- pytagora
- OP
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
sunt nou venit in clubul opel si caut informatii pentru a-mi restaura masina.
am un Opel Rekord din 1967 in doua usi ( nu este sprint coupe) cu cilindree se 1900 cmc, automatic.
trebuie facut motorul intrucit scoate mult fum de ulei. i-am comandat un chit de axa cu came de la kent cams cu care se mareste puterea si cuplul intre 2000-si 6000 de ture, dar as vrea sa si maresc un pic compresia , sa pun niste supape mai mari si niste ghiduri de supape de bronz, iar la astfel de operatii nu se baga nici unul dintre persoanele pe care le cunosc, si mai mult nu stiu de unde as putea sa fac rost de material ( siupape mai mari si ghiduri).
asta e ce ma arde . ma poate ajuta cineva cu ceva adrese , sfaturi , sau informatii???????
multzumesc
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
- pytagora
- OP
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
acum sunt la pasul 1 al planului meu. sa fac motorul, pentru ca asa cum am mai scris ,trebuie facut. daca ma poti ajuta sa pun niste supape mai mari ar fii superb, sar pierde ceva cuplu datorita scaderii vitezei de admisie dar s-ar mai cistiga ceva calutzi la turatii mai mari( asta dupa cunostintzele mele). oricum, ar fii sesizabil modificarea tzinind cont ca ma pregatesc pentru 2 weber-ri 45 dcoe cu aprindere electronica ( o carutza de bani).
dar pina atunci mai e . sa ma vad eu cu motorul facut, daca se poate cam cu ce mi-as dorii.
ar mai fii de notat si ghidurile de bronz care sunt mult mai fiabile decit cele conventzionale.
ideal ar fii si scaunele supapelor tot din bronz, dar asta nici macar nu gindesc ca se poate face in Romania, si oricum prea multzi bani doar pentru a putea alimenta cu benzina fara plumb.
acum in decembrie ii voi cumpara si amortizoarele, KAYABA ajustabile, dar fara obligativitatea de a scadea de garda la sol.
nu e chestie foarte foarte sport dar oricum se poate regla mult mai dur decit ar fi confortabil. si decit o voi folosi eu.
la arcuri ma mai gindesc......nu as vrea sa scad garda la sol.
de bucsi deja am vorbit pentru set din poliuretan.. cam asta e.
ai spus ca se gasesc piese in vederea prepararii........ stiu, dupa cum vezi am gasit chiar foarte multe, dar pentru problema cu chiulasa , nu am solutii, de asta am si ajuns sa dau acest mesaj
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Legat de alimentarea cu benzina fara plumb sa nu crezi ca e asa complicat , nu am vazut motoare CIH care sa aiba probleme evidente datorate functionarii cu acest tip de benzina.Pe langa asta exista chiulase de serie care sunt pregatite pentru exploatarea cu benzina fara plumb.
kirin
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1968 17s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2007
- Mesaj Privat
- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
- pytagora
- OP
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
Kitul de axa este nou dar carburatoarele si galeriile nu deoarece pretul ...... oricum galeriile sunt irmscher, iar weberurile sunt 40 dcoe19, ar fi mers 45 dar chiar si la mina a doua, 45 este o catastrofa financiara.
apropo mai am un WEBER 40 DCOE27 DE VINZARE, nu nou..... daca cineva este interesat, vorbim si atunci va spun setarile de jiglerele si socuri.



imi cer scuze pentru rezolutia foarte mare .
deocamdata atit.
va urma
- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
- pytagora
- OP
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
2) MULTUMESC pentru pontul cu carcasa de termostat. Cred ca ma enervam rau de tot daca vedeam ca nu intra dupa cite planuri imi facusem.
AM si o intrebare : prin ce sistem ai legat pedala de acceleratia carburatoarelor? te-ai legat cu carburatoarele de pirghiile originale sau ai cumparat un chit de actionare, pe cabluri ?
Multumesc anticipat.
Cu respect
Pytagora
- pytagora
- OP
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
- pytagora
- OP
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
Multumesc anticipat pentru fotografiile promise cu actionarea carburatoarelor.
- pytagora
- OP
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
- pytagora
- OP
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
Pretzurile sunt cele mai bune din ce am vazut eu. De moment au inchis pina pe pe 03.08 ( sunt in vacanta).
Dupa ce deschid mai am de luat de la ei bucsile pe fata care sunt vreo 50 de € setul , fara trimitere, deci in jur de 70 cu tot cu trimis.
Pentru pivoti (set complet) las aici adresa . poate e cineva interesat ( http://stores.ebay.es/tb-fahrzeugteile )
kirin
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1968 17s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2007
- Mesaj Privat
- pytagora
- OP
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
- pytagora
- OP
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat