- gaches
- OP
- 142 mesaje
- din 01 Nov 2008
- Signum 2005 Z19DTH
- Vaslui
gaches
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Vaslui
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
Salutari Opelisti.
Am montat un powerbox facut de cei de la ItalianBox pe un Opel Signum Z19CDTI de 150 CP.
Efectul teoretic -192 CP.
Am mers cu masina in concediu si am facut 1.200 km.
Intradevar masina fuge de rupe cu powerboxul iar consumul a scazut (5.4% in loc de 6.2%).
Pe drumul de intoarcere Albena - Vama Veche mi-a intrat in LimpMode si s-a aprins masinuta cu cheia in bord.
Eroarea care a inregistrat-o calculatorul masinii a fost:
P1901 - Particulate Filter Pressure Sensor High Differential Pressure
(75) - Present
Ca sa scap de aceasta problema a trebuit sa ii fac regenerare manuala la DPF.
Dupa acest lucru nu am mai avut probleme pana acasa.
Intrebarea mea la cei care au mai multa tangenta cu aceste lucruri, problema cu DPF-ul o fi aparut din cauza PowerBoxului?
Intainte de pleacrea in concediu am facut schimbul de ulei si i-am pus un tratament de motor Super Duralube HD - pt diesel.
(Am auzit la altii ca daca ii faci regenerare manuala la DPF trebuie schimbat dupa aia uleiul in motor? Oare e adevarat?)
Cei care au incercat cresteri de putere la acest motor ce imi recomandati, sa il pastrez sau sa il dau jos?
Mi-e frica sa nu imi pice turbo sau alte componente la motor.
Astept informatii de la voi.
Multumesc.
Am montat un powerbox facut de cei de la ItalianBox pe un Opel Signum Z19CDTI de 150 CP.
Efectul teoretic -192 CP.
Am mers cu masina in concediu si am facut 1.200 km.
Intradevar masina fuge de rupe cu powerboxul iar consumul a scazut (5.4% in loc de 6.2%).
Pe drumul de intoarcere Albena - Vama Veche mi-a intrat in LimpMode si s-a aprins masinuta cu cheia in bord.
Eroarea care a inregistrat-o calculatorul masinii a fost:
P1901 - Particulate Filter Pressure Sensor High Differential Pressure
(75) - Present
Ca sa scap de aceasta problema a trebuit sa ii fac regenerare manuala la DPF.
Dupa acest lucru nu am mai avut probleme pana acasa.
Intrebarea mea la cei care au mai multa tangenta cu aceste lucruri, problema cu DPF-ul o fi aparut din cauza PowerBoxului?
Intainte de pleacrea in concediu am facut schimbul de ulei si i-am pus un tratament de motor Super Duralube HD - pt diesel.
(Am auzit la altii ca daca ii faci regenerare manuala la DPF trebuie schimbat dupa aia uleiul in motor? Oare e adevarat?)
Cei care au incercat cresteri de putere la acest motor ce imi recomandati, sa il pastrez sau sa il dau jos?
Mi-e frica sa nu imi pice turbo sau alte componente la motor.
Astept informatii de la voi.
Multumesc.
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- gaches
- OP
- 142 mesaje
- din 01 Nov 2008
- Signum 2005 Z19DTH
- Vaslui
gaches
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Vaslui
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Lao
- ***
- 612 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 612
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- gaches
- OP
- 142 mesaje
- din 01 Nov 2008
- Signum 2005 Z19DTH
- Vaslui
gaches
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Vaslui
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- gaches
- OP
- 142 mesaje
- din 01 Nov 2008
- Signum 2005 Z19DTH
- Vaslui
gaches
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Vaslui
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
Puiu_2009
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2017 B20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2009
- Mesaj Privat
Majoritatea celor care au scris au avut dreptate.Eu am acelasi motor si m-am lovit de aceasi problema, dar am rezolvat mai radical, adica am schimbat catalizatorul si DPFul cu un catalizator "Magnafow" pe care am sudat prizele pentru sonda diferentiala. Scoate ceva fum la accelerare dar merita, iar la ITP se incadreaza fara probleme la E4. Succes!
- gaches
- OP
- 142 mesaje
- din 01 Nov 2008
- Signum 2005 Z19DTH
- Vaslui
gaches
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Vaslui
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
Faptul ca ai primit DTC-ul respectiv inseamna ca ori masina inainte de filtru da cu fum maxim (amestec incorect) iar acesta s-a infundat pentru ca nu a putut face fata sa arda atata cenusa, fie ca power-box ul nu lasa masina sa intre in regenerare pacalind diversi senzori desi ECU cere regenerare. Oricare din variante ar fi corecta in cazul taueu unul iti recomand sa dai cutia jos si sa faci o resoftare direct pe softul de pe masina ta, resoftare facuta la un tuner local, eventual unde poti sa te duci inapoi daca softul nu este ce vrei tu. Tuning-boxurile indiferent de tipul lor pacalesc unul sau mai multi senzori cu valori eronate, motorul functioneaza desigur aiurea. Un chiptuning de calitate inseamna logarea parametrilor de functionare atat inainte cat si dupa operatiune pentru a te asigura ca totul este OK.
Zic si eu ... Parerea mea de neavizat ...
Zic si eu ... Parerea mea de neavizat ...
- Giulestina
- **
- 182 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Si eu am avut exact aceeasi problema ca si tine cu DPF-ul. Am facut o resoftare la o firma de tunning si la fiecare regenerare masina imi intra in limp-mode cu service vehicle soon, dabia reuseam sa mai depasesc o caruta. Evident ca in cazul meu era de la resoftarea facuta prost, evident ca la tine este de la powerbox. Am curaj sa pun pariu pe orice ca vei mai avea eroarea asta cat de curand, la urmatoarele regenerari. Mergi la EDS pentru o remapare, e tunnerul lui Opel si tine cont si de DPF.
- gaches
- OP
- 142 mesaje
- din 01 Nov 2008
- Signum 2005 Z19DTH
- Vaslui
gaches
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Vaslui
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
sorynt
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2012
- Mesaj Privat
gaches a scris:Salutari Opelisti.
Am montat un powerbox facut de cei de la ItalianBox pe un Opel Signum Z19CDTI de 150 CP.
Efectul teoretic -192 CP.
Am mers cu masina in concediu si am facut 1.200 km.
Intradevar masina fuge de rupe cu powerboxul iar consumul a scazut (5.4% in loc de 6.2%).
Pe drumul de intoarcere Albena - Vama Veche mi-a intrat in LimpMode si s-a aprins masinuta cu cheia in bord.
Eroarea care a inregistrat-o calculatorul masinii a fost:
P1901 - Particulate Filter Pressure Sensor High Differential Pressure
(75) - Present
Ca sa scap de aceasta problema a trebuit sa ii fac regenerare manuala la DPF.
Dupa acest lucru nu am mai avut probleme pana acasa.
Intrebarea mea la cei care au mai multa tangenta cu aceste lucruri, problema cu DPF-ul o fi aparut din cauza PowerBoxului?
Intainte de pleacrea in concediu am facut schimbul de ulei si i-am pus un tratament de motor Super Duralube HD - pt diesel.
(Am auzit la altii ca daca ii faci regenerare manuala la DPF trebuie schimbat dupa aia uleiul in motor? Oare e adevarat?)
Cei care au incercat cresteri de putere la acest motor ce imi recomandati, sa il pastrez sau sa il dau jos?
Mi-e frica sa nu imi pice turbo sau alte componente la motor.
Astept informatii de la voi.
Multumesc.
Am montat un powerbox facut de cei de la ItalianBox pe un Opel Signum Z19CDTI de 150 CP.
Efectul teoretic -192 CP.
Am mers cu masina in concediu si am facut 1.200 km.
Intradevar masina fuge de rupe cu powerboxul iar consumul a scazut (5.4% in loc de 6.2%).
Pe drumul de intoarcere Albena - Vama Veche mi-a intrat in LimpMode si s-a aprins masinuta cu cheia in bord.
Eroarea care a inregistrat-o calculatorul masinii a fost:
P1901 - Particulate Filter Pressure Sensor High Differential Pressure
(75) - Present
Ca sa scap de aceasta problema a trebuit sa ii fac regenerare manuala la DPF.
Dupa acest lucru nu am mai avut probleme pana acasa.
Intrebarea mea la cei care au mai multa tangenta cu aceste lucruri, problema cu DPF-ul o fi aparut din cauza PowerBoxului?
Intainte de pleacrea in concediu am facut schimbul de ulei si i-am pus un tratament de motor Super Duralube HD - pt diesel.
(Am auzit la altii ca daca ii faci regenerare manuala la DPF trebuie schimbat dupa aia uleiul in motor? Oare e adevarat?)
Cei care au incercat cresteri de putere la acest motor ce imi recomandati, sa il pastrez sau sa il dau jos?
Mi-e frica sa nu imi pice turbo sau alte componente la motor.
Astept informatii de la voi.
Multumesc.
Eu am powerboxul de 3 ani si nu am avut nici o problema.
- mirben
- **
- 276 mesaje
- din 26 Apr 2012
- Insignia 2018
- Arad
mirben
- Mesaje scrise: 276
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2012
- Mesaj Privat
Si eu am powerbox pe masina de aproximativ 1 an si peste 30000 km, masina merge mult mai bine cu el si nici o probleme de functionare, dimpotriva la mers normal consumul pe bord arata ca a scazut cu 1% fata de consumul initial. Eu l-am montat pt ca fac tractari cu platforma si se simte f bine diferenta. Powerbox-ul este noname si l-am luat de pe ebay cu 270 lei transport inclus, de undeva de prin germania, dar am vazut ceva la fel si pe okazii pe la 300 lei. Saptamana trecuta l-am decuplat sa vad cum e fara el si e jale... si-a meritat toti banii. Inainte sa il cumpar am oscilat si eu intre remapare si powerbox si am observat ca de toti care sustin sus si tare remaparea si pe acest forum si pe altele sunt in general cei care se ocupa cu asa ceva, iar cei care chiar au powerbox de ceva timp nu au nici o problema cu el, dimpotriva se bucura de pretul scazut si de faptul ca il poate demonta oricand. Tin sa mentionez ca cei care se plang in unele forumuri de powerbox nu sunt mai multi decat cei care se plang de remapare. Stiu ca o sa sara imediat cu comentarii cei care fac remapari, dar cei care folosesc de ceva timp powerbox stiu despre ce vorbesc. Bafta celor care cauta caluti indiferent ce varianta aleg.
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat