Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • djricard0

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salut am facut testul agrafa si mi-a dat aceasta eroare

Am un opel astra sport serie motor C14NZ an 1993 GM-Multec



(CTS) (Low Voltage)

imi puteti spune ce anume trebuie facut ? mentionez ca becul check engine imi sta aprins continuu plus ca uneori moare si motorul

Trebuie schimbat senzorul de temperatura ? sau ce anume trebuie ?
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
incearca in prima faza sa cureti contactele electrice.. sau sa-l desurubezi sa vezi daca nu are depuneri..
  • djricard0

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2012

  • Mesaj Privat
da dar nu prea stiu care este acel senzor multumesc stima ......
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi trebuie sa fie pe carcasa termostatului.. unde intra furtunul gros de la radiator in chiulasa
  • djricard0

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2012

  • Mesaj Privat
intreb se poate schimba daca da unde gasesc asa ceva ?
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Sal...senzorul se poate schimba cu o cheie de 19 daca nu ma insel si arata cam asa

costa in jur de 50 lei, depinde de magazin si firma producatoare, se schimba usor si rapid. te uiti dupa acest senzor si il gasesti cred pe langa admisie si alternator, vezi k o sa curga antigel cand il iei jos (putin), pui degetul si il pui pe cel nou si gata.Bafta
  • djricard0

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2012

  • Mesaj Privat
daca nu ma insel este senzorul cel cu 1 singur fir ? sau gresesc ?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
are un fir ptr. ca e insurubat la masa
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Prima imagine care am postato ieri e un senzor temperatura apa motor cu 2 fire si mufa patrata iar despre ce zici tu e senzor temperatura apa dar pentru ceasul din bord iar mufa e cu un fir si arata asa:

sunt 2 senzori diferiti de aia ti-am atasat si poze sa-ti dai seama despre ce vorbesc, daca te uiti la motor o sa observi cei 2 senzori. bafta
  • djricard0

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2012

  • Mesaj Privat
am inteles si trebuie schimbat cel cu 2 fire din ce am inteles de la tine sper sa il gasesc pe internet pentru modelul de opel pe care il am si sa nu mai faca probleme acestea ca din ce am citit am vazut ca are un rol foarte important cu benzina si toate cele .... pentru ca am observat la rece merge foarte gatuita .........
  • maryus c

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2013

  • Mesaj Privat
am si eu un astra f din 94 si am o mare problema cu ea.o am pe gpl.la 1500 d ture in orice treapta as fi imi trepideaxa motorul de parca ar muri.si ce e mai nasol nu imi prea trage.ajutati-ma va rog
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
djricard0 a scris:am inteles si trebuie schimbat cel cu 2 fire din ce am inteles de la tine sper sa il gasesc pe internet pentru modelul de opel pe care il am si sa nu mai faca probleme acestea ca din ce am citit am vazut ca are un rol foarte important cu benzina si toate cele .... pentru ca am observat la rece merge foarte gatuita .........
Adevarat,senzorul tau de temperatura are 2 pini.Daca ai un ohmetru,poti verifica valoarea senzorului,ce trebuie sa aiba aproximartiv 2950 ohmi,la temperatura de 20 gradeC,360 ohmi la 90 gradeC.Daca se scoate cupla din senzor si se introduc(de proba) in aceasta,terminalele unei rezistente de 3,5 kohmi,motorul va porni in conditii corecte,se va stinge martorul in bord.Problema va persista,in situatia in care cauza e pe instalatie(fir rupt,contact imperfect,etc.).
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
maryus c a scris:am si eu un astra f din 94 si am o mare problema cu ea.o am pe gpl.la 1500 d ture in orice treapta as fi imi trepideaxa motorul de parca ar muri.si ce e mai nasol nu imi prea trage.ajutati-ma va rog


face asa atat pe benzina cat si pe GPL?
  • maryus c

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2013

  • Mesaj Privat
nu.decat pe gaz
pe un deal care il urcam cu a4a pe benzina si asta lejer de abia il urc cu a2a pe gaz
  • djricard0

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2012

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:
djricard0 a scris:am inteles si trebuie schimbat cel cu 2 fire din ce am inteles de la tine sper sa il gasesc pe internet pentru modelul de opel pe care il am si sa nu mai faca probleme acestea ca din ce am citit am vazut ca are un rol foarte important cu benzina si toate cele .... pentru ca am observat la rece merge foarte gatuita .........
Adevarat,senzorul tau de temperatura are 2 pini.Daca ai un ohmetru,poti verifica valoarea senzorului,ce trebuie sa aiba aproximartiv 2950 ohmi,la temperatura de 20 gradeC,360 ohmi la 90 gradeC.Daca se scoate cupla din senzor si se introduc(de proba) in aceasta,terminalele unei rezistente de 3,5 kohmi,motorul va porni in conditii corecte,se va stinge martorul in bord.Problema va persista,in situatia in care cauza e pe instalatie(fir rupt,contact imperfect,etc.).



ceea ce ai explicat aici am inteles dar ceea ce mi-ai spus sa testez mai bagat complet in ceata spre exemplu azi simineata am scos mufa acelui senzor si nu am vazut nici-o schimbare defapt nici martorul in bor nu sa stins probabil ca nu avea cum sa se stinga deoarece nu avea terminalu conectat ceea ce voi face e ca saptamana asta voi schimba acel senzor pentru a vedea daca el este de vina ....... dar ma gandesc oare este vorba despre un anume filet gen pas cu pas filet marit etc ?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Corect,cea mai simpla verificare e...,inlocuirea!Ai sanse sa inlocuiesti un senzor de temperatura bun cu altul bun,si problema sa persiste.E pacat de timp si de bani.Ti-am spus cum se procedeaza,nu pot sa o fac si practic,chiar daca dureaza foarte putin timp.
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
maryus c a scris:nu.decat pe gaz
pe un deal care il urcam cu a4a pe benzina si asta lejer de abia il urc cu a2a pe gaz

eu am vectra C20ne si a inceput sa faca asa cand a venti frigul, am rezolvat problema desuruband inca o tura parca robinetul ala de pe furtunul dintre vaporizator si conducta de la filtru de aer. desfa trei sferturi da o tura si mai desfaci dupa daca e. fa si un semn daca e sa persiste prob sal dai inapoi.
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
ai rezolvat?
  • maryus c

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2013

  • Mesaj Privat
da am rezolvat.aveam probleme si cu aerul.adica aerul de vine din filtru era prea putin.multam
  • Gabriel Ene

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Sall Am si eu un opel astra 1.8 16 v benzina ,imi arunca apa din vasul de expansiune cum o pornesc o arunca pe toata afara ,am schimbat garnitura chiuloasa am planat chiuloasa am schimbat termostatul si tot degeaba ,Daca ma puteti ajuta si pe mine .Va multumesc !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR