- deleted-36595
- OP
- 13 mesaje
- din 09 Jul 2009
deleted-36595
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2009
- Mesaj Privat
- szian
- ****
- 1,173 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Astra 2008 Z16XER
- Hunedoara
szian
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
b0gDanel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2013
- Mesaj Privat
b0gDanel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2013
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,411 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,411
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
b0gDanel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2013
- Mesaj Privat
La mine tot la fel e imi arata tot timpul "F" in locul consumului instant . Merge kilometrajul bine, imi arata cati km am parcurs, imi merge cronometrul, ora, data, dar nu imi arata consumul instant, media de consum , si altele, imi apare acel "F". Am incercat sa il resetez dar tot asa indica, am scos si bornele si tot asa. Acum cred ca singura solutie ar fi reprogramarea. Daca stie altcineva alta solutie , orice e bine venit. O zi buna!
- 34KLA
- ******
- 4,359 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,359
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
b0gDanel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2013
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
- szian
- ****
- 1,173 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Astra 2008 Z16XER
- Hunedoara
szian
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
b0gDanel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2013
- Mesaj Privat
b0gDanel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2013
- Mesaj Privat
Acum sa revin..... Am demontat bordul, scos tot m-am uitat din nou la mufa : MUFA ESTE CABLATA DIN FABRICA CU TOATE CELE 26 DE FIRE, nu se vad modificari anterioare, deci nu s-a mai umblat dupa ce a iesit din fabrica -poze:
Dupa am zis sa ma uita la mufa de la ECU sa vad ce e si acolo. Din cate am citit eu de pe forum la masinile sub 99 se afla undeva in dreapta sub stergator, partea pasagerului. Am gasit-o, am scos cele 4 piulite, am dat siguranta peste cap si m-am chinuit "un pic"(adica vreo 2 ore) sa o scot de acolo ca nu vroia sa iasa.
Dupa ce iese madame Mufa de la ECU surpriza......4 cabluri lipsa-poze
Cat timp am umblat la Mufa de la Ecu am scos bornele dela baterie, dupa am pus midul numai in mufa lui fara bord si am pus contactul....si ce credeti surpriza toate erau resetate pe 0.0, dar surpriza nu a durat mult.... dupa ce am pornit masina a aparut iar F -ul (dar in timp ce am pornit motorul la consum mi a arata 38,9 sau 39,8 nu mai stiu exact si dupa s-a facut F) Poze cu contactul pus:
Poze cu motorul pornit:
A mai intampinat cineva asa ceva? Masina este o Vectra B berlina, an `97 luna a 8-a, motor 2.0 benzina x20xev. Pe traseu spre mufa de laEcu era pierdute cateva fire, adica nu ajungeau la mufa si erau izolate. Cand tin R+S apasat imi arata: 007 4 14972. Ce e de facut ca sa nu mai arate F ul si sa imi indice functiile corecte ale MID-ului.
Dupa am zis sa ma uita la mufa de la ECU sa vad ce e si acolo. Din cate am citit eu de pe forum la masinile sub 99 se afla undeva in dreapta sub stergator, partea pasagerului. Am gasit-o, am scos cele 4 piulite, am dat siguranta peste cap si m-am chinuit "un pic"(adica vreo 2 ore) sa o scot de acolo ca nu vroia sa iasa.
Dupa ce iese madame Mufa de la ECU surpriza......4 cabluri lipsa-poze
Cat timp am umblat la Mufa de la Ecu am scos bornele dela baterie, dupa am pus midul numai in mufa lui fara bord si am pus contactul....si ce credeti surpriza toate erau resetate pe 0.0, dar surpriza nu a durat mult.... dupa ce am pornit masina a aparut iar F -ul (dar in timp ce am pornit motorul la consum mi a arata 38,9 sau 39,8 nu mai stiu exact si dupa s-a facut F) Poze cu contactul pus:
Poze cu motorul pornit:
A mai intampinat cineva asa ceva? Masina este o Vectra B berlina, an `97 luna a 8-a, motor 2.0 benzina x20xev. Pe traseu spre mufa de laEcu era pierdute cateva fire, adica nu ajungeau la mufa si erau izolate. Cand tin R+S apasat imi arata: 007 4 14972. Ce e de facut ca sa nu mai arate F ul si sa imi indice functiile corecte ale MID-ului.
- george_torro
- **
- 187 mesaje
- din 15 Nov 2012
- Vectra 2000 X18XE1
- Arges
george_torro
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2012
- Mesaj Privat
- adyytzu
- **
- 347 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Vectra 1997 x16xel
- Dolj
adyytzu
- Mesaje scrise: 347
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat
Pai si ala nu e 007? eu asa am inteles din ce a zis b0gdanel...verifica pinul de consum cum ti-au zis si colegii mai sus.
https://www.clubopel.com/pre...228_ougrr4u0d.jpg
https://www.clubopel.com/pre...228_ougrr4u0d.jpg
- 34KLA
- ******
- 4,359 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,359
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
b0gDanel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2013
- Mesaj Privat
- adyytzu
- **
- 347 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Vectra 1997 x16xel
- Dolj
adyytzu
- Mesaje scrise: 347
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat
b0gDanel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2013
- Mesaj Privat
b0gDanel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2013
- Mesaj Privat
Din pacate cred ca am ars Mid-ul...........l-am alimentat direct de la baterie ca sa nu ma mai duc in masina sa pun mufa, si am vrut sa trag cablul de la consum direct din mufa ecu dar am dat peste Mid si au facut scurt la +si la -. Are mid ul vreo siguranta in caz de scurt circuit sau se arde si nu mai ai ce face cu el.
b0gDanel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2013
- Mesaj Privat
Dupa o vizita la electrician se pare ca Mid-ul meu a reusit sa scape nevatamat din incercarile mele. Totusi azi cu fir nou cumparat, din mufa de la Ecu si pana in mufa Mid-ului, conectat midul la mufa pornit masina imi arata tot "F" la consum....Sincer nu stiu ce sa mai incerc....se poate oare ca, firul de consum sa mai depinda si de alte fire....?
Daca poate cineva sa imi mai de-a vreo idee 2, 3, sa pot sa le pun in practica si sa rezolv odata acest F. O seara buna!
Daca poate cineva sa imi mai de-a vreo idee 2, 3, sa pot sa le pun in practica si sa rezolv odata acest F. O seara buna!