Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Caroserie
  • vpreda2003

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Va salut!
Astruta mea (Astra G CC din 2002, Z12XE) a suferit un accident frontal.
Daune: bara, spoiler, faruri, radiatoare, ventilatoare, capota aripi etc.
Dar are si cel putin un lonjeron indoit. Acum nu stiu daca este tot lonjeronul indoit sau este doar capul de lonjoron. Plusa ca nu stiu daca cel din stanga a scapat neatins.
In timpul tractatii volanul statea un pic stramb, dar presupun ca e din cauza rotii mici de rezerva montata pe partea stanga.
Intrebarea mea este urmatoare: lonjeroanele la Astra G sunt sudate de caroserie sau sunt prinse cu suruburi?
Deocamdata nu iau in calcul dezmembrarea ei.
P.S. Imi cer scuza ca incep o noua discutie; am cautat deja pe forum despre lonjeroane. Stiu ca acum cativa ani exista un topic "Camera de Garda". Daca mai exista, rog pe domnii administratori sa mute aceasta postare la locul cuvenit.
Va multumesc!
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
vpreda2003 toate masinile sunt sudate in puncte,in suruburi se prind doar cateva subamsamble pe masina(aripi,bari,usi)
  • vpreda2003

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2007

  • Mesaj Privat
In primul rand va multumesc pentru mesaj! Vreau sa va intreb daca stiti sigur ca si la Astra G este sudat in puncte. Recunosc ca de doi ani de cand am luat-o toate interventiile la ea le-am facut singur, dar niciodata nu m-am uitat la cum arata lonjeronul pe dedesupt. Pot sa va spun sigur ca la Dacia 1300 era sudat. Daca tot sunteti in tema, aveti idee cat ar costa indreptarea unui lonjeron?
  • Gaby21990

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Lonjeron-ul este sigur sudat (sudura in puncte) asa era si la vechea dacie ca sa lucreze caroseria (daca nu ar fi sudata in puncte ar fi prea rigida caroseria si posibil sa se rupa)

Indreptarea unui lonjeron se face de cineva foarte priceput si trebuie sa cunoasca cotele masini sa nu iti iasa stramba. Se pune pe "CAL si se trage" iar daca este prea stramb si nu se poate indrepta "cutele care sau format in timpul lovirii" se schimba si cel mai recomandat este schimbat-ul. (STRICT PAREREA MEA)

Destul de mult te costa pentru ce necesita demontarea motorului, cutiei de viteze si faruri, bara, etc... (asta daca vrei sa iasa ca la carte)

Bafta cu masina.
  • vpreda2003

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Atentie la cum mergeti in perioada asta. Sotia a derapat pe mazga aproape de Slobozia, pe A2 si s-a lovit la 120km/h frontal de parapetul din dreapta, apoi s-a rasucit cu 180 de grade si s-a lovit si cu spatele tot de parapetul din dreapta. Pe langa daunele din fata, are stopul stanga spart, spoiler spate rupt, si un pic atinse aripa dreapta spate si haionul. Putea sa iasa mult mai rau. Noroc ca n-a patit nimic. Demontarea o s-o fac singur atunci cand se va mai incalzi.
Partea proasta e ca o sa trec de la Astra G de 1.2 litri si cu GPL la Vectra C cu 2.2 Benzina. Fac zilnic minim 62 de kilometri. Vai de buzunarul meu. Multumesc pentru raspunsuri!
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La Astra G si alte masini sa le spunem moderne, ai lonjeron si cadru motor. Cadrul motor fixeaza motorul pe lonjeroane. In principiu, in caz de impact, motorul intra sub caroserie, si implicit se stramba cadrul motor. Lonjeroanele de obicei scapa cu mici cute, dar acum depinde de unghiul impactului.
Daca vorbim strict de lonjeroane si le ai strambe bine, e mai delicata situatia si necesita schimbare prin sudare sau trase pe ~cal~ iar rezultatele sunt areareori satisfacatoare. In cazul cadrului motor, se gaseste relativ usor nou sau la dezmembrari si fiind prins cu suruburi, nu implica mari probleme.
  • vpreda2003

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns, DB77AAA. Astept sa se mai incalzeasca un pic vremea afara ca sa pot demonta anexele de pe ea si sa vad exact daunele de pe dedesupt. Deocamdata merg cu o Vectra C 2.2 benzina pe care m-am tot incapatanat sa nu o vand. Nu ca mi-ar fi cumparat-o cineva. Ieri i-am pus instalatie de GPL, o ACG Compact. Pana acum merge foarte bine, dar am doar 84km cu ea.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,606
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
vpreda2003. iti dau un sfat cat se poate de prietenesc. nu o repara .. eu m-am izbit de un vitezoman , a fost undeva la 110 20 la ora ... lonjeronu dreapta l-am scurtat cu 8 cm (vizibil ..)(ala stang deplasare 4 cm in lateral exterior) (lovitura undeva la 45 de grade la mine fata de axu lui de mers) l-am inlocuit cu altu sh din dezmembrari ... am reparato.. total .. inclusiv airbaguri , volan plansa bord tot ... NU SE MERITA o data izbita no mai faci si in plus toate piesele din ea is zdruncinate. nu vreau sa te dezamagesc vreau sa te invat de bine . eu acuma sufer cu masina zilnic imi pica ceva la ea(azi alternator, spart furtun de apa sau crapat ceva, pompa inalta pe duca si etc ) ... i-ati una noua sau sh dupa buzunar vinde-o aia veche pe bucati ce poti recupera restu la fier vechi si pui ban la ban si iesi mai in avantaj asa crede-ma .
sanantate si drumuri bune daca vrei si alte info ma intrebi
  • vpreda2003

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc mult de raspuns, kinderasu! Intre timp am reusit sa demontez de pe ea partea din fata. E stramb doar capul de la lonjeronul din dreapta. In principiu vreau sa aduc din afara tot o astra de 1.2 in doua usi, indiferent de culoare, de pe care sa iau radiatoarele, barile, capota, aripile, haion, usile etc. si sa le pun pe a mea si pe urma sa vad cum as iesi mai ieftin, cu o revopsire a elementelor noi la culoarea meea sau cu o revopsire a aripilor spate si plafon ale masinii mele la culoare cu elementele noi si sa fac modificare de culoare in Cartea de Identitate. Aripile pe spate oricum trebuie reparate si revopsite (cu alta culoare sau aceeasi) pe dreapta de la alta lovitura,


iar pe stanga de la ultimul accident!


Motorul si cutia merg bine, am instalatie de GPL, consum mic, taxa platita etc. Cred ca totusi se merita sa o repar, dar depinde cum, pentru ca am cerut niste preturi sh si la cum vreau eu s-o fac, cu geamuri si oglinzi etc (ea nu are decat AC) ajung pe la 4700 de lei, ori la banii asta as vrea sa cumpar o alta la fel ca si motorizare si pe urma ce mai ramane intreg de pe ea sa le revand.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,606
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu e asa rau stricata .... aparent ... dar poti sa o desfaci toata tot botu si apoi ei o decizie .. iti recomand daca e necesar sa dai si motoru jos daca poti .. il pot repara mai usor daca ai de reparat la el .. e mai usor acesu .. si o poti face toata ... si bineteles sa dispui de bani de reparatie ...
Mult suces si rabdare ... ai sa ai nevoie.
daca erai in suceava si asa somej te ajutam cu mare placere ca imi place sa desfac Very Happy!
sanatate
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,606
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
zimi putin indoitura in usa e pe partea dreapta ? nu`mi dau seama .. pare ca e si rasucita caroseria ,, uita-te pe dedesubt ... airbagurile le mai ai sau sunt pocnite nu imi dau seama din poza
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,606
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
imi cer scuze nu am citit complet eram pe telefon ... da nu e asa rau .. incearca sa gasesti piese sh la faruri capota aripi sa fie din fabrica nu te chinui cu piese noi ca asa nu prea dau la "gaura" nu se prea potrivesc ... am patit la a mea si am facut o sumedenie de mici modificari ... ca sa se aseze si tot nu e perfect la linie
  • VAlexandra

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2017

  • Mesaj Privat
va rog sa ma ajutați cu un rãspuns am lãut recent mașina dupã câteva luni dezamãgirea era mare am strâns bãnuț pe bãnuț sa o iau iar acum când ajung la mecanic pentru un scârțâit îmi arata lonjeron ul praf a mai schimbat cineva lonjeron la opel astra g caravan 1.6 benzina?
  • VAlexandra

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2017

  • Mesaj Privat
va rog sa ma ajutați cu un rãspuns am lãut recent mașina dupã câteva luni dezamãgirea era mare am strâns bãnuț pe bãnuț sa o iau iar acum când ajung la mecanic pentru un scârțâit îmi arata lonjeron ul praf a mai schimbat cineva lonjeron la opel astra g caravan 1.6 benzina?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Dacã dai de un tinichigiu bunicel, Îți schimbã doar partea inferioarã a lonjeronului, cu partea prelevatã de pe una din dezmembrãri, în felul ãsta e mai ușor ptr el, merge mai repede, iese și bine, ar trebui sã fie și mai ieftin. Dureazã ceva pânã demonteazã dimprejur (arc, amortizor, etc), ca sã-și facã spațiu de lucru .
  • VAlexandra

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Ii greu sa dau de un tinichigiu bun care sa îl facã toți au reacționat mai rãu ca și când îți dã medici verdict ca mori sant cu moralul la pãmânt nu știu ce sa mai fac mulțumesc Petru rãspuns bibu
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu te demoraliza!
Spune de unde ești(completeazã la profil), poate cã vreun alt opreliști îți poate recomanda un meseriaș.
  • astrag1.2_16v

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Dacã vezi poza mea de profil sã știi cã am avut aceeași situație poate chiar mai rãu lovitura eu cred cã și la tine se poate repara. Nu iese mereu perfect dar poate ieși destul de bine sa nu se observe. Ce vezi in poza e dupã reparație.
  • Csender Atila

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Buna seara,
Opel Corsa C : La verificare Lonjeron rupt,zona f.ruginita. CE ROL ARE LONJERONUL IN SUSTINEREA ROTII .?
La ce pricole ma expun circuland ase ? Va rog raspundeti-mi .
Multumesc
  • astrag1.2_16v

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Orice tabla se repara . Daca a mers la bãtrânele dacii 1300 merge și la Opel, îți trebuie un tinichigiu bun . Sau o alta mașinã cã la primul accident se va face afiș
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Caroserie

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR