raculea
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2012
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- aflorii nicusor
- ***
- 691 mesaje
- din 15 Mai 2009
- Tigra 2006 Z1.3 DT
- Neamt
aflorii nicusor
- Mesaje scrise: 691
- Locatie: Neamt
- Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
- S.Andrei
- **
- 200 mesaje
- din 27 Mai 2008
- Astra 2002 y17td
- Hunedoara
S.Andrei
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 y17td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
Spunea ca atunci cand masinile vin pe platforma la reprezentanta, au etichete in anumite zone ale masinii, etichete pe care scrie A, B sau C ( A cel mai bun, C cel mai prost ).
El spunea ca dupa ce se produce o masina, ea este inspectata si se pun aceste etichete care marcheaza calitatea. Spunea de asemenea ca masinile B si C ajung de obicei in est. Cele cu A ajung in Germania, etc.
Tot el spunea un exemplu in care la un moment dat au primit la reprezentanta un Opel Insignia OPC full, care avea doar etichete de A. Spunea ca nu se putea compara cu celelalte Insignii pe care le aveau ca si calitate.
O zi faina.
raculea
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2012
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
si intradevar calitatea difera si este impartita pe linia de fabricatie si sortata pentru unde sa fie trimis produsul respectiv. De ce credeti ca aceasi masina cumparata din romania de noua este mai ieftina decat cea cumparata in germania?...
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- aflorii nicusor
- ***
- 691 mesaje
- din 15 Mai 2009
- Tigra 2006 Z1.3 DT
- Neamt
aflorii nicusor
- Mesaje scrise: 691
- Locatie: Neamt
- Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Spunea ca atunci cand masinile vin pe platforma la reprezentanta, au etichete in anumite zone ale masinii, etichete pe care scrie A, B sau C ( A cel mai bun, C cel mai prost ).
El spunea ca dupa ce se produce o masina, ea este inspectata si se pun aceste etichete care marcheaza calitatea. Spunea de asemenea ca masinile B si C ajung de obicei in est. Cele cu A ajung in Germania, etc.
Tot el spunea un exemplu in care la un moment dat au primit la reprezentanta un Opel Insignia OPC full, care avea doar etichete de A. Spunea ca nu se putea compara cu celelalte Insignii pe care le aveau ca si calitate.
O zi faina.
Am urmarit si eu acest subiect.
Este vorba de acest lucru cumva?(am copiat raspunsul colegului @catalinpav66)
Am o intrebare, vreunul din voi a vazut cum vine o masina noua la reprezentanta ? Pun pariu ca nu. Eu am lucrat la o reprezentanta opel 11 ani si nu vorbesc din auzite. Atunci cand vine o masina cu trailerul este acoperita cu un strat de ceara si are pe ea mai multe etichete de la controlul de calitate. Pe fiecare eticheta este scris ce anume a fost verificat. Etichetele contin note de la A la C. Masinile sunt de doua categorii, masini de stoc si masini facute pe comanda. Diferenta intre piata est si vest apare la masinile de stoc in sensul ca cele cu etichete care au nota A merg in vest iar cele cu notele B si C merg in est. Masinile facute pe comanda sunt din start lucrate mai ingrijit si rareori ai sa vezi nota B pe etichete. Ca o paranteza GTS-ul cu Z30DT pentru care am asteptat 3 luni sa se fabrice si sa ajunga in RO avea pe el numai A. Deci in concluzie sunt diferente doar la modul cum impart masinile de stoc. Nu vreau sa supar pe nimeni dar masinile de stoc au motoare din astea banale de 2000, cutii M32 in loc de F40, etrieri coreeni in loc de ATE(vezi insignia si astra j), in general entry level.
- florinianc
- ****
- 1,593 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,593
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
Intrebarea mea la care sper sa primesc raspuns : de ce neamtul cumpara opel cu 18-25 mii euro, iar romanul cumpara opel cu 10-18 mii euro? De unde aceste diferente? Eu zic ca diferentele alea vin din calitatea materialelor. Da, mai nou se fac masini care sa ajunga cu greu la varsta de 10 ani fara sa manance bani, macar un sfert din valoarea lor la vanzare. De ce? Pai daca fac nemtii iar mercedes cobra, inchid fabricile 20-30 de ani pana este nevoie de un nou lot? Banul trebuie sa circule, fabricile sa produca...
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Aaah...,din punct de vedere al calitatii fiecarei piese care este montata se pot spune multe.Daca tinem cont de faptul ca toti producatorii au tendinta de a reduce la maxim costurile,atunci ajung sa comande subansamble in toate tarile,de aceea au foarte multe probleme dupa vanzare,cand masina este in garantie si mai ales dupa expirarea garantiei,dar si aici tine foarte mult de piata de desfacere,sunt foarte bine cunoscute problemele la diferite marci cum ar fi VW-urile din 2007 cu injectoarele si pompele de carburant,BMW-uri din 2009 cu lanturile de distributie rupte,etc,exemple sunt destule in care fabricantul a efectuat rechemari pentru a inlocui anumite repere deoarece a schimbat producatorul.
De aici concluzia,masinile se fabrica in ritm alert,fiabilitate cat mai scazuta,costuri de reparatie foarte mari pentru a te face sa-ti schimbi masina la cel mult 4-5ani,ei au oricum de castigat,noi... 😢
- S.Andrei
- **
- 200 mesaje
- din 27 Mai 2008
- Astra 2002 y17td
- Hunedoara
S.Andrei
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 y17td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
raculea
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2012
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,965 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,965
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Am o intrebare, vreunul din voi a vazut cum vine o masina noua la reprezentanta ? Pun pariu ca nu. Eu am lucrat la o reprezentanta opel 11 ani si nu vorbesc din auzite. Atunci cand vine o masina cu trailerul este acoperita cu un strat de ceara si are pe ea mai multe etichete de la controlul de calitate. Pe fiecare eticheta este scris ce anume a fost verificat. Etichetele contin note de la A la C. Masinile sunt de doua categorii, masini de stoc si masini facute pe comanda. Diferenta intre piata est si vest apare la masinile de stoc in sensul ca cele cu etichete care au nota A merg in vest iar cele cu notele B si C merg in est. Masinile facute pe comanda sunt din start lucrate mai ingrijit si rareori ai sa vezi nota B pe etichete. Ca o paranteza GTS-ul cu Z30DT pentru care am asteptat 3 luni sa se fabrice si sa ajunga in RO avea pe el numai A. Deci in concluzie sunt diferente doar la modul cum impart masinile de stoc. Nu vreau sa supar pe nimeni dar masinile de stoc au motoare din astea banale de 2000, cutii M32 in loc de F40, etrieri coreeni in loc de ATE(vezi insignia si astra j), in general entry level.
Si eu am asteptat 3 luni si jumatate dupa masina comandata si ai dracu mi-au facut-o obisnuita, cu cutie F17, etrieri ATE si Lucas, ca toate celelalte. Etichetele alea nu le-am vazut ca era spalata si lustruita cand mi-au dat-o.
Eu stiu ca fiecare motor vine cu o anumita cutie de viteze si anumite piese tin de echiparea aleasa si de optiuni, adica daca ai pachet sport la Astra H vine cu 5 prezoane si caseta de directie ZF, daca motorul e mai mare de 1,6 vine cu discuri pe spate, etc.
Hai sa ne luam masini SH din Germania ca-s mai bine lucrate decat alea noi. Povesti! Am studiat acelasi model de masina ca a mea, cumparata din Spania. Fix aceleasi materiale, fix aceeasi calitate, ca doar erau facute in aceeasi fabrica in acelasi an.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Diferentele de pret intre diferite tari vin in primul rand din dotarile standard. In Romania multi vor masina ieftina, asa ca cele din stoc sunt de obicei Enjoy, cu jante de tabla si fara dotari exotice.
Diferenta de calitate intre modelul actual si cel anterior, devenit clasic, tine tot de reducerea de costuri. De asta se si scot multe dotari oprionale, motorizari, se vrea o masina ieftina.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,702 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,702
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
CristianTM.