BMA
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
salut tuturor ,va rog sa m ajutati cu un sfat
masina mea,un opel astra h 1,7 cdti 2005 101 cp, nu mai porneste
eram pe rosu,dar totusi mai avem 2 liniute din alea mici la ac la motorina
aveam de parcurs o distanta de 2 km,la jumatatea drumului m-am oprit 5 min,las motorul pornit,dupa 2minute
vad ca falfaie o data turometrul si in secuna urmatoare motorul s-a oprit
ii dau la automat si din greu vad ca porneste,mai merg 5 metri si se opreste iar
de atunci nu mai stiu ce sa-i fac
mentionez ca i-am scos furtunele de la filtrul de motorina cele cu IN si OUT
pe nici unul nu iese motorina
am alimentat cu 10 litri
deci ce poate sa fie,niste prieteni ,care mai stiu cat de cat spun ca e dusa pompa
daca este comuna cu cea care vine la injectoare ,nu cred ca e dusa,ca bazaie cand pun contactul
masina mea,un opel astra h 1,7 cdti 2005 101 cp, nu mai porneste
eram pe rosu,dar totusi mai avem 2 liniute din alea mici la ac la motorina
aveam de parcurs o distanta de 2 km,la jumatatea drumului m-am oprit 5 min,las motorul pornit,dupa 2minute
vad ca falfaie o data turometrul si in secuna urmatoare motorul s-a oprit
ii dau la automat si din greu vad ca porneste,mai merg 5 metri si se opreste iar
de atunci nu mai stiu ce sa-i fac
mentionez ca i-am scos furtunele de la filtrul de motorina cele cu IN si OUT
pe nici unul nu iese motorina
am alimentat cu 10 litri
deci ce poate sa fie,niste prieteni ,care mai stiu cat de cat spun ca e dusa pompa
daca este comuna cu cea care vine la injectoare ,nu cred ca e dusa,ca bazaie cand pun contactul
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Ai ramas fara motorina. Sunt probleme cu indicatorul nivelului de combustibil la toate Astrele 2004-2007. Iti spun din experienta si TIS-ul confirma.
Odata ce a prins aer motorul de 1.7 porneste destul de greu, umple paharul filtrului de motorina (ii pui capacul la loc ) ) si dai la automat max 10 secunde repeta de 2-3 ori si daca nu porneste impinge-o si porneste-o cu treapta a 2 a de viteza .Ridici ambreiajul usor de tot ca e iarna iar cureaua de distributie se intareste.
Pompa este mecanica adica merge doar cand se invarte motorul , pompa in rezervor nu exista. Ce auzi tu ca bazaie este clapeta de oprire a motorului sau EGR-ul.
Apropo pe furtunele In si Out nu are ce motorina sa vina .... unul vine din rezervor iar altu pleaca la pompa de inalta aceasta trage motorina din rezervor.
Ultima modificare făcută de Op3l la Vin 20 Dec, 2013 8:46 am, modificat de 2 ori în total
Odata ce a prins aer motorul de 1.7 porneste destul de greu, umple paharul filtrului de motorina (ii pui capacul la loc ) ) si dai la automat max 10 secunde repeta de 2-3 ori si daca nu porneste impinge-o si porneste-o cu treapta a 2 a de viteza .Ridici ambreiajul usor de tot ca e iarna iar cureaua de distributie se intareste.
Pompa este mecanica adica merge doar cand se invarte motorul , pompa in rezervor nu exista. Ce auzi tu ca bazaie este clapeta de oprire a motorului sau EGR-ul.
Apropo pe furtunele In si Out nu are ce motorina sa vina .... unul vine din rezervor iar altu pleaca la pompa de inalta aceasta trage motorina din rezervor.
Ultima modificare făcută de Op3l la Vin 20 Dec, 2013 8:46 am, modificat de 2 ori în total
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Online
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
BMA
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
BMA
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
da asa e am dat-o din una in alta
am reusit cu greu sa pornesc motorul,am aerisit instalatia,am umplut de cateva ori filtrul de motorina cu motorina,in fine ,a pornit
a scos foarte mult fum gri cand am pornito,si scotea fum gri de vreo 2 luni la pornire
dupa ce am pornito am mers cu ea vreo 7-8 km
totul bine si frumos,pana cand am oprit la un STOP,scot din viteza,ralantiul oscila,de la 900-1500
asta vreo 5-10 secunde,scot cheia din contact,motorul meu tot mergea dar nu la 1500 ,ci cred pe la vreo 5000,ca facea foarte urat sau 6000 max
scotea fum alb mai mult decat scoate o locomativa,si de sub capota curgea ulei si fum
dupa jumatate de minut motorul meu era gata
nu i-am mai dat la automat dupa asta
am tractato acasa
cei drept azi cand am reusit sa o pornesc
turbo se auzea mai ascutit
am reusit cu greu sa pornesc motorul,am aerisit instalatia,am umplut de cateva ori filtrul de motorina cu motorina,in fine ,a pornit
a scos foarte mult fum gri cand am pornito,si scotea fum gri de vreo 2 luni la pornire
dupa ce am pornito am mers cu ea vreo 7-8 km
totul bine si frumos,pana cand am oprit la un STOP,scot din viteza,ralantiul oscila,de la 900-1500
asta vreo 5-10 secunde,scot cheia din contact,motorul meu tot mergea dar nu la 1500 ,ci cred pe la vreo 5000,ca facea foarte urat sau 6000 max
scotea fum alb mai mult decat scoate o locomativa,si de sub capota curgea ulei si fum
dupa jumatate de minut motorul meu era gata
nu i-am mai dat la automat dupa asta
am tractato acasa
cei drept azi cand am reusit sa o pornesc
turbo se auzea mai ascutit
BMA
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Online
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Il salvai daca o bagai intr-a cincea si cu frana apasata dadeai drumul brusc la ambreiaj. Acum sfaturile sunt de prisos. Oricum trebuia sa faci ceva atunci cand aveai fumul ala gri. Turbina era pe duca.
Cauta motor sh ca asta este distrus, pistoane topite si probabil blocul este distrus. Si iti trebuie si turbina, ori sh ori sa o reconditionezi pe a ta.
Cauta motor sh ca asta este distrus, pistoane topite si probabil blocul este distrus. Si iti trebuie si turbina, ori sh ori sa o reconditionezi pe a ta.
BMA
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Cauza e ca ai avut uzuri mari la axul turbinei si la un moment dat motorul a reusit sa functioneze pe baza acelui ulei scapat pe acolo . Degeaba ai scos cheia din contact ca nu-i benzinar sa-i tai scanteia ca motorul tau functiona strict pe ulei cand s-a turat in halul ala - ( i se falfaia lui de motorina). Pacat ca n-ai avut inspiratia in secunda 2 sa-i dai 5 (6) si sa lasi de ambreiaj , eventual suplimentar, frana de mana trasa ca sa-l ,,omori,,. Asa s-a omorat el singur.
Alt motor second.
Alt motor second.
BMA
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Daca l-ai lasat sa mearga pe ulei pana s-a oprit nu mai poti recupera decat anexele din el. Iti trebuie bloc motor cu pistoane + chiulasa + turbosuflanta.Restul le iei de pe cel vechi.
Blocul este 90 % compromis deoarece in cazurile astea segmentii se topesc si il zgarie, axele cu came decalite si bonus vreo gaura in piston. Ca si costuri ar fi blocul + chiulasa aproximativ 500 E , si turbo depinde cum il gasesti pe la aproximativ 300 E si asta. Plus manopera te ajunge cam la aproximativ 4000 RON cu totul.
Daca il opreai cand trebuia nu te alegeai decat cu un inlocuit de turbo.
Blocul este 90 % compromis deoarece in cazurile astea segmentii se topesc si il zgarie, axele cu came decalite si bonus vreo gaura in piston. Ca si costuri ar fi blocul + chiulasa aproximativ 500 E , si turbo depinde cum il gasesti pe la aproximativ 300 E si asta. Plus manopera te ajunge cam la aproximativ 4000 RON cu totul.
Daca il opreai cand trebuia nu te alegeai decat cu un inlocuit de turbo.
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Op3l a scris:Ai ramas fara motorina. Sunt probleme cu indicatorul nivelului de combustibil la toate Astrele 2004-2007. Iti spun din experienta si TIS-ul confirma.
Odata ce a prins aer motorul de 1.7 porneste destul de greu, umple paharul filtrului de motorina (ii pui capacul la loc ) ) si dai la automat max 10 secunde repeta de 2-3 ori si daca nu porneste impinge-o si porneste-o cu treapta a 2 a de viteza .Ridici ambreiajul usor de tot ca e iarna iar cureaua de distributie se intareste.
Pompa este mecanica adica merge doar cand se invarte motorul , pompa in rezervor nu exista. Ce auzi tu ca bazaie este clapeta de oprire a motorului sau EGR-ul.
Apropo pe furtunele In si Out nu are ce motorina sa vina .... unul vine din rezervor iar altu pleaca la pompa de inalta aceasta trage motorina din rezervor.
Odata ce a prins aer motorul de 1.7 porneste destul de greu, umple paharul filtrului de motorina (ii pui capacul la loc ) ) si dai la automat max 10 secunde repeta de 2-3 ori si daca nu porneste impinge-o si porneste-o cu treapta a 2 a de viteza .Ridici ambreiajul usor de tot ca e iarna iar cureaua de distributie se intareste.
Pompa este mecanica adica merge doar cand se invarte motorul , pompa in rezervor nu exista. Ce auzi tu ca bazaie este clapeta de oprire a motorului sau EGR-ul.
Apropo pe furtunele In si Out nu are ce motorina sa vina .... unul vine din rezervor iar altu pleaca la pompa de inalta aceasta trage motorina din rezervor.
Salut, ti-am dat si un mesaj privat referitor la indicatorul de combustibil. Ai putea sa detaliezi putin problema? (cu ce scrie mai exact in TIS, sau care e rezolvarea).
Eu am avut o problema asemanatoare, si am ramas oarecum nelamurit si acum:
Panou sigurante spate Astra H
BMA
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Online
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
BMA
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
BMA
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
gogu1989
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2017
- Mesaj Privat
buna ziua, asa cum am mai scris si pe un topic alaturat, am incercat sa scot senzorul MAP dar s-a rotunjit surubul cu cap inbus, si dupa am batut in el cu o surubelnita de impact motorul a pornit foarte greu si cu spray. Imi poate spune cineva ce legatura are batutul in galeria de admisie cu pompa de injectie? sau cel putin cu dezamorsatul ei