- mfdejavu1981
- *
- 38 mesaje
- din 26 Oct 2011
- Corsa 2001 z10xe
- Bucuresti
mfdejavu1981
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2011
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Electroliza se foloseste ca sa depui un strat de metal pe altul, unul se corodeaza si celalalt nu. Presupun ca nu vrei sa depui si altceva peste depunerile existente, s-ar putea sa existe un material pe care daca-l bagi in baia de electroliza sa atraga pe el numai funinginea aia, iar aluminiul din EGR sa stea pe loc, dar nu stiu care ar putea fi acel material. Daca afli sa ne zici si noua.
- dancuciureanu
- OP
- 16,461 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,461
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mfdejavu1981
- *
- 38 mesaje
- din 26 Oct 2011
- Corsa 2001 z10xe
- Bucuresti
mfdejavu1981
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2011
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
chempes
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2011
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
- scanx
- ***
- 679 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 679
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
chempes
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2011
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Ideea este cam asa, cu motorul cald (reformulez ce scrie la pag. 1 plus experientele proprii):
- motor oprit, fara contact = zero;
- motor oprit, cheia pozitia 2 = 12V - tensiunea bateriei; asta arata ca intra curent in valva si nu e nici o comanda pe ea;
- motor pornit, relanti = 0 - acum valva e comandata pe inchis;
- pe masura ce accelerezi motorul, tensiunea creste fiindca valva se deschide tot mai mult; nu stiu exact pana la cati volti. Nu se vede chiar imediat, la mine devine vizibil de pe la 2200 rpm.
Deci poti avea si 12V (motor oprit si contact) si 8.5V (motor pornit, acelerat) - dar in conditii diferite.
Eu am masurat tensiunile exact asa cum scrie la pag. 1, si exact asa erau si functioneaza bine. Dupa ce am curatat-o.
Daca tot te-ai apucat, verifica-ti si rezistenta bobinei, nu strica.
- motor oprit, fara contact = zero;
- motor oprit, cheia pozitia 2 = 12V - tensiunea bateriei; asta arata ca intra curent in valva si nu e nici o comanda pe ea;
- motor pornit, relanti = 0 - acum valva e comandata pe inchis;
- pe masura ce accelerezi motorul, tensiunea creste fiindca valva se deschide tot mai mult; nu stiu exact pana la cati volti. Nu se vede chiar imediat, la mine devine vizibil de pe la 2200 rpm.
Deci poti avea si 12V (motor oprit si contact) si 8.5V (motor pornit, acelerat) - dar in conditii diferite.
Eu am masurat tensiunile exact asa cum scrie la pag. 1, si exact asa erau si functioneaza bine. Dupa ce am curatat-o.
Daca tot te-ai apucat, verifica-ti si rezistenta bobinei, nu strica.
- Compaq2006
- *
- 3 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Corsa 2003 z10xe
- Bucuresti
Compaq2006
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
Salutare la toata lumea,
De 2 luni sunt posesorulu unui Opel Corsa 2003 cu motor Z10XE si nici nu am facut 1000 km caci problemele au aparut. Masina a fost adusa din Germania (din cate am inteles a fost nefolosita o perioada mai mare de timp) si dupa vizitele fara rezultate la service (doar cu banii luati) si dupa testul pedalelor (noroc cu acest forum) am dat de problema cu EGR-ul, cod eroare 1405. Simptomele sunt relanti instabil, desi motorul trage in mers si bujia nr 3 este afumata urat, ciudat este ca pentru 500m - 1 km motorul merge bine insa dupa ce ajung la 50-60 km/h si incep sa franez se aprinde martorul check engine si pur si simplu se subtureaza... In wkd am curatat clapeta de acceleratie si EGR, doar portiunile metalice, le-am montat la loc si acum motorul deabia mai porneste. Va rog sa ma ajutati in gasirea solutiei pentru ca mai pot scoate un singur rand de numere rosii si ar trebui sa o inmatriculez, dar nu ma pot prezenta asa la RAR. Va trebui sa reiau curatarea EGR-ului si a clapetei inclusiv componentele electrice? (acolo nu am avut curaj sa ma bag) sau trebuie schimbata bobina de inductie?
Multumesc anticipat.
De 2 luni sunt posesorulu unui Opel Corsa 2003 cu motor Z10XE si nici nu am facut 1000 km caci problemele au aparut. Masina a fost adusa din Germania (din cate am inteles a fost nefolosita o perioada mai mare de timp) si dupa vizitele fara rezultate la service (doar cu banii luati) si dupa testul pedalelor (noroc cu acest forum) am dat de problema cu EGR-ul, cod eroare 1405. Simptomele sunt relanti instabil, desi motorul trage in mers si bujia nr 3 este afumata urat, ciudat este ca pentru 500m - 1 km motorul merge bine insa dupa ce ajung la 50-60 km/h si incep sa franez se aprinde martorul check engine si pur si simplu se subtureaza... In wkd am curatat clapeta de acceleratie si EGR, doar portiunile metalice, le-am montat la loc si acum motorul deabia mai porneste. Va rog sa ma ajutati in gasirea solutiei pentru ca mai pot scoate un singur rand de numere rosii si ar trebui sa o inmatriculez, dar nu ma pot prezenta asa la RAR. Va trebui sa reiau curatarea EGR-ului si a clapetei inclusiv componentele electrice? (acolo nu am avut curaj sa ma bag) sau trebuie schimbata bobina de inductie?
Multumesc anticipat.
mimacu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2013
- Mesaj Privat
Buna tuturor posesorilor Opel. Sunt nou in club dar va citesc de ceva ani. Ce sa-i faci, cred ca sunt sociopat. Am cateva intrebari care ma nelinistesc. Am curatat egr-ul dupa indicatiile D-ui Dan ( caruia trebuie sa-i multumesc pt multitudinea de raspunsuri la problemele mele) si nu am schimbat garnitura iar acum masina scoate fum alb si miroase intepator. Aceste semne inseamna garnitura chiuloasa arsa, chiuloasa fisurata etc. acum vine si intrebarea:daca scapa lichid de racire pe la garnitura egr si urca vapori in galeria de admisie? Sper sa fie asa. Am verificat bujiile, sunt uscate(putina calamina) Am scos mufa de la egr si pare ca nu mai scoate fum dar tot intepator miroas gazele. Garnitura egr imediat cum vine comanda o voi schimba. Trebuie sa mai spun ca motorul merge bine ,trage,nu bate, nu merge in 3, nimic. Altceva ce sa fac? sper sa fi fost concis. Multumesc anticipat.
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
@compaq2006: nu cumva prinde aer fals pe undeva? verifica si contactele electrice la firele la care ai umblat. Sau daca n-ai uitat vreun furtun liber.
@mimacu: s-ar putea sa-ti bage antigel in gazele recirculate din cauza garniturii pe care n-ai schimbat-o. Pe forum scria clar ca se schimba garnitura, e din metal care a fost turtit odata la prima montare, la a doua nu mai etanseaza.
@mimacu: s-ar putea sa-ti bage antigel in gazele recirculate din cauza garniturii pe care n-ai schimbat-o. Pe forum scria clar ca se schimba garnitura, e din metal care a fost turtit odata la prima montare, la a doua nu mai etanseaza.
mimacu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2013
- Mesaj Privat
O schimb. Antigelul stiu ca e coroziv. Oare am stricat ceva? Injectoare, senzori,sonde, catalizator......Multumesc pt raspunsul promt. Si ca o paranteza, tin sa laud acest forum pt ca-mi face viata mult mai usoara.sunt Satul de mecanici fara pregatire care iti vorbesc de sus si incearca sa-ti lase impresia ca opereaza pe cord deschis cu tigara fumegand in cotul gurii si cu pantalonii lasati pe vine. Multumesc. Revin cand rezolv.
- Compaq2006
- *
- 3 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Corsa 2003 z10xe
- Bucuresti
Compaq2006
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
adryan056
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2013
- Mesaj Privat
Salutare la toata lumea, recent mi s-a aprins si mie martorul pe bord, am verificat si e P1405 .... ceea ce din cate am citit pe forum e EGR. Problema mea e ca nu am scule sa demontez si nici ca m-as baga prea mult in ce nu imi fierbe oala. Daca este careva prin Timisoara care ma poate ajuta, contracost, da-ti un PM.
b77fda
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,461 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,461
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
danlazar1
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2007 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2012
- Mesaj Privat
M-am apucat de curatat egr-ul cu oarecare teama asa cum am vazut in postul Dlui Cuciureanu caruia ii multumesc din nou,valva era plina de calamina dupa cum puteti vedea in poze unde este valva curatata cu sculele si materialele pe care le-am folosit.garniturile vechi au fost puse de fostul propietar cu o solutie cauciucata neagra,am gasit un surub rupt in corpul egr la acea flansa cu teava de metal (din pacate am observat dupa ce am strans celelalte suruburi si am renuntat sa-l scot ptr ca mi-ar fi trebuit alte garnituri dar il am in vedere ptr data viitoare),dupa ce am curatat totul bec si am dat impulsuri pe motorasul valvei pana m-am plictisit am reusit s-o deblochez in cele din urma,am pus totul inapoi ,am schimbat antigelul care era albastru-verzui si am pus unul nou roz,dupa care am pornit si i-am facut o proba ,nu am mai recunoscut masina! are putere ,se tureaza imediat,nu mai da in nas la turatii mari,intr-un cuvant mie drag s-o conduc!