- MIMul
- ***
- 536 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2003 z16xep
- Constanta
MIMul
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
CiprianTM
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2008 2.0 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2009
- Mesaj Privat
Am de gand sa achizitionez Insignia pe la mijlocul lui martie dar depinde de fluctuatia RON-EURO.Am fost la un drive test,aveau varianta Cosmo 130CP CDTI destul de ok dar as opta pentru 160 CP.As dori ceva sfaturi si impresii in legatura cu masina.si daca ma ajuta cineva pe site oficial opel romania la in configurator la insignia cosmo nu reusesc sa bifez pachetul cosmo nu ma lasa deloc.multumesc.
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Azi am facut un mini test drive insignia. Modelul 4 usi, 1.8xer, echipare edition. Totul place si inspira incredere, chiar si calitatea materialelor mi sa parut mai mult decat buna. In interior toate comenzile puse la locul lor. Un lucru imbucurator este ca opel au revenit la maneta clasica de semnalizare, nu mai au porcaria aia de pe vectra C. Confort ridicat pentru pasagerii locurilor din fata.
De design atat interior cat si exterior nu mai vorbesc, interiorul parca te imbraca, exteriorul parca ar fi de cupe.
Tinuta de drum mai mult decat confortabila, asta tinand cont de faptul ca am condus o mica balena ieftina. Place foarte mult trendul cu 6 viteze la cutia manuala, insa sincer, nu-i vad rostul. Nu ajuta masina sa fie mai sprintena, probabil doar la economie de combustibil la viteze mari. Cred ca acest aspect se aplica doar la motorizarile pe benzina de 115 cp si 140 cp.
Peste tot plusuri, dar cum este normal pentru forma caroseriei adoptata pot spune ca pasagerii din spate daca sunt mai inalti nu vor sta tocmai confortabil. Bineteles ca si oglinda retovizoare din interior nu ofera o buna vizibilitate, probabil din cauza inclinarii destul de mare a lunetei. Motorul pe benzina de 140 cp isi arata toti caii doar decat la turatii ridicate. Nu vreau sa ma gandesc la 115 cp.
Masina se prezinta foarte bine ca aspect, intretinere, fiabilitate(marca), achizitie.
Din punctul meu de vedere nu se lupta cu passat, laguna, 407, ci in versiunile mai dotate cu passat cc, a4, 9.3, indraznesc sa spun chiar si c-klase, masini cu pretentii de premium, datorate pretului de achizitie, insignia venind dealtfel cu un pret mai mult decat rezonabil, chiar si pentru versiunile de varf. Se poate comanda si cu tractiune integrala pentru motorizarile mari, lucru care arata aspiratiile opel la clasele premium.
Un foarte mare minus consider ca vine de la faptul ca (inca) nu se ofera o versiune hibrida, acum in actualele tendinte, probabil ar fi adus vanzari record pentru vremurile in care ne aflam.
Ma gandesc ce sa vand, cum sa fac pentru a strange 25.000 euro. Aveti idee?
De design atat interior cat si exterior nu mai vorbesc, interiorul parca te imbraca, exteriorul parca ar fi de cupe.
Tinuta de drum mai mult decat confortabila, asta tinand cont de faptul ca am condus o mica balena ieftina. Place foarte mult trendul cu 6 viteze la cutia manuala, insa sincer, nu-i vad rostul. Nu ajuta masina sa fie mai sprintena, probabil doar la economie de combustibil la viteze mari. Cred ca acest aspect se aplica doar la motorizarile pe benzina de 115 cp si 140 cp.
Peste tot plusuri, dar cum este normal pentru forma caroseriei adoptata pot spune ca pasagerii din spate daca sunt mai inalti nu vor sta tocmai confortabil. Bineteles ca si oglinda retovizoare din interior nu ofera o buna vizibilitate, probabil din cauza inclinarii destul de mare a lunetei. Motorul pe benzina de 140 cp isi arata toti caii doar decat la turatii ridicate. Nu vreau sa ma gandesc la 115 cp.
Masina se prezinta foarte bine ca aspect, intretinere, fiabilitate(marca), achizitie.
Din punctul meu de vedere nu se lupta cu passat, laguna, 407, ci in versiunile mai dotate cu passat cc, a4, 9.3, indraznesc sa spun chiar si c-klase, masini cu pretentii de premium, datorate pretului de achizitie, insignia venind dealtfel cu un pret mai mult decat rezonabil, chiar si pentru versiunile de varf. Se poate comanda si cu tractiune integrala pentru motorizarile mari, lucru care arata aspiratiile opel la clasele premium.
Un foarte mare minus consider ca vine de la faptul ca (inca) nu se ofera o versiune hibrida, acum in actualele tendinte, probabil ar fi adus vanzari record pentru vremurile in care ne aflam.
Ma gandesc ce sa vand, cum sa fac pentru a strange 25.000 euro. Aveti idee?
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Eu nu as lua din principiu o masina produsa in primul an de la aparitia modelului pe piata.
Ca impresie, nu mi-a placut imitatia aia de lemn, nu arata culoarea ca in poze. In realitate e atat de inchisa la culoare ca aproape nu o distingi de restul bordului. De asemenea, as putea pune pariu ca e o adevarata provocare sa te orientezi dupa ce vezi in luneta, mi se pare chiar mai mica decat luneta de la Astra GTC.
La exterior arata mult mai bine decat in poze, ceea ce e rar. Are atatea nervuri, incat un CASCO e neaparat necesar. Aproape nimic din tablarie nu se poate repara cu ciocanul in spatele blocului.
De condus inca nu am condus dar am sa-mi fac timp cat de curand. Sper sa gasesc si altceva decat 1.8 140 de care am auzit ca e puturos. Sunt curios in privinta calitatii rulajului si a comportamentului subvirator, iar un 1.8 nu m-ar ajuta sa ma edific.
Ca impresie, nu mi-a placut imitatia aia de lemn, nu arata culoarea ca in poze. In realitate e atat de inchisa la culoare ca aproape nu o distingi de restul bordului. De asemenea, as putea pune pariu ca e o adevarata provocare sa te orientezi dupa ce vezi in luneta, mi se pare chiar mai mica decat luneta de la Astra GTC.
La exterior arata mult mai bine decat in poze, ceea ce e rar. Are atatea nervuri, incat un CASCO e neaparat necesar. Aproape nimic din tablarie nu se poate repara cu ciocanul in spatele blocului.
De condus inca nu am condus dar am sa-mi fac timp cat de curand. Sper sa gasesc si altceva decat 1.8 140 de care am auzit ca e puturos. Sunt curios in privinta calitatii rulajului si a comportamentului subvirator, iar un 1.8 nu m-ar ajuta sa ma edific.
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Gata, am condus una.
2.0CDTI 160CP, sasiu normal, piele, comenzi electrice, jante de 19. Ce sa spun, e o minunatie. Ce se spune prin reviste despre cutia de viteze, zgomot interior si rulare dura sunt aberatii. Antifonarea e foarte buna, zgomotul se aude cat e motorul rece dar apoi se reduce considerabil, cutia de viteze nu se impiedica deloc iar gropile abia se simt chiar si pe jante de 19. Acum nu stiu cum ar fi cu sasiul sport, poate ca acolo e mai dura rularea. Comportamentul subvirator e mult mai mic ca la Vectra, cred ca mai bun si decat la Astra. Ramane de vazut cu un motor de 2.2 220CP, dar nu aveau asa ceva la test.
In rest, ce sa spun, e pe aceeasi linie cu seria 5, A6, E classe si peste Passat CC si asta fara sa exagerez. Varianta de top pe care am condus-o are memorare doua pozitii la scaune si oglinzi electrice, oglinzile se lasa in jos in marsarier pentru a vedea bordura, sistem audio Infinity foarte bun, frana de mana la buton, asistenta la plecarea in rampa, deschiderea portbagajului la buton. Iar designul interior de tip cockpit e superb, totul este acolo unde trebuie sa fie si ai o senzatie puternica de intimitate.
Singurul minus fata de VecrtraC este spatiul la cap in spate. Cei peste 1.80 incap dar la un hop cu siguranta o sa dea cu capul de tavan.
2.0CDTI 160CP, sasiu normal, piele, comenzi electrice, jante de 19. Ce sa spun, e o minunatie. Ce se spune prin reviste despre cutia de viteze, zgomot interior si rulare dura sunt aberatii. Antifonarea e foarte buna, zgomotul se aude cat e motorul rece dar apoi se reduce considerabil, cutia de viteze nu se impiedica deloc iar gropile abia se simt chiar si pe jante de 19. Acum nu stiu cum ar fi cu sasiul sport, poate ca acolo e mai dura rularea. Comportamentul subvirator e mult mai mic ca la Vectra, cred ca mai bun si decat la Astra. Ramane de vazut cu un motor de 2.2 220CP, dar nu aveau asa ceva la test.
In rest, ce sa spun, e pe aceeasi linie cu seria 5, A6, E classe si peste Passat CC si asta fara sa exagerez. Varianta de top pe care am condus-o are memorare doua pozitii la scaune si oglinzi electrice, oglinzile se lasa in jos in marsarier pentru a vedea bordura, sistem audio Infinity foarte bun, frana de mana la buton, asistenta la plecarea in rampa, deschiderea portbagajului la buton. Iar designul interior de tip cockpit e superb, totul este acolo unde trebuie sa fie si ai o senzatie puternica de intimitate.
Singurul minus fata de VecrtraC este spatiul la cap in spate. Cei peste 1.80 incap dar la un hop cu siguranta o sa dea cu capul de tavan.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Mafi0tul
- **
- 165 mesaje
- din 07 Sep 2007
- Vectra 2002 Z18XE
- Dolj
Mafi0tul
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2007
- Mesaj Privat
Chiar merita sa-ti cumperi Insignia, doar ce a fost lansata, masina chiar arata bine si are multe dotari noi, dar daca te gandesti k avem numai "super profesionisti" in reprezentantele Opel, sa fii sigur k se vor uita k mata in calendar la ea cand va aparea prima defectiune, din moment ce ei nu sunt capabili sa remedieze unele probleme minore la masini lansate acum 7 ani
- asdhj
- **
- 242 mesaje
- din 27 Aug 2008
- Astra 2011 A17DTJ
- Dambovita
asdhj
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2008
- Mesaj Privat
- mihalceanu_marian
- **
- 334 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Vrancea
mihalceanu_marian
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
- mihalceanu_marian
- **
- 334 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Vrancea
mihalceanu_marian
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
si eu am facut un test azi cu un diesel de 130 cp.mi-a placut foarte mult cum merge, la 2000 rpm aveam 135 km/h , cutia de viteze e bine etajata si foarte silentioasa. am facut o configurare in care am pus rcd 400 navi pt ca are infodisplay color, faruri bixenon si echiparea cosmo. daca mi se va da un pret convenabil in 2,5 luni am sa pun poze cu noua mea masina. mi-a iesit 26k cdti-ul de 130 cp si 28 k cdti-ul de 160 cp. am cerut o reducere si astept raspunsul. la passat cc mi s-a facut reducere de 5 k , la mazda 6 de 4 k iar la honda crv(4x4) de 6k!
glau_07
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2008
- Mesaj Privat
vetka
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2007
- Mesaj Privat
Buna la toata lumea.
De la Vectra B2 am trecut la Insignia (dupa o perioada intermediara de Mitsubishi Lancer )
O doream de cand am vazut primele poze, am asteptat un an si iata-ma's posesor de Insignia. Neagra, 20 CDTI, echipare sport cu cate ceva in plus. Voiam mai multe dar chiar nu am mai avut rabdare sa astept inca 3-4 luni, am luat ce era pe stoc cat mai apropae de ceea ce doream.
Deocamdata 600 km prin oras, se comporta excelent - mai ales cu butonashul sport apasat. Am sa revin cu detalii cand am sa gasesc mai mult timp dar din pacate nu prea am , pana atunci pot spune ca e ok.
De la Vectra B2 am trecut la Insignia (dupa o perioada intermediara de Mitsubishi Lancer )
O doream de cand am vazut primele poze, am asteptat un an si iata-ma's posesor de Insignia. Neagra, 20 CDTI, echipare sport cu cate ceva in plus. Voiam mai multe dar chiar nu am mai avut rabdare sa astept inca 3-4 luni, am luat ce era pe stoc cat mai apropae de ceea ce doream.
Deocamdata 600 km prin oras, se comporta excelent - mai ales cu butonashul sport apasat. Am sa revin cu detalii cand am sa gasesc mai mult timp dar din pacate nu prea am , pana atunci pot spune ca e ok.
- MIMul
- ***
- 536 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2003 z16xep
- Constanta
MIMul
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
pierre
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Teleorman
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salut pe toata lumea,
Dupa ce am urmarit mai mult de un an de zile "evolutia" noului Insignia (de la aparitia primelor fotografii spion pe internet si pana la sosirea ei in Romania) am comandat-o pe 27.01.2009 si am intrat in posesia ei pe 12.03.2009. Este Insignia Cosmo 1,6T(180 CP) MT6 Black sapphire cu urmatoarele dotari optionale (cele mai importante):
- pachet navigatie Infinity (DVD 800 navi, Bose premium speaker system - 9 dif., portal pt. telefon mobil)
- flex ride chassis
- tapiterie piele siena beige
- scaune fata electrice si incalzite
- oglinzi exterioare rabatabile electric , electrocromatice
- faruri bi-xenon cu AFL+SBS
- park pilot, fata-spate
- senzor de ploaie
- roti de 19 "
- sistem de monitorizare a presiunii in roti
Deasemenea, are frana de parcare electrica si sistem climatronic pe 2 zone cu senzor de umiditate (standard la cosmo).
Dupa aprox. 900 Km parcursi pot spune ca sunt inca la "prima dragoste". Impresia este super. Nu am ce sa-i reprosez. Motorul este silentios (la stop nici nu se aude), trage foarte bine. Cand apesi butonul "sport" totul devine mai dinamic iar pe pozitia "tour" foarte relaxant. Nu am mers cu mai mult de 3500 rot/min (aprox. 130 Km/h) si asta pe perioade f. scurte (este inca in rodaj). Cand am primit-o avea un consum mediu de 10,5 l/100Km (29 Km la bord) iar acum are 10,2 l/100 Km (50% localitati +50% in afara localitatilor). Sistemul audio se aude super. Redarea mp3/wma din stick (intrarea USB) mege excelent. Nu am probat inca intrarea aux. Am si o dezamagire: nu pot folosi navigatia in Romania (dvd-ul contine aproape toate tarile din Europa dar nu si harta Romaniei). Sistemul de faruri automate AFL este minunat (practic tu nu ai nimic de facut in legatura cu farurile). Scaunele fata se regleaza electric iar cel al soferului poate memora 2 pozitii diferite. Ar mai fi multe de spus ca impresii dar nu mai zic decat atat: toate privirile se intorc cand te afli pe strada.
Dupa ce am urmarit mai mult de un an de zile "evolutia" noului Insignia (de la aparitia primelor fotografii spion pe internet si pana la sosirea ei in Romania) am comandat-o pe 27.01.2009 si am intrat in posesia ei pe 12.03.2009. Este Insignia Cosmo 1,6T(180 CP) MT6 Black sapphire cu urmatoarele dotari optionale (cele mai importante):
- pachet navigatie Infinity (DVD 800 navi, Bose premium speaker system - 9 dif., portal pt. telefon mobil)
- flex ride chassis
- tapiterie piele siena beige
- scaune fata electrice si incalzite
- oglinzi exterioare rabatabile electric , electrocromatice
- faruri bi-xenon cu AFL+SBS
- park pilot, fata-spate
- senzor de ploaie
- roti de 19 "
- sistem de monitorizare a presiunii in roti
Deasemenea, are frana de parcare electrica si sistem climatronic pe 2 zone cu senzor de umiditate (standard la cosmo).
Dupa aprox. 900 Km parcursi pot spune ca sunt inca la "prima dragoste". Impresia este super. Nu am ce sa-i reprosez. Motorul este silentios (la stop nici nu se aude), trage foarte bine. Cand apesi butonul "sport" totul devine mai dinamic iar pe pozitia "tour" foarte relaxant. Nu am mers cu mai mult de 3500 rot/min (aprox. 130 Km/h) si asta pe perioade f. scurte (este inca in rodaj). Cand am primit-o avea un consum mediu de 10,5 l/100Km (29 Km la bord) iar acum are 10,2 l/100 Km (50% localitati +50% in afara localitatilor). Sistemul audio se aude super. Redarea mp3/wma din stick (intrarea USB) mege excelent. Nu am probat inca intrarea aux. Am si o dezamagire: nu pot folosi navigatia in Romania (dvd-ul contine aproape toate tarile din Europa dar nu si harta Romaniei). Sistemul de faruri automate AFL este minunat (practic tu nu ai nimic de facut in legatura cu farurile). Scaunele fata se regleaza electric iar cel al soferului poate memora 2 pozitii diferite. Ar mai fi multe de spus ca impresii dar nu mai zic decat atat: toate privirile se intorc cand te afli pe strada.
- ovidiucro
- ***
- 705 mesaje
- din 26 Apr 2005
- Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
- Prahova
ovidiucro
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2005
- Mesaj Privat
- MIMul
- ***
- 536 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2003 z16xep
- Constanta
MIMul
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
azi am comandat si eu cdti-ul de 160 cp, cosmo , cu pachet driver( xenon), cd400(grafic display). din pacate nu am putut lua cd 500(display color) deoarece e disponibil doar de la 1 august, iar cd 800 e prea scump . la fel alarma nu o pot pune decat cu pachetul premium, si am sa o pun dupa ce vine masina(900ron la opel). in 2 luni o sa vina masina. pe stoc nu aveau decat o varianta sport care era cam la aceasi bani dar nu am luat-o datorita sasiului prea jos.