sub presiune. Am mai incercat cu solutie de curatat injectoare dar cu rezolvare temporara. Eu cand lasam acceleratia se stingea martorul undeva sub 1000rpm si acceleram brusc (cu ambreiajul calcat) undeva la peste 2500rpm scotea un nor de fum negru (asta cand nu se aprindea becul iarasi). Daca repetam operatiunea de doua-trei ori cu acceleratie maxima mai mergeam 50 km fara probleme. In oras nu prea facea pentru ca o turez brusc si schimb sus deci nu are timp de figuri.
  • mileamarian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 2000dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2014

  • Mesaj Privat
am sa incerc dar acum nici nu mai pleaca de pe loc daca nu patinez ambreiajul sa am timp s-i am sa suflu tot am sa-i schimb si electrov.pe vacum si test si after only fire whith 1 kg of disel sau dezmembrari
  • mileamarian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 2000dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2014

  • Mesaj Privat
asa facea mai inainte identic cum spui dar acum ejale mersi pt. sfaturi am sa incerc din nou toate astea
  • mileamarian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 2000dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2014

  • Mesaj Privat
si dimineata cand o pornesc o ia repede dar nu se tureaza si daca o calc falfaiesi dacva nu o turez se opreste
si scoate fum negru mult fata de alta data cand nu scotea deloc
  • RZZZ

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Buna din nou ! problema pe care o am la vectra b y22dtr. motorul nu merge cum trebuie..la relanti nu se accelereaza mai mult de 3000 rpm .. tin sa precizez ca pe tester imi da cod eroare P1180 senzor combustibil defect. iulian1971 tija de la turbina nu se trage mai deloc..Va rog spuneti ce ar putea sa aiba masina . am 3 luni de cand stau cu ea pe loc si nimeni nu stie ce ar avea. Sad Help Me baieti Sad(is cu moralul la pamant pt ca nu gasesc rezolvarea
  • AlexDmi

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Daca tija nu se trage, suna a electrovalva care nu o actioneaza. Deci ar fi ceva pe vacuum, cel mai posibil electrovalva de inlocuit. Alt cod de eroare nu iti da? Cand o pornesti functioneaza cand trebuie sau e permanenta chestia asta? Eu am avut ceva asemanator, imi intra in limp si nu se mai tura peste 2500 in momentul in care era in sarcina motorul. Daca il opream si il reporneam, mergea foarte bine pana cand era iar in sarcina si iar limp... Problema la mine a fost electrovalva care comanda turbina.

Cel mai bine ar fi sa te duci la baietii de la EDS Service, te ajuta sigur sa gasesti (si sa rezolvi) problema. Aici poti lua legatura cu ei: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
RZZZ a scris:Buna din nou ! problema pe care o am la vectra b y22dtr. motorul nu merge cum trebuie..la relanti nu se accelereaza mai mult de 3000 rpm .. tin sa precizez ca pe tester imi da cod eroare P1180 senzor combustibil defect. iulian1971 tija de la turbina nu se trage mai deloc..Va rog spuneti ce ar putea sa aiba masina . am 3 luni de cand stau cu ea pe loc si nimeni nu stie ce ar avea. Sad Help Me baieti Sad(is cu moralul la pamant pt ca nu gasesc rezolvarea


Ptr P1180 vezi ce temperatura iti afiseaza la motorina (intrii la valori masurate). Daca arata ceva de genul -50 grade sau 74 grade incearca sa schimbi senzorul din pompa .Iar dupa schimbarea senzorului mai persista problema inseamna ca ai calculatorul defect. Chiar daca vei rezolva problema la turbo motorul nu se va tura mai mult de 3800 (din cauza la P1180) . Doar din curiozitate (am avut pina acum doua cazuri) la turatii joase pina in 2000 merge cat de cat bine iar peste 2500 se comporta de parca nu mai primeste motorina? Asa-i?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,448
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ai cumva si codul P1630 ?
Daca ai o defectiune pe electronica pompei de injectie nu iti intra nici turbina !
Asta e valabil doar la y22dtr.
Rezolvarea e oarecum simpla (dureaza cateva ore ) dar costisitoare d.p.d.v. financiar.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR