- paul_fly
- OP
- 233 mesaje
- din 15 Sep 2012
- Insignia 2009 A20DTH
- Alba
paul_fly
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
Deschid un subiect care trateaza o problema mai veche.
Foarte multi colegi cu aceeasi problema "furtun intercooler spart".
Oare nu am putea face o petitie care sa ajunga la urechile celor de la Opel ?
Poate printre noi sunt persoane care cunosc procedura sau poate s-au mai facut sesizari.
Nu credeti ca Opel ar trebui sa suporte reparatia acelei piese care este foarte slaba din punct de vedere calitativ ?
Nu mi se pare corect ca la o astfel de masina, cu pretentii, sa crape furtunul pentru ca nu ai incalzit motorul corespunzator.
Nu sunt unul dintre cei care dau cheie si pleaca dar nici sa stau in masina 20 min sa ajunga apa la 90 grade, sau in mers sa nu depasesc biciclistul ca-mi crapa furtunul
as fi curios sa facem o lista cu cei care au avut aceasta problema si la cat timp dupa ce au achizitionat masina
Foarte multi colegi cu aceeasi problema "furtun intercooler spart".
Oare nu am putea face o petitie care sa ajunga la urechile celor de la Opel ?
Poate printre noi sunt persoane care cunosc procedura sau poate s-au mai facut sesizari.
Nu credeti ca Opel ar trebui sa suporte reparatia acelei piese care este foarte slaba din punct de vedere calitativ ?
Nu mi se pare corect ca la o astfel de masina, cu pretentii, sa crape furtunul pentru ca nu ai incalzit motorul corespunzator.
Nu sunt unul dintre cei care dau cheie si pleaca dar nici sa stau in masina 20 min sa ajunga apa la 90 grade, sau in mers sa nu depasesc biciclistul ca-mi crapa furtunul
as fi curios sa facem o lista cu cei care au avut aceasta problema si la cat timp dupa ce au achizitionat masina
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- cont-sters-77167
- **
- 178 mesaje
- din 11 Aug 2012
cont-sters-77167
- Mesaje scrise: 178
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
Din cite am discutat cu cei de la dealer-ul din Cluj, eu am inteles ca pe masinile pe care le-au schimbat nu mai sunt probleme. Presupun ca e vorba de o piesa din "tinerete" care a suferit modificari spre bine intre timp. E doar o concluzie a ce spuneau cei din service, insa nu se bazeaza pe date certe. Eu unul sustin ideea si cu siguranta ca in categoria asta intra si altele piese.
- paul_fly
- OP
- 233 mesaje
- din 15 Sep 2012
- Insignia 2009 A20DTH
- Alba
paul_fly
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am impresia ca acum furtunul se poate comanda singur. Si e o problema pe care au recunoscut-o si cei din reprezentanta.
Cu petitia voastra e cam greu de miscat ceva; va fi greu dar oricum merita sa le arati obrazul celor de la Opel. Am si eu cateva aspecte(nu legate de furtunul ala buclucas) su care as "contribui" bucuros:D
Cu petitia voastra e cam greu de miscat ceva; va fi greu dar oricum merita sa le arati obrazul celor de la Opel. Am si eu cateva aspecte(nu legate de furtunul ala buclucas) su care as "contribui" bucuros:D
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Putin cam scump,avand in vedere ca furtunul vine impreuna cu cotul din plastic la un pret de aproximativ 600 ron,de aici deducem ca manopera de inlocuire a fost de aproximativ 300ron,banuiesc ca ti-au spus ca a trebuit sa reseteze erorile aparute,etc...
Eu am gasit doar furtunul la 250 ron insa nu-mi poate spune in cat timp vine deoarece acest reper este cerut pentru aproximativ 8000 de masini(nu numai de la noi din tara) si furnizorul este in momentul de fata coplesit de numarul mare de repere cerute,nu am reusit sa aflu producatorul.
Eu am gasit doar furtunul la 250 ron insa nu-mi poate spune in cat timp vine deoarece acest reper este cerut pentru aproximativ 8000 de masini(nu numai de la noi din tara) si furnizorul este in momentul de fata coplesit de numarul mare de repere cerute,nu am reusit sa aflu producatorul.
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
Piesa a fost 638+TVA, deci manopera in jur de 100 RON.
Am si eu un amic care se ocupa de piese de schimb auto, la el pe original costa 700 (TVA inclus). A mai gasit si el de la un producator italian doar furtunul fara cot la vreo 300 RON dar mi-a recomandat sa-mi vad de drum. (de la acelasi producator a adus pentru microbuze Mercedes si au picat toate in mai putin de 6 luni).
Am si eu un amic care se ocupa de piese de schimb auto, la el pe original costa 700 (TVA inclus). A mai gasit si el de la un producator italian doar furtunul fara cot la vreo 300 RON dar mi-a recomandat sa-mi vad de drum. (de la acelasi producator a adus pentru microbuze Mercedes si au picat toate in mai putin de 6 luni).
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Banuiesc,nu este o "fericire" ca in concediu sa te lase masina in drum si sa mai cheltuiesti si vreo 200 Euro,neprogramati
.Manopera de 100 ron este ok avand in vedere ca pentru a demonta acest furtun,trebuie desfacut ornamentul de la proiector,cu destula grija pentru a nu afecta piciorusele de fixare,apoi colierul de strangere a cotului din plastic care trebuie demontat si el cu grija pentru a nu se rupe si modul de scotere a furtunului prin acel spatiu destul de ingust ,apoi pentru a repune totul la loc,chiar nu este mult pretul cerut pentru manopera.
Am observant ca in zona care s-a spart peretele este putin mai subtire,de aceea cred ca cedeaza asa de usor.
Toate aceste probleme sunt datorate faptului ca in momentul declansarii regenerarii nu se aprinde un martor in bord sau cand filtrul de particule este plin nu esti atentionat,iar daca opresti motorul genereaza un cod de eroare care face ca urmatoarea regenerare sa nu mai poata fi initializata.
.Manopera de 100 ron este ok avand in vedere ca pentru a demonta acest furtun,trebuie desfacut ornamentul de la proiector,cu destula grija pentru a nu afecta piciorusele de fixare,apoi colierul de strangere a cotului din plastic care trebuie demontat si el cu grija pentru a nu se rupe si modul de scotere a furtunului prin acel spatiu destul de ingust ,apoi pentru a repune totul la loc,chiar nu este mult pretul cerut pentru manopera.
Am observant ca in zona care s-a spart peretele este putin mai subtire,de aceea cred ca cedeaza asa de usor.
Toate aceste probleme sunt datorate faptului ca in momentul declansarii regenerarii nu se aprinde un martor in bord sau cand filtrul de particule este plin nu esti atentionat,iar daca opresti motorul genereaza un cod de eroare care face ca urmatoarea regenerare sa nu mai poata fi initializata.
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Azi mi-a picat si mie furtunul de la intercooler. Manifeste: in mers, in accelerare "s-a pus in nas" si nu a mai vrut sa traga (limp mode). A aparut masinuta cu cheita...in fine. Ideea e ca si-a dat iar drumu si trage, numai ca din cand in cand la pragul de 140 km/h daca o bruschez intra in limp mode . Cei drept se aude un fasait (pierdere de presiune) la aceelerare brusca si cred ca mai arunca si ceva vapori de ulei. Am pus si un Op-com ceva mai vechi si am gasit eroarea: P2282-52. Sa fie legat de acel furtun? Am cautat ceva-ceva pe net si am gasit 2 posibilitati:
1) senzor MAF
2) pierdere presiune intre clapeta de acceleratie si admisie
1) senzor MAF
2) pierdere presiune intre clapeta de acceleratie si admisie
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Da,acest cod de eroare este legat si de furtunul de la intercooler,daca ai desfacut acel furtun si l-ai gasit fisurat atunci dupa remediere/inlocuire stergi eroarea si mai efectuezi o diagnoza intrucat este posibil daca filtrul de particule este plin sa-ti mai apara o eroare de la senzorul de presiune diferentiala.Daca este cazul efectueaza o regenerare fortata pentru a curata filtrul de particule.
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat