- Daniel Lefter
- OP
- 22 mesaje
- din 07 Mai 2006
- Astra 2000 1.6 16V XEL
Daniel Lefter
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 1.6 16V XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2006
- Mesaj Privat
Va rog sa nu-mi spuneti sa dau cautare ca am facut deja treaba asta.
Vreau doar sa aflu parerea voastra daca se merita sa desfac motorul sau NU si deasemenea sa va impartasesc ceva simptome si preturi propuse de 2 sevice-uri.
Masina: Astra G 1.6 16 V, 123000 km
Simptome:
Relantiu suparator de instabil (usile vibreaza rau cand sunt deschise)- nu facea asa cand am luat-o
Pierde forta, tremuratul se amplifica si se simte ca si cum ar merge in trei pistoane in toate treptele de viteza.Daca o pun pe liber nu se mai simte.Am mai avut simptoma asta si a trebuit sa schimb bujiile acum 4-5 luni, dar nu am scapat de variatia acului de turometru care a avut-o de la inceput(scaderi bruste de la 800 la 450-500) .Oricum atunci nu era asa deranjant si avea forta.
A crescut consumul de la maxim 10.5 cat am avut iarna trecuta, la aproape 15%.
Ca sa va faceti o idee despre pirderea de putere, cand sunt in treapta a doua si urc dealul "DOBROGEANU GHEREA" din Brasov , pentru necunoscatori e ceva panta, poate ...35 grade, la un moment dat motorul nu mai are forta si trebuie sa schimb in treapta I lucru destul de suparator, avand in vedere ca nu are sincron pe treapta asta si trebuie aproape sa opresc si apoi sa schimb.Va dati seama ce e la gura celor din spatele meu care urca cu a II-a.
Consum ulei destul de mare : am 6500km de la ultima schimbare si am bagat deja 3litri (Mobil 10W 40). Inainte a avut numai 5W40 dar am trecut pe ulei mai gros in speranta ca va papa mai putin.
O alta simptoma ar fi pufait suparator in toba (face ca o mitraliera, ca sa ma exprim asa)
Daca fac un drum mai lung vibratiile dispar si forta parca revine dar o iau de la inceput daca fac iar orasul.
Service I
Am fost la reprezentanta "OPEL Victoria" Brasov ca am ceva prieteni acolo si mi s-a spus ca NU au ce sa-i faca, masina e perfecta, testerul nu arata nimik..aproppo nu am nici un martor aprins si dupa parerea lor e o valva sau mai multe ce trebuie curatata/e
Am incercat solutia cu aditiv de la 2+2 ceva cu "INTAKE VALVE CLEANER", dar nu s-a rezolvat.
Service II
Am fost la OTHELLO Brasov la DAN SPUDERKA deoarece mi s-a spus ca r fi cel mai tare pe profil sa cer alta parere avand in vedere ca SEGMENTAREA costa.
Mi-a facut compresia si valorile sunt cam asemanatoare 15 doar pe cilindru 2 ceva mai mare 15.8.
Interesant e ca pe cilindru trei bujia era ceva mai neagra decat celeleate.
Apoi mi-au mai facut un test interesant: Au bagat aer in cilindri si au incercat sa afle daca sunt pierderi, miscand masina in fata si in spate, simuland miscarea cilindrilor (bineinteles cu masina in viteza).
Sincer mie compresia mi se pare buna desi mi s-a spus ca ar trebui sa fie in jur de 11.In manual reparatii scrie 14.
Coincidenta a facut ca sa mai fie inca un ASTRA cu acelasi tip de motor in service si am avut sansa sa vad chiuloasa, supapele, pistoanele si segmentii.Motivul segmentarii :PAPA ulei la greu, masina avea numai 90.000 km ceea ca ma duce cu gandul la un defect de fabricatie.Citisem undeva pe site ca in Germania ar fi facut segmentarea "Gratis" la un lot.
Costuri propuse pentru segmentare si schimbat semeringuri supape:
Service I - in jur de 30 milioane
Service II- in jur de 40 milioane
Voi ce spuneti? S-ar merita o segmentare sau sa mai incerc alte metode.
Eu zic daca desfac motorul sa-i curat supapele, ar fi indicat sa-i schimb si segmentii avand in vedere ca PAPA si ulei.
Multumesc
Vreau doar sa aflu parerea voastra daca se merita sa desfac motorul sau NU si deasemenea sa va impartasesc ceva simptome si preturi propuse de 2 sevice-uri.
Masina: Astra G 1.6 16 V, 123000 km
Simptome:
Relantiu suparator de instabil (usile vibreaza rau cand sunt deschise)- nu facea asa cand am luat-o
Pierde forta, tremuratul se amplifica si se simte ca si cum ar merge in trei pistoane in toate treptele de viteza.Daca o pun pe liber nu se mai simte.Am mai avut simptoma asta si a trebuit sa schimb bujiile acum 4-5 luni, dar nu am scapat de variatia acului de turometru care a avut-o de la inceput(scaderi bruste de la 800 la 450-500) .Oricum atunci nu era asa deranjant si avea forta.
A crescut consumul de la maxim 10.5 cat am avut iarna trecuta, la aproape 15%.
Ca sa va faceti o idee despre pirderea de putere, cand sunt in treapta a doua si urc dealul "DOBROGEANU GHEREA" din Brasov , pentru necunoscatori e ceva panta, poate ...35 grade, la un moment dat motorul nu mai are forta si trebuie sa schimb in treapta I lucru destul de suparator, avand in vedere ca nu are sincron pe treapta asta si trebuie aproape sa opresc si apoi sa schimb.Va dati seama ce e la gura celor din spatele meu care urca cu a II-a.
Consum ulei destul de mare : am 6500km de la ultima schimbare si am bagat deja 3litri (Mobil 10W 40). Inainte a avut numai 5W40 dar am trecut pe ulei mai gros in speranta ca va papa mai putin.
O alta simptoma ar fi pufait suparator in toba (face ca o mitraliera, ca sa ma exprim asa)
Daca fac un drum mai lung vibratiile dispar si forta parca revine dar o iau de la inceput daca fac iar orasul.
Service I
Am fost la reprezentanta "OPEL Victoria" Brasov ca am ceva prieteni acolo si mi s-a spus ca NU au ce sa-i faca, masina e perfecta, testerul nu arata nimik..aproppo nu am nici un martor aprins si dupa parerea lor e o valva sau mai multe ce trebuie curatata/e
Am incercat solutia cu aditiv de la 2+2 ceva cu "INTAKE VALVE CLEANER", dar nu s-a rezolvat.
Service II
Am fost la OTHELLO Brasov la DAN SPUDERKA deoarece mi s-a spus ca r fi cel mai tare pe profil sa cer alta parere avand in vedere ca SEGMENTAREA costa.
Mi-a facut compresia si valorile sunt cam asemanatoare 15 doar pe cilindru 2 ceva mai mare 15.8.
Interesant e ca pe cilindru trei bujia era ceva mai neagra decat celeleate.
Apoi mi-au mai facut un test interesant: Au bagat aer in cilindri si au incercat sa afle daca sunt pierderi, miscand masina in fata si in spate, simuland miscarea cilindrilor (bineinteles cu masina in viteza).
Sincer mie compresia mi se pare buna desi mi s-a spus ca ar trebui sa fie in jur de 11.In manual reparatii scrie 14.
Coincidenta a facut ca sa mai fie inca un ASTRA cu acelasi tip de motor in service si am avut sansa sa vad chiuloasa, supapele, pistoanele si segmentii.Motivul segmentarii :PAPA ulei la greu, masina avea numai 90.000 km ceea ca ma duce cu gandul la un defect de fabricatie.Citisem undeva pe site ca in Germania ar fi facut segmentarea "Gratis" la un lot.
Costuri propuse pentru segmentare si schimbat semeringuri supape:
Service I - in jur de 30 milioane
Service II- in jur de 40 milioane
Voi ce spuneti? S-ar merita o segmentare sau sa mai incerc alte metode.
Eu zic daca desfac motorul sa-i curat supapele, ar fi indicat sa-i schimb si segmentii avand in vedere ca PAPA si ulei.
Multumesc
- Drogas
- ****
- 1,258 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,258
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Mda, nu cred ca scapi fara desfacut motorul, consumul de ulei e anormal de mare la fel si cel de benzina, cand ai pus masina la tester cum era avansul ? nu stiu ma gandesc ca tremuraturile masinii sunt din avans(la fel avansul ar putea explica consumul anormal de mare de benzina si bubuiturile de pe esapament ), ce nu pot sa inteleg e cum de ai compresie asa buna si papa ulei in halul ala, in concluzie ma depaseste
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Pentru o segmentare,o reparatie de chiuloasa care se rezuma la simeringuri supape,obligatoriu supapele de reformat...pretul este astronomic.Crestrea de compresie ca sa zic asa pote fi si datorita calaminei depuse in camera de ardere si pe capul pistoanelor...deci in cazul asta nu este relevanta valoarea de 15.
Daca la pornirea la rece scoate fum alb cateva secunde dupa care dispare ...acesta se datoreaza scurgerilor de ulei pe langa simerigurile de supape in capul pistonului cat timp motorul sta.
Sfatul meu este sa fiti siguri de corectitudinea operatiunilor de recrificare,formare a supapelor deoarece orice scapare de gaze fierbinti spre coada supapelor dupa ce simeringurile au fost schimbate le distrug destul de repede, deci dupa ceva timp va reapare problema.
Ca producatori va recomand TRW pentru supape care sunt si furnizori de prim montaj la OPEL si ELRING pentru simeringuri.
Daca la pornirea la rece scoate fum alb cateva secunde dupa care dispare ...acesta se datoreaza scurgerilor de ulei pe langa simerigurile de supape in capul pistonului cat timp motorul sta.
Sfatul meu este sa fiti siguri de corectitudinea operatiunilor de recrificare,formare a supapelor deoarece orice scapare de gaze fierbinti spre coada supapelor dupa ce simeringurile au fost schimbate le distrug destul de repede, deci dupa ceva timp va reapare problema.
Ca producatori va recomand TRW pentru supape care sunt si furnizori de prim montaj la OPEL si ELRING pentru simeringuri.
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
intr-adevar, modulul de aprindere poate fi o problema (o am si eu si din nefericire bubele sint foarte "subtile" si NU IES PE TESTER...); la mine la fel una din bujii e mai afumata si are tendinta de a mai da in nas
relanti instabil mai poate veni si de la throttle valve body (corpul clapetei de acceleratie)- desi nu ai specificat daca asta ai curatat cu 2+2
daca zici ca isi revine oarecum in regim de mers intins banuiesc ca mergi predominant drumuri f. scurte SI in oras (pina in 5 km si nu ajunge la temperatura optima => depuneri)
o posibila rezolvare ar fi metoda mentionata de maiandrei: "italian tuning"; problema e ca nu ai o autostrada la dispozitie (si nu cred ca vrei sa astepti pina o construiesc p-aia Buc-Bv ...).
relanti instabil mai poate veni si de la throttle valve body (corpul clapetei de acceleratie)- desi nu ai specificat daca asta ai curatat cu 2+2
daca zici ca isi revine oarecum in regim de mers intins banuiesc ca mergi predominant drumuri f. scurte SI in oras (pina in 5 km si nu ajunge la temperatura optima => depuneri)
o posibila rezolvare ar fi metoda mentionata de maiandrei: "italian tuning"; problema e ca nu ai o autostrada la dispozitie (si nu cred ca vrei sa astepti pina o construiesc p-aia Buc-Bv ...).
- Drogas
- ****
- 1,258 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,258
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- popeye
- **
- 153 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Astra 2003 Y17DT
- Tg-Jiu
popeye
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Tg-Jiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
am avut si eu o astra C16 NZ din 92 cu multe mii de km la bord si la un moment dat s-a aprins un martor in bord, fata ca motorul sa aiba vreo simptoma ca nu ar merge bine. La ceva timp(cateva zile) a inceput sa aiba aceleasi simtome pe care Daniel Lefter le descrie. Relanti instabil , mers inecat, pierdere de putere.
Am schimbat tot ce se poate schimba pe o masina(sonde, senzori,bujii. fise, calculator, aprindere ), absolut tot....SURPRIZA- motorul facea la fel...
Mergea rau doar cand il tinem accelerat la 3000 de ture cateva secunde si apoi dadeam drumul brusc la acceleratie...La tester nicioadata nu arata erori, nici cand mergea rau..
Pana la urma mi-a cazut in mana un DuaLube si dupa ce l-am bagat masina a inceput sa faca tot mai rar...Am vandut-o iar cel care a luat-o nu a mai avut niciodata probleme cu ea..
Mentionez ca am pus tot piesele vechi(senzori etc), deoarece tot ce am schimbat am luat de pe masina unui prieten si faceam doar probe.
Am schimbat tot ce se poate schimba pe o masina(sonde, senzori,bujii. fise, calculator, aprindere ), absolut tot....SURPRIZA- motorul facea la fel...
Mergea rau doar cand il tinem accelerat la 3000 de ture cateva secunde si apoi dadeam drumul brusc la acceleratie...La tester nicioadata nu arata erori, nici cand mergea rau..
Pana la urma mi-a cazut in mana un DuaLube si dupa ce l-am bagat masina a inceput sa faca tot mai rar...Am vandut-o iar cel care a luat-o nu a mai avut niciodata probleme cu ea..
Mentionez ca am pus tot piesele vechi(senzori etc), deoarece tot ce am schimbat am luat de pe masina unui prieten si faceam doar probe.
- Daniel Lefter
- OP
- 22 mesaje
- din 07 Mai 2006
- Astra 2000 1.6 16V XEL
Daniel Lefter
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 1.6 16V XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2006
- Mesaj Privat
duralube am pus si eu la ultimul schimb de ulei si am trecut dupa cum am specificat initial pe 10W 40, deoarece inainte aveam ulei 5W40 si-l papa.
Modulul de aprindere l-am verificat de doua ori la Opel Victoria si odata la Othello si au spus ca e perfect (dar daca nu ies pe tester dupa cum spune Zafirul ...ceea ce nu m-ar mira sincer sa fiu dar nici nu stiu ce sa-i fac )
Injectoarele au fost curatate la reprezentanta cu solutie , formand un circuit inchis, bujiile schimbate acum 4 luni.
Am tot citit pe forum despre o gramada de variante eg: clapeta de acceleratie, supapa magnetica de purjare a rezervorului (dan ciucureanu-felicitari), Valva EGR, senzor MAP, IAC .....si altele dar mi s-a spus la ambele service-uri ca totul e OK.....???Vreau sa va spun ca mecanicul de la OPEL Victoria este foarte bun si am incredere in el. Asta nu inseamna ca nu poate sa greseasca
O sa o mai las asa vre-o doua luni si daca nu se schimba nimik cred ca o sa-i fac segmentarea si curatarea valvelor si o sa va tin la curent.
Totusi am o retinere sa nu arunc cu banii pe geam degeaba.
Multumesc
Tinem legatura
PS: Zafiru nu te-am uitat cu berea aia de la baterie
Modulul de aprindere l-am verificat de doua ori la Opel Victoria si odata la Othello si au spus ca e perfect (dar daca nu ies pe tester dupa cum spune Zafirul ...ceea ce nu m-ar mira sincer sa fiu dar nici nu stiu ce sa-i fac )
Injectoarele au fost curatate la reprezentanta cu solutie , formand un circuit inchis, bujiile schimbate acum 4 luni.
Am tot citit pe forum despre o gramada de variante eg: clapeta de acceleratie, supapa magnetica de purjare a rezervorului (dan ciucureanu-felicitari), Valva EGR, senzor MAP, IAC .....si altele dar mi s-a spus la ambele service-uri ca totul e OK.....???Vreau sa va spun ca mecanicul de la OPEL Victoria este foarte bun si am incredere in el. Asta nu inseamna ca nu poate sa greseasca
O sa o mai las asa vre-o doua luni si daca nu se schimba nimik cred ca o sa-i fac segmentarea si curatarea valvelor si o sa va tin la curent.
Totusi am o retinere sa nu arunc cu banii pe geam degeaba.
Multumesc
Tinem legatura
PS: Zafiru nu te-am uitat cu berea aia de la baterie
- popeye
- **
- 153 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Astra 2003 Y17DT
- Tg-Jiu
popeye
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Tg-Jiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
La asa consum de ulei trebuie sa se vada fum albastrui
Compresia masurata cica nu e elocventa de multe ori,depinde mult de turatie,incalzire,cit ulei e pe cilindri;mult mai edificatoare/sigura e poate culoarea bujiilor
E usor si ieftin de schimbat (mai intii) simeringurile de supape;daca se aude un pufait in esapament probabil e si o supapa arsa;trebuie desfacuta chiulasa si schimbata,cred.
Compresia masurata cica nu e elocventa de multe ori,depinde mult de turatie,incalzire,cit ulei e pe cilindri;mult mai edificatoare/sigura e poate culoarea bujiilor
E usor si ieftin de schimbat (mai intii) simeringurile de supape;daca se aude un pufait in esapament probabil e si o supapa arsa;trebuie desfacuta chiulasa si schimbata,cred.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
nicemike
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 Y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2006
- Mesaj Privat
Am avut si eu probleme cu o astra,relantiu instabil si consum de ulei,mergea in 3 pistoane si am schimbat cateva seturi de bujii.Am circulat asa vreo 2000 km, am fost la service-uri dar nu i-au dat de cap, era sa desfac motorul.Pana la urma de vina a fost un furtun de la un vacuum iesit de la locul lui.
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
nicemike a scris:Am avut si eu probleme cu o astra,relantiu instabil si consum de ulei,mergea in 3 pistoane si am schimbat cateva seturi de bujii.Am circulat asa vreo 2000 km, am fost la service-uri dar nu i-au dat de cap, era sa desfac motorul.Pana la urma de vina a fost un furtun de la un vacuum iesit de la locul lui.
Nu inteleg ce treaba au bujiile tale cu mersul motorului .
- Daniel Lefter
- OP
- 22 mesaje
- din 07 Mai 2006
- Astra 2000 1.6 16V XEL
Daniel Lefter
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 1.6 16V XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2006
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Azi mi-a murit motorul de vre-o doua ori si dupa vre-o 3 minute de la pornire.Presupun ca se accentueaza problema.Dupa ce lichidul de racire a atins 80 grade nu mi-a mai murit dar tot prost merge.(in trei, cu vibratii, fara vana)Si Dacia lu' tata mergea mai bine. consumul e mare ca draq...parca vad acul cum se duce in jos.Incredibil.ma lasa nervii.
Am fost iar la service si am incercat un alt modul de injectie nou nout.
Rezultat: masina face fel, deci pica faza cu modulul.
Joi ma duc la service pentru alte investigatii.Mi s-a spus ca o sa curete si valva EGR.Cert este ca mai nou domnul de la service nu crede nici pe departe ca tre sa desfac motorul si mi-a mai spus ca ECOTEC-urile mananca ulei din definitie.
Cred ca innebunesc
Aproppo: am sunat in Piatra Neamt sa intreb cat ar costa acolo o segmentare (am un coleg de acolo) si curatat supape si astept un telefon.Manopera e 6 milioane si sincer ma astept la un pret pana in 15 milioane=>jumatate decat la Reprezentanta.Voi mai stiti alte Service-uri bune in BV la care sa ma duc sa intreb. Ar fi de mare ajutor.
O sa va scriu Joi.Poate nu e totusi motorul de vina.
Urati-mi bafta :
Salutare
Azi mi-a murit motorul de vre-o doua ori si dupa vre-o 3 minute de la pornire.Presupun ca se accentueaza problema.Dupa ce lichidul de racire a atins 80 grade nu mi-a mai murit dar tot prost merge.(in trei, cu vibratii, fara vana)Si Dacia lu' tata mergea mai bine. consumul e mare ca draq...parca vad acul cum se duce in jos.Incredibil.ma lasa nervii.
Am fost iar la service si am incercat un alt modul de injectie nou nout.
Rezultat: masina face fel, deci pica faza cu modulul.
Joi ma duc la service pentru alte investigatii.Mi s-a spus ca o sa curete si valva EGR.Cert este ca mai nou domnul de la service nu crede nici pe departe ca tre sa desfac motorul si mi-a mai spus ca ECOTEC-urile mananca ulei din definitie.
Cred ca innebunesc
Aproppo: am sunat in Piatra Neamt sa intreb cat ar costa acolo o segmentare (am un coleg de acolo) si curatat supape si astept un telefon.Manopera e 6 milioane si sincer ma astept la un pret pana in 15 milioane=>jumatate decat la Reprezentanta.Voi mai stiti alte Service-uri bune in BV la care sa ma duc sa intreb. Ar fi de mare ajutor.
O sa va scriu Joi.Poate nu e totusi motorul de vina.
Urati-mi bafta :
Salutare
- popeye
- **
- 153 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Astra 2003 Y17DT
- Tg-Jiu
popeye
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Tg-Jiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
Eu ti-am spus ca am schimbat toata electronica si degeaba..
Hai sa te intreb altceva...
Scoate fum alb la pornire?
Daca da inseamna ca semeringurile la supape trebuie schimbate.
daca scoate fum alb si in mers sau la turatii mari e posibil sa fie segmentii.
Uita-te si la teava de esapament...Normal trebuie sa aiba o culoare rosiatica....Banuiesc ca la tine este afumata...
Hai sa te intreb altceva...
Scoate fum alb la pornire?
Daca da inseamna ca semeringurile la supape trebuie schimbate.
daca scoate fum alb si in mers sau la turatii mari e posibil sa fie segmentii.
Uita-te si la teava de esapament...Normal trebuie sa aiba o culoare rosiatica....Banuiesc ca la tine este afumata...
- Daniel Lefter
- OP
- 22 mesaje
- din 07 Mai 2006
- Astra 2000 1.6 16V XEL
Daniel Lefter
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 1.6 16V XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2006
- Mesaj Privat
- popeye
- **
- 153 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Astra 2003 Y17DT
- Tg-Jiu
popeye
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Tg-Jiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
nicemike
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 Y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2006
- Mesaj Privat
Pt. Visse: era o Astra pe benzina aia. Mergea in 3 pistoane, la al 4-lea bujia era neagra mereu, normal ca nu statea constant in relanti.Cum sa nu aiba legatura bujiile cu mersul motorului? Iar mecanicii pe la service-urile pe unde am fost mai aveau putin si ma convingeau sa-mi desfaca motorul.Nici macar unul nu s-a gandit ca poate sa fie de la un simplu vacuum.
- Daniel Lefter
- OP
- 22 mesaje
- din 07 Mai 2006
- Astra 2000 1.6 16V XEL
Daniel Lefter
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 1.6 16V XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2006
- Mesaj Privat
- comnic5
- **
- 193 mesaje
- din 27 Jul 2006
- Omega 2001 y22dth
- Spania
comnic5
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Spania
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2006
- Mesaj Privat
Da cu filtrul de aer cum stai? In general ma refer la admisia de aer. Vezi sa nu ai ceva infundat. Admisia deficienta de aer duce la cresterea consumului si la un ralanti instabil. De asemenea banuiesc ca o admisie de aer inadecvata face ca motorul tau sa piarda din putere la deal acest lucru explicandu-se prin faptul ca trage (in lipsa aerului suficient) mai multa benzina, ceea ce duce la inecarea lui. Nu stiu daca ipotezele mele sunt corecte, dar merita sa faci o inspectie a sistemului de admisie cu aer.
Cat despre consumul exagerat de ulei, mai mult ca sigur sunt segmentii de vina.
Sper sa fi fost de ajutor si multa bafta.
Cat despre consumul exagerat de ulei, mai mult ca sigur sunt segmentii de vina.
Sper sa fi fost de ajutor si multa bafta.