Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • catalin200

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2012

  • Mesaj Privat
In primu rand vreau sa salut toti opelistii din acest forum ,eu fiind membru bebe Very Happy deocamdata.Desi sunt tot umbrela Opel eu am o vectra A din '93motor 1,6.
Nu mai vrea sa porneasca la automat sub nici o forma,electromotorul invarte,pompa de benzina se aude cand pun contactul,doar trasa porneste si dupa nu am probleme porneste la sfert de cheie o anumita perioada dupa apare iarasi aceiasi problema,cate odata o lua si fara sa o trag/impinsa.o lasam cateva ore si o lua singura la automat.
Care ar fi problema ?
Skip ads

  • snicola

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
problema asta a avut-o taica-miu cu un iveco daily si acolo era distributia sarita de la punct. acum nu stiu daca si la tine e asa dar merita sa te uiti.
  • dorinnb

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2012

  • Mesaj Privat
cauzele pot fi multe cel mai bine puneo pe tester si posteaza erorile sigur te va ajuta cineva
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Delcolu si senzor Hall
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca ar fi acestea defecte,ar porni trasa?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Da. Trasa sau impinsa. De aceea am zis de hall
  • catalin200

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2012

  • Mesaj Privat
porneste la 2 metri trasa.dupa opresc motorul si o ia la sfert o perioada porneste dupa iar si iar
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Da. Trasa sau impinsa. De aceea am zis de hall
O masina cu senzorul hall,defect,nu poate porni niciodata,deoarece acesta da semnal pentru aprindere.Nu are importanta modul de rotire a motorului,motorul nu are conditiile minime,indeplinite pentru a porni.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Asa se intampla la TDCI-ul tau
  • moshu1

  • Mesaje scrise: 977
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Verifica si bateria...
  • catalin200

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2012

  • Mesaj Privat
am schimbat si bateria.si inca ceva,am scos fisa principala care vine din bobina in delcou si am pus o bujie sa vad daca da scanteie si nu da din bobina,dar bobina ii buna am verificat-o la alta masina si da curent.am verificat si mufa care vine de la baterie la bobina si are curent.am verificat cu o lampa.am bagat firele de la lampa unul pe baterie si unu pe mufa(+ de la Mufa si - de la baterie )si se aprinde becul.dar eu cred ca nu da (- din mufa asa presupun )a,am curatat mufa degeaba.de unde vine (- de la mufa are siguranta pe undeva etc ?)Sad
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Asa se intampla la TDCI-ul tau
Imi plac polemicile argumentate si purtate pe un ton prietenos.Daca senzorul hall(senzor pozitie vibrochen,printre altele) este defect,calculatorul considera ca motorul nu se invirte si nu declanseaza procedurile de alimentare combustibil si aprindere.De regula, cind faci o afirmatie,esti obligat moral sa o argumentezi...!
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am in familie de ceva vreme un C16NZ. E simptom clasic deja. Le-am cumparat delcou cu totul de la dezmembrari.
@big_electro61 la experianta pe care cauti sa o arati ma asteptam sa diferentiezi foarte bine TDCI de DCI, DTI, CDTI TDI, CDI, etc...
Nu trebuie ca nimeni sa faca exact ce spun eu, caut doar sa informez, asa cum poate sa fie delcoul, la fel de usor poate fi pana de la distributie... si exemplele pot continua.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Regret ca ti-am inselat asteptarile si precizez ca nu caut sa arat nimanui ca as avea experienta,nu are rost. Indignarea mea este ca nu vrei sau nu esti in stare,sa accepti ca un motor ce porneste tras,nu are probleme cu delcoul sau cu senzorul hall(acesta fiind in interiorul delcoului).Cind sunt probleme la aprindere,mai precis la delcou,eu nu inlocuiesc delcoul. Verific tot ce se poate verifica static,fac apoi verificari dinamice si inlocuiesc doar componenta defecta,in delcou.Apropo de diferentieri la motorizari diesel,ar suna aiurea sa zic ca ma pricep stralucit,dar cu modestie spun ca ma descurc...!
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Asteptam sa vedem ce solutie a gasit Catalin...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
@catalin200,imi cer scuze ca m-a luat valul in discutii,oarecum pe subiect,dar ce nu te ajuta pe tine.Eu cred ca in cazul tau,problema consta intr-un contact imperfect,in circuitul aprinderii.Acesta poate fi oriunde,atit pe plus cit si pe minus,de aceea este nevoie de verificari multiple si in cunostinta de cauza,statice si dinamice.In situatii de vibratii puternice(tras,generate uneori de electromotor),acest contact problema(imperfect),se realizeaza corect si motorul porneste.Cel care gaseste contactul imperfect si il curata,stringe,etc.,poti sa-l consideri un meserias bun.
  • catalin200

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2012

  • Mesaj Privat
pe Plus am Curent,dar pe minus nu.am verificat cu o lampa Sad.sunt total de acord cu tn (big_electro61 ) '"Cel care gaseste contactul imperfect si il curata,stringe,etc.,poti sa-l consideri un meserias bun. """""
  • sil99

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2012

  • Mesaj Privat
salut, aceeasi pb am avut-o eu,pornea cand dorea, cu timpul a devenit tot mai frecvent simptomul am fost la tot felul de specialisti care m-au pus ba sa schimb bujii,fise,bobina inductie,carburator etc. impinsa pleca in 2 metri. solutia a fost exact acest senzor Hall,eu am schimbat delcoul cu totul si merge perfect. m-am chinuit cu ea impinsa vreo 2 ani, schimba delcoul eu l-am luat cu ajutorul acestui forum acum 6 luni 1,8mil SH, masina merge brici.
  • catalin200

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2012

  • Mesaj Privat
sil99 multumesc.zilele astea o sa-l schimb.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu cred ca trebuie inlocuit doar ce este defect intr-un sistem,iar inlocuirea sa se faca in urma verificarilor,in cunostinta de cauza.Acelasi efect poate fi generat de cauze diferite,deaceea rezolvarile unora nu se bucura de succes,in cazul altora.Se uita faptul ca,reparatia nu inseamna doar inlocuire de piese,aceasta trebuie sa fie precedata de gindire,logica...,ce vor determina cheltuieli minime. Apropo de senzorul hall,este o simpla bobina,care are o anumita impedanta(nu-mi amintesc exact valoarea,probabil ceva in jurul lui 1500 ohmi,se poate verifica la o masina ce functioneaza,ca etalon) sau poate fi intrerupta.Operatiunea e destul de simpla pentru orice electrician auto,si se va inlocui doar daca este cazul...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR