Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • adriannm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Astra H 1,7 cdti ecoflex 110cp din 2009 motor z17dtr :
- oscileaza turatia motor la relatiu atat pe bord cat si motorul in sine (ii scade turatia si apoi isi revine circa 3 cicluri la 2 secunde);
- inainte se comporta asa doar cand era caldut motorul, cand era rece sau cald nu se sesiza, acum nu mai conteaza;
- la diagnoza nu a aratat niciun defect (am incercat trei);
- am bagat aditiv de curatare si am mers cateva sute de km si nici o diferenta;

- porneste bine si la cald si la rece;
- consuma normal;
- trage bine;

Ceva idei pana sa schimb furtune, regulator presiune combustibil, clapeta de acceleratie si multe altele asa cum isi dau cu parerea mecanicii?
Skip ads

  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cica ar fi ceva comun. si a mea are momente cand face la fel.pe test nu a aparut nimic nici la mine
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,448
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
s-a mai discutat...
inlocuiti regulatorul de debit de pe pompa de inalta presiune. E prins in doua suruburi si este DENSO.
  • adriannm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2012

  • Mesaj Privat
corect, asta am crezut si eu ca este, dar regulatorul de debit mai are ca simptome si pornire greoaie si consum mare pe care nu le am
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,448
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu neaparat.
  • gra

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Da, frati de suferinta, este regulatorul de debit de pe pompa (SCV)...
Cautati pentru modelul vostru de motor ultima varinata constructiva.
Problema pleaca de la motorina euro 5, cam prea "uscata" pentru componentele de acest gen. In interiorul valvei este o zona unde diferenta dintre un plunjer si cilindrul in care lucreaza este de 1.5-3 microni! Asta pentru ca trebuie sa etanseze fara garnituri presiuni de 1500-2000 bari.
Probabil noi trebuie sa platim acum intre 600 si 1000 ron pentru o imbunatatire de prelucare de 0.5 microni.
As zice eu ceva acum de noile tehnologii, poluare etc.

PS @adrianm
Ai z17 dtr de 110 cai? stiam ca are 125, dar am ami citit undeva ca au fost ceva motoare trecute cu puterea asta in brief. Ai 125 cai si 280Nm...
Urmatoarea miscare la rece o sa fie sa se opreasca in ralanti fie imediat dupa ce pornesti, fie cand debraiezi.
  • adriannm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Pretul e undeva pe la 800-900 de RON. Se pare ca Opel, masina ieftina la intretinere de la modelul H in sus a devenit mit. Ca sa nu mai spun de pretul unui kit de ambreiaj si a volantei care la fel ca si regulatorul asta par sa se strice intr-o veselie, sunt mai scumpe ca la AUDI(kit ambreiaj opel ~1600Ron).

Iar cu noile tehnologii este o porcarie. Am ales motorul asta 1.7 pentru ca am inteles sa fie motorul cu cea mai veche tehnologie. Este o chestie comerciala, sa isi recupereze banii pe care ii pierd vanzandu-le ieftin.

Nu cred sa fie 125 de cp, nu se simt. In plus modelul meu este 1,7 ecoflex si pe toate site-urile il descriu ca avand 110cp. Mai degraba tipul motorului sa fie gresit.

Fara suparare, dar se pare ca tot pentru care Opel era bun s-a oprit la varianta G. Desi abia l-am achizitionat, confortul lasa de dorit, materialele folosite la interior la fel. Iar pretul pieselor de motor este comparabil cu MERCEDES. Traiesc aceeasi remuscare ca si atunci cand am cumparat E46-le(seria 3). Fiabilitate 0 si piese scumpe. Singura diferenta e ca atunci cand mergea, nu-ti parea chiar atat de rau de bani.
  • gra

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Da, asa este, nu sunt nici fiabile si piesele sunt scumpe. Totul pleaca de la abureala cu normele euro. Noi platim inzecit diferenta de la euro 2 pana la euro5...O groaza de sisteme care spun "ei" ne ajuta, nu fac decat viata mai scumpa si mai complicata. Aveam acum 20 de ani Citroen 2.5 diesel de 73 de cai si consuma 4.5/100 in orice situatie. Acum am motor de 1.7 si consuma 9-10, ca deh avem SCV,EGR,DPF si alte prescurtari costisitoare.
Verifica ce motor ai cu ajutorul seriei masinii si progr. de piese EPC.
Nu o sa gasesti SCV pentru DTJ sau DTR in tara, doar import aprox 7 zile.
Se poate da jos usor si curata putin cu WD40, muiat in amestec de motorina cu ulei si actionat de multe ori la 12Volti. Mai tine o vreme.
Nu stiu daca mufa permite dar si montarea "invers" ajuta. (toatea astea de pe forumuri unde se discuta probleme similare la alte marci cu pompe de inalte Denso HP3 ca ale noastre).
Ca o consolare, aceleasi probleme la Mazda,Toyota, Nissan,cateva Renault, Mercedes 270cdi s.a.
  • algabone20

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema am si eu pe motor de 110cp, nu stiu ce sa ma fac, uneori scade turatia de zici ca se opreste de tot. Foarte neplacut ce sa zic.... mai ales ca piesa e foarte scumpa. O sa incerc tratamentul cu ulei 2T in motorina ca am auzit ca mai unde angrenajul injectoare pompa, din cauza motorinei E5 fara sulf.
  • adriannm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2012

  • Mesaj Privat
unsul acela poate sa fie bun de acum inainte, dar piesa aia se repara doar prin inlocuire mi-e teama
  • gra

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Da, combinatul motorinei cu ulei merge bine dar la motoarele fara DPF. Altfel dai in alte necazuri, mai mari Evil or Very Mad
Da, gresarea piesei este o treaba temporara. Inlocuirea cu piesa cu cod nou este o solutie sa spunem, dar si asta pe 25000-40000km. Fiabilitate, nene, ce sa zic... Oricum, va recomand sa puneti motorina euro 5 normala si nu super.
Am ajuns pe dos si din acest punct de vedere, cautam ce e mai prost, sperand sa fie mai bine, cam ca la alegeri.
  • adriannm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2012

  • Mesaj Privat
am rezolvat prin schimbarea regulatorului, e alt motor acum, dar tare scump, 840 de lei doar piesa!
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
Si la mine oscileaza turatia in ralanti,dar nu tot timpul,asta se intimpla de cind am masina aprox.3 ani.
Nu stiu daca numai la noi cei cu DTJ-DTR se intimpla acest fenomen,dar cu toti cu care am discutat au aceasta problema.
  • gra

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Se intampla si la multe alte marci care au acelasi tip de pompa de inalte...(mazda, toyota, nissan si unele mot. mercedes)
  • adriannm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2012

  • Mesaj Privat
viorel_bce , de trei ani? la mine se intampla de cand am cumparat-o de trei luni, dar daca aveam banii o schimbam din prima zi, avea momente cand oscila atat de rau incat ai fi zis ca merge in 3 pistoane, si acum iarna tot trebuie sa ti motorul pornit la relanti.
  • Andrei Constantin

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Acest fenomen este foarte raspandit, nu este singurul tip de motor unde se simte aceasta fluctuatie, eu am 1.3CDTI(2006/149000km), LA FEL CA SI LA VOI ARE MOMENTE CAND ACEA FLUCTUATIE ESTE MAI PUTERNICA, nu am ce sa ii fac, nu este ceva atat de deranjant.

Succes
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Fluctuatia de care se tot vorbeste apare in timpul mersului cand scoateti masina pe liber, sa zicem va apropiati de semafor si trebuie sa opriti si atunci incepe sa fluctueze sau doar cand stati pe loc?
  • Andrei Constantin

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
NU, fluctuatia apare la mersul in relanti, statul pe loc! Stiu la ce te referi, daca ai problema la care faceai referire ti se intampla, mi s-a intamplat di mie si in scurt timp m- a lasat EGR- ul, se infunda de la mersul subturat sau in timp de la depunerile de funingine....daca mai ai nevoie de informatii iti voi raspunde, BAFTAAA
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
EGR-ul l-am pus nou odata cu curatarea galerie de admisie si tot a continuat sa fluctueze. Ma gandeam sa nu fie regulatorul de presiune.
Oricum multumesc pentru raspuns
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Bogdan, "ai probleme" cu fluctuatiile la relanti?
Vezi ca la DTH asta se trage de la DPF, pentru ca masina este folosita prin oras si nu prea se respecta plajele de turatie, respectiv regimul de mers. Si la Astra H care am avut-o si o cunosti, din cand in cand imi facea si mie. Intrasem la idei pana cand m-a lamurit un baiat de la RUCOM. S-a rezolvat cu un drum in exterior garnisat cu un regim SPORTIV(sa se simta cei 150 CP Smile) ). La mine de aici se tragea.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR