- silviuromulus
- **
- 116 mesaje
- din 12 Mai 2016
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
silviuromulus
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2016
- Mesaj Privat
- sedanastraj
- **
- 68 mesaje
- din 20 Mar 2017
- Astra 2017 B16XER
- Bucuresti
sedanastraj
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2017
- Mesaj Privat
Anvelopele de marca(gen Pirelli, Vredestein, Michelin...) rezista bine si cca 4...5 ani. Restul nu prea prezinta siguranta dupa 3 ani. Perioadele mentionate se calculeaza de la data fabricatiei(vezi DOT). Daca se iau in considerare si km parcursi, respectiv eventualele lovituri vizibile, scade durata de folosire in siguranta.
- AlexLaur
- **
- 184 mesaje
- din 17 Jan 2017
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
AlexLaur
- Mesaje scrise: 184
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2017
- Mesaj Privat
Salutare!
Subscriu și eu la baterie picata dupã aproximativ 4 ani jumãtate.
A murit subit dupã un drum lung, când am vrut sa pornesc din nou: "Service theft deterrent system!"
Fãcea doar un clic în compartimentul motor, clipea si ledul de la alarma... inițial am crezut ca a luat-o razna alarma sau ca nu mai recunoaște cheia. Greu mi-am dat seama de problema, când am vazut Batery Saver Active. Am pornit-o împinsã și n-am mai oprit-o pana acasã. A doua zi am pus baterie noua și acum totul e în regula.
Mulțumesc celor care au mai postat problema. A fost de ajutor sa regãsesc pe forum eroarea asta: Service theft deterrent system
Subscriu și eu la baterie picata dupã aproximativ 4 ani jumãtate.
A murit subit dupã un drum lung, când am vrut sa pornesc din nou: "Service theft deterrent system!"
Fãcea doar un clic în compartimentul motor, clipea si ledul de la alarma... inițial am crezut ca a luat-o razna alarma sau ca nu mai recunoaște cheia. Greu mi-am dat seama de problema, când am vazut Batery Saver Active. Am pornit-o împinsã și n-am mai oprit-o pana acasã. A doua zi am pus baterie noua și acum totul e în regula.
Mulțumesc celor care au mai postat problema. A fost de ajutor sa regãsesc pe forum eroarea asta: Service theft deterrent system
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
fly_lex
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2013
- Mesaj Privat
Si mie mi-a aparut mesajul cu "Service theft deterrent system!" si m-am "infipt" sa cumpar baterie noua, insa un prieten care are un key-shop, printre care si auto, mi-a zis sa incerc s-o pornesc si cu cealalta cheie.
Surpriza...a pornit fara probleme si am folosit a 2-a cheie cateva zile.
Ulterior l-am intrebat despre explicatie si mi-a raspuns ca e posibil sa fii scapat cheia pe jos (o scapasem), ori sa fi facut condens/umezeala, ori sa fii intrat spirt (pandemie), etc.
Ideea este ca de atunci n-am mai avut probleme ... insa ma astept si eu sa-si dea duhul bateria, masina fiind din 2016.
In concluzie, daca primiti mesajul de mai sus, incercati sa identificati daca problema provine de la cheie sau de la masina,
Abia apoi decideti ce solutie sa aplicati.
P.S.: Citind comment-uri la clipurile existente e youtube cu aceasta problema, am descoperit ca sunt mai multi care au schimbat bateria masinii degeaba
Surpriza...a pornit fara probleme si am folosit a 2-a cheie cateva zile.
Ulterior l-am intrebat despre explicatie si mi-a raspuns ca e posibil sa fii scapat cheia pe jos (o scapasem), ori sa fi facut condens/umezeala, ori sa fii intrat spirt (pandemie), etc.
Ideea este ca de atunci n-am mai avut probleme ... insa ma astept si eu sa-si dea duhul bateria, masina fiind din 2016.
In concluzie, daca primiti mesajul de mai sus, incercati sa identificati daca problema provine de la cheie sau de la masina,
Abia apoi decideti ce solutie sa aplicati.
P.S.: Citind comment-uri la clipurile existente e youtube cu aceasta problema, am descoperit ca sunt mai multi care au schimbat bateria masinii degeaba
- fulgu
- OP
- 149 mesaje
- din 05 Jul 2015
- Astra 2016 Z14XEP
- Bucuresti
fulgu
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2015
- Mesaj Privat
- Marius T.
- ***
- 626 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
- silviuromulus
- **
- 116 mesaje
- din 12 Mai 2016
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
silviuromulus
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2016
- Mesaj Privat
- silviuromulus
- **
- 116 mesaje
- din 12 Mai 2016
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
silviuromulus
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2016
- Mesaj Privat
ana popa
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2015
- Mesaj Privat
Buna seara, am nevoie de ajutor. Am o masina OPEL ASTRA J NOTCHBACK- Motor A16XER din 2014
Am numai 85000 de km la bord, insa am probleme cu kitul de ambreiaj.
F. devreme, cred.
Am cateva nelamuriri legat de pretul pieselor originale si manopera. In service la reprezentanta, imi dau preturi foarte mari, inainte sa mi spuna exact cate, cau care piese trebuie inlocuite.
Am deja o experienta in care tot pentru piese originale, pretul a fost triplu.
Stie cineva sa mi spuna care ar fi pretul maxim la care trebuie sa ma astept si daca imi poate recomanda un mecanic auto bun la o reprezentanta din Bucuresti?
Ce asteptari trebuie sa am legat de aceasta reparatie si la ce trebuie sa fiu atenta sa ma asigur ca pun piesele originale si nu imi fac recomandari ... in plus...
Cu masina eu am ajuns in service, cu motorul pornit la rece... am aflat de la un mecanic cum pot sa fac asta sa pot misca masina de pe loc.... nu stiu daca a fost cea mai buna solutie, insa nu am avut nici un zgomot si la bord nu a aparut nici o avarie... este posibil?
Cert este un lucru. Nu am putut sa mai pun in viteza cu motorul la cald.
Cu multumiri anticipate, sper sa ma lamureasca cineva.
Am numai 85000 de km la bord, insa am probleme cu kitul de ambreiaj.
F. devreme, cred.
Am cateva nelamuriri legat de pretul pieselor originale si manopera. In service la reprezentanta, imi dau preturi foarte mari, inainte sa mi spuna exact cate, cau care piese trebuie inlocuite.
Am deja o experienta in care tot pentru piese originale, pretul a fost triplu.
Stie cineva sa mi spuna care ar fi pretul maxim la care trebuie sa ma astept si daca imi poate recomanda un mecanic auto bun la o reprezentanta din Bucuresti?
Ce asteptari trebuie sa am legat de aceasta reparatie si la ce trebuie sa fiu atenta sa ma asigur ca pun piesele originale si nu imi fac recomandari ... in plus...
Cu masina eu am ajuns in service, cu motorul pornit la rece... am aflat de la un mecanic cum pot sa fac asta sa pot misca masina de pe loc.... nu stiu daca a fost cea mai buna solutie, insa nu am avut nici un zgomot si la bord nu a aparut nici o avarie... este posibil?
Cert este un lucru. Nu am putut sa mai pun in viteza cu motorul la cald.
Cu multumiri anticipate, sper sa ma lamureasca cineva.
nelu22
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2015
- Mesaj Privat
silviuromulus a scris:a, pe langa asta, termostatul mort, ventilatorul merge continuu..logic dupa uleiul din lichidul de racire...
Ulei in lichidul de racire, foarte frecvent la acest motor se datoreaza garniturilor uzate de la racitorul de ulei si trebuiesc inlocuite.
http://www.youtube.com/watch?v=L5ZaqEPzV0w
Cu un pic de indemanare , poti schimba si tu aceste garnituri.
Ultima modificare facuta de nelu22 la Sam 06 Mar, 2021 11:35 pm
nelu22
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2015
- Mesaj Privat
Marius T. a scris:Eu am schimbat distributia.
Kit distributie + pompa apa + 2 pinioane defazoare = 2700 lei + tva
Kit distributie + pompa apa + 2 pinioane defazoare = 2700 lei + tva
Eu am schimbat distributia singur. 45000 Km(5 ani) si iesise vaselina din role, cureaua crapata la interior. Am dat 100 ron pe o trusa de calare si m-am descucat. Defazoarele la mine inca sunt bune. Cca 800 ron m-a costat kitul pe contitech si antigel+ o garnitura la capacul de la culbutori.
Cine se incumeta sa o scimbe singuri sa stiti ca sunt o gramada de tutoriale. Unul e asta : http://www.youtube.com/watch?v=o7tJMB-Nzw8
Ca sa mai continui din gama de defecte, pompa de servo e umeda pe la ax si trebuie sa o inlocuiesc.
- damnatu
- **
- 393 mesaje
- din 03 Dec 2015
- Bucuresti
damnatu
- Mesaje scrise: 393
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2015
- Mesaj Privat
- Georgius
- **
- 380 mesaje
- din 12 Sep 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Prahova
Georgius
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2015
- Mesaj Privat
nelu22
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2015
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- damnatu
- **
- 393 mesaje
- din 03 Dec 2015
- Bucuresti
damnatu
- Mesaje scrise: 393
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2015
- Mesaj Privat
- silviuromulus
- **
- 116 mesaje
- din 12 Mai 2016
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
silviuromulus
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2016
- Mesaj Privat
nelu22 a scris:
Ulei in lichidul de racire, foarte frecvent la acest motor se datoreaza garniturilor uzate de la racitorul de ulei si trebuiesc inlocuite.
http://www.youtube.com/watch?v=L5ZaqEPzV0w
Cu un pic de indemanare , poti schimba si tu aceste garnituri.
silviuromulus a scris:a, pe langa asta, termostatul mort, ventilatorul merge continuu..logic dupa uleiul din lichidul de racire...
Ulei in lichidul de racire, foarte frecvent la acest motor se datoreaza garniturilor uzate de la racitorul de ulei si trebuiesc inlocuite.
http://www.youtube.com/watch?v=L5ZaqEPzV0w
Cu un pic de indemanare , poti schimba si tu aceste garnituri.
multumesc pentru raspuns, nu am vazut pana acum....
bayern
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 a20dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2018
- Mesaj Privat
Salutare !
Am achizitionat si eu de curand un opel astra J motor 1,6 benzina 115 cp si doresc sa i fac schimbul de ulei si inlocuirea filtrelor. Ca ulei ma gandeam sa i pun liqui molly 5w-30 si am mai cautat filtrele de la MANN dar cel de combustibil nu l gasesc nicaieri....nu are masina filtru de carburant sau ce se intampla ? Ca ulei in aceeasi motorizare voi ce bagati ?
Am achizitionat si eu de curand un opel astra J motor 1,6 benzina 115 cp si doresc sa i fac schimbul de ulei si inlocuirea filtrelor. Ca ulei ma gandeam sa i pun liqui molly 5w-30 si am mai cautat filtrele de la MANN dar cel de combustibil nu l gasesc nicaieri....nu are masina filtru de carburant sau ce se intampla ? Ca ulei in aceeasi motorizare voi ce bagati ?
- enervantul
- **
- 210 mesaje
- din 02 Mar 2017
- Astra 2017 B16XER
- Bucuresti
enervantul
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2017
- Mesaj Privat