Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • marius_mx

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut.Detin un astra g de 3 ani.masina este din 2001 motor y20dth,are cam 300000 km(bordu arata mai putin).
De cateva zile masina mea porneste la sfert de cheie,dar,dupa doua secunde de mers la relanti incepe motorul sa mearga de parca ar fi un tractoras Smile
Daca plec cu ea, dupa ce se incalzeste motorul,toarce.
Nu am nici un bec aprins in bord.Totul pare ok din punct de vedere electric.Un meserias mi-a zis ca am uun injector infundat de merge in 2-3 pistoane,dar eu tind sa nu cred asa ceva.Cum e injector infundat doar cand e motorul rece?iar dupa ce se incalzeste nu mai e infundat?
A mai patit cineva asa ceva?
habar nu am de unde sa incep...poate aveti ceva idei.Stima!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Cel mai probabil iti trage aer pe la capacul filtrului de motorina. Poti pune de proba, un filtru cu coliere intre conductele care intra in capacul filtrului si vezi cum porneste a doua zi. Ai grija ca se dezamorseaza daca schimbi filtrul si porneste greu prima data.
Spor la treaba.
  • marius_mx

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
pai daca era din dezamorsare, pornea greu,mai ales ca am bateria pe duca.Deci repet,porneste la sfert poate sa fie cat de mare geru,nu are treba.Doar ca merge in 2 maxim 3 pistoane,se zguduie motoru de zici ca rupe tampoanele.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Am acelasi motor ca al tau de 6 ani. Incearca sa faci ce ti-am spus si dupa aia poti sa ma contrazici daca vrei.
  • marius_mx

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
multumesc frumos pentru raspunsul prompt.dar mai am o intrebare:daca era din filtru de ce daca o ambalez nu se amorseaza si merge tot aiurea?Deci dau la automat porneste,dupa aia 2 -3 secunde merge brici,dupa care merge in 2-3 pistoane,pot sa duc turometru in5000 de ture timp de 2 minute,cand iau picioru de pe acceleratie tot asa merge,pana se incalzeste motoru.daram mai vazut o treaba...daca am pornit-o merge aiurea,o opresc di dupa 15 minute dau la automat atunci merge bine!
Sarbatori fericite tuturor celor ce sunt dedicati masinilor si nu numai Razz !
  • laur_astra

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH Stage 1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2012

  • Mesaj Privat
daca era dezamorsata nu pornea, si odata ce o pornesti ar tebui sa mearga bine pentru ca masina e amorsata in timp ce merge, eo ma gandesc ca poate o fi ceva injectoare murdare s/au blocate, dak ai op com poti sa vez cantitateA de combustibil injectata in motor.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
In momentele cind merge anormal,poti slabi si stringe,pe rind, piulita holender,a fiecarui injector si poti afla daca ai injector ce nu functioneaza si care este.Injectorul la care se slabeste piulita(pina curge motorina) si nu se modifica mersul motorului,acela are o problema.
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,215
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut

Si a mea daca scade tept sun 0 grade face ca in filmare, porneste apoi se balbaie si cloncane fff tare vreo 10 secunde dar apoi merge bine.
Dupa ce am pornito si o opresc porneste bine.

Mentionez ca nu am probleme cu dezamorsarea.De cinci ani m-am obijnuit cu ea cand vine iarna sa faca urat.

http://www.youtube.com/watch?v=Q9OLLJQVEIs
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,268
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
FIX acelasi fum si acelasi zgomot si la mine, la 2,2 dth.
Eu baniuesc injector care nu mai pulverizeaza corect. In termeni de balta... acel injector 'pisa'.
La mine cred ca sunt cel putin 2 duse, pentru ca pe langa zgomot si fum, porneste si foarte greu, la a 3-4 cheie. La tine porneste in 3 si il forteaza si pe al 4-lea sa intre in parametri, dupa 10-15 sec.
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,215
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
@Cip- nu stiu ce sa zic, am schimbat inj (dar nu au fost puse pe stand,am auzit motorul inainte sa il dea jos).Cele care le-am dat jos au fost puse pe stand si erau toate bune dar la fel pornea.Acum mai am un rand de inj verificate si in martie cand se mai incalzeste vreau sa le schimb.
La mine pornirea este la prima cheie dar balbaita rau.
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Tare cred eu ca la voi este problema cu valva de avans ... Ati verificat sa vedeti ?
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,268
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Alex vad ca avem acelasi motor. Unde e pozitionata aceasta valva?
Eu de 2 zile, ca sa nu mai omor la electromotor si la baterie, salt capacul la filtru, dau un fas cu 'Farmec' si o ia la sfert. Se mai balbaie cateva secunde dupa pornire, dar scap de chin.
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,215
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Ar fi bine daca ne-ar putea ajuta @Alex cu ceva detalii, si eu m-am gandit la avans mai demult.Cred ca el e devina cu balbaiala.
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Nu stiu sa-ti spun exact, la mine pompa e cu 2 mufe PSG16, ma gandesc ca difera... Sfatul meu e sa gasesti pe cineva care stie sa interpreteze valorile de pe tester, asa iti vei da seama daca avansul se regleaza.
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
adrian terinte a scris:Salut

Si a mea daca scade tept sun 0 grade face ca in filmare, porneste apoi se balbaie si cloncane fff tare vreo 10 secunde dar apoi merge bine.
Dupa ce am pornito si o opresc porneste bine.

Mentionez ca nu am probleme cu dezamorsarea.De cinci ani m-am obijnuit cu ea cand vine iarna sa faca urat.

http://www.youtube.com/watch?v=Q9OLLJQVEIs


Ai verificat tachetii si axele cu came, sau pompa de ulei daca-ti baga presiune pana sus in rampa ? Ca sa testezi pompa, inainte sa-i dai prima cheie dimineata , pui pe cineva sa scoata capacul de la ulei (nu jorja) si daca arunca ulei inseamna ca ai ulei in rampa ...
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,215
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Ulei este,tacheti sunt buni, culbutorii schimbati.
Cloncanitul si balbaiala sunt de la exploziile din cilindrii si mersul in 2-3 pistoane.Ori este amestec sarac in combustibil ori aer putin.Treaba e ca porneste la prima cheie chiar si la -18,-20 grade dar dupa pornire se balbaie cateva secunde.Cum am zis si mai sus deja m-am obijnuit cu ea si o las asa ca va trece si iarna asta.Nu vreau sa ma mai complic sa umblu pe la altceva si de mers la mecanic pauza ca la noi in tara sunt cam rari.

Numai bine si sarbatori fericite.
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Da, aici e problema din avans... De ce zic asta ? Balbaitul si bataia este din cauza combustibilului care este injectat ori prea devreme, ori prea tarziu fata de momentul exploziei ... Daca era aer insuficient, combustibil prea mult, sau aer prea mult si combustibil putin, atunci ar fi trebuit pe evacuare sa ai fum negru, sau alb-albastrui. Numai bine, sarbatori fericite !
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
ai problema la un injector s-ar putea sa nu mai fie in parametri..si la rece il duc celelalte..ai putea face un test sa vezi cantitatea ce vine pe returul la injectiare sa faci o comparatie intre ele..
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Tare sunt curios daca la el, injectoarele alea dau ceva pe retur. Este posibil ca numai pe vre-un banc sau ceva special de testat injectoare poti verifica asa ceva.
Problema lu' Marius_mx pare sa fie din dezamorsare . Nu ar strica sa verifice furtunasele de retur(eventual sa le schimbe ca nu costa o avere), traseul de alimentare cu motorina in special carcasa filtrului de motorina.
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,215
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut
Baieti eu am ajuns la concluzia cu masina asta ca ”las-o ba ca merge asa”, cand crapa crapa sunt destul de vechi si umblate pe multe drumuri.
Pana acum nu m-a lasat niciodata in drum si a pornit tot timpul, pana cand voi vedea.
Pana nu de mult la fiecare chichita ma agitam si imi puneam 1000 de intrebari si am ajuns la concluzia ca nu are rost.Nu mai umblu la nimic pana merge.

Numai bine
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR