Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Iarasi eu! Am motive sa postez consecutiv deoarece nu prea se inghesuie multa lume pe acest subiect, mai mult decat atat, am sa va expun cateva aspecte practice de interes major, puteti sa le spuneti noutati, in caz ca subiectul parea epuizat.
Dupa cum am expus mai sus, dupa doua demontari si remontari EGR in aceeasi zi, cu greselile de executie de rigoare, iata-ma in situatia de a face din nou operatiunea, cu ambele garnituri noi in dotare (nu sunt trei la EGR, aia mai scumpa nu e aici). Alti bani-alta distractie!
Nu pot sa-mi exprim indignarea in privinta conceptului de EGR la Agila! Daca l-as fi proiectat eu, in anii de liceu, ca poate acum m-am mai prostit, tot reuseam sa fac unul mai simplu si mai sigur in exploatare ca asta. Cred ca e o adaptare la un motor proiectat fara acest mecanism. Cat de greu e sa separi temeinic un circuit de gaze de unul de apa? Au facut o piesa simpla si compacta ce-i drept dar in acelasi timp au facut ca soarta unui motor si a tot ce e legat de acesta (exclusiv transmisia) sa depinda de o garnitura de tabla, groasa de mai putin de o jumatate de milimetru.
Adevarat va spun ca nu e lucru de saga cu acest EGR. Pot sa ma opresc aici cu patania mea, o greseala copilareasca, neinteresanta. Dar, cum eu m-am inspirat din cele citite, urmatorii executanti vor avea la indemana un material mai bogat si realistic, poate un pic atins de subiectivismul unui om dezamagit in asteptarile lui.
Nu am pus la socoteala faptul ca garnitura pe care am avut-o initial pe masina avea o fereastra astupata si nu decupata, ca cele achizitionate pt. schimb. Nici nu cred ca e relevant acest lucru: era o fereastra catre... chiulasa. Nu catre vreun orificiu.
Cu toate acestea, nici a doua garnitura (nou-nouta) montata nu a etansat bine. Acelasi fum negru, acelasi miros, apa amestecata cu funingine aruncata pe esapament, mers sacadat la relanti. Imi reprosez faptul ca nu am strans-o destul. Dar cine stie cat inseamna destul, cand nu ai cheie dinamometrica?! Prima montata am turtit-o rau, pe doua am strans-o la trei degete...in zadar atata migala si stres. Doar nu le-am descantat!
Ce-am facut? Mi-am urmat instinctul, vorba unei reclame la TV. Am pus garnitura originala, prima demontata, am dat cu putin silicon pt. garnituri, rezistent la 300 grade C, doar in jurul gaurilor din chiulasa, foarte putin si pe la EGR si cred ca am rezolvat-o. Cat am barait-o in parcare a aruncat o vreme tot apa si funingine, a mai scos putin fum negru apoi si-a revenit. Am mai facut o resetare cu borna scoasa si am lasat-o sa se odihneasca iar eu mi-am facut program de recreere ca am innebunit in astea trei zile.C-o fi bine, c-o fi rau, oi vedea eu! (si voi,bineinteles!)
Era sa uit! Radiatorul meu nu are buson de aerisire pe sus, are doar un robinet de plastic jos, in coltul dinspre motor. Nu am repetat greselile facute prima oara. Am golit lichidul din motor si radiator pe la robinet, cu capacul vasului de expansiune desfacut. Caldura am lasat-o oprita (pe albastru) asa ca a mai ramas ceva lichid in caloriferul instalatiei de climatizare. A curs cam 3.2 l iar la demontarea EGR nu a curs nici o picatura ca nu mai avea ce. Deci asa se face!
La demontarea mufei de la ECU, pe care nici nu am vazut-o prima data, se face asa: impingi cu mana dreapta de manerul ala de tabla inspre planseul care desparte compartimentul motor de habitaclu dar in acelasi timp tragi cu doua degete (cu stanga) de sertarul de la baza mufei (ai de ce s-apuci) si iese. De ce spun asta, cand e scris pe prima pagina a subiectului? Question Ma gandesc ca daca eu n-am priceput din prima or mai fi d-ai ca mine! Sunt doua mufe de acest tip acolo dar cea de sus nu incomodeaza.
Gata, am demontat si remontat EGR de 4 ori, o fac acum si pe intuneric, dar sansele ca garnitura sa etanseze perfect nu stiu care sunt. Asa ca prefer sa nu mai fac asta la masina mea. La a altora...cu mare placere! Razz
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu ca nu recomand dar sunt sceptic in privinta duratei de viata a siliconului dar mai ales sunt retras asupra efectelor pe care le produce atunci cand se desprinde. Acolo totul a fost gandit ca sa fie fest pentru ca sunt suprafete plane. Am observat ca unii mecanici pun si pe garnitura de chiulasa. Acum sa fim seriosi...mai tine garnitura aia 2-3 sute de mii cat a tinut originala?

Aaa... de ce spun si afirm cu tarie...cand am schimbat ultimul egr am pus si eu silicon rezistent la apa si temperaturi minus 70 plus 300. Drept urmare dupa 2 ani m-am trezit cu scursura de antigel intre bloc si egr. Nu e buna solutia cu silicon si am pus si ,, dala bunu"
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
La mine s-a etansat ca lumea din prima, strâns asa la bunul simt. Inainte de a monta garnitura noua am indesat niste cârpe in toate gaurile si am curatat bine cu smirghel (de 400, cred) zonele de contact, fiindca erau ceva depuneri solide pe-acolo.
Am dat jos si scutul termic de la catalizator ca era putin ruginit si ma enerva, l-am curatat si vopsit cu vopsea argintie SINTO pentru tobe, tine la 800 de grade, si acum arata mult mai bine. Vopseaua chiar tine, chiar si pe catalizator - si pe asta l-am schimbat, ca era fisurat un brat.

Va mai dau o idee: vopsiti-va tamburii de frâna si etrierii, arata mai bine si nu e complicat. La tamburi merge cu direct spray, la etriere mai bine cu pensula, pulverizati intr-un pahar si luati de acolo.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Nici eu nu credeam sa ajung sa pun pasta pentru etansare garnituri la o garnitura prevazuta sa etanseze fara... Am ajuns la concluzia ca garnitura e problematica prin constructia ei. Fereastra aceea de care am vorbit, la unele e plina, la altele e goala. La cea plina, cum am avut-o originala, am gasit portiunea aceea de tabla plina de zgura. De ce? Pentru ca maginile in relief ale decupajelor si inclusiv ale acelei portiuni nedecupate nu au etansat. Iarasi, la cele cu toate ferestrele decupate, cand demontam ar trebui sa gasim afumata pe chiulasa doar zona unde circula gazele reintroduse la ardere. Totusi gasim afumata si portiunea aceea inutila unde n-ar trebui sa se vada decat chiulasa, pentru ca la Agila nu sunt decat doua gauri in chiulasa, cea de gaze si cea de lichid racire. Dupa mintea mea nu lasam atata gauroi in EGR pentru directionarea gazelor, faceam gauri doar unde era cazul sa se imbine cu cele din chiulasa iar garnitura o faceam ca pe cea de chiulasa, cu risc de scapari extrem de redus. Atat respect au avut proiectantii pentru Agila incat ai zice ca au facut doar asa...un experiment. Au facut un EGR care sa poata fi pus si la alte tipuri de masini, au pus garnituri tot asa...Nici nu stiu daca au adaptat motorul la EGR sau invers Rolling Eyes
Aviz celor care se plang ca le scade nivelul de lichid din vasul de expansiune si le scoate fum cu miros specific de antigel ars, mai bine verifica EGR-ul inainte de a se gandi la garnitura de chiulasa!
@danut32 te rog sa-mi spui si mie cum ai facut de-ai demontat scutul termic de la catalizator ca vreau si eu sa-l indrept si sa-l fac frumos! Nu cred ca a fost prea intelept sa smirgheluiesti chiulasa, fie si cu o granulatie fina. Suprafetele de contact trebuie mentinute perfect plane si netede. Ai vazut ce subtire e garnitura. Am masurat-o cu sublerul (precizie pana la a 50-a parte dintr-un mm) si mi-a dat 0,45 mm grosime. Am frecat cu o bucata de pasla de-am ametit pana am lustruit chiulasa. Potrivita faza cu "Legile lui Murphy" doar ca eu zic ca la rece baga antigel in evacuare iar la cald antigel in admisie, odata cu gazele reintroduse. Nu cred ca poate sa-mi bage gaze pe circuitul de racire. Gresesc?
Skip ads

  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Scutul termic l-am demontat asa: cu o cheie torx suruburile de deasupra, si cu chiu cu vai surubul dinspre radiator. Tubulara torx nu incape acolo, fixa n-am avut iar cu inelara de 8 am reusit sa-i stric profilul, era intepenit rau de tot. Asa ca vreo trei zile WD40 si incercari cu ce am avut pâna s-a desfacut. Pe urma am inlocuit toate suruburile cu altele cu cap hexagonal, pe astea am sanse mai mari sa le desfac data viitoare.
Poti sa-ti dai jos de tot suportii pentru ridicat motorul, o sa te incurce rau când manvrezi scutul. Eu l-am curatat cu o perie de sârma cu flexul, pe urma cu o cârpa cu diluant si vopsit cu SINTO de tobe (argintiu).

Când am curatat zonele de contact la EGR, nu m-am aucat direct cu smirghelul. Prima data WD40, cârpe, diluant, cu unghiile si de-abia pe urma am luat ce a ramas cu smirghel si cu multa atentie. Stiu ca suprafetele de genul acela trebuie sa fie perfect plane, dar... nu e dracu' chiar asa de negru.

Nu stiu daca are cum sa-ti bage antigel in evacuare pe la garnitura EGR. Ar insemna ca valva e plina ochi, sta deschisa si da afara in evacuarea de la pistonul 4.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
E in regula, merci pentru raspuns! Imi place rationamentul tau, ma asteptam ca si tu te-ai gandit la presiuni, si alte chestii de mecanica fluidelor. Chiar am stat putin in cumpana pana sa fac vreo remarca referitoare la manopera ta (la EGR), sa nu las impresia ca sunt "sfatos". Am facut-o totusi, mai mult pentru altii cu "mana mai grea", sa nu-si distruga chiulasa sau EGR-ul daca se apuca sa dea cu smirghel. Uite asa se fac progresele, prin dezbatere. Daca mai tinem cont ca din EGR gazele sunt aspirate in admisie, intelegem mai bine ce se intampla acolo. Asta ma face sa cred ca nu pleaca gaze in apa, ca sunt sorbite impreuna. Dar nu exclud asa vehement posibilitatea. Totul tine de cat de tare sufla gazul de esapament si de cat de tare trage admisia. Mai e si in functie de momentul in care una e mai puternica decat celalta. E plauzibil ce spui.
In evacuare poate sa intre direct pe la garnitura, pe calea cea mai scurta lichid de racire. Atat din cauza ca gaura de la circuitul de apa/antigel e mai sus ca cea de la gaze cat si din cauza ca dupa ce opresti motorul in esapament e presiunea atmosferica iar pe circuitul de racire 1,4 bar. E vorba ,sa nu uitam, de o garnitura neetansa. Si mai este, intr-adevar si posibilitatea ca EGR sa fie inundat complet, pistonul (mai bine zis valva) sa nu etanseze bine iar lichidul sa urce in gaura de gaze. Nu cred ca asta mi s-a intamplat pt. ca la atata apa mi se oprea motorul imediat ce-l porneam.
Nu am mai vazut ceva postat pana acum referitor la posibilitatea de a desface scutul termic fara sa dai bara jos. Cred ca e o premiera. Cel putin pe acest forum n-am vazut (in nici un caz la Agila). Felicitari!
Daca as fi stiut asta pana sa desfac corpul de la filtrul de ulei!
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am citit si eu postari cu bara data jos ca sa demontezi scutul, nu mai tin minte exact la ce tipuri de Opel dar la mine sigur n-a fost cazul.
O sa incerc sa pun si niste poze.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Totusi, de ce va feriti sa dati bara jos ? Procedura nu este deloc greoaie,
iar daca se da jos si tabla din spatele claxonului se creeaza un bun spatiu de lucru.
Atentie la firele cu conectori proiectoare (unde exista) si la sonda temperatura din bara.
Skip ads

  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Asa greu mi s-a parut si la senzor presiune ulei, si la baia de ulei, si la corp filtru, si la EGR! Cu putine incurajari si explicatii gen "mura-n-gura" o fac si pe-asta, cat de curand. Mor de curiozitate! Mi-ajunge si-atat sa-mi spui: trebuie doi oameni pentru asta?
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Bara poate fi demontata / remontata fara probleme de o singura persoana.
Daca aveti proiectoare in bara, recomand totusi sa va mai ajute o persoana
la sustinerea barii in timp ce dvs. decuplati cuplele electrice (cel putin la prima
demontare pana va prindeti ce si cum).
In zona pasajului rotii aveti prindere cu holzsuruburi si clipsuri de tabla, posibil
ca la prima demontare sa faca ceva probleme din cauza eventualei rugini.
Incepeti demontarea barii prin scoaterea holzsuruburilor din metal.
Restul prinderilor sunt cu clipsuri de plastic (demontarea acestora se face
extragand miezul ~5mm, apoi se scoate intreg ansamblul clips).
Probabil ca veti gasi clipsuri care au cate o "gheruta rupta", bine ar fi sa aveti
comandate si cateva de rezerva, sunt f. folosite si e bine sa aveti 2-3 buc. in torpedou.


  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am si proiectoare, nu mi-e teama de-asta. Ma gandeam la senzori airbag-uri, de temp.ext. si ce-or mai fi pe bara, chestii ascunse care sa necesite debransare borna baterie, mufe ciudate si-alte de-astea, zic si eu ca omu' nestiutor! Si un alt aspect la care te gandesti vrei-nu-vrei: un singur om cred ca sigur da cu bara pe jos si-o zgarie. Trebuie s-o lase de un colt sa se apuce de celalalt. Nu stiu, o fi usor, dar cand vad cate am de desfacut m-apuca dejnadejdea! Da!...Asta e! Asta ne da pe toti inapoi! Dar merita efortul cand te gandesti ca odata facut un lucru, a doua oara e floare la ureche. Chiar o sa cronometrez cat timp imi ia demontatul si cat montatul, cu tot cu invartitul in jurul cozii, datul din colt in colt si-alte nefacute, dupa cum m-o duce capul.
Se vede ca am o bucurie in suflet, am scapat de problemele cu EGR-ul: dupa ce-am mai forjat-o azi dimineata putin prin oras, am lasat-o fara baterie cateva ore cat am fost plecat cu alte treburi, la intoarcere iar mufele toate scoase (au mai scapat vreo doua pe sub baterie ca nu m-am priceput sa le scot), spray de contacte la greu prin ele, inclusiv prin mufa ECU, le-am lasat sa se usuce, le-am mai sters cu carpa apoi contact si tot tabietul pentru resetare. Happy end - martorul "masinuta+cheie fixa" se stinge pana la punerea contactului, cel cu motorul nu se mai aprinde in mers, ceilalti O.K., miros de antigel pe esapament-nu, tractiune buna, mers motor frumos, ajuns acasa - ptiu drace!, martor presiune ulei aprins la relanti. Asta o mai am pe suflet, pe langa multe altele! Razz
In rest, multumirile de rigoare si s-aveti cu totii o zi buna, o luna sau un an, care cum veti citi aceste randuri!
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eu nu m-as juca atat pe la ECU si mai ales cu pulverizari pe mufe. Daca era necesar trecea fabrica la inspectii ca din cand in cand sa dam cu spray. Adica ce vreau sa precizez: daca te joci pe la pc-ul de casa cu spray poti cel mult sa strici ceva in valoare de 100 maxim 150 euro. Problema este ca ai masina sa te duci sa cumperi alta piesa. Daca te lasa ECU in excursie...
Skip ads

  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Fabrica n-a prevazut ca o sa vina un nebun sa-mproste cu apa cu antigel pe mufa si peste tot! Gata cu joaca, acuma stau cuminte!
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Corect, uitasem de treaba asta
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,461
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Hai ca ma doare capul, bara o dai jos singur, lasa mufe ca alea se scot cu o mana si bara in cealalta. Daca ai necaz la suruburi nu forta, baga degripant dar sus nu pe cap ca acolo e vax albina, alta chestie e sa le incalzesti (cele de jos) ca ele stau in plastic si ies mai usor. La montare vaselina mioritica !
Nu va mai speriati atat, ECU doar sa nu indoi pini, bagat apa...verificati eticheta de pe spate, daca nu e se pune una de aluminiu gen intel bla bla de la calculatoare. La ECU se trage putin clama metalica dupa care tras si impins de sina, neaparat asa !
Clipsuri sunt consumabile, cumparati si gata.
Eu mi-am facut distributia cu un deget pus la loc, dus la pus cu el in carpa curata ca era detasat...trebuia sa stau cu mana in sus si voi atatea probleme ? Conduceam masina cu o mana (deget in sus cam indecent), schimbam viteze, tineam de volan, vorbeam la tel cu o mana si voi va cainati ?
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Vezi unde duce neatentia?! O fi fost si degetul al mai lung! Smile Nici ca mai pun mana pe masina! Vezi sa nu! Pai cine a avut Dacie e invatat sa stea toata ziua cu surubelnita si carpa pe langa masina. Eu unul fac de placere una-alta si la Agiluta. Cateodata ma bucur de-mi vine sa spun la toata lumea, altadata dau de necunoscut si iar intreb in stanga si-n dreapta, si nu doar pe forum. Si nu ma sperii de ce urmeaza sa fac ci de cele mai multe ori de ce-am facut deja. Laughing
Exemplu ce-am scris mai sus de informatie inutila din punct de vedere practic. Este deci cam 60% acest forum doar nevoia de a interactiona. Cand va disparea asta...adio. In rest doar tehnica, probleme, sudoare, nervi si bani aruncati.
Dane, vrei-nu-vrei de noi nu scapi, asa ca daca vezi ca incepem ca la gradinita: "aia ce e?", "cum face ala?", s.a.m.d. arata-ne nuiaua! Gata, s-a facut liniste! Tot nu e bine! Ai facut tutoriale prea frumoase si ne-am invatat cu poze dar e buna si o poveste! Merci de sfaturi, in general, nu doar pt.mai sus! Asta e un "extra-bonus" cu dublu inteles. Eu unul am bagat la cap ce era de bagat!
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@Lyonel: poate iti face figuri becul de la ulei, da-l afara ca merge si fara el... Smile
Probabil s-a intâmplat ceva la ultimele demontari. Sau, dupa bunul mers al lucrurilor, dupa ce termini reparatiile într-un loc si rasufli usurat se mai buleste înca ceva, in alta parte.
Nu stiu ce sa zic de circuitul de ulei, nu-l cunosc suficient de bine dar iti doresc depanare/demontare usoara.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Nu, becul la ulei isi face doar treaba pentru care a fost pus. Iar eu sa-l scot, sa nu ma mai deranjeze?! E boala veche la mine, cu presiunea. De fapt din aceasta cauza m-am apucat de verificat atatea! Si culmea ca peste tot am gasit ceva in neregula iar becul se aprinde in continuare. Tu erai cu legile lui Murphy, sa vezi daca n-o fi asa: ultima piesa verificata va fi cea care ar fi trebuit verificata prima! Very Happy
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,461
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Trebuie sa recunoastem ca masinile noastre au trecut de 10 ani, au avut intretinere la neamt cateva schimburi de ulei mineral dupa care tiva la romanika. Si aici se plimba tepe, stati linistiti.
Nu putem avea pretentii la km si ani de munca, cauciucul mai crapa, aia oxideaza, alea nu mai merg ca au depasit de mult limita...
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Bravo! Asta e logica pe care trebuie sa mergem! Mai degraba ar trebui sa ne miram ca mai merg decat sa ne enervam! Dupa ce le-au tavalit nemtalaii cum au vrut, vrem noi sa mearga de parca acum au iesit pe poarta fabricii. Ce le facem noi la Agilute nu le-ar face in veci cineva in Germania. Iar aceste masini nu sunt unele cu care sa te apuci de "liniute". E vorba doar de imbatranirea componentelor si de stilul de mers al fostului proprietar. Eu, stiind ca la mine a fost o lady la volan inainte, ma mir ca mai mege ambreajul si cutia de viteze (apropo, nivelul uleiului de transmisie e fost bun, am bagat numai vreo 60-70 ml). Avantajul e ca nu si-a bagat nasul aproape pe nicaieri, totul e intact. Dezavantajul e ca nu si-a bagat nasul nici pe la motor si distributie si asta n-a fost bine. Mai rau, a pus pe vreunul de pe malul santului sa vada ce are masina. Deci e si dupa soarta!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR