Cu totii stim, ca daca aerul este umed, respiri mai greu, si la fel de bine stim cu totii ca daca ar fi mai uscat, te simti mai bine. Tocmai de aceea, acest efect secundar este privit ca fiind benefic la sistemul de AC, cand defapt acesta este doar un efect secundar, negandit initial de catre cei care au dezvoltat AC-ul.
Daca o luam un pic logic, ar rezulta asta :
- Valva interioara, sau radiatorul din bord, sau schimbatorul de caldura (cum vreti voi sa-i spuneti) da o temperatura constanta, de sa zicem 10 - 15 * C ;
- La iesirea din acel schimbator de caldura, aerul trebuie sa aiba tot in jur de 10 - 15 grade, indiferent de temperatura initiala a gazului
Spuneti-mi ca logica mea e varza ... sau nu. Dar vreau o explicatie logica.
Oricum, la mine am observat ca daca pornesc AC-ul, se incalzeste habitaclul mult mai repede, decat fara AC pornit. Aici chiar nu aveti cum sa spuneti ca nu e asa, pt ca organizez un demo, cand o fi frig rau afara.
la mine nu e asa! pot sa pornesc si ac-ul dar pana nu se incalzeste apa din motor ..baga tot aer rece ..