- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
Deci sa incepe cu inceputul...
VECTRA C 2.2 DTI
-OP-COM=Erori ZERO
-Furtunase TOATE OK
-TURBO LUCREAZA
-MASINA + CHEIA nu se aprinde pe bord !
De vreo cateva zile imi da de banuit ca problema masinii provine de la senzorul din admisie ce masoara presiunea aerului..Chestia e ca nu prea stiu care este rolul lui si ce efecte negative are daca este stricat sau nu functioneaza corect...Din cate stiu eu un senzor ori merge ori nu mai merge nu cred ca are momente cand e functional si cand nu...
Si acum simptomele masinii sunt:
- pedala de acceleratie moale(exceptie fac treptele 1 si 2)
-accelereaza greu....masina incepe sa traga undeva la peste 2500rpm...
-sunetul motorului este schimbat
-lag in acceleratie cand schimb treptele(in treapta a-3-a se simte foarte urat ca si cum turbina ar sufla pe langa furtun)
-da in nas
-per total masina e moale,mai ales cand e foarte cald afara..
Problema ciudata este e ca nu tot timpul face asa.Exista perioade cand masina trage cum trebuie accelereaza bine de la 2000-2200rpm se simte cuplul
Inainte cand o tineam in 2200 si o calcam brusc se simtea cum ma baga in scaun...nu mai simt acelasi lucru acum...se comporta ca o Vectra C 2.0 diesel ...
VECTRA C 2.2 DTI
-OP-COM=Erori ZERO
-Furtunase TOATE OK
-TURBO LUCREAZA
-MASINA + CHEIA nu se aprinde pe bord !
De vreo cateva zile imi da de banuit ca problema masinii provine de la senzorul din admisie ce masoara presiunea aerului..Chestia e ca nu prea stiu care este rolul lui si ce efecte negative are daca este stricat sau nu functioneaza corect...Din cate stiu eu un senzor ori merge ori nu mai merge nu cred ca are momente cand e functional si cand nu...
Si acum simptomele masinii sunt:
- pedala de acceleratie moale(exceptie fac treptele 1 si 2)
-accelereaza greu....masina incepe sa traga undeva la peste 2500rpm...
-sunetul motorului este schimbat
-lag in acceleratie cand schimb treptele(in treapta a-3-a se simte foarte urat ca si cum turbina ar sufla pe langa furtun)
-da in nas
-per total masina e moale,mai ales cand e foarte cald afara..
Problema ciudata este e ca nu tot timpul face asa.Exista perioade cand masina trage cum trebuie accelereaza bine de la 2000-2200rpm se simte cuplul
Inainte cand o tineam in 2200 si o calcam brusc se simtea cum ma baga in scaun...nu mai simt acelasi lucru acum...se comporta ca o Vectra C 2.0 diesel ...
cristig89- Suspendat
- 123 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Vectra 2004 Y22DTR
- Satu Mare
cristig89- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
ZuuM
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2003 ZI8XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2010
- Mesaj Privat
cristig89- Suspendat
- 123 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Vectra 2004 Y22DTR
- Satu Mare
cristig89- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
cristig89 a scris:Aceeasi probleme o am si eu.De vina cred ca este debitmetrul si intradevar cand am masurat cu testerul intre pin-ul 3 si 5 aveam o valoare mult mai scazuta decat ce imi dadea autadata.Momentan mi-am costruit un mic amplificator care sa-l ridic la valorile standard.
Mi-am achizitionat un alt debitmetru si un senzor de presiune galerie admisie...o sa le schimb weekendul acesta sa vedem cum se comporta masina cu acestea.
Apropo cum se schimba senzorul acela de pe galeria de admisie? Cum se scoate de acolo?
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Iti trebuie o tubulara de 8, un clichet sau un T-eu, se desface surubul si se trage afara(iese un pic mai greut). Ce o sa ai de furca e cu suruburile de la debitmetru EU am reusit cu un cleste de scos cuie sa le desfac, nu aveam stea cu gaura ca sa intre in surub Sa ne spui si noua diferentele, la mine senzoru a costat vreo 150 de lei parca...L-am schimbat acum 2 luni ca ori fara el, sau cu tot cu el la fel mergea masina, desi nici acuma nu s-a schimbat mersul masinii, astept bani pt debitmetru ca m-am saturat sa tot merg cu cel de vito )
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
hiperul a scris:
Mi-am achizitionat un alt debitmetru si un senzor de presiune galerie admisie...o sa le schimb weekendul acesta sa vedem cum se comporta masina cu acestea.
Apropo cum se schimba senzorul acela de pe galeria de admisie? Cum se scoate de acolo?
cristig89 a scris:Aceeasi probleme o am si eu.De vina cred ca este debitmetrul si intradevar cand am masurat cu testerul intre pin-ul 3 si 5 aveam o valoare mult mai scazuta decat ce imi dadea autadata.Momentan mi-am costruit un mic amplificator care sa-l ridic la valorile standard.
Mi-am achizitionat un alt debitmetru si un senzor de presiune galerie admisie...o sa le schimb weekendul acesta sa vedem cum se comporta masina cu acestea.
Apropo cum se schimba senzorul acela de pe galeria de admisie? Cum se scoate de acolo?
Cam cum arata acel amplificator?
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
alex_paval a scris:Iti trebuie o tubulara de 8, un clichet sau un T-eu, se desface surubul si se trage afara(iese un pic mai greut). Ce o sa ai de furca e cu suruburile de la debitmetruEU am reusit cu un cleste de scos cuie sa le desfac, nu aveam stea cu gaura ca sa intre in surub Sa ne spui si noua diferentele, la mine senzoru a costat vreo 150 de lei parca...L-am schimbat acum 2 luni ca ori fara el, sau cu tot cu el la fel mergea masina, desi nici acuma nu s-a schimbat mersul masinii, astept bani pt debitmetru ca m-am saturat sa tot merg cu cel de vito
salut...salut alex cu debitmetrul ma descurc...ca doar tu parca m-ai invatat un truc deci l am desfacut de vreo 2 3 ori nu e mare lucru...cu senzorul acela mi-e frica sa nu l rup
Daca cumparai debitmetru nou sigur se simtea diferenta...e imposibil sa nu o simti...
Eu am achizitionat un debitmetru de pe o alta vectra la fel si senzorul ...nu le am luat noi...eu cu 150 lei le-am luat pe ambele
sylvyano
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema la Vectra mea 2.0 2003.(nu e singura problema de altfel). In ultima vremea a inceput sa se aprinda cheitza in bord iar turbina nu mai trage. Faza este ca cheitza se aprinde numai cand sunt cateva secunde pe liber si motorul la relanti. Daca stau pe loc si accelerez putin ,de exemplu la semafor nu se aprinde iar masina merge normal.Am facut 200km la drum lung tinand masina mereu accelerata si in viteza iar de fiecare data cand o lasam pe liber se aprindea cheia si trebuia sa opresc si sa pornesc motorul din mers ca sa o iau de la capat.
Am fost la tester la Adil (pt cunoscatori) si imi arata eroare permanenta intre senzorul de presiune atmosefrica si boost pressure. Am schimbat senzorul de langa filtru de aer (admisie cred) cu unul SH la care vanzatorul mi-a garantat ca merge dar tot aceasi treaba. Acum ma gandesc ca ori e senzorul SH cumparat de vina, ori este celalat senzor de la galerie sau dupa ce achimbi senzorul trebuie resetat din tester. Care o fi problema?
Ms
Am si eu o problema la Vectra mea 2.0 2003.(nu e singura problema de altfel). In ultima vremea a inceput sa se aprinda cheitza in bord iar turbina nu mai trage. Faza este ca cheitza se aprinde numai cand sunt cateva secunde pe liber si motorul la relanti. Daca stau pe loc si accelerez putin ,de exemplu la semafor nu se aprinde iar masina merge normal.Am facut 200km la drum lung tinand masina mereu accelerata si in viteza iar de fiecare data cand o lasam pe liber se aprindea cheia si trebuia sa opresc si sa pornesc motorul din mers ca sa o iau de la capat.
Am fost la tester la Adil (pt cunoscatori) si imi arata eroare permanenta intre senzorul de presiune atmosefrica si boost pressure. Am schimbat senzorul de langa filtru de aer (admisie cred) cu unul SH la care vanzatorul mi-a garantat ca merge dar tot aceasi treaba. Acum ma gandesc ca ori e senzorul SH cumparat de vina, ori este celalat senzor de la galerie sau dupa ce achimbi senzorul trebuie resetat din tester. Care o fi problema?
Ms
sylvyano
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Fii fara frica, nu se rupe, tragi de el afara si iese. Problema e ca daca vrei sa-l cureti, grija mare ca eu l-am rupt pe-al meu, are un fel de dioda , nu stiu ce e exact aia, si daca-l cureti cu carpa atunci il rupi, cel mai bine cu un diluant puternic si il freci un pic in solutie , se curata singur .
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
sylvyano a scris:Codul este P0105 Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
la tine e de vina senzorul de presiune ...acela de vine pe galeria de admisie...
Eu unu n-am nicio eroare...singura eroare la mine e de la electroventilator care nu mi porneste decat pe treapta a-2 a
Nu e nevoie sa resetezi nimic dupa ce schimbi senzorul... sau daca chiar vrei sa resetezi "ceva" scoate borna cu "-" de la baterie 20-30 minute si s-a rezolvat
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
sylvyano a scris:Salut,
Am si eu o problema la Vectra mea 2.0 2003.(nu e singura problema de altfel). In ultima vremea a inceput sa se aprinda cheitza in bord iar turbina nu mai trage. Faza este ca cheitza se aprinde numai cand sunt cateva secunde pe liber si motorul la relanti. Daca stau pe loc si accelerez putin ,de exemplu la semafor nu se aprinde iar masina merge normal.Am facut 200km la drum lung tinand masina mereu accelerata si in viteza iar de fiecare data cand o lasam pe liber se aprindea cheia si trebuia sa opresc si sa pornesc motorul din mers ca sa o iau de la capat.
Am fost la tester la Adil (pt cunoscatori) si imi arata eroare permanenta intre senzorul de presiune atmosefrica si boost pressure. Am schimbat senzorul de langa filtru de aer (admisie cred) cu unul SH la care vanzatorul mi-a garantat ca merge dar tot aceasi treaba. Acum ma gandesc ca ori e senzorul SH cumparat de vina, ori este celalat senzor de la galerie sau dupa ce achimbi senzorul trebuie resetat din tester. Care o fi problema?
Ms
Am si eu o problema la Vectra mea 2.0 2003.(nu e singura problema de altfel). In ultima vremea a inceput sa se aprinda cheitza in bord iar turbina nu mai trage. Faza este ca cheitza se aprinde numai cand sunt cateva secunde pe liber si motorul la relanti. Daca stau pe loc si accelerez putin ,de exemplu la semafor nu se aprinde iar masina merge normal.Am facut 200km la drum lung tinand masina mereu accelerata si in viteza iar de fiecare data cand o lasam pe liber se aprindea cheia si trebuia sa opresc si sa pornesc motorul din mers ca sa o iau de la capat.
Am fost la tester la Adil (pt cunoscatori) si imi arata eroare permanenta intre senzorul de presiune atmosefrica si boost pressure. Am schimbat senzorul de langa filtru de aer (admisie cred) cu unul SH la care vanzatorul mi-a garantat ca merge dar tot aceasi treaba. Acum ma gandesc ca ori e senzorul SH cumparat de vina, ori este celalat senzor de la galerie sau dupa ce achimbi senzorul trebuie resetat din tester. Care o fi problema?
Ms
1.turbina lucreaza numai in mers si nu pe loc...
2.NICIODATA nu mai accelera diesel-ul pe loc...nebagata in viteza...
3.senzorul de presiune nu e langa filtrul de aer...cel putin eu asa stiu...n-ai specificat ce tip de motor ai...
4.e diferenta intre senzorul de langa filtrul de aer si senzorul de pe galeria de admisie...vorbesti de 2 lucruri diferite...
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
alex_paval a scris:Fii fara frica, nu se rupe, tragi de el afara si iese. Problema e ca daca vrei sa-l cureti, grija mare ca eu l-am rupt pe-al meu, are un fel de dioda , nu stiu ce e exact aia, si daca-l cureti cu carpa atunci il rupi, cel mai bine cu un diluant puternic si il freci un pic in solutie , se curata singur .
am schimbat si senzorul si debitmetrul...foarte simplu...in 10 min totul e gata daca ai scule
CONCLUZIA: Nicio diferenta...Nu s-a schimbat nimic...
- catalinemil
- **
- 155 mesaje
- din 07 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Buzau
catalinemil
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2009
- Mesaj Privat
am avut aceleasi simptome si am curatat egr si clapeta acceleratie, am pus motorina aditivata, aditiv injectoare,schimbat filtre si mers cu masina in treapta 4 si 5 la 3000-3500 ture 60 km si si-a revenit! chiar nu mai exista acea problema cu dat in nas si lipsa putere! tu ce ulei folosesti si cum mergi cu masina?cati km are masina? eu am motor 1.9 101 cp si acum am pus ulei motul x-clean c3 si este super,merge masina super cu el...si nici nu mai trece asa usor prin turbo sa se depuna pe clapeta acceleratie in admisie si in egr si o turez prin oras de zici ca sunt la curse pe caldurile astea...o prob ar putea fi si sonda lambda care da informatia de gaze arse si masoara cantitatea de oxigen....
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Ma gandesc ca, catalizatorul sa fie o problema...totusi dupa atatia ani, se infunda saracu, mai ales la motorina... eu am in plan sa dau jos catalizatorul sa fac o proba fara el, si eu simt ca a mea nu mai are vlaga care o avea candva,cand bagam talpa si ma lipea de scaun... app : la 2.2dti nu exista sonda lambda iar cu solutie pt curatat injectoare nu recomand parerea mea, multi s-au plans ca li s-au infundat injectoarele sau mai rau, a facut pagube in pompa de injectie...
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare!
Nu prea are treaba uleiul cu datul in nas. Motorul diesel a fost proiectat sa mearga pe ulei, deci daca ajunge ulei in camera de ardere in afara de dpf nu sufera major nicio componenta.
Daca turbina nu are defect n-are cum sa treaca uleiul prin ea, si sa ajunga in compresor deci implicit in admisie. De asemenea in EGR cu siguranta nu ajung vapori de ulei. La Z19DTx, uleiul din clapeta de acceleratie provine din vaporii din gazele calde din carterul de sus.
La motoarele diesel pe evacuare sunt ori senzori de temperatura, pentru cele cu dpf, ori senzori de oxigen pentru cele fara. Deci nu au sonda lambda.
@hiperul Vezi ce presiune cere ECU si ce presiune face turbina, poate sunt diferente. Totusi putin probabil sa ai diferente de presiune si sa nu ai eroare. Verifica EGR, poate numai inchide corect, verifica ce tine de geometria variabila, sau chiar geometria in sine, poate e blocata sau nu functioneaza corespunzator.
Adi G.
catalinemil a scris:am avut aceleasi simptome si am curatat egr si clapeta acceleratie, am pus motorina aditivata, aditiv injectoare,schimbat filtre si mers cu masina in treapta 4 si 5 la 3000-3500 ture 60 km si si-a revenit! chiar nu mai exista acea problema cu dat in nas si lipsa putere! tu ce ulei folosesti si cum mergi cu masina?cati km are masina? eu am motor 1.9 101 cp si acum am pus ulei motul x-clean c3 si este super,merge masina super cu el...si nici nu mai trece asa usor prin turbo sa se depuna pe clapeta acceleratie in admisie si in egr si o turez prin oras de zici ca sunt la curse pe caldurile astea...o prob ar putea fi si sonda lambda care da informatia de gaze arse si masoara cantitatea de oxigen....
Nu prea are treaba uleiul cu datul in nas. Motorul diesel a fost proiectat sa mearga pe ulei, deci daca ajunge ulei in camera de ardere in afara de dpf nu sufera major nicio componenta.
Daca turbina nu are defect n-are cum sa treaca uleiul prin ea, si sa ajunga in compresor deci implicit in admisie. De asemenea in EGR cu siguranta nu ajung vapori de ulei. La Z19DTx, uleiul din clapeta de acceleratie provine din vaporii din gazele calde din carterul de sus.
La motoarele diesel pe evacuare sunt ori senzori de temperatura, pentru cele cu dpf, ori senzori de oxigen pentru cele fara. Deci nu au sonda lambda.
@hiperul Vezi ce presiune cere ECU si ce presiune face turbina, poate sunt diferente. Totusi putin probabil sa ai diferente de presiune si sa nu ai eroare. Verifica EGR, poate numai inchide corect, verifica ce tine de geometria variabila, sau chiar geometria in sine, poate e blocata sau nu functioneaza corespunzator.
Adi G.
- catalinemil
- **
- 155 mesaje
- din 07 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Buzau
catalinemil
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2009
- Mesaj Privat
mavster
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2009
- Mesaj Privat
Ati inceput o discutie pe care eu o cautam de ceva timp...
am si eu un opel vectra b y22dtr, sa zic ca de vreo luna si ceva ma confrunt si eu cu aceasta senzatie ca nu mai se infige masina ca si pana acum si nu am nici un bec apris prin bord
exclud orice discutie despre egr ca trebuie curatat, furtunase verificate ca nu e cazul
ma bate gandul insa ca ar fi vorba despre debitmetru, de ce? pentru ca ea imi face figurile asta cand vrea ea, are momente cand merge bine si momente cand nu merge bine...sunt curios daca voi ati gasit rezolvare, nu am gasit pe nimeni sa schimb debitmetrul cu altul sa vad daca asta e cauza, iar ca sa cumpar unul stiti si voi ca nu costa 5 lei
poate aveti voi alte pareri, de la ce sa faca asa, voi ce ati facut?
am si eu un opel vectra b y22dtr, sa zic ca de vreo luna si ceva ma confrunt si eu cu aceasta senzatie ca nu mai se infige masina ca si pana acum si nu am nici un bec apris prin bord
exclud orice discutie despre egr ca trebuie curatat, furtunase verificate ca nu e cazul
ma bate gandul insa ca ar fi vorba despre debitmetru, de ce? pentru ca ea imi face figurile asta cand vrea ea, are momente cand merge bine si momente cand nu merge bine...sunt curios daca voi ati gasit rezolvare, nu am gasit pe nimeni sa schimb debitmetrul cu altul sa vad daca asta e cauza, iar ca sa cumpar unul stiti si voi ca nu costa 5 lei
poate aveti voi alte pareri, de la ce sa faca asa, voi ce ati facut?
iannnis
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 y 17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2008
- Mesaj Privat
salutari...
masina:astra g y17dti
simptome:nu se accelera decat incet de tot,mai ales in a 2-a,lipsa putere,dat in nas la schimbatul vitezelor....
scos mufa debitmetru...masina mergea mult mai bine...
rezolvare:cumparat debitmetru bosch,cod:0 281 002 180,demontata la dezmembrari de pe o masina astra caravan motor identic cu al meu adusa din anglia(avea volanul pe dreapta),pret:220 lei
functionare:din punctul meu de vedere merge impecabil.
...mi-a fost teama sa-l curat,nici macar nu l-am desfacut din carcasa
o cauza posibila a defectari debitmetrului:ATENTIE la ce meseriasi sau service-uri mergeti...exista posibilitatea ca meseriasul sa aiba un prieten care sa aiba nevoie de un debitmetru care sa functioneze ...punandu-l pe al lui pe masina voastra,debitmetru care este hai sa-i zicem ''obosit''si care o sa va lase cand va este lumea mai draga....
deci masina merge iarasi cum mergea...
salutari...multumesc pt.postari tuturor!
masina:astra g y17dti
simptome:nu se accelera decat incet de tot,mai ales in a 2-a,lipsa putere,dat in nas la schimbatul vitezelor....
scos mufa debitmetru...masina mergea mult mai bine...
rezolvare:cumparat debitmetru bosch,cod:0 281 002 180,demontata la dezmembrari de pe o masina astra caravan motor identic cu al meu adusa din anglia(avea volanul pe dreapta),pret:220 lei
functionare:din punctul meu de vedere merge impecabil.
...mi-a fost teama sa-l curat,nici macar nu l-am desfacut din carcasa
o cauza posibila a defectari debitmetrului:ATENTIE la ce meseriasi sau service-uri mergeti...exista posibilitatea ca meseriasul sa aiba un prieten care sa aiba nevoie de un debitmetru care sa functioneze ...punandu-l pe al lui pe masina voastra,debitmetru care este hai sa-i zicem ''obosit''si care o sa va lase cand va este lumea mai draga....
deci masina merge iarasi cum mergea...
salutari...multumesc pt.postari tuturor!